Nou dat zal wel loslopen. Dat gebeurt heel zelden, gewoon ook omdat dat niet gewaardeerd wordt door de supporters van beide ploegen.quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof ook dat die anti-Ajax houding meer bij de supporters leeft dan bij de spelers....
Die moeten nog een hele carrière en voor sommigen zou daar ook een paar jaar Ajax bij kunnen zitten,
quote:Voetbal:
'Nederland – Duitschland.
Arnhem is druk in de weer om Zondag haar gasten [...] ontvangen.
De voorverkoop van plaatskaarten heeft uitgewezen dat ruim 5000 personen, die den wedstrijd bijwonen van buiten zullen komen zoodat ’t Zondag volle treinen belooft en groote drukte in Arnhem zelf.
De Vereeniging voor Vreemdelingenverkeer heeft uitgebreide maatregelen genomen en heeft zich in verbinding gesteld met cafe’s en hotels om te zorgen dat al de bezoekers gevoed kunnen worden.
Met kan vooraf bij het secretariaat van de V.V.V. [...] lunch en diner bestellen waarop men een bonnetje bij wijze van soepkaartje, thuis krijgt.
Gisteren spraken we oefenmeester Chadwick nog even die amper was bekomen van de vreugde die de 7-0 van Holland – Belgie [er veranderd ook niets M.W.] ook hem had gebracht [...]'
quote:'Auto-ongeluk
Hedennacht heeft tusschen Luik en Maastricht een auto-ongeluk plaats gehad, dat twee menschen het leven kostte: de heeren J.B. eb E.N., beiden uit Maastricht, terwijl de andere inzittenden, de heeren M. en B. Slechts onbelangrijke kwetsuren bekwamen.'
Ja dat snap ik dat jij voor mijn club bent, want als die winnen wordt Ajax kampioen, nee laat Twente maar lekker kampioen wordenquote:Op zondag 18 april 2010 14:09 schreef gomi het volgende:
[..]
dacht vandaag eens solidair en voor de verandering pro feyenoord te zijn, hoop jij gewoon op verlies voor je club![]()
Heb je even een tussenstand of is het overal nog 0-0quote:
Ik zit lekker buiten hoorquote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
Waarom zit je niet lekker buiten Teun?
Ik zat er maar het is toch even iets te warm, staat geen wind op mijn balkon
Ja het is heerlijk durf alleen niet te lang ivm verbrandenquote:Op zondag 18 april 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mijn zonnescherm naar beneden, want het is hier ook al goed heet
ajax 2-0quote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je even een tussenstand of is het overal nog 0-0
Nog steeds spannend dusquote:
ajax 3-0 voor, maar twente ook 1-0 voor dus schiet er niks mee op.quote:Op zondag 18 april 2010 15:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je even een tussenstand of is het overal nog 0-0
Is er eindelijk zonquote:Op zondag 18 april 2010 15:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
En mijn zonnescherm naar beneden, want het is hier ook al goed heet
3-0 inmiddels heb ik ook nog een doelpunt gemist dusquote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ajax 3-0 voor, maar twente ook 1-0 voor dus schiet er niks mee op.
En zo hoort hetquote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ajax 3-0 voor, maar twente ook 1-0 voor dus schiet er niks mee op.
quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef gomi het volgende:
[..]
3-0 inmiddels heb ik ook nog een doelpunt gemist dus
Oh wacht, 2-0, die van Pantelic ging er niet inquote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef gomi het volgende:
[..]
3-0 inmiddels heb ik ook nog een doelpunt gemist dus
Achter de pc, vanmiddag al wel op balkon gezetenquote:Op zondag 18 april 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen hoor
Maar waar zit jij
hehehe, dacht al dat ik de 3-0 gemist hadquote:Op zondag 18 april 2010 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh wacht, 2-0, die van Pantelic ging er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |