Ja jezus wees dan goed voorbereid, pauper!quote:Op zondag 18 april 2010 09:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Zonder aardappelen en in vet wat al een maand of 6 in de pan zit?
Neh, ik wacht wel even...
Ik ben er ook niet trots op dat m'n leven tot dit nivo is afgegleden.quote:Op zondag 18 april 2010 09:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja jezus wees dan goed voorbereid, pauper!
Kapsalonquote:Op zondag 18 april 2010 09:35 schreef HugoChavez het volgende:
Zouden de Turken in de Schilderswijk al wakker zijn, dan ga ik een kapsalon halen.
Nederlandse keuken is ranzig, daarom eet ik altijd Turks eten.quote:Op zondag 18 april 2010 09:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Kapsalon.
Houdt de nederlandse keuken zuiver aub.
Mensen die dingen op vaste tijden doenquote:Op zondag 18 april 2010 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Zondagochtend half tien. Je hoort nu een lekker kopje koffie te drinken en te relaxen op de bank man.
Om half 3 moet ik voetbal kijken en kan ik niet hendig de bbq bedienenquote:
Stuur je zusje even.quote:Op zondag 18 april 2010 09:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Mensen die dingen op vaste tijden doen.
Tevens: op zondagochtend om half 10 hoor je een lekker wijf in d'r kont te bonken![]()
.
quote:Op zondag 18 april 2010 09:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Papa riep gisterenavond al dat hij dibs had op m'n zusje.
Hier gaat de Aldi gewoon elke morgen open hoorquote:Op zondag 18 april 2010 09:52 schreef Socios het volgende:
TS staat ook iedere ochtend voor een dichte supermarkt om nieuwe blikken Aldi bier te halen?
WTF...op een zondagmorgen?quote:Op zondag 18 april 2010 09:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga de bbq maareens aanzetten zodrekt
Het is lekker weer gekquote:
teletekst kijken?quote:Op zondag 18 april 2010 09:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om half 3 moet ik voetbal kijken en kan ik niet hendig de bbq bedienen
Ik ben serieus aan het aftellenquote:
Dan kan je toch ook niet de bbq bedienen?quote:
Je kan ook met een gewone pan friet maken.quote:Op zondag 18 april 2010 09:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Zonder aardappelen en in vet wat al een maand of 6 in de pan zit?
Neh, ik wacht wel even...
Ik ben ook zoooo lekker.quote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Friet van Kees Kroket is zooo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |