abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80436588
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:15 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Ah kijk, met haar kan ik praten.
Ik hou er ook van om te kijken hoe mensen in een gesprek reageren, wie bijvoorbeeld dominant is, wie de Alpha. Daar kun je dan altijd zo lekker op inspelen en er je voordeel uit halen. Volgens mij werd ik net keihard getrolld door deze heren hier.
doe je voorzichtig, het is een vrouw en ze komt uit groningen!
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_80436595
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:19 schreef Quir het volgende:
Het is niet erg, TS, je blaast het op.
nee wij blazen het op
pi_80436597
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:11 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Eng woord. Je bedoelt dat mijn maatschappijpakje dan nog niet goed past.
Het is een overal verkrijgbaar pakje en staat vrijwel iedereen. Het is grijs, geaccentueerd met een hypotheek, een golden retriever en is niet compleet zonder een baan met de juiste ´ontwikkelingsmogelijkheden´. Dat laatste is veranderlijk, afhankelijk van het merk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 18 april 2010 @ 02:22:13 #79
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
pi_80436601
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:19 schreef Quir het volgende:
Het is niet erg, TS, je blaast het op.
Het leek mij een interessant iets om over te discussieren of filosoferen, maar wat leert mij; een gedeelte van fok
pi_80436655
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:22 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Het leek mij een interessant iets om over te discussieren of filosoferen, maar wat leert mij; een gedeelte van fok
Je bent Patrick Bateman, TS!!! Ergo, you look good in a suit

Dude, zo raar zijn die ideeën helemaal niet. Zolang je er maar niet echt serieus aan gaat denken, wat je volgens mij nog lang niet doet. Successen behaald in het verleden zijn echter geen garantie voor de toekomst natuurlijk. Maar in dat geval verketteren we je dan wel, samen met 'het systeem', dat het allemaal al veel eerder aan had moeten zien komen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_80438525
Dingen denken is nooit erg.. zolang het bij dromen/denken blijft en niet echt wordt.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 18 april 2010 @ 10:57:30 #82
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_80439651
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

doe je voorzichtig, het is een vrouw en ze komt uit groningen!

Wat wil je daar nou weer mee zeggen?
pi_80439825
Je kunt toch ook fallout 3 spelen
pi_80442353
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef Oneself het volgende:

'een steekje los'? Is dit niet gewoon interesse in menselijk gedrag of groepswerking of hoe je het wilt noemen?
Ik denk dat je je echt zorgen kan gaan maken als TS aangeeft dat hij er serieus over nadenkt om 1 van die acties uit te voeren. Wat niet het geval is. Gedachten komen en gaan, zoiets definieert je niet gelijk.
Niet als je constant sadistische gedachten hebt. TS is waarschijnlijk ook iemand die gelijk denkt aan fysiek geweld wanneer iemand iets zegt wat hem niet aanstaat, in plaats van het uit te praten. Geweld als eerste optie is altijd een zwaktebod, dus überhaupt die gedachten als eerst hebben is ook niet helemaal goed.

Erg jammer dat TS de voorbeelden heeft weggehaald. Als ik een mes zie. Dan denk ik dat ik er mee moet uitkijken aangezien het een gevaarlijk voorwerp is. Ook dat het handig kan zijn wanneer ik wat moet snijden. Niet dat ik het mogelijk kan gebruiken wanneer ik iemand wil neersteken. Dat is wat TS zei.

Er zijn trouwens zoveel manieren om mensen te vermoorden. Alles uitdenken zou al je tijd innemen. Alleen op basis daarvan is het niet gezond als je gedachten vaak die kant afdwalen. Af en toe is inderdaad niet boeiend, maar die indruk krijg ik bij TS helemaal niet.
  zondag 18 april 2010 @ 15:10:19 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80446239
ik snap niets van dit nachtelijk topic...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80446387
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even aangepast, want mensen begrepen het niet.

Hoe mensen reageren in rare situaties, waarin jij als invidu dingen uithaalt die niet alledaags zijn ( dat kan iemand in de fik steken zijn, maar ook struikelen als je moet speechen) of wanneer er een zombie uitbreek komt, hoe mensen dan reageren. Het gaat dus niet om het sadist zijn, maar om de reacties erop.
Wat wil je nou?
pi_80446990
Volgens mij wil hij weten hoe je zou reageren als je in een situatie terecht zou komen zoals, Dawn of the Dead, I am Legend, The Stand. Je weet wel, dat soort onalledaagse situaties.
pi_80447595
[god mode]
zombies knallen
[/god mode]

Zoiets
pi_80447645
Waarom zou je willen weten wat mensen doen als er een zombie invasie komt?
pi_80451842
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:10 schreef Re het volgende:
ik snap niets van dit nachtelijk topic...
omdat de op lichtelijk aangepast is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')