sorry maar sonata nee dat is echt een band die ik niet kan waarderenquote:
Ik hou van jequote:
Jep. Maar ik heb wel al een eigen wil. Bart probeert het er nog uit te slaan, maar ;t lukt ;m niet echt.quote:
okequote:Op zondag 18 april 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
sorry maar sonata nee dat is echt een band die ik niet kan waarderen
vele slechte herinneringen aan gehad
Harder slaan dus.quote:Op zondag 18 april 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb wel al een eigen wil. Bart probeert het er nog uit te slaan, maar ;t lukt ;m niet echt.
Dat klopt.quote:
moet hij harder slaanquote:Op zondag 18 april 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb wel al een eigen wil. Bart probeert het er nog uit te slaan, maar ;t lukt ;m niet echt.
Is het nou nog niet gelukt om een blauwe handafdruk op dr kont te krijgenquote:
Roze!quote:
Blauw. Net als mijn muren.quote:
Spank my ass, babyquote:
Dan ga ik nu even mijn roze rokje aan doenquote:
Gloeiendequote:
Nee. Het wordt wel rood, maar blauw niet.quote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het nou nog niet gelukt om een blauwe handafdruk op dr kont te krijgen
Alleen mijn schenen worden blauw, voor de rest niks.quote:Op zondag 18 april 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het nou nog niet gelukt om een blauwe handafdruk op dr kont te krijgen
Luister naar mij.quote:
Azuurblauw.quote:
Ik ook.quote:
Whatever. Zolang ze maar niet wit zijnquote:
Doe dan roze. Met paarse handjes.quote:Op zondag 18 april 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whatever. Zolang ze maar niet wit zijn
Nee, bedanktquote:Op zondag 18 april 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan roze. Met paarse handjes.
Ik hoef er niet te wonen, boeit mij de kleur van je muurquote:Op zondag 18 april 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whatever. Zolang ze maar niet wit zijn
Waarom niet?quote:
Hok is ook de goede benaming.quote:Op zondag 18 april 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet te wonen, boeit mij de kleur van je muur
Maar je hebt wel een leuk hok
Weet ik, desalniettemin dank uquote:Op zondag 18 april 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet te wonen, boeit mij de kleur van je muur
Maar je hebt wel een leuk hok
Ik heb gele murenquote:Op zondag 18 april 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik, desalniettemin dank u
Zwart witte huizen zijn niets voor mij
Beter dan zwart/wit toch?quote:Op zondag 18 april 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gele muren
en blauwe vloerbedekking
maarja ik had toen geen geld om het fatsoenlijk te doen
Subtiel om te zeggen dat je mijn huis niks vindquote:Op zondag 18 april 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik, desalniettemin dank u
Zwart witte huizen zijn niets voor mij
Jij hebt ook nog paarsquote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiel om te zeggen dat je mijn huis niks vind
Dat is waar.quote:
accessoiresquote:Op zondag 18 april 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwart/.wit is zo strak en niet sfeervol
Heb nu wel peukenquote:
Dat kan ik dus niet. Ik word strontchagrijnig als ik niet kan rokenquote:Op zondag 18 april 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook trek (maar ik doe het niet)
Ja maar ik ben al 2,5 jaar gestoptquote:Op zondag 18 april 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik word strontchagrijnig als ik niet kan roken
quote:Op zondag 18 april 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik word strontchagrijnig als ik niet kan roken
Wat goedquote:Op zondag 18 april 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al 2,5 jaar gestopt
Ja maar iedere keer met mooi weer enzo, heb ik trek in een peuk... het begon gister al bij Ez en DWquote:
ik doe et je niet naquote:Op zondag 18 april 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al 2,5 jaar gestopt
je smileys falenquote:Op zondag 18 april 2010 14:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat ben ik braaf qua roken :p
heb nog nooit gerookt, en wil er ook niet aan beginnen :R
Volhouden hoorquote:Op zondag 18 april 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer met mooi weer enzo, heb ik trek in een peuk... het begon gister al bij Ez en DW
blablablaquote:Op zondag 18 april 2010 14:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat ben ik braaf qua roken :p
heb nog nooit gerookt, en wil er ook niet aan beginnen :R
Ik las gekooktquote:Op zondag 18 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en, ik heb nog nooit gerookt, logisch ook, met 16 jaar
Op die leeftijd rookte ik al 3 jaar om het vervolgens een paar jaar niet meer te doen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ja is dat logisch?quote:Op zondag 18 april 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
maar dat was toenquote:Op zondag 18 april 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is dat logisch?
Ik rookte op mijn 14e
vroegerquote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat was toenToen was roken nog de normaalste zaak van de wereld, nu ben je een buitenbeentje als je rookt (tminste in mijn klas en op mijn school). Vroeger dachten ze nog dat roken niks deed enzo
Nee, nu ben je juist stoer als je niet rookt.quote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat was toenToen was roken nog de normaalste zaak van de wereld, nu ben je een buitenbeentje als je rookt (tminste in mijn klas en op mijn school). Vroeger dachten ze nog dat roken niks deed enzo
Dat valt echt reuze mee hoor, bij mij roken er ook zat.quote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gerookt en ik ben het ook niet van plan.quote:
wheheh eet smakelijkquote:Op zondag 18 april 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zit ik een stuk cake weg te werken, komt de buurman met gefrittuurde kippenvleugels
He wat naar nou
Al zo oud dat je totaal losgekoppeld bent van de jeugd?quote:Op zondag 18 april 2010 14:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, nu ben je juist stoer als je niet rookt.
Zal wel door de combi christelijke school en lyceum komen danquote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee hoor, bij mij roken er ook zat.
Waar woon je ergens? In een gat ergens ver van de bewoonde wereld (lees: randstad) heb je dat soort dingen wel vaker. In staphorst enzo.quote:Op zondag 18 april 2010 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal wel door de combi christelijke school en lyceum komen dan
Ik woon in Goudaquote:Op zondag 18 april 2010 14:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? In een gat ergens ver van de bewoonde wereld (lees: randstad) heb je dat soort dingen wel vaker. In staphorst enzo.
Ja Tim. Dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al zo oud dat je totaal losgekoppeld bent van de jeugd?
goed zoquote:Op zondag 18 april 2010 14:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gerookt en ik ben het ook niet van plan.![]()
Roken is vies. EN ongezond.
Lyceums zijn sowieso de beste manier wereldvreemde mensen te creërenquote:Op zondag 18 april 2010 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal wel door de combi christelijke school en lyceum komen dan
Nog steeds daar aan verslaafd?quote:Op zondag 18 april 2010 14:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
goed zo
waarom zijn ijsjes zo verslavend :p mcflurry
Jij ook.quote:
quote:
Wantquote:Op zondag 18 april 2010 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lyceums zijn sowieso de beste manier wereldvreemde mensen te creëren
Fietsen, dat is toch buitenquote:Op zondag 18 april 2010 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..].
Straks even lekker een stukje fietsen
Tof.quote:
Dat is een beetje buiten jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |