quote:Op donderdag 22 april 2010 18:07 schreef aardappel het volgende:
Indien u mij tegenkomt, eet me niet op, want je wordt homoseksueel:
'NL'se aardappel maakt homoseksueel'
Helpt niks.. Internet Explorer blijft vage dingen openen.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is ook meteen virusscanner, komt uit heel veel testen als toch een van de betere. Gebruik het nu al sinds het Béta was, maar geen klagen erover!
mja meestal moet je die dingen installeren voor je besmet bentquote:Op vrijdag 23 april 2010 05:56 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Helpt niks.. Internet Explorer blijft vage dingen openen.
Zou ook niet weten waar het vandaan komt, en als ik google op de processen die ik in m'n ctrl+alt+del zie staan (die er niet horen) dan kan ik maar 3 pagina's vinden over dat proces...
Je gaat nu naar een andere afdeling of vestiging, of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:00 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Dinsdag ingegaan op een aanbod wat de GGZ had gedaan qua verandering van functie & vandaag bevestiging gehad, dus dat is wel fijn! Ben benieuwd hoe het daar zal zijn...
Ik heb niks vreemds geinstalleerd, daar ben ik 100% zeker van. Het is ook de eerste keer dat ik met malware/spyware te maken heb. Maar volgens mij ben ik ze nu redelijk kwijt met Malware Bytes en PrevX.quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja meestal moet je die dingen installeren voor je besmet bent
Meestal zorgen ze er alleen voor dat je niet besmet raakt. Maar als je het al hebt ...
Wat voor processen heb je dan ?
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kom er net ook vandaan --> zon weg en het wordt koud... Maar vanaf 14.00 aan de wodka jus! heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lol, moest bij trilapparaat toch aan iets anders denkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de mensen die nog iets nodig hebben:
[TK] Houten eettafel (160x90x80)
[TK] Houten dekenkist (106x18x48)
[TK] Trilapparaat
klopte je vorige opm toch bijna...quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef aardappel het volgende:
[..]
Lol, moest bij trilapparaat toch aan iets anders denken
[/pubertijd]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
klopte je vorige opm toch bijna...
Ritalinquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Ah, mijn neefje is hier (1,5 jaar), leuk maar ook erg vermoeiend. Snap niet waar het kind de energie vandaan haalt. Hij loopt ook constant ons Puck achterna, maar Puck laat zich niet "aaien" want bij mijn neefje is dat nog slaan zegmaar, dus onze hond is ook al helemaal uitgeteld, arm beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |