Hilarisch. Dit topic moet leuk blijven!quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:21 schreef Gillette_M5 het volgende:
Hier een foto van ze als het 's avonds 20 uur is geweest:
[ afbeelding ]
Hebben ze inmiddels al gebeld dat je NIET naar Schiphol hoeft?quote:
Ik moest zelf bellen, en geheel in lijn der verwachting mag ik mijn bed nu weer in.quote:Op zondag 18 april 2010 04:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hebben ze inmiddels al gebeld dat je NIET naar Schiphol hoeft?
Een goedkeuring van Tong. Dan is het goed,quote:
Dat gij op je zolder blijft zitten en huilend aftrekt in je moeders boxershorts is jouw zaakquote:Op maandag 19 april 2010 22:09 schreef Aestivate het volgende:
Mensen die trouwen.
Mensen die met elkaar trouwen.
voor mij ook, ik was in de veronderstelling dat hij nog met Lianne wasquote:Op zondag 18 april 2010 20:45 schreef Tinkepink het volgende:Wat een verrassing (voor mij dan). Veel geluk samen.
Al effe niet meerquote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
voor mij ook, ik was in de veronderstelling dat hij nog met Lianne was
Dat is niet waar. Mijn kamer bevind zich in de kelder.quote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef Case4 het volgende:
[..]
Dat gij op je zolder blijft zitten en huilend aftrekt in je moeders boxershorts is jouw zaak
Ja want ik vond het hilarisch genoeg om in ONZ te postenquote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niemand houdt hier mij ook op de hoogteoh dit is ONZ, dus niet waar
ik was gewoon verrastquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja want ik vond het hilarisch genoeg om in ONZ te posten
ONZ heeft een groter bereik ja!.
Nouja gelukkig gaat dit topic over Sanne en Muad dus lijkt het me niet nodig L aan te halenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was gewoon verrastik was nog in de veronderstelling dat hij met L had, maar als ik even terugdenk heb ik ze in december 2008 voor het laatst gezien dus dan kan er een hoop gebeuren
Lekker wijf he? Ze straaltquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne staat mooi op de foto als ze dat is
Leuke foto iddquote:Op woensdag 21 april 2010 15:21 schreef Skaai het volgende:
Lekker wijf he? Ze straalt. Ik weet nog wel vorig jaar november, we zaten in Valkenburg. Eerste echte weekend zonder Muad. Nou die telefoon stond roodgloeiend.
.
Nee kleine nichtjes e.d zijn juiste bruidsmeisjes. Ik ga wel een mooie jurk (niet mooier dan de bruid uiteraard) shoppenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuke foto idd
Mag je bruidsmeisje zijn skaai? Met een roze pofmouwenjurk en een strik op je kont?
Daar heb ik ook al helemaal zin in!quote:Op woensdag 21 april 2010 @ 15:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee kleine nichtjes e.d zijn juiste bruidsmeisjes. Ik ga wel een mooie jurk (niet mooier dan de bruid uiteraard) shoppen.
Da's jouw schuld hequote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef Sanne het volgende:
gaan jullie lekker meiden?
Jij wordt toch de mooiste van allemaal!quote:Op woensdag 21 april 2010 @ 16:17 schreef Sanne het volgende:
gaan jullie lekker meiden?
Yep leuke foto!! Maar ze is niet lelijk..Inderdaad je kan lekker vertoeven in Valkenburgquote:Op woensdag 21 april 2010 15:21 schreef Skaai het volgende:
Lekker wijf he? Ze straalt. Ik weet nog wel vorig jaar november, we zaten in Valkenburg. Eerste echte weekend zonder Muad. Nou die telefoon stond roodgloeiend.
.
quote:
Nee wij gaan ze gek gooien met rijst. Of reeds klaargemaakte risotto bwehehehe.quote:
Gewoon gooien met nog heel gelaten kartonnen dozen Lassie Toverrijst.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:49 schreef Skaai het volgende:
Nee wij gaan ze gek gooien met rijst. Of reeds klaargemaakte risotto bwehehehe.
Dat zou ik als eerste horen namelijk, dat jullie het niet vergeten.quote:
Is dat AC of DC?quote:
Eerder dan jullie verwachten. Maar laten we eerst de kaarten versturen voor we dat bekend maken.quote:
Wil je ons adres per PM?quote:Op vrijdag 23 april 2010 02:33 schreef Sanne het volgende:
Eerder dan jullie verwachten. Maar laten we eerst de kaarten versturen voor we dat bekend maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: gefeliciteerd, al heb ik geen flauw idee wie jullie zijn..![]()
![]()
Mooi op tijd Stefan. Je speurneus begint je in de steek te latenquote:
Ik ben allang niet meer die FOK!speurneus die alles en iedereen in de gaten houdt, zeker al niet meer sinds 2005. Maar erg leuk voor jullie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mooi op tijd Stefan. Je speurneus begint je in de steek te laten
daar misbruiken wij Twitter voor.quote:
Trouwen enzo #56quote:
Ook al weer 3 weken geleden maar toch bedanktquote:
Never thought I'lld beat you to it.quote:
Man hou op, ik ben de hele dag bezig geweest met downloaden, de laptops prepareren, mengpaneel fixen, kabels zoeken etcquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:37 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ook al weer 3 weken geleden maar toch bedankt
Heb je je plaatjes al bij elkaar gezocht voor vanavond?
*notitie maakt: niet in jurk plassen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
Pas maar op dat je niet in je jurk plast zeg dat zou wat zijn
Ja ik kan er wel posten maar men klikt doorgaans niet op het topic als ze niet gaan trouwenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:07 schreef Sanne het volgende:
Skaai, wat is er trouwens mis met het TROUW topic?
Trekt toch iets ander publiek dan ONZ.
Ik ben vandaag geslaagd bij Jane Normanquote:
Ik heb ook al maanden een jurk in huis, maar heb toch maar besloten dat het geen jurk is om een eventueel feestje mee te bouwenquote:
Die jurk hierboven van jou vind ik iig prachtig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb ook al maanden een jurk in huis, maar heb toch maar besloten dat het geen jurk is om een eventueel feestje mee te bouwen
Mooi!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben vandaag geslaagd bij Jane Norman
En wel voor een ra ra dress. Kekke donkerblauwe legging (tot de kuit) erbij. Zonder legging was ie iets te kort
. Oh en rug schijnt door, kant enzo. En ik heb natuurlijk meer vorm en lijf dan die enge paspop
Mooi jurkjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef Skaai het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd bij Jane Norman
En wel voor een ra ra dress. Kekke donkerblauwe legging (tot de kuit) erbij. Zonder legging was ie iets te kort
. Oh en rug schijnt door, kant enzo. En ik heb natuurlijk meer vorm en lijf dan die enge paspop
nou dit dusquote:Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
Sanne en Muad , samen het grootste geluk van de wereld gewenst, lazemaarlulleh en lah je niet gek makuh!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |