Ik weet niet of hij vervelend is, maar ik denk wel dat hij een soort van eigenwijs of betweterig kan zijn. Dat kan vervelend werken.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar Seedorf is toch ook gewoon niet beter als Van der Vaart of Sneijder? Als het met die 2 niet lukt moet je voor hele andere spelers kiezen zoals Elia of Lens die het op snelheid kunnen. Als iedereen fit is, is er gewoon geen plek voor Seedorf. Kan mij best voorstellen dat het een vervelend mannetje kan zijn als hij op de bank zit.

`quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Seedorf is wat mij betreft gewoon een non-issue. Als je zo on-professioneel bent om je neus op te halen voor Oranje omdat je niet met de bondscoach overweg kan, heb je gewoon afgedaan naar mijn mening. Elk weekend lopen er duizenden voetballers op de Nederlandse velden die hopen dat ze ooit eens gevraagd wordt om dat Oranje shirt aan te trekken en meneer voelt zich te goed daarvoor.... in- en intriest.

Beetje kort door de bocht hè? Zo simpel ligt het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Seedorf is wat mij betreft gewoon een non-issue. Als je zo on-professioneel bent om je neus op te halen voor Oranje omdat je niet met de bondscoach overweg kan, heb je gewoon afgedaan naar mijn mening. Elk weekend lopen er duizenden voetballers op de Nederlandse velden die hopen dat ze ooit eens gevraagd wordt om dat Oranje shirt aan te trekken en meneer voelt zich te goed daarvoor.... in- en intriest.

vNistelrooy is volgens mij toch echt teruggekomen op z'n beslissing en vBommel had van mij ook ongezien de tiefes mogen krijgen. Maar ja, schoonpapa hè...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Maar ja dat hebben Van Bommel en Van Nistelrooij ook gehad met Van Basten. En Davids....

Vindt Lens in huidige vorm in de Nederlandse competitie nu beter dan in de tijd toen Elia en Babel in Nederland speelden. Ik weet zeker dat Lens minimaal hetzelfde kan halen als hun 2 bij Liverpool of HSV. Maar goed feit blijft inderdaad dat hij het eerst moet bewijzen op een hoger niveau.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Elia ben ik het wel mee eens, maar Lens heeft het niveau (nog) niet. Talentvol en potentie, maar speelt de 2de

Over een paar jaar Blind?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:29 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie ook liever een goed alternatief, maar kan er echt niet zo snel een bedenken...

Klopt wel, maar het ging mij er even om dat hij niet de enige is die recentelijk niet wilde spelen voor Oranje.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vNistelrooy is volgens mij toch echt teruggekomen op z'n beslissing en vBommel had van mij ook ongezien de tiefes mogen krijgen. Maar ja, schoonpapa hè...

Dat is misschien wel zo, maar dat wil niet zeggen dat hij mee moet omdat hij beter was dan zij toen waren. Elia werd toen immers ook nog niet standaard geselecteerd. Babel wel geloof ik. Ook bij gebrek aan beter op de linkerkant.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vindt Lens in huidige vorm in de Nederlandse competitie nu beter dan in de tijd toen Elia en Babel in Nederland speelden. Ik weet zeker dat Lens minimaal hetzelfde kan halen als hun 2 bij Liverpool of HSV. Maar goed feit blijft inderdaad dat hij het eerst moet bewijzen op een hoger niveau.

Ik vind Van der Vaart niet onderschat. Tenminste, niet door mij want hij zou bij mij gewoon spelen. Daarom wil ik Sneijder ook een soort vrije rol geven vanaf links en niet met Elia spelen. Aangezien ze heel goed samen kunnen spelen en ze allebei verschillende kwaliteiten hebben die het elftal nodig heeft.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Laat van Marwijk a.u.b. Van der Vaart niet op de bank zetten, zwaar onderschatte speler. Laat hem de lijnen maar mooi uitzetten op het middenveld naast Van Bommel of De Jong. Aangezien van Marwijk Sneijder toch niet opoffert voor Van der Vaart.

Gaat alleen mee als hij een basisplaats krijgt dus in geval dat zowel Sneijder en VDV geblesseerd zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Robar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk tussen Seedorf en van Marwijk?

Ik vind dit een hele aardige als Van Nistelrooij niet meegaat!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
---------------Stekelenburg--------------
vd Wiel - Heitinga - Mathijsen - Gio
--------De Jong - Van Bommel----------
----Robben - Sneijder - Elia------
--------------Van Persie----------------
Reserves:
Vorm, Boschker
Ooijer, Vlaar, Braafheid, Pieters (wat een treurnis)
De Zeeuw, Schaars
Kuyt, Van der Vaart
Van Nistelrooy, Huntelaar

Kuyt er ALTIJD inzetten . Die is niet te beroerd om mee te verdedigen ook en werkt altijd hard .quote:Op donderdag 22 april 2010 16:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
---------------Stekelenburg--------------
vd Wiel - Heitinga - Mathijsen - Gio
--------De Jong - Van Bommel----------
----Robben - Sneijder - Elia------
--------------Van Persie----------------
Reserves:
Vorm, Boschker
Ooijer, Vlaar, Braafheid, Pieters (wat een treurnis)
De Zeeuw, Schaars
Kuyt, Van der Vaart
Van Nistelrooy, Huntelaar

Misschien wel. Ik heb hem bij Groningen niet echt goed gevolgd, alleen de samenvattingen en lovende woorden van de critici. Heb hem bij Ajax wel een keer zien spelen en dat was echt heel slecht (maar daar was iedereen het wel over eens geloof ik, en misschien waren dat de zenuwen ofzo...)quote:

Over een paar jaar zeker weten.quote:

Tja, maar als je niets beters hebt moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt. Mathijsen is gewoon een van de beste Nederlandse centrale verdedigers, samen met Heitinga. Vlaar vond ik tegen de VS niet erg goed en ook hij zou een Torres of Messi niet in bedwang kunnen houden. Zelfde geldt voor Giovanni van Bronckhorst, hij is ook niet geweldig meer, maar nog steeds wel de beste.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:56 schreef HaagsPietje het volgende:
heb het al eerder gezegd, voorhoede/middenveld kun je mee thuiskomen en is wel van (europees) topniveau....maar zolang je mathijssen elke wedstrijd in de basis zet ben je gedoemd om er vroegtijdig uit te vliegen......heb die kneus al zo vaak zien blunderen, fout zien dekken, te veel ruimte zien geven in oranje. dus laat staan dat ie wereldtoppers als torres, messi etc in bedwang kan houden.....echt 3 maten kleiner dan bijv een japie stam.....en hij gaat je dan ook nekken, 100% van overtuigd!

dat ben ik met je eens...er zijn bitter weinig alternatieven voorhanden helaas. maar in dit geval geldt in mijn ogen dat de minst slechten ipv de sterksten spelen en de sterkte voorin kan de zwakte achterin niet compenseren...dat is onze achilleshiel en heb je dat bijv aan je rechterflank dan zou je dat nog kunnen opvangen, maar in het hart van het centrum en de backpositie als zich daar problemen voordoen is dat gelijk dodelijk, voor het hele team....quote:Op donderdag 22 april 2010 19:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja, maar als je niets beters hebt moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt. Mathijsen is gewoon een van de beste Nederlandse centrale verdedigers, samen met Heitinga. Vlaar vond ik tegen de VS niet erg goed en ook hij zou een Torres of Messi niet in bedwang kunnen houden. Zelfde geldt voor Giovanni van Bronckhorst, hij is ook niet geweldig meer, maar nog steeds wel de beste.

Ben ik met je eens, daarom vind ik het erg jammer dat Bouhlarouz amper speelt. Hij is qua techniek misschien geen topverdediger, maar hij straalt iets uit en volgens mij is hij echt een speler waar je met angst tegen voetbalt. Zeker C. Ronaldoquote:Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens...er zijn bitter weinig alternatieven voorhanden helaas. maar in dit geval geldt in mijn ogen dat de minst slechten ipv de sterksten spelen en de sterkte voorin kan de zwakte achterin niet compenseren...dat is onze achilleshiel en heb je dat bijv aan je rechterflank dan zou je dat nog kunnen opvangen, maar in het hart van het centrum en de backpositie als zich daar problemen voordoen is dat gelijk dodelijk, voor het hele team....
serieus, als messi, torres of christiano ronaldo is het toch heerlijk en een feestje om tegen middelmatige spelers zoals gio en matthijsen te mogen voetballen?! die liggen daar natuurlijk geen seconde wakker van!
maar ja, hopelijk kunnen we zo ver mogelijk komen...
kijk naar bayern, die hebben ook 2 lapzwansen achterin staan en staan toch al met 1 been in de finale (helaas).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |