Dat vind ik ook een super idee. Want dit lost nu uiteindelijk niets op.quote:Op zondag 18 april 2010 11:09 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een goed idee!
Ooh en volgens mij is het zo'n lekker weer buiten
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ligt dus helemaal aan de intentie die achter het hardlopen ligt... Voor mij is hardlopen namelijk geen sport, ik doe het puur vanwege het feit dat ik mijn conditie en gewicht ermee op peil kan houden. Dus dat zou prima passen in LIF, dat er daarnaast (let op, er kunnen namelijk heus wel topics over dezelfde onderwerpen in verschillende fora lopen) een topic over hardlopen in SPT loopt, lijkt me totaal geen probleem. Vertel eens, waarom zou dat wel een probleem zijn?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is nogal verwarrend voor beginnende hardlopers als er twee verschillende topics zijn over beginnende hardlopers...niemand weet dan meer wat ze waar moeten posten, mensen gaan dingen dubbel posten etc etc
Evy is gewoon een programmaatje wat beginners helpt met het beginnen met hardlopen. Zo zijn er nog een aantal manieren om met wat hulp te starten.
En sporten om alleen de conditie en het gewicht mee op peil te houden....dat doen mensen ook met heel veel andere sporten
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oh nee! Twee topics! Wat nu??![]()
Ik denk dat je users een beetje onderschat?
Etc..quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kinderachtig? Neuh...
Wat is er in hemelsnaam verwarrend aan het feit dat er twee topics zijn? Zo ingewikkeld is het toch niet? (en dat bedoel ik echt niet lullig, hoor).
Jij bent nu blijkbaar iemand die graag in SPT post. Nou, prima toch?
Goed bezig!quote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef DeLuna het volgende:
Ah, een beginnerstopic.
Ik wil ook beginnen met hardlopen.Ik heb al een schema op myasics.nl
Nietquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef DeLuna het volgende:
Ah, een beginnerstopic.
Ik wil ook beginnen met hardlopen.Ik heb al een schema op myasics.nl
3x in de week. En morgen moet ik 5x5 minuten met een wandelpauze van 2 minuten steeds.quote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed bezig!Wat voor schema heb je gekregen? (2x of 3x in de week, hoeveel min lopen etc)
Dus 5 rennen, 2 wandelen etc?quote:Op zondag 18 april 2010 11:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3x in de week. En morgen moet ik 5x5 minuten met een wandelpauze van 2 minuten steeds.
Neequote:Op zondag 18 april 2010 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus 5 rennen, 2 wandelen etc?Dan heb je vast en zeker niet conditie zoutzak?
Ja, ik merkte bij de laatste 2 en 1 minuut dat het ook wel wat minder werd.. Zal wel weer overgaanquote:Op zondag 18 april 2010 11:36 schreef GotC het volgende:
Ik zou gewoon voor de vertraging in je schema gaanZo'n schema is leuk als alles perfect gaat, maar als niet alles perfect gaat, gewoon luisteren naar je lichaam
Knieën zijn echt bagger soms..als ik daar tegenwoordig wat pijn heb, loop ik er doorheen. Niet ideaal, maar je moet weten wanneer het een klein pijntje is of serieuze pijn.
quote:
Is een manier om je conditie te verbeteren. Ip kan je na 10 weken 5 km lopen. Het is een intervaltraining in mp3 vorm, waar Evy dus tips onderweg geeft, je naar muziek luistert (die zij heeft uitgekozen oidquote:Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik lees hier over Evy enzo? Kan iemand uitleggen wat dat inhoudt?
Dat is een hardloopschema op muziek, waarbij Evy (Belgische presentatrice of zo) ondertussen ook opmerkingen maakt over hoe lang je nog moet en hoe goed je het doetquote:Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik lees hier over Evy enzo? Kan iemand uitleggen wat dat inhoudt?
Ik zal het even googlen! Bedanktquote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef GotC het volgende:
[..]Ja dat scheelt wel! Goed bezig!
[..]
Is een manier om je conditie te verbeteren. Ip kan je na 10 weken 5 km lopen. Het is een intervaltraining in mp3 vorm, waar Evy dus tips onderweg geeft, je naar muziek luistert (die zij heeft uitgekozen oidenige nadeel van Evy). Google maar eens Evy Start To Run
Gezellig!quote:Op zondag 18 april 2010 11:38 schreef lemonlime het volgende:
Jeej! Ik doe ook weer eens aan hardlopen. Heb het al een paar keer eerder geprobeerd maar hield het gewoon niet vol, slechte motivatie in combinatie met slechte conditie. Maar nu gaat het iets beter, ik loop samen met m'n vriend (ook al kan hij veel harder), en we zijn nu bij les 7 van Evy (0-5 km). Het liefst loop ik 's ochtends voor het ontbijt of 's avonds laat. Vanavond om 9 uur weer, heb er zin in!
En wat de discussie over LIF v. SPT betreft: alleen lopen om af te vallen en conditie te verbeteren kan ik dus niet, dat hou ik nooit vol. Ik doe het omdat ik graag meer wil bewegen, daar vrolijk van wordt en mijn grenzen wil verleggen. Dus sport is voor mij de juiste plek geloof ik.
Ja dat is lastig..gewoon goed in de gaten houden, en misschien moet je je maar eens kijken voor iets betere schoenen.. Gewoon eens laten opmetenquote:Op zondag 18 april 2010 11:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik merkte bij de laatste 2 en 1 minuut dat het ook wel wat minder werd.. Zal wel weer overgaan
maar ik houd alle pijntjes toch wel in de gaten, omdat ik ook niet zeker weet of mijn schoenen goed zijn. Ik heb ze toch gekocht van 'ik ga proberen te hardlopen en moet toch iets' (niet te duur dus) en een half jaar intensief gebruikt. Dus die gaan natuurlijk niet zo lang mee als echt goede schoenen.
Ja, dat is dus lastig. Ik heb ook zoiets van: zorg nou eerst maar eens dat je 20 minuten kunt lopen oid, voordat je zoveel gaat uitgeven aan schoenenquote:Op zondag 18 april 2010 11:48 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is lastig..gewoon goed in de gaten houden, en misschien moet je je maar eens kijken voor iets betere schoenen.. Gewoon eens laten opmeten
Het fijne aan Evy vind ik dat ik zelf niet op de tijd hoef te letten. Ik weet niet hoe haar schema verschilt van andere hardloop schema's maar ik vind het wel een goede opbouw tot nu toe (nog maar 6 lessen gedaan). Ik loop wel altijd langer uit dan die 3 minuten van haar, en ren er vaak ook nog een stukje extra bij, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 18 april 2010 11:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig!
Heb je ook het idee dat de motivatie er langer in blijft met Evy?
Ik heb gisteren helaas al gelopen, anders zou ik zeker vandaag nog effe gaan.
Ik zie hardlopen ook al een sport, doe het om dezelfde reden als jij. Maar wil wel wat afvallen, stiekem dan
.
Je kan het een keertje proberen, toch? Heb even de google spreadsheet in de OP gezet van Evyquote:Op zondag 18 april 2010 11:52 schreef DeLuna het volgende:
Het lijkt me wel veel leuker om met Evy te hardlopen!
Ah, bedankt!quote:Op zondag 18 april 2010 12:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan het een keertje proberen, toch? Heb even de google spreadsheet in de OP gezet van Evy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |