quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
Man_bijt_hondtopics zonder "Woef! Woef! Woef!", het voelt gewoon niet hetzelfde.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:19 schreef _Michiel_ het volgende:
Je had je balzak moeten scheren mafkees.
Niet je ballen zelf. Nu ben je voorlopig onvruchtbaar.
Whehehequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:19 schreef _Michiel_ het volgende:
Je had je balzak moeten scheren mafkees.
Niet je ballen zelf. Nu ben je voorlopig onvruchtbaar.
Met een Braun Pulsonic 790CC of zo!quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:58 schreef Dropdown het volgende:
Volgende keer gewoon met scheerapparaat doen, werkt veel beter.
Ik kan ze ook gewoon waxenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een Braun Pulsonic 790CC of zo!
Ow @ TS: volgende keer wel aftershave op doen he!
quote:Op zondag 18 april 2010 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Of even een gasbrander er overheen om de haartjes weg te schroeien!
Voorheen deed ik altijd deze op. En dan gingen de chickies op safari door het oerwoud heen.quote:Op zondag 18 april 2010 00:08 schreef Exentric90 het volgende:
Scheer je wat vaker dan heb je er geen last van, alleen maar voordelen!:
1. Chicks love it!
2. Stuk hygenischer
3. Hij lijkt een stuk groter
4. Uiteindelijk jeukt het niet meer
Dat deed het bij mij de tweede keer al niet meerquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 00:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Voorheen deed ik altijd deze op. En dan gingen de chickies op safari door het oerwoud heen.![]()
[ afbeelding ]
Ook een mogelijkheid iddquote:Op zondag 18 april 2010 00:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
![]()
[..]
Voorheen deed ik altijd deze op. En dan gingen de chickies op safari door het oerwoud heen.![]()
[ afbeelding ]
Ja bij mij dus ook al niet meerquote:Op zondag 18 april 2010 00:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat deed het bij mij de tweede keer al niet meer![]()
Maar het is duidelijk niet aan TS besteed want hij snijdt 9 keer in zichzelf.
wtfquote:Op zondag 18 april 2010 00:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Geloof me als je het eenmaal hebt wil je niet meer zonderquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 00:08 schreef Exentric90 het volgende:
Scheer je wat vaker dan heb je er geen last van, alleen maar voordelen!:
1. Chicks love it!
2. Stuk hygenischer
3. Hij lijkt een stuk groter
4. Uiteindelijk jeukt het niet meer
Welke zoektermen gebruik je, om al die geweldige filmpjes te vinden?quote:
Dat is niet grappig als je net wakker bent.quote:
Mijn vriendin nadat ze dit topic heeft gelezen: "Waag het niet je ballen te scheren. Ik wil een vent. En dat ben je niet meer met kale ballen als een 10-jarig jongetje, Je bent toch geen homo??!!!quote:Op zondag 18 april 2010 11:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Geloof me als je het eenmaal hebt wil je niet meer zonder
Chicks dig it
Lekker op safari en flossenquote:Op zondag 18 april 2010 12:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn vriendin nadat ze dit topic heeft gelezen: "Waag het niet je ballen te scheren. Ik wil een vent. En dat ben je niet meer met kale ballen als een 10-jarig jongetje, Je bent toch geen homo??!!!"
Die laatste smiley deed ze er serieus bij!
[..]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Geen glad velletje voor Swj.quote:Op zondag 18 april 2010 12:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn vriendin nadat ze dit topic heeft gelezen: "Waag het niet je ballen te scheren. Ik wil een vent. En dat ben je niet meer met kale ballen als een 10-jarig jongetje, Je bent toch geen homo??!!!"
Het is inmiddels de lengte van Trimmen. Ik geef ze veel water en zonlicht. Ook zing ik elke dag een mooi liedje voor ze.quote:
Ging ze het wel zelf opruimen?quote:Op zondag 18 april 2010 12:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik zoek opquote:Op zondag 18 april 2010 11:55 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Welke zoektermen gebruik je, om al die geweldige filmpjes te vinden?
Dan is t geen echte meid. Ik bedoel, ze vind t lekker om te flossen wanneer ze jou pijpt?quote:Op zondag 18 april 2010 12:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |