abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80464805
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Had niets met jaloezie te maken. Ik kom in geen enkele boek over dit onderwerp het woord jaloezie tegen als het aankomt op de anti-Joodse sentimenten onder de Iraniers n.a.v. dit geval. En de Iraniers beschouwden de Joden door de geschiedenis heen helemaal niet als minderwaardig, dus gaar je claim. Sterker nog: de Joden oefenden zelfs veelvuldig bestuurszaken uit.
Dhimmi's, dat waren ze in de ogen van de moslims te Iran, en de Mongolen hebben dat veranderd tot ze zelf ook jaloers werden. En dat jij het niet kan vinden dat zegt niets.
Ik vind het schandelijk dat jij dit soort leugens durft te posten.
Geef eens de titel van het boek, van Levy dat je hebt aangedragen, ik ga het eens uitzoeken.
pi_80464840
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:40 schreef DS4 het volgende:

Beantwoord de vraag eens: als jij moet kiezen om een ander door het hoofd te schieten of je te laten vermoorden... wat doe jij dan?
Deze vraag dus.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 18 april 2010 @ 23:00:49 #153
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80464954
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dhimmi's, dat waren ze in de ogen van de moslims te Iran, en de Mongolen hebben dat veranderd tot ze zelf ook jaloers werden. En dat jij het niet kan vinden dat zegt niets.
Ik vind het schandelijk dat jij dit soort leugens durft te posten.
Geef eens de titel van het boek, van Levy dat je hebt aangedragen, ik ga het eens uitzoeken.
Nonsens. De Joden werden als 'mensen van het Boek' beschouwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door AryaMehr op 18-04-2010 23:09:28 ]
pi_80465288
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

[..]

Michael Axworthy - Iran, pagina 125.
Ann Lambton vanaf pagina 64 zegt er toch heel iets anders over.
Allemaal misselijke strategieeen aan het hof en hij werd uiteindelijk vermoord.
Rare boeken lees jij.
Ik geloof er niets van eigenlijk.
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wil je even niet net doen alsof jouw conclusie wordt gesteund door dat onderzoek. Dat is gewoon jouw idiote vertaling.

Het Oppercommando van de Wehrmacht is als organisatie vrijgesproken bij de Neurenberg processen. Tot zover jouw stelling...
Haha, sure, lees het nu maar het is algemeen geaccepteerd in de geschiedschrijving.
Probeer jezelf niet de hele tijd op zo'n achterlijke manier er onderuit te lullen.
Ik geloof er ook niets van.
pi_80465400
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:00 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nonsens. De Joden werden als 'mensen van het Boek' beschouwd en niet als Dhimmi's.
Dat zeiden alle moslims, haha, maar overal werd dit systeem ingevoerd. Kom op zeg, dat het volkeren van het Boek waren betekende dat hun religie er mee door kon, niet dat ze gelijken waren.

Ik merk gewoon aan je manier van posten dat je er niet zeker van bent.

Kom er dan voor uit dan kom je tenminste nog een beetje geloofwaardig over.
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Deze vraag dus.
Ik zou het pistool gebruiken om degene die in mijn ogen slecht is ermee neer te schieten.
Een weerloos iemand, die vastgebonden is of ongewapend, die zou ik niet neerschieten wat ze ook zeiden.
Ik zou dan eerder nog degene die mij dat zou proberen op te dringen dood te schieten.
Maar dat is mijn variant, als jij zwakker bent, tsja daar moet jij je dan voor schamen he niet ik.
pi_80465617
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:08 schreef DeParo het volgende:

Haha, sure, lees het nu maar het is algemeen geaccepteerd in de geschiedschrijving.
Probeer jezelf niet de hele tijd op zo'n achterlijke manier er onderuit te lullen.
Ik geloof er ook niets van.
Waarom zijn ze vrijgesproken in jouw ogen als ze overduidelijk schuldig waren?
  zondag 18 april 2010 @ 23:17:02 #157
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80465644
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:11 schreef DeParo het volgende:
Ik merk gewoon aan je manier van posten dat je er niet zeker van bent.
Zeker van wat?
pi_80465689
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:11 schreef DeParo het volgende:

Ik zou het pistool gebruiken om degene die in mijn ogen slecht is ermee neer te schieten.
Een weerloos iemand, die vastgebonden is of ongewapend, die zou ik niet neerschieten wat ze ook zeiden.
Ik zou dan eerder nog degene die mij dat zou proberen op te dringen dood te schieten.
Maar dat is mijn variant, als jij zwakker bent, tsja daar moet jij je dan voor schamen he niet ik.
Je beantwoordt de vraag niet.

De situatie is: ofwel jij dood, ofwel jij vermoordt een ander.

Kiezen en niet er omheen lullen. Dat is nl. pas echt zwak!
pi_80465708
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom zijn ze vrijgesproken in jouw ogen als ze overduidelijk schuldig waren?
Dat is heel erg makkelijk m'n beste DS4, alle verantwoordelijkheid werd na en zelfs al tijdens de oorlog naar de SS afgeschoven, dat heeft heel veel Wehrmacht-oorlogsmisdadigers de tijd gegeven om te vluchten.
Vele zijn na afloop van de oorlog, jaren later, alsnog veroordeeld
maar als je nou eens het officiele onderzoek zou lezen dan zou je dat ook allemaal weten.
pi_80465776
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Zeker van wat?
Je bent niet zeker van je antwoord en van de correctheid van dit onderwerp.
In dat boek, als hij er uberhaupt al zo op inging, is hij er heel kort op ingegaan.
Als ik jou was zou ik dus maar de uitgebreidere literatuur erop na lezen over dit onderwerp.
Ten derde, voor het grotere overzicht droeg je een boek van ene Levy aan, graag de titel en quotes.
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je beantwoordt de vraag niet.

De situatie is: ofwel jij dood, ofwel jij vermoordt een ander.

Kiezen en niet er omheen lullen. Dat is nl. pas echt zwak!
Ik heb duidelijk gekozen en het maakt me niets uit of het jou wel of niet bevalt.
Jij kiest voor je eigen zwakheid namelijk tsja.
pi_80465798
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:18 schreef DeParo het volgende:

Dat is heel erg makkelijk m'n beste DS4, alle verantwoordelijkheid werd na en zelfs al tijdens de oorlog naar de SS afgeschoven, dat heeft heel veel Wehrmacht-oorlogsmisdadigers de tijd gegeven om te vluchten.
Vele zijn na afloop van de oorlog, jaren later, alsnog veroordeeld

Klets eens niet zo. Het oppercommando is als organisatie VRIJGESPROKEN! Geen mist opwerpen met "gevlucht", want dat staat uiteraard los van een VRIJSPRAAK.
pi_80465866
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef DeParo het volgende:

Ik heb duidelijk gekozen
Nee, je kiest niet en bent gewoon hypocriet.

Ik vraag je te kiezen uit twee opties en je kiest geen van beide. En dat is logisch, want je weet dat je niet kiest voor je eigen dood (net zoals die dienstplichtigen in de Wehrmacht) en je durft niet toe te geven dat je kiest voor de dood van een ander boven jouw eigen dood (en dat maakt je laf en hypocriet).
pi_80465968
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Klets eens niet zo. Het oppercommando is als organisatie VRIJGESPROKEN! Geen mist opwerpen met "gevlucht", want dat staat uiteraard los van een VRIJSPRAAK.
LEES HET STUK NU eens, verdomme zeg een rechtspraak op dit moment, dan was dat DUS NIET GEBEURD SIMPEL gsus.
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, je kiest niet en bent gewoon hypocriet.

Ik vraag je te kiezen uit twee opties en je kiest geen van beide. En dat is logisch, want je weet dat je niet kiest voor je eigen dood (net zoals die dienstplichtigen in de Wehrmacht) en je durft niet toe te geven dat je kiest voor de dood van een ander boven jouw eigen dood (en dat maakt je laf en hypocriet).
Ik kies wel degelijk maar blijkbaar ben je daar te blind voor.
Ik kies namelijk er niet voor om een weerloos iemand zomaar te vermoorden.
Maar ik kies ook niet automatisch voor m'n eigen dood.
Alleen heb je die keuze helaas niet altijd.
  zondag 18 april 2010 @ 23:27:33 #164
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80466035
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je bent niet zeker van je antwoord en van de correctheid van dit onderwerp.
In dat boek, als hij er uberhaupt al zo op inging, is hij er heel kort op ingegaan.
Als ik jou was zou ik dus maar de uitgebreidere literatuur erop na lezen over dit onderwerp.
Ten derde, voor het grotere overzicht droeg je een boek van ene Levy aan, graag de titel en quotes.
Ik ben wel degelijk zeker van mijn antwoord. Ja, natuurlijk is hij er kort op ingegaan, het boek gaat immers over Iran en haar geschiedenis. Ik lees als referentie staan: Levy, 1999, p. 245.
pi_80466175
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:27 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik ben wel degelijk zeker van mijn antwoord. Ja, natuurlijk is hij er kort op ingegaan, het boek gaat immers over Iran en haar geschiedenis. Ik lees als referentie staan: Levy, 1999, p. 245.
Dan is het wel heel erg raar, dat zo'n deskundige zegt dat hij afgezet is,
terwijl hij is vermoord en daarna ook nog de schuld kreeg van de dood van de Mongoolse leider daar.
Ik geloof dus niet zo hard dat die quote daar staat, genoeg bronnen die anders beweren over Sa'ad al-Dawla, en die stellen allemaal dat de anti-joodse sentimenten, waar we het over hadden,
dus helemaal niet de zogenaamde eigen schuld was van de Joodse groep.
Dat stoort me ontzettend aan je AR, je pretendeert zogenaamd slim te zijn en overal kennis van te hebben, maar dan kom je met dit soort leugens aanzetten.
Dan moet je het niet raar vinden dat ik je een heel ongeloofwaardig figuur hier vind.
pi_80466181
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef DeParo het volgende:

LEES HET STUK NU eens, verdomme zeg een rechtspraak op dit moment, dan was dat DUS NIET GEBEURD SIMPEL gsus.
Jij kan uitspraken voorspellen? Zo! Dat kan ik niet eens en het is mijn vak...
quote:
Ik kies wel degelijk maar blijkbaar ben je daar te blind voor.
Ik kies namelijk er niet voor om een weerloos iemand zomaar te vermoorden.
Maar ik kies ook niet automatisch voor m'n eigen dood.
Alleen heb je die keuze helaas niet altijd.
Ik vraag je te kiezen tussen A. Zelf dood en B. een ander vermoorden.

Jij kiest vervolgens voor antwoord C. Kennelijk is multiple choice een beetje te lastig voor je, maar bij deze extra uitleg: je mag kiezen voor OF A. OF B.

C. is geen optie.

Probeer het nog eens.
pi_80466225
Ik hou van een goeie discussie maar jezus DeParo, wat ben jij een ongelofelijk irritante discussiepartner.
pi_80466305
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij kan uitspraken voorspellen? Zo! Dat kan ik niet eens en het is mijn vak...
[..]
Heel simpel, omdat het nu al erkent wordt door heel Duitsland als de schuld van de Wehrmacht net zo goed, Keitel is ook niet voor niets ter dood gebracht nietwaar.
quote:
Ik vraag je te kiezen tussen A. Zelf dood en B. een ander vermoorden.

Jij kiest vervolgens voor antwoord C. Kennelijk is multiple choice een beetje te lastig voor je, maar bij deze extra uitleg: je mag kiezen voor OF A. OF B.

C. is geen optie.
Nee, het zegt over mij dat ik tenminste durf te kiezen, het zegt over jou dat je een simpele slaaf bent van wat andere mensen jou opdragen, het zou dus inderdaad niet gek zijn, als jij moedwillig had meegewerkt.
quote:
Probeer het nog eens.
Geen enkele behoefte aan
mn antwoord is duidelijk.
pi_80466331
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:32 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik hou van een goeie discussie maar jezus DeParo, wat ben jij een ongelofelijk irritante discussiepartner.
Volgens mij heb ik jou toch heel netjes antwoord gegeven.
Haal mijn laatste reactie op jouw post er toch maar nog even bij dan kunnen we dat zien.
pi_80466348
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:34 schreef DeParo het volgende:
[..]

Nee, het zegt over mij dat ik tenminste durf te kiezen, het zegt over jou dat je een simpele slaaf bent van wat andere mensen jou opdragen, het zou dus inderdaad niet gek zijn, als jij moedwillig had meegewerkt.

Probeer het nog eens.
Als jij een pistool tegen je hoofd krijgt en iemand moet vermoorden dan doe je dat, doe godverdomme niet zo hypocriet.
pi_80466387
quote:

[..]

Volgens mij heb ik jou toch heel netjes antwoord gegeven.
Haal mijn laatste reactie op jouw post er toch maar nog even bij dan kunnen we dat zien.
Ik heb het niet zozeer over je reacties op mij (ik lag er al weer een paar uurtjes uit) maar constant mensen uitmaken voor leugenaar, constant dezelfde woordstructuren gebruiken, constant met hetzelfde onderzoekje wapperen. Het weigeren dat Duitsers in de tweede wereldoorlog mensen waren, net als Joden. Dat als de rollen omgedraaid waren geweest de joden hoogstwaarschijnlijk precies hetzelfde zouden hebben gedaan als de gemiddelde duitse militair.. Ik denk dat het vooral dat mensen voor leugenaar uitmaken is wat het mij doet.
pi_80466428
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:35 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Als jij een pistool tegen je hoofd krijgt en iemand moet vermoorden dan doe je dat, doe godverdomme niet zo hypocriet.
Omfg, rot jij maar lekker op met je simpele antwoorden waar je mij even opleg wat ik zou doen, ik zou nooit een weerloos iemand zomaar vermoorden, ik heb respect voor mensen met onderbouwde meningen, die hun kennis baseren op boeken (die ze daadwerkelijk hebben gelezen AR), op degelijk materiaal, niet op mensen die anderen iets proberen op te leggen, misselijk makend antwoord.
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 23:38:31 #173
16961 legacythe2nd
pi_80466466
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja, sure, want ik weiger respect te hebben voor een soldaat die is gestorven voor een misdadig en wreed regime. Nee dat is echt heel erg kortzichtig en dom.
Er zijn ook zat Duitse soldaten geweest die gewoon dienstplichtig waren en wel moesten vechten in die tijd, maar dat helemaal niet wilden.
pi_80466524
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Ik heb het niet zozeer over je reacties op mij (ik lag er al weer een paar uurtjes uit) maar constant mensen uitmaken voor leugenaar, constant dezelfde woordstructuren gebruiken, constant met hetzelfde onderzoekje wapperen. Het weigeren dat Duitsers in de tweede wereldoorlog mensen waren, net als Joden. Dat als de rollen omgedraaid waren geweest de joden hoogstwaarschijnlijk precies hetzelfde zouden hebben gedaan. Ik denk dat het vooral dat mensen voor leugenaar uitmaken is wat het mij doet.
Een 'onderzoekje' dat mensen hier gewoon weigeren te lezen.
Dan ben je dus ook geen knip voor je neus waard. Dan ben je niet in staat om een discussie te voeren want dan baseer je je kennis op wat, op niets eigenlijk, op wat je denkt dat er is gebeurd maar dat telt niet. Bijna mijn hele Joodse familie is daar afgeslacht, dus ja, ik weet heel goed welke keuze ik zou maken.
pi_80466538
quote:

Heel simpel, omdat het nu al erkent wordt door heel Duitsland als de schuld van de Wehrmacht net zo goed, Keitel is ook niet voor niets ter dood gebracht nietwaar.
Het zegt geen donder over de doelstelling van het geheel.

Met jouw redenatie heeft PRdV zojuist aangetoond dat de gehele gerechtelijke macht in NL corrupt is.
quote:
Ik zie alleen maar dat jij niet kiest tussen A. en B. en daarmee de vraag ook na meermaals herhalen niet wenst te beantwoorden.

Waarmee jij gewoon een hypocriet bent. En een bijzonder domme ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')