Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zenuwen waren toch goed! Ben in principe aangenomen! :-) Contract wordt opgestuurd!
Kunnen die ook mijn kamer zo maken dat ik op een knopje kan drukken en dat dan mijn kamer schoon is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
http://www.berendsen.nl ga werken vanuit Helmond, maar klanten over heel Brabant verspreid.
Ehm, denk het niet, maar dat kan ik voor de juiste prijs wel voor je regelen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kunnen die ook mijn kamer zo maken dat ik op een knopje kan drukken en dat dan mijn kamer schoon is?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zenuwen waren toch goed! Ben in principe aangenomen! :-) Contract wordt opgestuurd!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Koel ik ookJaja, we houden je overal in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dan ga je naar buiten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef styliste het volgende:
Ik heb geen stroom. Nou verveel ik me de pleurus...
Niet echt mijn ding hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de mensen die ook van muziek houden die dan weer niet echt op Tilburg Zingt gedraaid wordt... Dit is door een vriend van mij in elkaar gedraaid. Volume open en gas erop!
Dit dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding haha. Ben meer van de rockbandjes
.
Nog even en ik mag weer lekker gaan werken terwijl jij slaaptquote:Op woensdag 28 april 2010 04:42 schreef theKiD het volgende:
Nog een paar uur en ik kan weer lekker slapen terwijl de rest van tilburg weer aan die arbeid moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |