Zeker, maar dat was gisteren ook al duidelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef henrydg het volgende:
IK GEEF HET OP
Pirania wint
134 is toch heel veel per uur ofniet![]()
Ik ga tenminste nog inhoudelijk in op topics, jij plaatst eenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef henrydg het volgende:
[..]
IK GEEF HET OP
Pirania wint
134 is toch heel veel per uur ofniet![]()
Het is echt niet makkelijkquote:
Nouja, hij is nog steeds kampioenquote:
Laat ik het zo zeggen, als je wil posthunten moet je wel enigszins relevant posten wil je je postrechten niet spontaan kwijt zijnquote:
Een PR van 315 word je ook niet vrolijk van dan, zeker?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oe, heb je ook een voorkeur voor even getallen?
Oneven getallen zijn als een kruk met vier poten waaraan er een ontbreekt. Dat zit voor geen meter.317 bijvoorbeeld, da's echt zo'n kruk.
Even getallen zijn als een comfortabel zittende fauteuil.64 bijvoorbeeld zit natuurlijk super.
Je typt ook teveel tekstquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:46 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ga tenminste nog inhoudelijk in op topics, jij plaatst eenen bent gelijk weer weg.
Ik post wel enigszins relevant hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je wil posthunten moet je wel enigszins relevant posten wil je je postrechten niet spontaan kwijt zijn
Dat zijn namelijk wel de spelregels van het spel
Ja maar ik moet wel relevant posten, niet overal eenquote:
O wacht, je hebt nog gelijk ookquote:
Klopt, maar af en toe een smileypost er tussendoor moet kunnen he.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:49 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel relevant posten, niet overal eenen wegwezen ( zoals BaasD
)
Nee, geen kwartet.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar af en toe een smileypost er tussendoor moet kunnen he.
Dat kan ik niet, ik kan, net zoals mijn collegamods, hooguit aandragenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:49 schreef henrydg het volgende:
[..]
O wacht, je hebt nog gelijk ook
Sorry![]()
![]()
Ik hoop van harte dat je BaasD's postrechten afneemt![]()
Zou je het alsjeblieft willen aandragen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik kan, net zoals mijn collegamods, hooguit aandragen. Maar de FA's zijn doorgaans niet zo tolerant met dit soort dingen. Het moet namelijk wel leuk blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |