Zolang ze de veertiende maar weer weg zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Ze gaan ook mensen soepeler Nederland in laten zeiden ze. Ook zonder visum.
En sommige gezinnen worden wrs in een bungalowpark gestopt, aangezien zoveel nachten op een luchthaven met je kleine kinderen overnachten niet echt handig is.
Of uiterlijk de 15e.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang ze de veertiende maar weer weg zijn.
Nou inderdaad! Prioriteiten!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang ze de veertiende maar weer weg zijn.
Je liegt!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag dit net boven de stad vliegen toen ik op het balkon zat
[ afbeelding ]
Kijk daar heb je semafooor, met 'z'n vriendje Dohommelquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag dit net boven de stad vliegen toen ik op het balkon zat
[ afbeelding ]
Ik zat alweer te F5enquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
Iemand al een sms gestuurd naar Greys dat het andere topic dicht is?
Da mag.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
Hier zie ik een luchtbalon. WTF! Ik vind dat dat niet kan!
(van de FP)quote:Rond 14.00 uur werd bekend dat het luchtruim in ieder geval tot zaterdag 20.00 uur gesloten blijft. Sinds dat tijdstip wordt vliegverkeer op zicht op eigen risico toegestaan. Dit geldt voor ballonvaart, zweefvliegen en zeil- en schermvliegen.
Moet je binnenkort in bikini?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je semafooor, met 'z'n vriendje Dohommel![]()
Ik twijfel tussen een geroosterd broodje met filet americain of bitterballen en minihapjes
quote:
Dommel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je semafooor, met 'z'n vriendje Dohommel![]()
ONZE bitterballen.quote:Ik twijfel tussen een geroosterd broodje met filet americain of bitterballen en minihapjes
De 15e pas weer toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je binnenkort in bikini?
Nee?
Zou ik voor het laatste gaan!
Moet je wel vrouw en kinders meenemen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar op Schiphol ga liggen.
Gratis weekje in een bungalowtje
Ja daaaaaagquote:
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je binnenkort in bikini?
Nee?
Zou ik voor het laatste gaan!
Altijd informatief!quote:
Of met z'n oudersquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je wel vrouw en kinders meenemen.
Wat hadden we gister nou afgesprokenquote:
Ow ja, bij de knul werkt dat ook nog natuurlijk.quote:
Wij zouden ook voor zijn ouders door kunnen gaan. Hebben we alvast geoefend voor volgende maand.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, bij de knul werkt dat ook nog natuurlijk.![]()
Petje guitig op één oor en gaan!
Toch ook een gewoon zwembad hoop ik?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
Ze hebben een prachtig grote zwemvijver op 't Loo!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat hadden we gister nou afgesproken![]()
Vrijdag Miss Wet t-shirt verkiezing, en zaterdag badkleding-only dag
Ll onze lurrrve baby?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij zouden ook voor zijn ouders door kunnen gaan. Hebben we alvast geoefend voor volgende maand.
Ja, dat zal er florissant uit zien allemaalquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat hadden we gister nou afgesproken![]()
Vrijdag Miss Wet t-shirt verkiezing, en zaterdag badkleding-only dag
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zal er florissant uit zien allemaal![]()
Beetje Pokon doet wonderen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zal er florissant uit zien allemaal![]()
quote:
Staat ze nu één-na-laatste?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
Sieneke stijgt in de lijsten van de wedkantoren![]()
[insert opmerkingen over kandidaten die door de problemen met de vliegtuigen dreigen af te zeggen]quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
Sieneke stijgt in de lijsten van de wedkantoren![]()
Neequote:
Neequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[insert opmerkingen over kandidaten die door de problemen met de vliegtuigen dreigen af te zeggen]
quote:
Leave Linda alone!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
Linda heeft een blote schouder shirtje aan.
Zou ze het niet te koud hebben?
Mooi ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:08 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit nu op http://www.radarvirtuel.com/ te kijken, en wacht gewoon op het moment dat het vliegtuig uit beeld is. Plof.
quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.radarvirtuel.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Ze ziet er niet koud uit.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
Linda heeft een blote schouder shirtje aan.
Zou ze het niet te koud hebben?
Ik ben dól op blote schouder truitjes!quote:
Dat was de hel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dól op blote schouder truitjes!
Alleen heb ik in de praktijk ondervonden dat mensen zich dan vaak wat zorgen maken om de kou.
He? Cat? Ing?
Lol! Zo'n hele kaart en 1 (één) vliegtuigje.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was de hel.Hele dag naar de knoppen.
ja normaal meer. Maar Gb met d'r BBQquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol! Zo'n hele kaart en 1 (één) vliegtuigje.
Ja sorryquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja normaal meer. Maar Gb met d'r BBQ
Ik had het met de winterjas al koud toenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dól op blote schouder truitjes!
Alleen heb ik in de praktijk ondervonden dat mensen zich dan vaak wat zorgen maken om de kou.
He? Cat? Ing?
Ik denk dat die piloten nog een lijntje nemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Dirkh het volgende:
Wat zouden die piloten nu denken, en hun partners. Toch wel bizar.
Nou!quote:
Da's nu niet van belang, er is nu geen drukte en wachtrijen bij de startbanenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou hij in Schiphol boodschappen hebben gedaan of dat op Texel doen?
Misschien zit oh-oh aan boord, die weet wel wat handig is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou hij in Schiphol boodschappen hebben gedaan of dat op Texel doen?
Maar wel druk bij de boot!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nu niet van belang, er is nu geen drukte en wachtrijen bij de startbanen
Hij gaat nu heer G. ophalen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hij stijgt nog steeds, gaat dat ding niet landen. Het is toch al op de terugweg
Ik denk dat ie graag even de Echte Aswolk wil ontmoeten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hij stijgt nog steeds, gaat dat ding niet landen. Het is toch al op de terugweg
Hij denkt 'als ik tóch bezig ben.. dan meteen maar ff flink ashappen'.quote:
Ik ben er ook bang voor. Maar misschien moet je hem effe SMSen dat hij zijn koffertje pakt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat zou leuk zijn
Maar ik denk niet dat het er in zit.
Maarrrrr als hij straks naar beneden valt dan hebben we straks onze eigen Air Crash Investigation.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Tis toch niet te geleuve... zitten we hier met z'n allen een vliegtuiggie te volgen.
Heb je de Tarzan bij de hand Greysquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Maarrrrr als hij straks naar beneden valt dan hebben we straks onze eigen Air Crash Investigation.
Neh, hij vliegt naar IJsland en crasht heroïsch in de vulkaan waardoor er geen as meer uit kanquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij gaat hij toch sjoppen in Texel hoor.
Zijn wij Whitnesesesesesssss....quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Maarrrrr als hij straks naar beneden valt dan hebben we straks onze eigen Air Crash Investigation.
Zit ik hier alleenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook, maar ook eenzaam vliegtuigje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat iedereen weer Linda aan het kijken was
Damn.quote:
quote:
Dat kleine ding? Sportmeid. Gouden medaillewinnaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik moet sneller refreshen, jullie zitten op snel tempo vandaag
Wie is die chick in dat team waar Rob de Nijs in zit?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou die van mij komt onverwacht toch ff buurten, dus ik ga ff gezellig doen.
Helaas dus niet meer aan de monitor gekluisterd zitten om naar een vliegtuigje te staren. Sms updates voor als het fout gaat graag
Ik heb je nummer niet!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
Helaas dus niet meer aan de monitor gekluisterd zitten om naar een vliegtuigje te staren. Sms updates voor als het fout gaat graag
Nou goh, wat onverwachtquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oke wie smst hem dat dat ding op Rotterdam aan het neerstorten is met een half uurtje?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nicolien toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kleine ding? Sportmeid. Gouden medaillewinnaar.
Argitektoooniesj.
Nou ja 'onverwacht' als in, het was niet gepland. Ik wist het wel al een uurtjequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou goh, wat onverwacht![]()
Mayday sms zal volgen indien nodig.
SMS!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja 'onverwacht' als in, het was niet gepland. Ik wist het wel al een uurtje
40.000ft. Waar zijn ze mee bezig?quote:
Moet je je scherm wat opschuiven.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
Hallo?
Zolang hij maar niet waaaay down south gaat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
40.000ft. Waar zijn ze mee bezig?
Bij terschelling ondertussen, zul je zien. Komt ie via Zwolle terug!
quote:
Alpineskieën geloof ik. Ze heeft iig de honderdste gouden medaille voor NL behaald.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar welke sport dan?Sport zag ik, maar ik was benieuwd wat
quote:
Jamaar, misschien is zijn pingelding waardoor meneertje Radar hem vindt wel stuk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Zelfs als zijn motoren het niet meer doen, dan ligt ie nu nog niet op de grond van die grote hoogte hoor
Nee echt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Zelfs als zijn motoren het niet meer doen, dan ligt ie nu nog niet op de grond van die grote hoogte hoor
Vanaf eh... dinsdagquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi Greys, ik ga zo nog ff pingelen![]()
Hoeveel dagen is Heer G totaal al weg eik?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
Snowboarden. Keep up ladies!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
Kunnen we Hepie en Hepie niet naar Oslo sturen?
Heupbeen!quote:
Platvoet.quote:
I know.quote:
Waar is het oosten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Ing, zit je klaar om te zwaaien? Effe naar het oosten kijken, dan zie je hem vast.
Werkse JJHquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Kant van Duitsland.
Ik ga er vandoor. Bis morgen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Kant van Duitsland.
Ik ga er vandoor. Bis morgen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het helemaal niet gezellig, ik ga denk ik ook maar vroeg naast dat straalkacheltje liggen
Staverman, van Walravenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Die DJs weet ik echt niet
Ik kom niet verder dan Adam Curry, Van Inkel, Erik de Zwart, Ruud de Wild, eh...
Inmiddels is hij weer bijna op Schiphol.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb dan liever termen als "recht uit het voorraam/achterraam kijken" oid![]()
Werkse![]()
Ik vind het helemaal niet gezellig, ik ga denk ik ook maar vroeg naast dat straalkacheltje liggen
Altijd handig!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Efficiënt:
Mijn moeder belt mij: voicemail (want ik was weg)
Ik bel terug: voicemail.
Ik bel mijn broer om bij te kletsen: tref mijn ouders daar (babysit).
Nu mijn broer nog te pakken krijgen.
Mijn ouders keken volgens mij ook IHVH aanstaan. Ik had het geluid uit, maar hoorde evengoed publiek juichen en Linda kwekken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Die DJs weet ik echt niet
Ik kom niet verder dan Adam Curry, Van Inkel, Erik de Zwart, Ruud de Wild, eh...
Wat ga je erin plompen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd handig!
Ik ga zo eens even het bad vol laten lopen
Toen ie zijn staart af kniptequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, Gijs! Die vond ik vroeger echt geweldig![]()
Ik weet het nog niet, ik heb niet zoveel meer geloof ik!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ga je erin plompen?![]()
Ik heb gisteren luxe gebadderd met een hele Cerdiwens Cauldron.
Die is volgens mij best lekker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik heb niet zoveel meer geloof ik!
Wel nog een witte bruisbal met gekleurde confetti dingetjes er in!
quote:Weer 2 Nederlandse soldaten dood in Afghanistan![]()
Half tien persconferentie.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen ie zijn staart af knipteWat deed ie?
Toen was lang haar nog hip (toen het woord hip zelfs nog hip was)quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij keek goed in de spiegel, eindelijk
Ok, maar zag het er lekker uit vond je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen was lang haar nog hip (toen het woord hip zelfs nog hip was)
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Weer 2 Nederlandse soldaten dood in Afghanistan![]()
Half tien persconferentie.
Ik kan niet laptoppen op de bankquote:
Nee, maar dat vond ik ook zonder staart ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ok, maar zag het er lekker uit vond je?
Dat kun je wel! Komop Ing! Youquote:
nopequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Dirk, hadden we (jij...) al gelinkt naar een column van Cornald Maas via onze Twitter?
Nee he?
Hij is al van woensdag, zal ik hem er toch nog maar in gooien of is dat erg achter de feiten aan hollen vind je? Het is op zich wel een leuke column, vooral het einde over die bookmakers is wel interessant:quote:
Gewoon doen, er is vandaag toch al bijna niks gebeurd op Twitterquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is al van woensdag, zal ik hem er toch nog maar in gooien of is dat erg achter de feiten aan hollen vind je? Het is op zich wel een leuke column, vooral het einde over die bookmakers is wel interessant:
Bookmakers hebben geen liedjes nodig
Alle liedjes zijn gekozen, voor het aankomende Songfestival. Zelfs Oekraïne kwam, met enige vertraging, tot een besluit. De nationale verkiezing daar was een ware soap.
Aanvankelijk werd een zanger met een mierzoete cruiseboat-ballade geselecteerd (titel, heel veelzeggend: ‘I love you’). Maar binnen het bestuur van de omroep kwam er een wisseling van de wacht, de directeur die ernstig bevriend was met Vasyl vertrok en daarmee was het lot van de zanger bezegeld: er werd inderhaast een nieuwe nationale finale uitgeschreven. Vasyl deed gewoon weer mee, met zijn ‘I love you’, maar werd slechts zevende. Zangeres Alyosha won, maar het door haar gezongen nummer bleek al een behoorlijke tijd geleden te zijn uitgebracht, schond daarmee de regels van de EBU, en werd gediskwalificeerd. Tenslotte toverden de Oekraïners in ijltempo een nieuw lied voor haar uit de hoge hoed: ‘Sweet people’, een nogal zwarte rockballad over het einde der tijden.
En, hoe toevallig, Nederland lootte, in de tweede halve finale, de startplek direct na Oekraïne. Een groter contrast is niet denkbaar. Eerst de duistere, met Anouk-timbre, gezongen bijdrage van Alyosha, dan de door een draaiorgel gesteunde pretentieloze lente-klanken van Sieneke. Zou het een voordeel of een nadeel zijn?
Bij de bookmakers doet Alyosha het beter dan Sieneke. Sterker nog: volgens de wedkantoren gaan ruim dertig landen het sowieso beter doe dan Nederland. Maar toch zegt dat lang niet alles. Het beste bewijs, vooralsnog: Azerbeidzjan staat bij de bookmakers constant op de eerste of tweede plaats. Maar dat stond het land al nog voordat het nummer van zangers Safura gekozen was. De bookmakers hebben de liedjes dus niet eens nodig, om hun voorspellingen te doen.
CORNALD MAAS
Ik vind um eeeeenigquote:
Wel een beetje flauw, want hij staat nu in Paradiso en op tv. Een van die twee is dus niet livequote:
Nu rennen Naartjie en Yoko door de kamer!quote:
Momentjequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk; heb je nog die vlees-meest-veelzijdige-stukje-vis-vlees-filmpje bij de hand toevallig?
Maar welke? Waar worden we bedrogen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw, want hij staat nu in Paradiso en op tv. Een van die twee is dus niet live
quote:
quote:
Oooh had me dan ff gebeld, ik fluf je zo opquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had even een opflufmomentje nodig, vooral het midden deed het hem weer
Nee, da's het aantal keer per dag dat jij eraan denkt dat vrouwen ook aan sex denken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Hoe vaak denken vrouwen per dag aan sex.
Ik gok 115 keer
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oooh had me dan ff gebeld, ik fluf je zo op
Ja 150quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had het antwoord van over de mannen gemist, was dat die 150?
Mwah, zeker de bouwvakkers voorop geteld, die de hele dag aan het werk zijn tijdens een zomerdag met 30 graden.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik een getal had moeten gokken voor vrouwen, zonder iets van de mannen te weten, had ik 10 genoemd
Ik heb vandaag wel meer dan 30 keer aan sex gedacht. Van 10 tot 4 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef Dirkh het volgende:
30 keerSorry, maar als ik mijn vrouwelijke collega's hoor dan klopt daar geen hol van.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef Dirkh het volgende:
30 keerSorry, maar als ik mijn vrouwelijke collega's hoor dan klopt daar geen hol van.
Had jij écht meer dan 100 gedacht?quote:
Ja, dan is dat minder. Maar als ik alleen in de auto zit, denk ik ook niet aan sex. Er moet wel een aanleiding zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar als ze niet met elkaar ouwehoeren is dat dan toch minder? Of zijn ze solo ook de hele dag met coca-cola-light-break-raam-wassende-mannen bezig?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel meer dan 30 keer aan sex gedacht. Van 10 tot 4 om precies te zijn.
Ja, maar je hebt toch fantasieën?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had jij écht meer dan 100 gedacht?
Mwah alsof je de hele dag aantrekkelijke mannen tegenkomt, nah.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dan is dat minder. Maar als ik alleen in de auto zit, denk ik ook niet aan sex. Er moet wel een aanleiding zijn.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit het raadsel van vandaag?![]()
Oh wacht, je hebt gewerkt vandaag?
Ah, ik zat al te denken "als ik er nou niet op reageer, ga ik ook niet af"quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit het raadsel van vandaag?![]()
Oh wacht, je hebt gewerkt vandaag?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, als ik in Breda net een groepje militairen tegenkom dan is het ook (al) 30 keer jackpot
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, ik zat al te denken "als ik er nou niet op reageer, ga ik ook niet af"
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Sjongejonge, zit ik net met veel gedoe Ranking the stars terug te kijken van gister, begint het nú alsnog op tv
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
En toen was er niets leuks meer op TV
Mwah.... eh ja toch welquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is wat voor jou een dagje strand is denk ik.
Mummypak!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
En m'n hele dekbed is ingepikt...er ligt een mummy in m'n bed.
En dan morgenmiddag en avond verjaardag.
Mag ik alsjeblieft weer naar m'n werk?![]()
*aaiaaai*quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
En m'n hele dekbed is ingepikt...er ligt een mummy in m'n bed.
En dan morgenmiddag en avond verjaardag.
Mag ik alsjeblieft weer naar m'n werk?![]()
Zal ik um inpakken?quote:
Daar was je!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Mijn internet sputterde, ik had al haast last van ontwenningsverschijnselen
Oh en die 150 keer van mannen en 30 van vrouwen, ik denk dat de mannen overdrijven en de vrouwen liegen.
Pfoeh, gelukkig. Ik was al bang dat ik gek was.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Oh en die 150 keer van mannen en 30 van vrouwen, ik denk dat de mannen overdrijven en de vrouwen liegen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Dadelijk Boston Legal, is ook wel lollig.quote:
Wat wordt er verstaan onder 'denken aan sex'? Als 'hey sex' ook al meetelt dan kom je er snel. Of tellen alleen volledig uitgewerkte fantasieën?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die 150 lijkt me echt teveel...
Maar stel je kijkt een film en er komt een sexmoment, telt dan "hey sex" als gedachte ook al?Dan gaat die telling wel snel.
Daar kan ik niet naar kijken hoor, wat een kleuterklas gedoe.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jack Spijkerman en consorten is wel erg Lama-maar-dan-net-niet.
Beeb!quote:
Ze zijn naar het nivo crèche gegaan, als ik de voorfilmpjes mag geloven.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar kan ik niet naar kijken hoor, wat een kleuterklas gedoe.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dadelijk Boston Legal, is ook wel lollig.
Jack Spijkerman en consorten is wel erg Lama-maar-dan-net-niet.
Godsamme zeg, mag wel even klaar zijn daar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Kunnen ze van de KLM nu wel leuk gaan testen, maar eh....
Er komt nog wat an weer hoor...
http://www.eurad.uni-koeln.de/
University of Cologne: New, much bigger cloud, on its way to Europe
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat wordt er verstaan onder 'denken aan sex'? Als 'hey sex' ook al meetelt dan kom je er snel. Of tellen alleen volledig uitgewerkte fantasieën?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
Oh wacht ff, Manon
Ah je hebt van dat leuke haarquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
.
Let niet op mijn verveelde hoofd op de voorfoto![]()
. En wel op de ogen op de nafoto
![]()
![]()
.
De zijkant en achterkant is vrij goed gekortwiekt. Bovenop is er (volgens de kapster) 2 cm af, maar dat kreng heeft meer gedaan denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
Eer!
Ik zie niet hoe kort je haar is op de nafoto!
quote:
Ik wacht wel op de real life action Erik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
.
Let niet op mijn verveelde hoofd op de voorfoto![]()
. En wel op de ogen op de nafoto
![]()
![]()
.
Dan telt het op.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
En met 'aan sex denken' bedoelen ze ook gewoon een flardje van een gedachte volgens mij hoor, niet compleet uitgewerkte Bouquetreeks-steamy-sex-scenes
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
En met 'aan sex denken' bedoelen ze ook gewoon een flardje van een gedachte volgens mij hoor, niet compleet uitgewerkte Bouquetreeks-steamy-sex-scenes
Tegen die tijd is het gelukkig weer wat ingegroeidquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de real life action Erik.![]()
Ja, wat dacht je dan. Mannen denken echt niet 150 keer aan voorspel, neuken, naspel, douchen en slapen. Het is: He lekker wijf, goed te doen... next. +1quote:
Ohhhquote:Maar als ze Tombola ook in de steekproef hebben opgenomen dan is het getal voor vrouwen uiteraard zeer vertekend.
Nee hoor, als die mannen aan 150 keer komen dan tellen dus ook al die flardjes mee als ze iemand langs zien lopen en denken 'Mjam, hoe zou die eh...' en dat ze dan 2 tellen later weer naar een bepaalde auto kijkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat elk flardje dan ook een vuurwerkmoment moest zijn, ongeacht of het 10 sec was, daarom kwam ik met 10
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, als die mannen aan 150 keer komen dan tellen dus ook al die flardjes mee als ze iemand langs zien lopen en denken 'Mjam, hoe zou die eh...' en dat ze dan 2 tellen later weer naar een bepaalde auto kijken
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, als die mannen aan 150 keer komen dan tellen dus ook al die flardjes mee als ze iemand langs zien lopen en denken 'Mjam, hoe zou die eh...' en dat ze dan 2 tellen later weer naar een bepaalde auto kijken
Ach, ze komt uit Emmeloord dus is het sowieso een lekker wijfquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Manon vind ik niks (meer), komt niet bepaald sympathiek over.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan. Mannen denken echt niet 150 keer aan voorspel, neuken, naspel, douchen en slapen. Het is: He lekker wijf, goed te doen... next. +1
Jij hebt hierover nagedacht!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fuck het bad, Muis is er nu ook al, ik blijf wel droog!quote:
Ik ben me niet zo vaak bewust van alle keren dat ik er aan denk. Maar er zit wel een punt in dat je in je hoofd snel een afweging maakt of je desbetreffend persoon wel of niet zou doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
Maar Erik, heb jij dat ook?
En als jouw vriend dat dan ook zou hebben.. dan heb je geen tijd meer om te werken.
Lijkt me niet handigquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en geef hem een schaaltje met mandarijntjes met daarin een vlaggetje.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Hoi Greyselientje
Ik krijg za een Sylvie vd Vaart kapsel, mijn haar moet eraf want dat is kapot door de medicijnen. Ik ben nu al zenuwachtig
Oh, spannend!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Hoi Greyselientje
Ik krijg za een Sylvie vd Vaart kapsel, mijn haar moet eraf want dat is kapot door de medicijnen. Ik ben nu al zenuwachtig
Danoontje power schijnt het ook goed te doen. En om 4 uur cup a soup. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben me niet zo vaak bewust van alle keren dat ik er aan denk. Maar er zit wel een punt in dat je in je hoofd snel een afweging maakt of je desbetreffend persoon wel of niet zou doen. En homo's hebben inderdaad heel de dag seks. De Breaker van Friese Vlag doet het er goed bij, het tussendoortje dat áltijd tussendoor kan.
Ik ping me gek op het momentquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ping!
Plus 1 Dirkh!
Zit je al op de 151?
Dan hebben er toch gewoon mensen op je gestemd!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
FOK!idols. Ik ben op de 17e plaats geëindigd. Van de 19
.
15 punten, 262 mensen hebben gestemd, dat betekent dat het aantal stemmers wat op mij stemt ergens tussen de 5 (die me 3 punten gaven) en 15 (die me 1 punt gaven) zit.
Gewoon een infuus, dan kan je de hele tijd door gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Danoontje power schijnt het ook goed te doen. En om 4 uur cup a soup. Zouden meer mensen moeten doen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, spannend!
Ik denk dat het je heel goed gaat staan! Je hebt er een goed hoofd voor!
Ga je echt voor zo kort?
Voorbeeldplaatjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |