ik loop tijdens de wat hogere evy lessen meestal een 9,2 / 9,5 km/h per uur. zal het van de week als ik tenminste kan lopen is bekijken weer.quote:Op maandag 19 april 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
Mijn laatste paar Evy lessen zaten tussen de 7 - 7,5 km/u gemiddeld. Dat is dus inclusief wandelen - soms wel 3 minuten - dus vind ik lang niet slecht.
Rustig maar hoor, ik heb t toch niet gedaan? Om daar nou gelijk een note voor te geven..quote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het maar laat
We laten de reeks in LIF gewoon open en deze ook. Dan kijkt ieder voor zich maar waar ie zich het meeste thuisvoelt.
Pff, ik zou het in ieder geval nog niet kunnen. Maar wie weet, misschien lukt het je morgen gewoon, dat zou tof zijn!quote:Op maandag 19 april 2010 15:20 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik moet morgen gewoon 10 minuten achter elkaar gaan lopen, en dan 3 keer.![]()
Ik kan me serieus niet voorstellen dat ik dat ga redden, laat staan die 3 keer achter elkaar, en dan maar met 1 minuut wandelen er steeds tussen.
wij gaan gelijk op, hoe vond jij les 14?quote:Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, ik heb t toch niet gedaan? Om daar nou gelijk een note voor te geven..
Anyway, morgen Evy les 15 lopen. Ben benieuwd.
Mmm wel zwaar! Die 6 min was op het eind echt een killerquote:Op maandag 19 april 2010 17:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
wij gaan gelijk op, hoe vond jij les 14?
Ik heb al een shirtje gehaaldquote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef Lolaatje het volgende:
Hebben alle supermarkten het hardlopen ontdekt? Voor wie zoekende is, bij de AH lag nu ook allemaal hardloopkleding.
Succes morgen, Vuurvliegje. Ik denk dat het je makkelijker af zal gaan dan je zelf denkt.
Ah, komt wel in het volgende topicquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef GotC het volgende:
Heb DeLuna verandert naar Evy 0-5, Sheriam toegevoegdKan alleen de OP niet meer veranderen, sorry
Ik heb 't precies andersom, kan nauwelijks praten tijdens het *wandelen* zonder langzamer te gaan lopen en moeite met m'n ademhaling te krijgen. Ligt volgens mij meer aan dat ik nauwelijks gewend ben te praten terwijl ik loop dan aan m'n conditie want ik ben absoluut niet buiten adem van het lopen zelf. Maar ben altijd een eenling geweest, geen broers en zussen, klein groepje vrienden maar ga zelden met anderen ergens heen (ook niet naar de stad ofzo) & ik praat dus sowieso (bijna) nooit terwijl ik sport/wandel/loop. Ook toen ik paard reed, zaten de anderen in de groep de hele les te kletsen en ik reed veel liever gewoon stil!quote:Op maandag 19 april 2010 19:02 schreef SolnaStockholm het volgende:
Wat ik wel vind, is dat als ik alleen loop, ik het heel snel zwaar heb, terwijl ik met vrienden gewoon kan lopen en praten tegelijk. Misschien dat ik me wat meer in hou als ik met ze loop, maar vind het wel gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |