wij gaan gelijk op, hoe vond jij les 14?quote:Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, ik heb t toch niet gedaan? Om daar nou gelijk een note voor te geven..
Anyway, morgen Evy les 15 lopen. Ben benieuwd.
Mmm wel zwaar! Die 6 min was op het eind echt een killerquote:Op maandag 19 april 2010 17:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
wij gaan gelijk op, hoe vond jij les 14?
Ik heb al een shirtje gehaaldquote:Op maandag 19 april 2010 17:33 schreef Lolaatje het volgende:
Hebben alle supermarkten het hardlopen ontdekt? Voor wie zoekende is, bij de AH lag nu ook allemaal hardloopkleding.
Succes morgen, Vuurvliegje. Ik denk dat het je makkelijker af zal gaan dan je zelf denkt.
Ah, komt wel in het volgende topicquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef GotC het volgende:
Heb DeLuna verandert naar Evy 0-5, Sheriam toegevoegdKan alleen de OP niet meer veranderen, sorry
Ik heb 't precies andersom, kan nauwelijks praten tijdens het *wandelen* zonder langzamer te gaan lopen en moeite met m'n ademhaling te krijgen. Ligt volgens mij meer aan dat ik nauwelijks gewend ben te praten terwijl ik loop dan aan m'n conditie want ik ben absoluut niet buiten adem van het lopen zelf. Maar ben altijd een eenling geweest, geen broers en zussen, klein groepje vrienden maar ga zelden met anderen ergens heen (ook niet naar de stad ofzo) & ik praat dus sowieso (bijna) nooit terwijl ik sport/wandel/loop. Ook toen ik paard reed, zaten de anderen in de groep de hele les te kletsen en ik reed veel liever gewoon stil!quote:Op maandag 19 april 2010 19:02 schreef SolnaStockholm het volgende:
Wat ik wel vind, is dat als ik alleen loop, ik het heel snel zwaar heb, terwijl ik met vrienden gewoon kan lopen en praten tegelijk. Misschien dat ik me wat meer in hou als ik met ze loop, maar vind het wel gek.
Ook goed bezig dus!quote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef Flappekz het volgende:
Zojuist les 14 gedaan, op een rustiger tempo om mn rug te testen. Van de week moest ik na 5 minuten nog rechtsomkeert, maar nu heb ik m uitgelopen
Eindstand les 14: 5km
Geduld ... hoe meer geduld je nu meer op kunt brengen, hoe lekkerder je je straks voelt!quote:
Ja zelfde schoenen saucony's als ik het ff snel goed spel, naja asfalt ben ik niet zo gek op loop voornamelijk door bos/zandwegen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:15 schreef KingOfMars het volgende:
Loop je buiten op dezelfde schoenen als binnen? Kan me voorstellen dat daar ook nog wel verschil in zit. Zo'n band geeft volgens mij aardig mee ivm asfalt.
In het bos krijg ik altijd veel last van omzwikkende enkels door die wortels en takken in/op de bospaden. Doe mij maar grasland om te lopenquote:Op maandag 19 april 2010 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zelfde schoenen saucony's als ik het ff snel goed spel, naja asfalt ben ik niet zo gek op loop voornamelijk door bos/zandwegen.
uhuhquote:
Sure. Zeker bij weinig ervaring. Belangrijkste is dat de spierpijn ook weer overgaat en dat je je lichaam de tijd gunt te herstellen. Heb je het idee dat die ene rustdag tussen les 1 en 2 niet voldoende is, pak er dan 2.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb wel wat spierpijn van les 1, is dat normaal?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb wel wat spierpijn van les 1, is dat normaal?
Dan hoop ik wel dat het gauw over is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:11 schreef Adelante het volgende:
[..], maar moet wel weg zijn als je morgen les 2 gaat doen
Daar twijfel ik nou ook altijd over, maar dat komt omdat moeheid bij mij een migraine aanval kan triggeren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb momenteel last van een enorme vermoeidheid. Is het dan verstandig om in een rustig tempo te gaan hardlopen, of beter niet en alleen een stuk gaan wandelen?
Ik zou zeggen: Ga wel, en probeer het lekker rustig en relaxed aan te pakken. Dan voel je je een stuk beter als je thuiskomtquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb momenteel last van een enorme vermoeidheid. Is het dan verstandig om in een rustig tempo te gaan hardlopen, of beter niet en alleen een stuk gaan wandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |