Ze zijn oud maar je kunt er echt nog wel 30 of 40 voor vragen. Zeker vanwege de licentiequote:Op donderdag 22 april 2010 21:50 schreef brushaway het volgende:
het is meer de 75 euro denk ik, dat zijn pc's die vrijwel gratis weg worden gegeven.
Wel, ik heb 55 euro materiaalkosten gemaakt om hem op te knappen, exclusief het werk. Dat leek me een nette investering voor de pc, en ik vraag er ook niet de wereld voor vind ik. Daarvoor krijg je een schone pc, die compleet is nagekeken en nog met garantie ookquote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zijn oud maar je kunt er echt nog wel 30 of 40 voor vragen. Zeker vanwege de licentie
Preciesquote:Op donderdag 22 april 2010 22:06 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wel, ik heb 55 euro materiaalkosten gemaakt om hem op te knappen, exclusief het werk. Dat leek me een nette investering voor de pc, en ik vraag er ook niet de wereld voor vind ik. Daarvoor krijg je een schone pc, die compleet is nagekeken en nog met garantie ook
De licentie is OEM en dus onlosmakelijk met de PC verbonden. Voor de prijs met 256 erbij en de brander, doe me een goed bod dat ik niet kan weigerenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef PjotrXII het volgende:
En zonder licentie?Wat wordt de prijs met brander en +256 WG?
Onder Linux vind je een hele zwik met spellen (echt letterlijk een paar honderd) die leuk zijn voor kinderen. Ook hoef je dan niet bang te zijn dat ze de pc sloopt door per ongeluk een virus of andere rotzooi binnen te halenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:26 schreef Gizmo6666 het volgende:
zou leuk zijn voor mijn dochter...houd het effe in de gaten.
We moeten heel waarschijnlijk dit weekend nog even in de regio Haarlem zijn, is dat wat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef PjotrXII het volgende:
Oei, zie nu pas dat je in Breda woont
Ik woon zelf in Groningen.. Kom je daar weleens? Of in Amsterdam/Almere?
Ik ga erover nadenken, je hoort morgenochtend van mequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
We moeten heel waarschijnlijk dit weekend nog even in de regio Haarlem zijn, is dat wat?
Eventueel kan ik hem ook opsturen hoor, ik regel hier wel een speciale doos om hem beschermd in te versturen. Alles is voorgeinstalleerd, dus je kunt hem gelijk aansluiten en aan de slag.
O oke.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:30 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Onder Linux vind je een hele zwik met spellen (echt letterlijk een paar honderd) die leuk zijn voor kinderen. Ook hoef je dan niet bang te zijn dat ze de pc sloopt door per ongeluk een virus of andere rotzooi binnen te halen
Ik leg het graag uit, het is mijn werk en mijn hobbyquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
O oke.
Maar je kan bvb wel gewoon met XP werken want dat is ze gewent.
Want welke besturings systemen staan er nu eigenlijk op?
En krijgen deze geen conflicten met elkaar?
Ben niet zo'n computernerd dus tja
Hoe is het nadenken bevallen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Ik ga erover nadenken, je hoort morgenochtend van me
Mag ik ook vragen waarom? Is er iets dat ik kan doen om je van gedachten te veranderen?quote:Op maandag 26 april 2010 13:54 schreef PjotrXII het volgende:
Ik trek me terug! Succes met de verkoop
Goeiedag!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:57 schreef NotYou het volgende:
Hallo lieve meneer,
Tja, minder bedeeld hoeft niet op je portomonnee te slaan natuurlijk, hersencapaciteit is ook meetbaar tegenwoordigquote:Ik zie in de tt dat u minder bedeelden een warm hart toedraagt en helaas kan ik mijzelf met recht als dusdanig omschrijven.
Ik heb meelij met ze.quote:Ik heb 3 kinderen,
Deze worden vergoed door de verzekering!quote:waarvan 1 een beugel nodig heeft
Elke buurt heeft wel een gratis veldje!quote:en 1 dolgraag op voetbal wil, wat helaas ook kosten met zich meebrengt.
Integendeel, er zijn zat stichtingen die deze voor niets weggeven!quote:Sportschoenen, een voetbal, etc zijn ook niet gratis.
Je zou het me willen vragen, maar goed dat je dat niet doet, want voor niks gaat alleen de zon op!quote:Onze jongste: Mijkel is helemaal gek op computers en zou dolblij zijn met dit monster van 'n systeem. Helaas hebben wij echter geen 75 euro vrij te besteden en evenmin een auto. Ik zou u hierom dan ook willen vragen of u deze pc eventueel voor niets naar Dedemsvaart zou willen brengen.
Ach, natuurlijk, 2ehands pc's, dé remedie bij uitstek voor kortademige kinderen. Al eens overwogen het eerder aangehaalde ziekenfonds te raadplegen?quote:Mijn jongste lijdt aan astma en heeft het al heel zwaar. Deze pc is precies wat hij nodig heeft. Heeft u er trouwens ook spelletjes bij?
Groet,
Papa Henk Kuijper
Bij dezen dan 0,01 euro geboden, inclusief verzenden naar/afleveren in Dedemsvaart.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Goeiedag!
[..]
Tja, minder bedeeld hoeft niet op je portomonnee te slaan natuurlijk, hersencapaciteit is ook meetbaar tegenwoordig![]()
[..]
Ik heb meelij met ze.
[..]
Deze worden vergoed door de verzekering!
[..]
Elke buurt heeft wel een gratis veldje!
[..]
Integendeel, er zijn zat stichtingen die deze voor niets weggeven!
[..]
Je zou het me willen vragen, maar goed dat je dat niet doet, want voor niks gaat alleen de zon op!
[..]
Ach, natuurlijk, 2ehands pc's, dé remedie bij uitstek voor kortademige kinderen. Al eens overwogen het eerder aangehaalde ziekenfonds te raadplegen?tevens lever ik speciaal voor jullie gratis het spel 'russisch roulette' mee, de middeleeuwse editie met authentieke kruisboog. Gegarandeerd een schot in de roos bij figuren zoals jij!
Kunnen we nu verder serieus ontopic? Als je minder wilt betalen moet je een bod doen, wil je hem niet kopen moet je gewoon lekker blijven lurken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |