http://www.haarlemmermeer(...)_gestrande_reizigersquote:Op zondag 18 april 2010 19:06 schreef superworm het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om vastzittende toeristen/reizigers te helpen? Ik zou d'r best 1 of 2 een paar dagen kunnen huizen.
In haarlemmermeer zijn ze daar toch mee bezig dacht ik.. Stond volgens mij op nu.nlquote:Op zondag 18 april 2010 19:06 schreef superworm het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om vastzittende toeristen/reizigers te helpen? Ik zou d'r best 1 of 2 een paar dagen kunnen huizen.
Heb Schiphol gebeld en die zeiden dat idd, inmiddels hebben ze 't telefoonnummer gesloten omdat er genoeg aanmeldingen waren - voor alle reizigers die dit willen, is er nu plek bij mensen thuis.quote:Op zondag 18 april 2010 19:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
In haarlemmermeer zijn ze daar toch mee bezig dacht ik.. Stond volgens mij op nu.nl
Dan heb je het over 0-3 km hoog. Dat lijkt me toch knap lastig hoor, met bergen, hoge gebouwen, luchtballonnen, zweefvliegtuigen en dergelijke.quote:Op zondag 18 april 2010 19:13 schreef netolk het volgende:
tss... gewoon onder de wolk door vliegen moeten ze kan makkelijk
Ja dus.quote:Op zondag 18 april 2010 19:16 schreef Coelho het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over neerstorten? Een 737 heeft een zweefgetal van 15 of zo, dus op 10km hoogte kan deze bij het uitvallen van alle motoren nog 10x15km = 150km zweven. Zeker bij Europese vluchten is dit voldoende om nog bij een vliegveld te komen.
Kom geen geld meer in het laatje he.quote:Op zondag 18 april 2010 19:17 schreef TeenWolf het volgende:
Peter Hartman: Europees luchtruim veilig voor vliegverkeer.
Gaat deze man zijn kop nog een keer houden, dat gezeur van hem begint nu ontzettend irritant te worden.
Misschien moet iemand 'mquote:Op zondag 18 april 2010 19:17 schreef TeenWolf het volgende:
Peter Hartman: Europees luchtruim veilig voor vliegverkeer.
Gaat deze man zijn kop nog een keer houden, dat gezeur van hem begint nu ontzettend irritant te worden.
quote:Op zondag 18 april 2010 19:18 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Ja dus.
Waarom hebben vliegtuigen eigenlijk uberhaupt hun motoren aan bij het landen. Ze gaan toch naar beneden?
Er moet wel personeel en materieel beschikbaar zijn en op logische plekken aanwezig zijn zodra alles weer open gaat... Denk dat het daarmee ook te maken heeft.quote:Op zondag 18 april 2010 19:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Sommige dingen snap ik niet.. Mijn vriend zit nu in egypte.. En die kan nog naar barcelona vliegen.. Maar op de een of andere manier gebeurd dat niet.. Das toch niet logisch.. Je wilt toch zoveel mogelijk mensen die alternatief kunnen reizen dat ook laten doen?
Anders loopt de schade maar op lijkt mij.. Zeker met die nog grote aswolk op komst..
Idd, je wil niet als Barcelona opeens weer dichtgegooid wordt door een nieuwe wolk as, je crew in Abu Dhabi vast hebben zitten of zo. Liever op de thuisbasis houden.quote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er moet wel personeel en materieel beschikbaar zijn en op logische plekken aanwezig zijn zodra alles weer open gaat... Denk dat het daarmee ook te maken heeft.
Idd en wat denk je van de luchtweerstand en geluidsoverlast.quote:Op zondag 18 april 2010 19:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Dan heb je het over 0-3 km hoog. Dat lijkt me toch knap lastig hoor, met bergen, hoge gebouwen, luchtballonnen, zweefvliegtuigen en dergelijke.
Er zijn dus transavia vliegtuigen geland daar vanmiddag, dus neem aan dat er dan wel personeel aanwezig is.. En er dus de mogelijkheid is om te vliegen..quote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er moet wel personeel en materieel beschikbaar zijn en op logische plekken aanwezig zijn zodra alles weer open gaat... Denk dat het daarmee ook te maken heeft.
Omdat er dmv de motoren geremd wordt. Na de landing kun je een vliegtuig niet op alleen de remmen tot stilstand brengen. Ten eerste is de baan daarvoor te kort, en ten tweede verbrand je al je remmen en klappen je banden.quote:Op zondag 18 april 2010 19:18 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Ja dus.
Waarom hebben vliegtuigen eigenlijk uberhaupt hun motoren aan bij het landen. Ze gaan toch naar beneden?
En de kosten...quote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en wat denk je van de luchtweerstand en geluidsoverlast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |