Nee hoor, geld is geld. Het geld dat je hebt verdiend aan de verkoop van een Telegraaf is niet minder waard ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:22 schreef Renesite het volgende:
Zouden die mensen, die ze verkopen, niet schamen voor het verkopen ervan? Zelf werk ik als bijbaantje bij een grootgrutter en ik zeg altijd 'ah... de telegraaf?' ... 'Ja, de telegraaf' zeggen die mensen dan. 'Ow... okee...'
Nee, in tegendeelquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hoor, geld is geld. Het geld dat je hebt verdiend aan de verkoop van een Telegraaf is niet minder waard ofzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:46 schreef BasEnAad het volgende:
Niet zo zeuren. De Telegraaf lezen is best vermakelijk.
Subtielquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:22 schreef Renesite het volgende:
Zelf werk ik als bijbaantje bij een grootgrutter en ik zeg altijd 'ah... de telegraaf?'
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:55 schreef Silv het volgende:
De Telegraaf is de enige kwaliteitskrant die je kan vinden in Nederland.
Jij leest zeker pauperkranten als de Volkskrant en NRC.quote:
je bent grappen aan het maken nu toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Jij leest zeker pauperkranten als de Volkskrant en NRC.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Next ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Alleen de reacties op de website.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:46 schreef BasEnAad het volgende:
Gefikst.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Jij leest zeker fatsoenlijke kranten als de Volkskrant en NRC.
Die lui zijn waarschijnlijk gewoon ingehuurdquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:56 schreef Socios het volgende:
Gehoord en gezien in de stad vanmiddag:
> "Hey, jij ook hier? Heb je al het al gezien? Verderop is De Telegraaf te koop voor één-vijfentwintig"
< "Ohw, wat goedkoop. Meteen even eentje halen"
Serieus... Loopt men trots met een Telegraaf onder de arm. Komt men een bekende tegen en dan gaan tippen over de korting die vandaag blijkbaar gegeven wordt.![]()
En even later terug naar de auto om in de rij te staan bij de Tango voor wat brandstof zeker.![]()
Verbaast me niets als ze meedoen aan de Postcodeloterij.![]()
En ´s avonds neerploffen op de bank met een nieuw blik bier bij SBS6 voor het laatste ´shownieuws´?![]()
Klacht: Telegraafkopers
Zeg dat dit een grap isquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Tja daar doen ze het voor. 5 uur in de file staan voor een paar eurootjes korting.quote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef Geranium_Opa het volgende:
Stond een flinke file bij Tango Breda 20 cent korting de liter
Het heeft in ieder geval weinig pretenties en daar is ook wat voor te zeggen. Verstand op nul en lezen maar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:46 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom zou ik daar mijn tijd aan verdoen als ik mij ook op een goede manier kan informeren? Als je de krant leest 'met verstand op nul' heb je het echt niet begrepen.quote:Op zondag 18 april 2010 08:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval weinig pretenties en daar is ook wat voor te zeggen. Verstand op nul en lezen maar.
Gast, ik heb drie jaar in Portugal gewoond en gewerkt en ik heb niet één keer ook maar de behoefte gehad de Telegraaf te kopen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef fratsman het volgende:
telegraaf is alleen op vakantie een noodzakelijk kwaad.
Ik ben ze een keer tegengekomen tijdens een demonstratie van Groenlinks.quote:Op zondag 18 april 2010 05:28 schreef NutKees het volgende:
Er stonden hier laatst van die matties gratis de telegraaf uit te delen bij de supermarkt.
Ze denken echt dat iedere Nederlander compleet pauper is hè:
-Wilt U een telegraaf meneer?
-Nee dank U.
-Maar... hij is gratis hoor!
-En dus?
-??? (op dat moment keek hij me aan alsof de wereld verging. Niet geheel onterecht natuurlijk, winkelend nederland op zaterdag-ochtend reageert zo namelijk niet)
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 18 april 2010 09:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar mijn tijd aan verdoen als ik mij ook op een goede manier kan informeren? Als je de krant leest 'met verstand op nul' heb je het echt niet begrepen.
Wordt verworpen. Heb nog nooit een Telegraaf gekocht.quote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef boekenplank het volgende:
Topic over jezelf openen en dan de reacties peilen.
Spits is van de Telegraaf en net zo'n trieste krant. Metro is iets beter, maar blijkt bagger.quote:Op zondag 18 april 2010 09:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die betalen voor een krant
Spits en Metro zijn gratis en op je vrije zaterdag hoor je bier te drinken en niet te lezen.
Is allebei niks mang.quote:Op zondag 18 april 2010 09:43 schreef HugoChavez het volgende:
Spits is van de Telegraaf en net zo'n trieste krant. Metro is iets beter, maar blijkt bagger.
Een argument van het kaliber: 'Ja maar heul veul mensen kijken naar sbs6 dus dan moet het wel een goede zender zijn!'quote:Op zondag 18 april 2010 08:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval weinig pretenties en daar is ook wat voor te zeggen. Verstand op nul en lezen maar.
Als je alleen maar leest dat het zo vreselijk is... hoe komen ze dan aan die miljoen lezers (ongeveer)? Of durft de liefhebber hier niet te posten (slecht voor je imago of zo)?
Hebben ze kwaliteitskranten op Curaçao dan? Zoals het NRC?quote:Op zondag 18 april 2010 10:09 schreef Beetlebum het volgende:
heb de telegraaf altijd in paar minuten uit... voorpagina = prive/story,of telegraaf zelfbevlekking, pag. 1&2 lees ik de koppen en daarna de strips. als laatst nog even de sportpagina voor nieuws dat ik al wist.
helaas heb ik hier (curaçao) geen alternatief behalve ad (antilliaans dagblad). maar gelukkig is er internet.
toch raar dat telegraaf de grootste krant van Nederland is.
beetje als GTST/sex voor de buch/pvv;) etc. ==> niemand leest/kijkt het maar toch hoogste kijkcijfers/oplage/stemmen
Jij kijkt zeker VARA?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dumpert
BNN
TROS
Spitsnieuws
Wakker Nederland
PowNed
RTL
Offtopic:quote:Op zondag 18 april 2010 10:11 schreef Zero17 het volgende:
Tevens, vrouwen on the interwabs die wanhopig willen laten zien dat ze een vrouw zijn d.m.v. hun username.....
nee ze hebben zoals ik zei het AD (antilliaans dagblad), de telegraaf carribean editie, en amigoe als Nederlandstalige kranten.quote:Op zondag 18 april 2010 10:11 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Hebben ze kwaliteitskranten op Curaçao dan? Zoals het NRC?
Dan zou ik gewoon maar geen krant lezen. Het is beter geen krant te lezen, als de Telegraaf te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |