Succesquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zometeen naar Helmond voor 3e gesprek...
* -_Tommy_- is nerveus...
Succes!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zometeen naar Helmond voor 3e gesprek...
* -_Tommy_- is nerveus...
Linda was een dikkerdje. Hehe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ken zelf al meerdere Lindas uit Tilburg.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:03 schreef aardappel het volgende:
pffff.. mijn virusscanner heeft zoveel trojaanse paarden gevonden dat ie nu adviseert om een manege te beginnen
Mijn Linda is niet dik en net iets jonger.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Linda was een dikkerdje. Hehe.
Dames zouden nu 32,33 moeten zijn.
pffff.. mijn virusscanner heeft zoveel trojaanse paarden gevonden dat ie nu adviseert om een manege te beginnen
Koel ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malware Byte's downloaden. Had er deze week ook opeens last van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:03 schreef aardappel het volgende:
mijn AVG ziet een spel aan als trojanquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:17 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Malware Byte's downloaden. Had er deze week ook opeens last van.
Ik ga naar Tilburg drinkt en daarna verder zuipen in de boek (Hoop ik, als het niet te druk is daar)quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar Tilburg zingt ?
Weet tot nu toe Hetzusjevan. Dat die gaat.
Ik ga zelf ook
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zenuwen waren toch goed! Ben in principe aangenomen! :-) Contract wordt opgestuurd!
Kunnen die ook mijn kamer zo maken dat ik op een knopje kan drukken en dat dan mijn kamer schoon is?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
http://www.berendsen.nl ga werken vanuit Helmond, maar klanten over heel Brabant verspreid.
Ehm, denk het niet, maar dat kan ik voor de juiste prijs wel voor je regelen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kunnen die ook mijn kamer zo maken dat ik op een knopje kan drukken en dat dan mijn kamer schoon is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |