De Story onder de kranten mjah.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:55 schreef Silv het volgende:
De Telegraaf is de enige kwaliteitskrant die je kan vinden in Nederland.
Misschien kan je een abonnement nemen op het NRC en op laten sturen naar Curaçao. Ik weet niet of ze dit doen en als ze het doen zal het wel iets meer kosten.quote:Op zondag 18 april 2010 10:19 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
nee ze hebben zoals ik zei het AD (antilliaans dagblad), de telegraaf carribean editie, en amigoe als Nederlandstalige kranten.
kwaliteit is dus ver te zoeken.
maar tijdens luchtpauze op werk lees ik liever vluchtig telegraaf en AD dan dat ik met m'n bammetje voor me uit staar.
10-10-10 worden ze dan ook onafhankelijk...quote:Op zondag 18 april 2010 10:32 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Misschien kan je een abonnement nemen op het NRC en op laten sturen naar Curaçao. Ik weet niet of ze dit doen en als ze het doen zal het wel iets meer kosten.
Maar als alleen baggerkranten beschikbaar zijn op de NA, dan wordt het nooit iets met die eilanden.
Amigoequote:Op zondag 18 april 2010 10:19 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
nee ze hebben zoals ik zei het AD (antilliaans dagblad), de telegraaf carribean editie, en amigoe als Nederlandstalige kranten.
kwaliteit is dus ver te zoeken.
maar tijdens luchtpauze op werk lees ik liever vluchtig telegraaf en AD dan dat ik met m'n bammetje voor me uit staar.
Onderontwikkeld.quote:Op zondag 18 april 2010 08:51 schreef zovty het volgende:
Ik heb echt geen idee wat een krant doorgaans kost eigenlijk. Ben ik nu stoer of suf?.
Als ik de site van NCPN bekijk heb ik er niet veel vertrouwen in dat ze een krant kunnen vormgeven.quote:Op zondag 18 april 2010 09:43 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Spits is van de Telegraaf en net zo'n trieste krant. Metro is iets beter, maar blijkt bagger.
Topkranten: Manifest van de Communistische Partij en het NRC Handelsblad.
Die krant is anders van hoge kwaliteit. Zwart-wit, saai, oubollig, maar van hoge kwaliteit.quote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik de site van NCPN bekijk heb ik er niet veel vertrouwen in dat ze een krant kunnen vormgeven.
En waar kan je die propaganda krijgen dan? Ik heb het denk ik nooit in de winkels zien liggen. Volgens mij wel interessant om eens een keer te checken.quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Die krant is anders van hoge kwaliteit. Zwart-wit, saai, oubollig, maar van hoge kwaliteit.
Het is online te lezen, deze editie: http://www.ncpn.nl/manifest/2010/04/index.phpquote:Op maandag 19 april 2010 07:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En waar kan je die propaganda krijgen dan? Ik heb het denk ik nooit in de winkels zien liggen. Volgens mij wel interessant om eens een keer te checken.
Eng krantje. Lekker positief over Fidel Castro.quote:Op maandag 19 april 2010 09:28 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Het is online te lezen, deze editie: http://www.ncpn.nl/manifest/2010/04/index.php
Maar een papieren abonnement is ook te bestellen: http://www.ncpn.nl/partij/inlicht.htm
Telefonisch: 020-6825019
Schriftelijk: NCPN
Haarlemmerweg 177
1051 LB Amsterdam
En als je in Den Haag woont of directe omgeving (op fietsafstand) wil ik ook wel een krantje bij je in de bus doen.Gratis.
Dat is een eigen topic waard.quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef picodealion het volgende:
Mensen die de gratis tabloidkrantjes wel fatsoenlijk vinden,.
Haha nee ik woon niet in of rond Den Haag dus dat zal niet gaan lukken, zal straks even de site checken. Ik vind dat soort krantjes altijd wel vermakelijk.quote:Op maandag 19 april 2010 09:28 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Het is online te lezen, deze editie: http://www.ncpn.nl/manifest/2010/04/index.php
Maar een papieren abonnement is ook te bestellen: http://www.ncpn.nl/partij/inlicht.htm
Telefonisch: 020-6825019
Schriftelijk: NCPN
Haarlemmerweg 177
1051 LB Amsterdam
En als je in Den Haag woont of directe omgeving (op fietsafstand) wil ik ook wel een krantje bij je in de bus doen.Gratis.
Ik ook al, toen dacht ik eigenlijk een beetje: waar zien ze me voor aan?quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef snakelady het volgende:
Terechte klacht!
Telegraaf.![]()
Heb laatst zelfs een gratis expemplaar afgewezen, wil er niet mee gezien worden.
Hahaha, inderdaad, keek hem ook echt aan van 'pardon?' met een beledigde blik.quote:Op maandag 19 april 2010 09:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook al, toen dacht ik eigenlijk een beetje: waar zien ze me voor aan?
Verwachtte hij dan dat het leven als Telegraafverkoper over rozen gaat?quote:Op maandag 19 april 2010 10:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad, keek hem ook echt aan van 'pardon?' met een beledigde blik.
Dat vond hij niet leuk, denk dat ik hem nu beledigd heb en zijn leven is al zo zwaar.
Wat is er mis met Fidel Castro?quote:Op maandag 19 april 2010 09:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Eng krantje. Lekker positief over Fidel Castro.
Ga ergens je communistische leuzen scanderen, vuilak.quote:Op maandag 19 april 2010 10:12 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Wat is er mis met Fidel Castro?![]()
Democratie op Cuba (beter geregeld dan in Nederland):
Dit is het echte evil:
Cuba is nooit een oorlog begonnen tegen wie dan ook. Dat kan je niet zeggen van hun grote lompe Noorderbuur.
Doe niet zo raar joh.quote:Op maandag 19 april 2010 10:12 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Wat is er mis met Fidel Castro?![]()
Democratie op Cuba (beter geregeld dan in Nederland):
Dit is het echte evil:
Cuba is nooit een oorlog begonnen tegen wie dan ook. Dat kan je niet zeggen van hun grote lompe Noorderbuur.
Die ideologie en ideeën zijn echt uit de tijd.quote:Op maandag 19 april 2010 10:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh.Ik snap niet dat je tegenwoordig nog aanhanger kunt zijn van zo'n fossiele en verachtelijke ideologie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |