Ik dacht ergens aan, +1, nog 149 te gaan, ja dat gaat snel zo in ESFquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon een infuus, dan kan je de hele tijd door gaan.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:23 schreef Dirkh het volgende:
oeh, Ranking the stars neemt hele nare vormen aan
quote:
Je moeder is niet zo snel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder zei gisteren, na 5 minuten ranking the stars: "maar dit zijn allemaal losers!"
Wedden dat die goed kan grommen?quote:
Ik wil geen erika terpstra hoofd thoughquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
*klimt laddertje op*
Muizelllll!Jij kunt goed wegkomen met kort haar heur.
Hoezo, wilde hij helemaal niet scheiden dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
John is geen blije Rotterdammert meer sinds hij gescheiden is![]()
En Annie Schilder heeft ook geen zelfvertrouwen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar kijken jullie naar?
Hier staat Coming to Holland op....met Prins Pita
Niet? *hips*quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil geen erika terpstra hoofd though
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, wilde hij helemaal niet scheiden dan?
Heel snel ff heen gezapt na jouw post en heel snel weer weg gezapt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar kijken jullie naar?
Hier staat Coming to Holland op....met Prins Pita
Prins Livioquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het ook op staan, die Italiaan/Amerikaan is nog best geinig
Tegen de tijd dat Heer G. weer in den lande is neem je hem terplekke bij de douanequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Verdomme nou! ...
*ping!* +1
Ik ga best hard
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heel snel ff heen gezapt na jouw post en heel snel weer weg gezapt.
Dat ga je nooit krijgen, jij Cyborg woeman.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil geen erika terpstra hoofd though
Nee, ga ik niet doen. Ik ga spontaan om me heen meppen bij dat soort programma's.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je terugzappen, graag even je bijdrage over de Italiaan ja
Driepunter!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Heer G. weer in den lande is neem je hem terplekke bij de douane
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb Confessions of a Shopaholic en The Proposal op DVD nog liggen.
Denk dat ik er straks eentje ga kijken, maar welke
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ga ik niet doen. Ik ga spontaan om me heen meppen bij dat soort programma's.
The Proposalquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb Confessions of a Shopaholic en The Proposal op DVD nog liggen.
Denk dat ik er straks eentje ga kijken, maar welke
Wil je hem lenen? Stuur hem zo naar je op hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die tweede, die noteer ik, die lijkt me wel leuk
Ik ga zo maar es op bedje denk ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh nee, ik moet nog een aflevering van Grey's Anatomy!
Whoehoeeeee!
Zorg dat mrI ff de ziekte uitzweet. +1 voor jou, en dikke winst voor morgen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es op bedje denk ik.
Ben ik morgen vast lekker op tijd wakker
Als ik er naar zou wijzen doet het hem al pijn volgens mijquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zorg dat mrI ff de ziekte uitzweet. +1 voor jou, en dikke winst voor morgen.
Oh wat lief! Maar nee ben je malquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je hem lenen? Stuur hem zo naar je op hoor
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik er naar zou wijzen doet het hem al pijn volgens mij![]()
Neeeej, ik maak hem zo wel wakker om idd ff te spuiten, maar dan op een iets andere manier
Echt geen punt hoor! En ik zal discreet met je adres zijnquote:
Slaap lekker alvast Ingepingebipsebaps!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar es op bedje denk ik.
Ben ik morgen vast lekker op tijd wakker
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt geen punt hoor! En ik zal discreet met je adres zijn
Dus kijk maar. Mocht je je bedenken roep je maar
Hihiihiiiiiiiiiiiiiii! Kegelen is idd vrij antiek!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen heb ik familiedag. En we gaan (jawel hoor) kegelen
.
Dat is bowlen, maar dan (nog) minder hip.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen heb ik familiedag. En we gaan (jawel hoor) kegelen
.
Dat is bowlen, maar dan (nog) minder hip.
[ afbeelding ]
Oh ja die is sindsdien idd vaak geleegd. En toen had ik mijn adresboekje nog niet, tegenwoordig schrijf ik alles er braaf inquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ThanksIk zal een gil geven als ik me bedenk
En je hebt m'n adres nog van de asielactie, al heb je ws je pm-box al lang geleegd
Het is ook een beetje ter nagedachtenis aan mijn oma. Die ging dat vroeger wel eens doen met de familiequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiihiiiiiiiiiiiiiii! Kegelen is idd vrij antiek!
Echt nog nooit gedaan. Volgens mij is het best moeilijk op zo'n smal baantje!
Schoonvader/tante (tweeling) en schoonoma.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt geen punt hoor! En ik zal discreet met je adres zijn
Dus kijk maar. Mocht je je bedenken roep je maar
[..]
Slaap lekker alvast Ingepingebipsebaps!
Welke verjaardagen had je nou ook alweer morgen?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die is sindsdien idd vaak geleegd. En toen had ik mijn adresboekje nog niet, tegenwoordig schrijf ik alles er braaf inMoest wel, nadat ik voor de 14e keer om het adres van bepaalde mensen had gevraagd en het echt niet grappig meer was
Stom, anders had ik hem lekker eigenwijs toch kunnen opsturen naar je
Kortom, het valt hier nu ook uit de lucht?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
http://knmi.nl/neerslagra(...)arloop451.gif?223613
En dat is geen regen
Hadden we een lijst?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij de adreslijst van FF nog?
Neuj, gewoon voor de heb.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden we een lijst?
Ik heb wel flink veel adressen genoteerd het laatste half jaar ongeveer ja.
Welke heb je nodig? En met een goede reden?
We schijnen in de wolk te zittenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, het valt hier nu ook uit de lucht?
Of is het puur 'de wolk'?
Activiaquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Bedoelen ze met "het opgeblazen gevoel verdwijnt" bij de Activia-reclame dat je minder afschijtgevoelig bent?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Bedoelen ze met "het opgeblazen gevoel verdwijnt" bij de Activia-reclame dat je minder afschijtgevoelig bent?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Activia. Dat deelde ze ooit eens ergens uit ter promotie. Een klein bakje en een uur later aan de schijterij
.
Zo, snelle conclusies: http://www.telegraaf.nl/b(...)_toch_vliegen__.htmlquote:
Arme jijquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ooit gekocht omdat iemand vertelde dat het haske lekker was, dus 4 bakjes achter elkaar opgegeten.
Need I say more?
Nou, idd...quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Arme jij. Je had wel uitgedroogd kunnen raken
.
Ik heb er wel flink wat van de F&Fers. Ik PM het je morgen wel even van de bekenden van wie ik weet dat ze het niet erg vinden als jij de adressen hebtquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, gewoon voor de heb.
Ik kreeg afgelopen jaar steeds kaartjes van FF'ers en toen moest ik stad en land afzoeken naar het adres om eentje terug te kunnen sturen.
En toen heb ik het natuurlijk niet opgeschreven
Fijn, dan ga ik die Peej Em opslaan...egg woarquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er wel flink wat van de F&Fers. Ik PM het je morgen wel even van de bekenden van wie ik weet dat ze het niet erg vinden als jij de adressen hebt
Zorg je wel voor een +1?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga nog even lezen in bed en dan de luiken sluiten![]()
Fijne avond nog wappertjes![]()
Dan moeten ze dat maar doen. Ik vraag me wel af of ze dan gezien hebben dat er weer een nieuwe rode wolk aan komtquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, snelle conclusies: http://www.telegraaf.nl/b(...)_toch_vliegen__.html
KLM wil dus weer de lucht in
"Even" om de aswolk heenvliegenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar doen. Ik vraag me wel af of ze dan gezien hebben dat er weer een nieuwe rode wolk aan komtMaar goed. De directeur zat zelf ook in het vliegtuig vanavond, wel ballen.
Aan de andere kant, hij zegt 'als de piloot iets ziet van een aswolk vliegt ie er om heen'. Jammer alleen dat je dat dus niet kunt zien, dat was nou toch juist het punt en het gevaar?
Het luchtruim in Duitsland, België en Groot-Brittannië blijft nog zeker tot morgenmiddag 14.00 uur gesloten. Tegen die tijd wordt de situatie opnieuw bekeken. De drie vliegvelden van Parijs blijven in elk geval tot maandagmorgen 08.00 uur dicht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:56 schreef Dirkh het volgende:
Nieuws volgt elkaar snel
http://nos.nl/tekst/151385-europees-luchtruim-langer-dicht.html
Nu dus tot morgen twee uur, minimaal
"Als de piloot maar IETS ziet van een aswolk...". Wat een rare uitspraak van zo'n directeur.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Even" om de aswolk heenvliegen. Dat geval beslaat half europa
. Als je al ziet waar ie begint en eindigt inderdaad
.
"lieve reizigers, we zijn ff iets later thuis dan gepland, we vliegen namelijk via Australie"quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Even" om de aswolk heenvliegen. Dat geval beslaat half europa
. Als je al ziet waar ie begint en eindigt inderdaad
.
Mja, ik heb wel een beetje het gevoel dat ze iets te voorzichtig zijn. De regels zijn duidelijk, dus dat ze niet vliegen is terecht. Maar ik denk dat die regels niet meer van deze tijd zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar doen. Ik vraag me wel af of ze dan gezien hebben dat er weer een nieuwe rode wolk aan komtMaar goed. De directeur zat zelf ook in het vliegtuig vanavond, wel ballen.
Aan de andere kant, hij zegt 'als de piloot iets ziet van een aswolk vliegt ie er om heen'. Jammer alleen dat je dat dus niet kunt zien, dat was nou toch juist het punt en het gevaar?
Dat kan best hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel een beetje het gevoel dat ze iets te voorzichtig zijn. De regels zijn duidelijk, dus dat ze niet vliegen is terecht. Maar ik denk dat die regels niet meer van deze tijd zijn.
Ook is het maar de vraag of de dichtheid van het as in de lucht echt voor gevaar zorgt.
Maar goed, leek en zo.
Idd, ze zijn wel verantwoordelijk voor vele mensenlevens, dus safety first.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan best hoorMaar met zulke dingen neem je echt geen enkel risico lijkt me. Dus ik snap die hele erge voorzichtigheid ook wel weer. En als ze boven Nederland hebben gemeten en het ging wel aardig tot goed, hoe zit het dan als ze onderweg in een zwaardere concentratie as komen? Dat valt dan toch niet te voorspellen met deze ene testvlucht?
Kwaluttietaim met Tha Paddo?quote:
Ing niet hoor, haar man voelt zich zelf net een neergestort vliegtuig. Awww!quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dat word neerstortende vliegtuigen kijken zo
Heb je haar zo uitgewoondput?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, die van mij was ook al vrij vroeg gecrashed
dat was de bedoeling, ik was aan het tekenen en toen ik klaar was en op de klok keek schrok ik me rotquote:
Ik ga geeneens slapen. Straks eerst F1 kijken, later nog Amstel Gold Race en vandaag ook nog een bloedspannende ronde in de voetbalcompetitie!quote:Op zondag 18 april 2010 06:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, ik was aan het tekenen en toen ik klaar was en op de klok keek schrok ik me rot
en nu heb ik geen enkele reden meer om wakker te blijven, en toch zit ik hier nog![]()
Jij plant serieus een maand van tevoren wanneer je gaat shoppen ?quote:Op zondag 18 april 2010 08:27 schreef Ml-etje het volgende:wij zijn shoppen
goed uitgezocht met dit weer (maand tevoren gepland).
Mogguh Greysquote:
Het is zalig weer om iets buiten te gaan doen idd. Veel plezier!quote:Op zondag 18 april 2010 10:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh allemaal
Ik ga zo met wat vriendinnen proberen te skaten in het park in het zonnetje![]()
Blijft heer G. in Schotland nu Greysie?
Oh nou dat zou ik dan idd ook doen hoor, als ik jou was, dat combinerenquote:Op zondag 18 april 2010 10:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mogguh Greys![]()
Jup, koorts is omhoog gegaan en hij ziet er niet uit.
Ligt al vanaf gistermiddag 17 uur non stop op bed.
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om alleen naar het etentje van oma's verjaardag te gaan en vanavond komt ze ook op de verjaardag van m'n schoonvader, dus ik denk dat ik het maar ff combineer
Het is idd heerlijk buiten.quote:Op zondag 18 april 2010 10:58 schreef Dirkh het volgende:
En nou nog ff een paar overhemden strijken, laptop mee, muziekje aan en daarna ga ik met laptop op schoot in de zon zitten. Het is te mooi weer om binnen te zitten
Nou ik ben niet stervende hoor, en het is ook niet mijn lichaam dat in de maaltijd verwerkt zitquote:
Nou dat is fijn dan hoorquote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ben niet stervende hoor, en het is ook niet mijn lichaam dat in de maaltijd verwerkt zit.
Gestofzuigdquote:Op zondag 18 april 2010 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, Erik![]()
Hier net gestofzogen (stofgezuigd?), nu ff dweilen en douchen en dan naar buiten
Witbiertje erbij en klaaaaarrrrquote:Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ja moet ik ook nog ff doen, en een afwasje. En dan is de zon wel weer zo gedraaid dat het op het balkon staat
Zon in, het is heerlijk man.quote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Afwas gedaan, zo ff stofzuigen, en ik moet eigenlijk ook wel strijken, maar ach
ZO'n speedo rekt best goed he.quote:
Kan het niet in een staartquote:Op zondag 18 april 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
Hm. Dilemma. Zonnebril in het haar om het naar achteren te houden, maar dan moet ik er eigenlijk ook nog eentje op. En dat ziet er niet uit natuurlijk![]()
Jawel, maar dan past de voorste pluk er niet helemaal bijquote:
Heb je niet zo'n klein haarknipje?quote:Op zondag 18 april 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
Hm. Dilemma. Zonnebril in het haar om het naar achteren te houden, maar dan moet ik er eigenlijk ook nog eentje op. En dat ziet er niet uit natuurlijk![]()
Jaquote:Op zondag 18 april 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n klein haarknipje?
Die doe ik dan altijd in, heul charmant
Het zal je misschien verbazen, maar ik ken het probleem een beetjequote:Op zondag 18 april 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar dan past de voorste pluk er niet helemaal bij
Erg he, je zal toch zulke problemen hébben!
Wees blij, mannen met staartjes.. da ga nie meer niequote:Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar ik ken het probleem een beetje. Nu niet meer want ik kan niet meer in een staart
.
Daarom was ik ook naar de kapper geweestquote:Op zondag 18 april 2010 12:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wees blij, mannen met staartjes.. da ga nie meer nie
Vergeet je schoonmaakschort niet!quote:
We mochten niet naar bovenquote:Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef Dirkh het volgende:
Heeft ie vrijdag wel een inspectie gehouden?
Lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef Cat22 het volgende:
Heerlijk anderhalf uur gewandeld in het natuurgebied in mijn ourders achtertuin. Nu is mams eten aan het koken, als Le Papa thuis is kunnen we aanschuiven. In het zonnetje, als ik het tuinmeubilair buiten zet.
Ja, het is vrij heftig. Mijn buren hebben net ook gehoord dat ze voorlopig nog niet naar huis kunnen hoor ik net.quote:Op zondag 18 april 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
Alleen al meer dan 100.000 Belgen die in het buitenland vast zitten. Gisteren stonden er 400 vluchten naar België geplanned, die moeten allemaal nog worden ingehaald en weggewerkt. En die van afgelopen dagen ook. Het gaat echt nog lang duren voordat die mensen thuis zijn allemaal.
Het loopt veel te hard op nu in alle landen, de vervallen vluchten. Dus voor dat is weggewerkt zijn we weken verder. Had eigenlijk die ernst nog helemaal niet in de gaten
3 meiquote:Op zondag 18 april 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
Alleen al meer dan 100.000 Belgen die in het buitenland vast zitten. Gisteren stonden er 400 vluchten naar België geplanned, die moeten allemaal nog worden ingehaald en weggewerkt. En die van afgelopen dagen ook. Het gaat echt nog lang duren voordat die mensen thuis zijn allemaal.
Het loopt veel te hard op nu in alle landen, de vervallen vluchten. Dus voor dat is weggewerkt zijn we weken verder. Had eigenlijk die ernst nog helemaal niet in de gaten
Vrouwen kunnen toch heel goed hoofdpijn faken?quote:Op zondag 18 april 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik geloof dat koortskop vanmiddag toch wil verschijnen op het etentje.
Daar gaat m'n planning
Het wordt tijd dat de wind echt even helemaal om slaat, de andere kant op, om even weer ruimte te krijgen en weer even wat in te halen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
Ik had de illusie dat als er weer gevlogen werd, dat het dan snel weer opgelost was.
Maar inmiddels zijn er echt tienduizenden vluchten niet doorgegaan in al die landen die plat liggen, gedurende afgelopen dagen. Voordat dat weer eens is ingehaald samen met de dan nieuwe vluchten...
En die vulkaan is nog altijd bijzonder actief.
Wind is iets gedraaid, nieuwe gebieden en landen gaan nu ook last krijgen.
Het zou wel echt heel sneu zijn voor die concert organisatoren als de deelnemers besluiten er van af te zien wegens het gevaar dat ze misschien niet meer terug kunnen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dus we kunnen volgende week zaterdag gewoon naar Blijdorp?
Dus?quote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Dirkh het volgende:
Het is een tour Ll, niet een concertje wat ze afgaan.
Ik wilde jouw aanname dat het alleen een simpel concertje was even corrigeren, doe er mee wat je wil.quote:
Simpel tourtje danquote:Op zondag 18 april 2010 13:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde jouw aanname dat het alleen een simpel concertje was even corrigeren, doe er mee wat je wil.
Hup, en weer honderden vluchten die moeten worden ingehaald...quote:Op zondag 18 april 2010 13:35 schreef Dirkh het volgende:
Zo, lees net dat voor morgen de luchthavens in de UK ook dicht zijn. Dat staat dus al vast.
Ja, lijk me wel zo handig idd.quote:Op zondag 18 april 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hup, en weer honderden vluchten die moeten worden ingehaald...
Heer G moet maar gewoon een boot gaan reserveren, desnoods voor eind volgende week pas ofzo.
In ieder geval iets doen inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hup, en weer honderden vluchten die moeten worden ingehaald...
Heer G moet maar gewoon een boot gaan reserveren, desnoods voor eind volgende week pas ofzo.
Nee, maar het reisbureau van zijn werk (ze hebben een eigen reisbureau ook ivm de vele buitenlandse reizen) heeft de afgelopen dagen ook alles geprobeerd. Huurauto's waren niet meer te krijgen, boten zaten vol, treinen zaten vol.quote:Op zondag 18 april 2010 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
In ieder geval iets doen inderdaad.
Wachten op 'een' vliegtuig is nu niet zo heel handig...
Omdat ik vanmorgen vroeg zat te zappen, bleef hangen op België en sindsdien te lui ben om te zappen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Even een vraag:
WAAROM KIJK JE AL DE HELE OCHTEND NAAR BELGIE EN HOREN WE AL HET BELGISCHE NIEUWS VIA JOU?
quote:
En hij reist altijd alleen natuurlijk? Geen collega's ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar het reisbureau van zijn werk (ze hebben een eigen reisbureau ook ivm de vele buitenlandse reizen) heeft de afgelopen dagen ook alles geprobeerd. Huurauto's waren niet meer te krijgen, boten zaten vol, treinen zaten vol.
En het klote is... die boten willen nu liever geen mensen alleen, zonder auto. Die laten de gezinnen en mensen met auto voorgaan op die boten. Ergens wel logisch, maar goed, zo kom je in je uppie dus écht nooit weg daar.
Yup, meestal wel.quote:Op zondag 18 april 2010 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
[..]
En hij reist altijd alleen natuurlijk? Geen collega's ofzo
quote:Tweede vulkaanuitbarsting ligt al op de loer
De uitbarsting van de Eyjafjallajökul ging in het verleden vaak gepaard met een uitbarsting van een veel grotere vulkaan. Intussen verloopt het pad van de aswolk zeer grillig.
Terwijl de aswolk van de Eyjafjallajökul zich over Europa verspreidt, houden vulkanologen de ogen angstvallig gericht op de Katla, een veel grotere vulkaan tientallen kilometers verderop;Toevallig of niet, maar uitbarstingen van de Eyjafjallajökul zijn in het verleden vaak gepaard gegaan met uitbarstingen van de Katla,zegt vulkanoloog Manfred van Bergen (Universiteit Utrecht) Dat is een zorg, want de gletsjers op deze vulkaan zijn veel groter dan de Eyjafjallajökul. Een uitbarsting zou het gletsjerijs doen smelten en voor enorme overstromingen kunnen zorgen.
Je internet stuk? Is dat via dat nieuwe UPC ding van je?quote:Op zondag 18 april 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Het is toch nog heul geen 2012![]()
En m'n internet ging stukDus zit nu via m'n mobiel internet op de PC online
Nee kwam door mijzelfquote:Op zondag 18 april 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je internet stuk? Is dat via dat nieuwe UPC ding van je?
Hello!quote:
De gebruikelijke dingen. Volgens mij geen gekke dingen, maar goed. Ik ben ook niet zo'n goede wiki.quote:Op zondag 18 april 2010 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hello!
Heb ik nog iets gemist (behalve personen?)
quote:Op zondag 18 april 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb net verse asperges gehaald bij het boertje. Eerste van het seizoen.![]()
O NOMNOMNOMNOMNOM!![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb net verse asperges gehaald bij het boertje. Eerste van het seizoen.![]()
O NOMNOMNOMNOMNOM!![]()
Ik ben niet gebeld om te vertellen hoe vaak ik aan seks denk heurquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Dan telt het op.Maar als ze Tombola ook in de steekproef hebben opgenomen dan is het getal voor vrouwen uiteraard zeer vertekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heb je nog een killer recept voor me Dirk? Want ik kom niet verder dan ze koken en dan eten met een sausje erbij. Of, als ik gek wil doen, een gekookt eitje.quote:
Ik heb genoeg voor 2 personen dus kom maar langs!quote:
quote:[..]
Ik ben niet gebeld om te vertellen hoe vaak ik aan seks denk heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, ik eet ze het liefst ook puur, paar plakjes beenham er bij, zacht gekookt eitje...quote:Op zondag 18 april 2010 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog een killer recept voor me Dirk? Want ik kom niet verder dan ze koken en dan eten met een sausje erbij. Of, als ik gek wil doen, een gekookt eitje.
Puur vind ik ze heerlijk, maar ik sta open voor nieuwe ideeën.![]()
[..]
Da's toch zo lekkah.quote:Op zondag 18 april 2010 14:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik eet ze het liefst ook puur, paar plakjes beenham er bij, zacht gekookt eitje...
Ik mag om 7 uur weer mn poesjes knuffelen, dus denk niet dat ik dat ga reddenquote:Op zondag 18 april 2010 14:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb genoeg voor 2 personen dus kom maar langs!
Maar poesjes knuffelen is ook veel leuker dan asperges eten.quote:Op zondag 18 april 2010 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag om 7 uur weer mn poesjes knuffelen, dus denk niet dat ik dat ga redden
Niet gezellig of eh...quote:Op zondag 18 april 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
Oh, als ik jullie een tip mag geven:
Ga nooit NOOIT NOOIT mee naar een vrijgezellenfeestje met 9 man waarvan:
2 getrouwd
3 dit jaar gaan trouwen
2 zwanger
1 een kind heeft
en jij als enige vrijgezel![]()
Ik concludeer hieruit dat he tniet echt een top avondje was?quote:Op zondag 18 april 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
Oh, als ik jullie een tip mag geven:
Ga nooit NOOIT NOOIT mee naar een vrijgezellenfeestje met 9 man waarvan:
2 getrouwd
3 dit jaar gaan trouwen
2 zwanger
1 een kind heeft
en jij als enige vrijgezel![]()
Stoer he? Weet je die voorverpakte rauwe beenhammetjes op de vleesafdeling? Nou, kan ik helemaal zelf afbraden in de oven.quote:
quote:En ik lust geen asperges
Da's ook weer zo.quote:
Wel gezellig hoor...quote:
Wel gezellig dus... Maar soms een beetje vervelend (ik werd versierd door een jongen van een jaar of 19-20quote:Op zondag 18 april 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik concludeer hieruit dat he tniet echt een top avondje was?
Zolang het daarbij blijftquote:Op zondag 18 april 2010 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel gezellig hoor...
Maar het is wel een beetje confronterend als het de hele tijd over mannen/bruiloften/baby's gaatEn er werd flink gedronken door sommigen. En ELKE ober/straatmuzikant/man van een willekeurig mannenvrijgezellenfeest is dan ineens "een leuke man voor jou!!!!"
En jij bent... 27 toch? Wat is nou 7 jaar leeftijdsverschil?quote:Op zondag 18 april 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel gezellig dus... Maar soms een beetje vervelend (ik werd versierd door een jongen van een jaar of 19-20en zelfs dan roepen ze: "doen! leuk toch!"
)
Eh, wel dus...quote:Op zondag 18 april 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang het daarbij blijft
Als ze dan maar niet die betreffende kerel naar zich toe gaan roepen en op jou gaan staan wijzen enzo
quote:Op zondag 18 april 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij bent... 27 toch? Wat is nou 7 jaar leeftijdsverschil?
Sorry, maar ik vind dat ook prima kunnen
O, dat vind ik zoquote:Op zondag 18 april 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, wel dus...
Dat is juist het vervelende...
"Zij!!! Zij is ook nog vrijgezel!!!!"
"Tombo! Hij komt uit Hoorn! Heul dichtbij, dat is te doen joh!!!!"
quote:Op zondag 18 april 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben niet gebeld om te vertellen hoe vaak ik aan seks denk heur
Oh deze had ik nog even gemist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eens?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wij hebben ook geen kinderen, ik ben 41 jaar en hoe vaak je dan de vraag krijgt of je niet eens aan kinderen moet gaan beginnen. Want zij hebben natuurlijk wel kinderen, en dat is zooo leuk.quote:Op zondag 18 april 2010 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, dat vind ik zo![]()
![]()
![]()
Gelukkig zijn familie en vrienden daar nu klaar mee bij mij.
En babytalk, da's niet leuk als je ventloos aan het rammelen bent.
Nou, ik vind 30 keer op een dag best weinigquote:Op zondag 18 april 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh deze had ik nog even gemist!
Vertel eens?
Je hebt je toch wel ingesmeerd he?quote:Op zondag 18 april 2010 15:19 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga hier vannacht zo'n spijt van krijgen, de hele middag in de volle zonLekker.
Die vraag vind ik ook belachelijkquote:Op zondag 18 april 2010 15:21 schreef Dirkh het volgende:
Wij hebben ook geen kinderen, ik ben 41 jaar en hoe vaak je dan de vraag krijgt of je niet eens aan kinderen moet gaan beginnen. Want zij hebben natuurlijk wel kinderen, en dat is zooo leuk.
Nou, veel plezier.
Sushi.quote:Op zondag 18 april 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Ist al bijna vier uur? Dan kan ik sushi gaan halen
Nee, ik smeer me bijna nooit in voor het zonnen, behalve als ik op "bak vakantie" ben, maar zoals lukt het prima zonder olie.quote:Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt je toch wel ingesmeerd he?![]()
Ik niet.Ik vertrouw op mijn natuurlijke weerstand en The Ashfactor.
Sushi moet je ook zelf makenquote:Op zondag 18 april 2010 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sushi.![]()
Maar volgens mij moet ik 50 km rijden om een goede verkoper te vinden. Misschien dat is straks nog wel een italiaans ijsje haal.
Meestal valt het ook wel mee hoor... Maar ja, drank in de vrouw...quote:Op zondag 18 april 2010 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, dat vind ik zo![]()
![]()
![]()
Gelukkig zijn familie en vrienden daar nu klaar mee bij mij.
Nee. En ik kan heus wel meepraten enzo natuurlijk, ook door mn oppaskindjes, maar stiekem denk ik dan IK WIL OOOOOOOOOOK!quote:En babytalk, da's niet leuk als je ventloos aan het rammelen bent.
Ik vind het sowieso onbeleefd om die dingen in twijfel te trekken. Of ernaar te vragen bij kinderloze stellen. Wie weet willen ze geen kinderen of lukt het idd niet. Best confronterend dan.quote:Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die vraag vind ik ook belachelijk
Een nicht van me heeft heel lang geprobeerd zwanger te worden maar dat lukte niet... En dan OOK nog die vragen idd...
Wat ik ook stom vind; mn zusje is 25 en net zwanger. Helemaal gepland; huis gekocht, alletwee vast contract, bepaald bedrag gespaard etc...
En hoe vaak zij de vraag krijgt of het wel gepland is!
Dat vind ik ook heel onbeschoft eigenlijk, om dat te vragen...
Dat is ook een belachelijk domme vraag, het is niet relevant en het gaat al helemaal niemand wat aan. Dat zou die persoon ook te horen krijgen.quote:Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
En hoe vaak zij de vraag krijgt of het wel gepland is!
Dat vind ik ook heel onbeschoft eigenlijk, om dat te vragen...
Maar je ging vannacht wel spijt krijgen? Gaan Paddo haar nagels in je rug dan meer pijn doen of zo?quote:Op zondag 18 april 2010 15:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik smeer me bijna nooit in voor het zonnen, behalve als ik op "bak vakantie" ben, maar zoals lukt het prima zonder olie.
quote:Op zondag 18 april 2010 15:26 schreef Cat22 het volgende:
Dirk, zeggen jullie inmiddels niet dat jullie eht jaaaaaren hebben geprobeerd en dat het niet lukt? Met een snikje in de stem bij voorkeur. Zo zou ik het in ieder geval doen.
Maar hoe?quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat zou niet gelogen zijn, wij hebben jaren ziekenhuis in en uit gelopen.
Ik ga het echt wel voelen, ik verbrand altijd alleen mijn schouders in het begin, zodra dat weg is, kan ik de hele zomer doorzonnen en bruin worden.quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je ging vannacht wel spijt krijgen? Gaan Paddo haar nagels in je rug dan meer pijn doen of zo?
Ja zo probeerden we het in het begin, maar dat scheen niet zo te werken.quote:
Die toestellen die ze van Dusseldorf naar Ned. leeg overvliegen? Komt dat over jou heen?quote:Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoor een vliegtuig...maar ik zie hem niet.
Vind ik ook. Als het ECHT niet gepland/gewenst was dan was er waarschijnlijk iets aan gedaan en liepen ze niet rond te vertellen dat ze zwanger waren...quote:Op zondag 18 april 2010 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is ook een belachelijk domme vraag, het is niet relevant en het gaat al helemaal niemand wat aan. Dat zou die persoon ook te horen krijgen.
quote:Op zondag 18 april 2010 15:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat zou niet gelogen zijn, wij hebben jaren ziekenhuis in en uit gelopen.
quote:Op zondag 18 april 2010 15:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja zo probeerden we het in het begin, maar dat scheen niet zo te werken.
Ik heb dat overigens zo lang mogelijk stil gehouden.
quote:Op zondag 18 april 2010 15:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja zo probeerden we het in het begin, maar dat scheen niet zo te werken.
Ik heb dat overigens zo lang mogelijk stil gehouden.
Dat zou zomaar kunnen, dat ze over het IJsselmeer gaan om kerosine te droppen.quote:Op zondag 18 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die toestellen die ze van Dusseldorf naar Ned. leeg overvliegen? Komt dat over jou heen?
Ik ben zo topografisch aangelegd als een eh... eeeh... dinges.
quote:Op zondag 18 april 2010 15:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga het echt wel voelen, ik verbrand altijd alleen mijn schouders in het begin, zodra dat weg is, kan ik de hele zomer doorzonnen en bruin worden.
Nou eh, volgens mij heb je wel weer genoeg zon gehad voor vandaagquote:Op zondag 18 april 2010 15:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, dat ze over het IJsselmeer gaan om kerosine te droppen.
Lag het maar aan de zon Greys, lag het maar aan de zon.....quote:Op zondag 18 april 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eh, volgens mij heb je wel weer genoeg zon gehad voor vandaag
quote:Op zondag 18 april 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik verbrand altijd helemaal, word op zijn hoogst knalrood en dan vervel ik en ben ik weer wit...
Sekseh!quote:Op zondag 18 april 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik verbrand altijd helemaal, word op zijn hoogst knalrood en dan vervel ik en ben ik weer wit...
Ik ben nu bezig.quote:Op zondag 18 april 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet genoeg zon gehad voor vandaag, ik ga zo nog ff
Want? Dat gebeurt gebeurt gewoon, dat moet boven open zee of mag boven het IJsselmeer.quote:Op zondag 18 april 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eh, volgens mij heb je wel weer genoeg zon gehad voor vandaag
quote:Op zondag 18 april 2010 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*schuift overbodige zonnebrandcreme door*
En je ziet jezelf superonvoordelig gereflecteerd in het scherm.quote:Op zondag 18 april 2010 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig.Die reflectie is wel vervelend, de helft van de tijd ben ik mijn cursor kwijt.
Oude zonnebril en onderkin.quote:Op zondag 18 april 2010 15:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je ziet jezelf superonvoordelig gereflecteerd in het scherm.![]()
Of ligt het aan mij?
Weet je dat HEEL zeker? Bloed en littekens tonen extra op wit vel.quote:
Kuilen!quote:Op zondag 18 april 2010 15:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oude zonnebril en onderkin.![]()
![]()
![]()
GAUW! Roep wat om me af te leiden!
Helpt niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten graag, haal foto zo weg...
[ Bericht 12% gewijzigd door tombolafan op 18-04-2010 15:53:53 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 18 april 2010 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je dat HEEL zeker? Bloed en littekens tonen extra op wit vel.
*is behulpzaam*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Op zo'n kort kutstukje van Dusseldorf naar Schiphol?quote:Op zondag 18 april 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Want? Dat gebeurt gebeurt gewoon, dat moet boven open zee of mag boven het IJsselmeer.
Baby-visjes FTW! (niet aan ze vragen of ze mini-visjes willen hequote:
quote:Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
Voorbeeld van de koppelpogingen van gister:
"Kijk, hoe zwoel jullie aan het dansen zijn hier! Die is toch ook leuk voor jou!!!!"
* kijkt op foto * "Die ken ik al 5 jaar en die valt op mannen
"
[insert teleurgesteld gezicht]Ow, dat ga ik ook aandoen de 15e denk ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten graag, haal foto zo weg...
ROZE FTW!!!!!![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
quote:En je zou het idd niet zeggen, dat ie op mannen valt
Kun je dat eens hier aan mijn vrienden komen vertellen?quote:Op zondag 18 april 2010 15:45 schreef Dirkh het volgende:
Koppelpogingen zijn sowieso kansloos tombolafan,
Eh ja, want ze mogen maar met een bepaalde hoeveelheid brandstof landen.quote:Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zo'n kort kutstukje van Dusseldorf naar Schiphol?
quote:Op zondag 18 april 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
Voorbeeld van de koppelpogingen van gister:
"Kijk, hoe zwoel jullie aan het dansen zijn hier! Die is toch ook leuk voor jou!!!!"
* kijkt op foto * "Die ken ik al 5 jaar en die valt op mannen
"
[insert teleurgesteld gezicht]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten graag, haal foto zo weg...![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zolang het maar bij jequote:Op zondag 18 april 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik ook aandoen de 15e denk ik!
ROZE FTW!!!!!![]()
![]()
Zou het helpen?quote:Op zondag 18 april 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je dat eens hier aan mijn vrienden komen vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |