quote:
Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef Oneself het volgende:'een steekje los'? Is dit niet gewoon interesse in menselijk gedrag of groepswerking of hoe je het wilt noemen?
Ik denk dat je je echt zorgen kan gaan maken als TS aangeeft dat hij er serieus over nadenkt om 1 van die acties uit te voeren. Wat niet het geval is. Gedachten komen en gaan, zoiets definieert je niet gelijk.
Niet als je constant sadistische gedachten hebt. TS is waarschijnlijk ook iemand die gelijk denkt aan fysiek geweld wanneer iemand iets zegt wat hem niet aanstaat, in plaats van het uit te praten. Geweld als eerste optie is altijd een zwaktebod, dus überhaupt die gedachten als eerst hebben is ook niet helemaal goed.
Erg jammer dat TS de voorbeelden heeft weggehaald. Als ik een mes zie. Dan denk ik dat ik er mee moet uitkijken aangezien het een gevaarlijk voorwerp is. Ook dat het handig kan zijn wanneer ik wat moet snijden. Niet dat ik het mogelijk kan gebruiken wanneer ik iemand wil neersteken. Dat is wat TS zei.
Er zijn trouwens zoveel manieren om mensen te vermoorden. Alles uitdenken zou al je tijd innemen. Alleen op basis daarvan is het niet gezond als je gedachten vaak die kant afdwalen. Af en toe is inderdaad niet boeiend, maar die indruk krijg ik bij TS helemaal niet.