Beste Fok!kers,
Toen ik eerder vanochtend relaxt aan 't fokken was, zware shag en een biertje erbij (Gewoon even ontspannen zoals we dat allemaal wel eens moeten.) viel mijn oog op het volgende topic in V&A:
[TK] Studenten PC (of andere minder bedeelden)Toevallig was een nieuwe pc net waar ik naar op zoek was, helemaal zo'n mooie, snelle als gepost, dus ik besloot te reageren:
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:57 schreef NotYou het volgende:Hallo lieve meneer,
Ik zie in de tt dat u minder bedeelden een warm hart toedraagt en helaas kan ik mijzelf met recht als dusdanig omschrijven. Ik heb 3 kinderen, waarvan 1 een beugel nodig heeft en 1 dolgraag op voetbal wil, wat helaas ook kosten met zich meebrengt. Sportschoenen, een voetbal, etc zijn ook niet gratis. Onze jongste: Mijkel is helemaal gek op computers en zou dolblij zijn met dit monster van 'n systeem. Helaas hebben wij echter geen 75 euro vrij te besteden en evenmin een auto. Ik zou u hierom dan ook willen vragen of u deze pc eventueel voor niets naar Dedemsvaart zou willen brengen. Mijn jongste lijdt aan astma en heeft het al heel zwaar. Deze pc is precies wat hij nodig heeft. Heeft u er trouwens ook spelletjes bij?
Groet,
Papa Henk Kuijper
Vervolgens heb ik rokend en drinkend, vol goede hoop en inmiddels ook (de eerdere inhoud van) een zak chips, gespannen een reactie afgewacht en uiteindelijk kwam er ook één:
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef Wiebelkont het volgende:[..]
Goeiedag!
[..]
Tja, minder bedeeld hoeft niet op je portomonnee te slaan natuurlijk, hersencapaciteit is ook meetbaar tegenwoordig
[..]
Ik heb meelij met ze.
[..]
Deze worden vergoed door de verzekering!
[..]
Elke buurt heeft wel een gratis veldje!
[..]
Integendeel, er zijn zat stichtingen die deze voor niets weggeven!
[..]
Je zou het me willen vragen, maar goed dat je dat niet doet, want voor niks gaat alleen de zon op!
[..]
Ach, natuurlijk, 2ehands pc's, dé remedie bij uitstek voor kortademige kinderen. Al eens overwogen het eerder aangehaalde ziekenfonds te raadplegen?
tevens lever ik speciaal voor jullie gratis het spel 'russisch roulette' mee, de middeleeuwse editie met authentieke kruisboog. Gegarandeerd een schot in de roos bij figuren zoals jij!
Kunnen we nu verder serieus ontopic? Als je minder wilt betalen moet je een bod doen, wil je hem niet kopen moet je gewoon lekker blijven lurken!
Niet alleen wenst deze malloot mij en m'n kinderen dood en suggereert hij dat ik dom zou zijn.. Hij realiseert zich ook nog eens niet dat Mijkel's liefde voor computers voortkomt uit zijn ademhalingsproblemen en het lichamelijk nooit helemaal hebben kunnen meekomen met de rest. Vervolgens drijft hij de spot met Anja en mij door te suggereren dat wij met onze lieve Mijkel nooit naar de huisarts zouden zijn geweest voor zijn astma(medicatie).
Ik vind niet dat dit zou moeten kunnen op Fok!
Klacht: Doodgewenst en (waarschijnlijk) geen nieuwe pc!
Anti-klacht: Misschien krijg ik de pc nog wel, voor Mijkel natuurlijk!
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef NotYou het volgende:[..]
Bij dezen dan 0,01 euro geboden, inclusief verzenden naar/afleveren in Dedemsvaart.