sorry maar sonata nee dat is echt een band die ik niet kan waarderenquote:
Ik hou van jequote:
Jep. Maar ik heb wel al een eigen wil. Bart probeert het er nog uit te slaan, maar ;t lukt ;m niet echt.quote:
okequote:Op zondag 18 april 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
sorry maar sonata nee dat is echt een band die ik niet kan waarderen
vele slechte herinneringen aan gehad
Harder slaan dus.quote:Op zondag 18 april 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb wel al een eigen wil. Bart probeert het er nog uit te slaan, maar ;t lukt ;m niet echt.
Dat klopt.quote:
moet hij harder slaanquote:Op zondag 18 april 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb wel al een eigen wil. Bart probeert het er nog uit te slaan, maar ;t lukt ;m niet echt.
Is het nou nog niet gelukt om een blauwe handafdruk op dr kont te krijgenquote:
Roze!quote:
Blauw. Net als mijn muren.quote:
Spank my ass, babyquote:
Dan ga ik nu even mijn roze rokje aan doenquote:
Gloeiendequote:
Nee. Het wordt wel rood, maar blauw niet.quote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het nou nog niet gelukt om een blauwe handafdruk op dr kont te krijgen
Alleen mijn schenen worden blauw, voor de rest niks.quote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het nou nog niet gelukt om een blauwe handafdruk op dr kont te krijgen
Luister naar mij.quote:
Azuurblauw.quote:
Ik ook.quote:
Whatever. Zolang ze maar niet wit zijnquote:
Doe dan roze. Met paarse handjes.quote:Op zondag 18 april 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whatever. Zolang ze maar niet wit zijn
Nee, bedanktquote:Op zondag 18 april 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan roze. Met paarse handjes.
Ik hoef er niet te wonen, boeit mij de kleur van je muurquote:Op zondag 18 april 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whatever. Zolang ze maar niet wit zijn
Waarom niet?quote:
Hok is ook de goede benaming.quote:Op zondag 18 april 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet te wonen, boeit mij de kleur van je muur
Maar je hebt wel een leuk hok
Weet ik, desalniettemin dank uquote:Op zondag 18 april 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet te wonen, boeit mij de kleur van je muur
Maar je hebt wel een leuk hok
Ik heb gele murenquote:Op zondag 18 april 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik, desalniettemin dank u
Zwart witte huizen zijn niets voor mij
Beter dan zwart/wit toch?quote:Op zondag 18 april 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gele muren
en blauwe vloerbedekking
maarja ik had toen geen geld om het fatsoenlijk te doen
Subtiel om te zeggen dat je mijn huis niks vindquote:Op zondag 18 april 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik, desalniettemin dank u
Zwart witte huizen zijn niets voor mij
Jij hebt ook nog paarsquote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiel om te zeggen dat je mijn huis niks vind
Dat is waar.quote:
accessoiresquote:Op zondag 18 april 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwart/.wit is zo strak en niet sfeervol
Heb nu wel peukenquote:
Dat kan ik dus niet. Ik word strontchagrijnig als ik niet kan rokenquote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook trek (maar ik doe het niet)
Ja maar ik ben al 2,5 jaar gestoptquote:Op zondag 18 april 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik word strontchagrijnig als ik niet kan roken
quote:Op zondag 18 april 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik word strontchagrijnig als ik niet kan roken
Wat goedquote:Op zondag 18 april 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al 2,5 jaar gestopt
Ja maar iedere keer met mooi weer enzo, heb ik trek in een peuk... het begon gister al bij Ez en DWquote:
ik doe et je niet naquote:Op zondag 18 april 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al 2,5 jaar gestopt
je smileys falenquote:Op zondag 18 april 2010 14:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat ben ik braaf qua roken :p
heb nog nooit gerookt, en wil er ook niet aan beginnen :R
Volhouden hoorquote:Op zondag 18 april 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer met mooi weer enzo, heb ik trek in een peuk... het begon gister al bij Ez en DW
blablablaquote:Op zondag 18 april 2010 14:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat ben ik braaf qua roken :p
heb nog nooit gerookt, en wil er ook niet aan beginnen :R
Ik las gekooktquote:Op zondag 18 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en, ik heb nog nooit gerookt, logisch ook, met 16 jaar
Op die leeftijd rookte ik al 3 jaar om het vervolgens een paar jaar niet meer te doen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ja is dat logisch?quote:Op zondag 18 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
maar dat was toenquote:Op zondag 18 april 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is dat logisch?
Ik rookte op mijn 14e
vroegerquote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat was toenToen was roken nog de normaalste zaak van de wereld, nu ben je een buitenbeentje als je rookt (tminste in mijn klas en op mijn school). Vroeger dachten ze nog dat roken niks deed enzo
Nee, nu ben je juist stoer als je niet rookt.quote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat was toenToen was roken nog de normaalste zaak van de wereld, nu ben je een buitenbeentje als je rookt (tminste in mijn klas en op mijn school). Vroeger dachten ze nog dat roken niks deed enzo
Dat valt echt reuze mee hoor, bij mij roken er ook zat.quote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gerookt en ik ben het ook niet van plan.quote:
wheheh eet smakelijkquote:Op zondag 18 april 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zit ik een stuk cake weg te werken, komt de buurman met gefrittuurde kippenvleugels
He wat naar nou
Al zo oud dat je totaal losgekoppeld bent van de jeugd?quote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, nu ben je juist stoer als je niet rookt.
Zal wel door de combi christelijke school en lyceum komen danquote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee hoor, bij mij roken er ook zat.
Waar woon je ergens? In een gat ergens ver van de bewoonde wereld (lees: randstad) heb je dat soort dingen wel vaker. In staphorst enzo.quote:Op zondag 18 april 2010 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal wel door de combi christelijke school en lyceum komen dan
Ik woon in Goudaquote:Op zondag 18 april 2010 14:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? In een gat ergens ver van de bewoonde wereld (lees: randstad) heb je dat soort dingen wel vaker. In staphorst enzo.
Ja Tim. Dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al zo oud dat je totaal losgekoppeld bent van de jeugd?
goed zoquote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gerookt en ik ben het ook niet van plan.![]()
Roken is vies. EN ongezond.
Lyceums zijn sowieso de beste manier wereldvreemde mensen te creërenquote:Op zondag 18 april 2010 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal wel door de combi christelijke school en lyceum komen dan
Nog steeds daar aan verslaafd?quote:Op zondag 18 april 2010 14:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
goed zo
waarom zijn ijsjes zo verslavend :p mcflurry
Jij ook.quote:
quote:
Wantquote:Op zondag 18 april 2010 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lyceums zijn sowieso de beste manier wereldvreemde mensen te creëren
Fietsen, dat is toch buitenquote:Op zondag 18 april 2010 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..].
Straks even lekker een stukje fietsen
Tof.quote:
Dat is een beetje buiten jaquote:
Het onderwijs is er niet beter dan een gemende school (gym-havo-vmbo), maar je komt wel alleen in contact met de bovenste laag van de maatschappij, en hebt dus totaal geen eigen ervaring met de middenklasse of de onderste laag. Wat is dan in 's hemelsnaam het voordeel van een lyceum?quote:
Overleef je dat welquote:Op zondag 18 april 2010 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een beetje buiten jaBij jou donker en koel in huis?
Zolderkamertje?quote:Op zondag 18 april 2010 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overleef je dat welEn nee, ik zweet hier weg
Noujuist dat, dat je niet in aanraking komt met de middenklasse. Aangezien het stoerdoenerij gehalte op de lagere niveau's doorgaans meer is dan op de hogere niveau's. Dat is niet beledigend bedoelt ofzo, maar het is nu eenmaal zoquote:Op zondag 18 april 2010 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het onderwijs is er niet beter dan een gemende school (gym-havo-vmbo), maar je komt wel alleen in contact met de bovenste laag van de maatschappij, en hebt dus totaal geen eigen ervaring met de middenklasse of de onderste laag. Wat is dan in 's hemelsnaam het voordeel van een lyceum?
Maar doordat je je alleen in je eigen kleine, bovenste kringetje begeeft, stoom je er vooral wereldvreemde mensen mee klaar.quote:Op zondag 18 april 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noujuist dat, dat je niet in aanraking komt met de middenklasse. Aangezien het stoerdoenerij gehalte op de lagere niveau's doorgaans meer is dan op de hogere niveau's. Dat is niet beledigend bedoelt ofzo, maar het is nu eenmaal zo
En die gaan dan meestal op posten werken waar ze zich helemaal afsluiten van de rest, perfect tochquote:Op zondag 18 april 2010 14:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar doordat je je alleen in je eigen kleine, bovenste kringetje begeeft, stoom je er vooral wereldvreemde mensen mee klaar.
Ik deed havo hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Althans, voor mij is het wel beterAlhoewel ik toch alleen omga met atheneummensen
Goed plan! Mijn zoon is net weer terug gebracht dus ff qualitytime met hemquote:Op zondag 18 april 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat lekker in de tuin zitten en een peuk roken
Nee hoor, die gaan meestal op hoge functies werken, waar ze leiding geven aan verscheidene mensen uit de middenklasse. En dat kan in stuk beter.quote:Op zondag 18 april 2010 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En die gaan dan meestal op posten werken waar ze zich helemaal afsluiten van de rest, perfect toch
ik weet het zekerquote:Op zondag 18 april 2010 14:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaan meestal op hoge functies werken, waar ze leiding geven aan verscheidene mensen uit de middenklasse. En dat kan in stuk beter.
Als je het écht getroffen hebt, gaan ze zelfs de politiek in. Hoeveel wedden we dat een Balkenende op een lyceum heeft gezeten.
Omdat gezellig.quote:Op zondag 18 april 2010 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja en? Waarom ben jij op fok gaan zitten?
quote:
Oh.quote:Op zondag 18 april 2010 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je vergooit je hele leven, want verslaafd ben je!!!!
bij dezen hou ik van je. Zullen we hem samen omleggen?quote:Op zondag 18 april 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik ben voor feyenoord, kan je voorstellen hoe de omgang thuis is
Je wilt echt dat we je wegpesten hier he ?quote:Op zondag 18 april 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik ben voor feyenoord, kan je voorstellen hoe de omgang thuis is
Goede vader heb jijquote:
Nee.quote:
Nee, dat hoeft dan weer nietquote:Op zondag 18 april 2010 14:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bij dezen hou ik van je. Zullen we hem samen omleggen?
Is je moeder er nou nog niet?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft dan weer niet![]()
En geef mijn oom de schuld, want hij heeft ervoor gezorgd dat ik voor feyenoord ben
quote:
Nog zo;n 2 uurquote:
Ik vond je zo'n toffe user, Tim.quote:
Ik ook niet aan jou!quote:Op zondag 18 april 2010 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet gevraagd hoe het gaat met jou
iedereen maakt wel eens foutjequote:Op zondag 18 april 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
En wees blij, vandaag hoop ik -voor het eerst in mijn leven- dat jullie winnen
Ik ruk je ballen van je lijf.quote:
Ach, dit keer pakt het alleen maar in ons voordeel uitquote:Op zondag 18 april 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen maakt wel eens foutje
Ik gun feyenoord alsnog geen winst.quote:Op zondag 18 april 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
En wees blij, vandaag hoop ik -voor het eerst in mijn leven- dat jullie winnen
quote:Op zondag 18 april 2010 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In tijden van oorlog geen respijt voor de vijand!
Zijn we het daar over eensquote:Op zondag 18 april 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik gun feyenoord alsnog geen winst.
Ja hequote:Op zondag 18 april 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toppie![]()
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Fucking nepfan. Zo tragisch, mensen die zich feyenoordfan noemen, en dan hopen dat Feyenoord verliest. Dan ben je geen Feyenoordfan, dan ben je antiajaxquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een slechte fan, ik wil dat feyenoord verliest, zodat Twente bovenaan blijft staan
of protwentequote:Op zondag 18 april 2010 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fucking nepfan. Zo tragisch, mensen die zich feyenoordfan noemen, en dan hopen dat Feyenoord verliest. Dan ben je geen Feyenoordfan, dan ben je antiajax
Valt me van je tegen. Naat.
Je kan nog beter schaakfan zijn dan feyenoord- of twentefanquote:Op zondag 18 april 2010 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook dan ben je geen feyenoordfan, maar een Twentefan
quote:Op zondag 18 april 2010 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, want:
1) Feyenoord
2) Twente
Dus als Feyenoord veilig staat en Twente kan de beker krijgen door van Feyenoord te winnen, dan ben ik voor Twente
Echter, als feyenoord boven Twente zou staan in de punten, dan ben ik voor feyenoord
quote:Op zondag 18 april 2010 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, want:
1) Feyenoord
2) Twente
Dus als Feyenoord veilig staat en Twente kan de beker krijgen door van Feyenoord te winnen, dan ben ik voor Twente
Echter, als feyenoord boven Twente zou staan in de punten, dan ben ik voor feyenoord
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
stom feyenoord. moeten ze een keer winnen doen ze het niet
Ligt eraan.quote:Op zondag 18 april 2010 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo stoep, is het vandaag vrededag of gaan we weer ruzie maken
faalhazenquote:Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
stom feyenoord. moeten ze een keer winnen doen ze het niet
stoeprandquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo stoep, is het vandaag vrededag of gaan we weer ruzie maken
Ik wil het best over patat hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Waar gaan we het nu over hebben? Hertog Jan, friet?
watquote:Op zondag 18 april 2010 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker is dat heh, vooral met giros erbij
Dat hebben ze dan mooi fout gedaan.quote:Op zondag 18 april 2010 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
hier ook patat... Of friet... Op de zak staat minifrietjes....
HAH, zie je welquote:Op zondag 18 april 2010 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
hier ook patat... Of friet... Op de zak staat minifrietjes....
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan mooi fout gedaan.
Nee? Het draait niet alleen maar om jou, weet je.quote:Op zondag 18 april 2010 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Verdomme, dat doe je expres heh, stoep, mij jaloers maken
het draait idd allemaal om Axl Rosequote:Op zondag 18 april 2010 15:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee? Het draait niet alleen maar om jou, weet je.
gekookt of gebakkenquote:
jij geeft het bewijs dat het friet isquote:Op zondag 18 april 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik snap de jeugd van tegenqoordig niet meer....
Ha, jullie hebben daar bewijs voor nodig. Wij weten allemaal wel dat het patat is.quote:Op zondag 18 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij geeft het bewijs dat het friet is
Patat friet whatever, als het maar te vreten isquote:Op zondag 18 april 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij geeft het bewijs dat het friet is
Het is patat.quote:Op zondag 18 april 2010 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik toon tegenover jou aan dat het geen patat is
Dit is ONZ, daar is de patat/friet discussie een fenomeen, net als in KLB trouwensquote:Op zondag 18 april 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Patat friet whatever, als het maar te vreten is
Patat.quote:Op zondag 18 april 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is ONZ, daar is de patat/friet discussie een fenomeen, net als in KLB trouwens
Ja en?quote:Op zondag 18 april 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is ONZ, daar is de patat/friet discussie een fenomeen, net als in KLB trouwens
dat is het hoofdingredient van frietquote:Op zondag 18 april 2010 15:45 schreef Stoeprand het volgende:
Je zet patat niet voor niks voor friet.
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat de naam die achteraan komt het belangrijkste is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Door dit gedoe ben je je geloofwaardigheid verloren.quote:Op zondag 18 april 2010 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben toch per definitie geloofwaardiger
Jezus wat gaat de tijd langzaamquote:
Nee hoorquote:
Je wilt alleen dat de wedstrijd Ajax - Heracles snel afloopt zodat vaststaat dat ze gewonnen hebbenquote:
giertje slaperdquote:
dat nog net niet was aan het lezenquote:
en het was een saai boekquote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 18 april 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het was een saai boek![]()
![]()
![]()
![]()
30k gehaald
ik ben niet voor niks binnen gaan zittenquote:Op zondag 18 april 2010 16:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
nee het is een goed boek maar de zon schijnt precies op me en daar word je duf van
Nee ik wil een verlengkabelstekkerdingust zodat ik lekker in de tuin kan gaan zittenquote:Op zondag 18 april 2010 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je wilt alleen dat de wedstrijd Ajax - Heracles snel afloopt zodat vaststaat dat ze gewonnen hebben
ik zit ook binnenquote:Op zondag 18 april 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben niet voor niks binnen gaan zitten
wat nu weer dan?quote:
wat heb je daar gezien dan?quote:
dirk scheele?wie is dat precies?quote:Op zondag 18 april 2010 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]met de oudste naar een voorstelling van Dirk Scheele
hmmz notes geven?quote:Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Wil je rustig een avondje niets doen, gaat er opeens een zwakzinnige als een gek topics openen
Werken zal jequote:Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Wil je rustig een avondje niets doen, gaat er opeens een zwakzinnige als een gek topics openen
aah okee vond ie het leuk?quote:
Je hebt zo'n kruisje, rechtsboven in je browser, dat weet je?quote:Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef timmmmm het volgende:
En dan fiets alleen laten zitten met de baggerbende? Wat onaardigquote:Op zondag 18 april 2010 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt zo'n kruisje, rechtsboven in je browser, dat weet je?
Je kan er niet altijd zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan fiets alleen laten zitten met de baggerbende? Wat onaardig
True, maar andere mods hebben natuurlijk evenveel zin om bagger te gaan ruimenquote:
Hehe, anders zou je geen mod wordenquote:Op zondag 18 april 2010 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
True, maar andere mods hebben natuurlijk evenveel zin om bagger te gaan ruimen
Maar het is al opgelost
Als volwassen man puberaal jochie naar je mama vluchten als je ruzie met je vriendin hebtquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als volwassen man puberaal jochie naar je mama vluchten als je ruzie met je vriendin hebt![]()
Kwader kun je me niet krijgen
Als ik ruzie met jou zou hebben, zou ik ook vluchtenquote:Op zondag 18 april 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als volwassen man puberaal jochie naar je mama vluchten als je ruzie met je vriendin hebt![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 18 april 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik niet voor niemand nietquote:Op zondag 18 april 2010 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik ruzie met jou zou hebben, zou ik ook vluchten
wat jij wilquote:Op zondag 18 april 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat boven, ik beneden en ik negeerde hem compleet.quote:Op zondag 18 april 2010 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je me hier gewoon met rust zou willen laten.quote:
Zo eng is ze ook weer niet hoorquote:Op zondag 18 april 2010 18:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weglopen is tot daar aan toe. Naar je moeder gaan als volwassen ventquote:Op zondag 18 april 2010 18:34 schreef Giertje het volgende:
ik heb er echt een hekel aan als mensen weglopen tijdens een ruzie daar kan ik echt niet tegen
Kom erbij Erwin!quote:Op zondag 18 april 2010 18:38 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wou even gedag zeggen, maar volgens mij is het niet al te gezellig hier...
idem hierquote:
Gezellig.quote:Op zondag 18 april 2010 18:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee.![]()
Oh, kut, ik ben er al bij...
Ik heb vakantiequote:Op zondag 18 april 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier![]()
en ik heb nog een boekhouding van 3 maanden die ik morgenvroeg moet inleveren
ik heb weekend tot woensdagquote:Op zondag 18 april 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb vakantie
Morgen uitslapen en dan effe naar de makro.
In de avond trainen en rusten
Ik heb helemaal niks te doenquote:Op zondag 18 april 2010 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb weekend tot woensdag![]()
maar dat betekent niet dat ik niks te doen heb
Ik ben er ook nogquote:Op zondag 18 april 2010 18:38 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wou even gedag zeggen, maar volgens mij is het niet al te gezellig hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |