das geen bierbuik mee maar voor een echte hot moet ik de rest ook zienquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik heb geen bierbuik.
Nah, vooruit. Maar dit is na een lange koude winter, dus ik ben nog helemaal bleek enzo.
Vergelijk dat maar eens met een foto van vorig jaar zomer.![]()
Waxxer, klik maar niet.
Goh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Disclaimer: ik ben redelijk oppervlakkig met wat ik hot vind
Ik zei dat ik met korte broek en blote buik in de zon zit. Dat ik met een bloot hoofd zit lijkt me logisch, dus daar ga ik echt geen foto's van posten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:54 schreef Deceit het volgende:
Als het hoofd niet hot is ben je niet hot
vertel?? je ziet alleen me twitter en myspacequote:Op zaterdag 17 april 2010 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt een heleboel over jou googlen hoor!![]()
Of ja, je hoeft maar weinig te googlen om een boel over jou te weten te komen.
Maar ja, zolang je geen crimineel bent of vijanden hebt gemaakt, is er niets aan de hand.
je twitters zijn niet echt bijzonder trouwens die foto'squote:Op zaterdag 17 april 2010 16:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
vertel?? je ziet alleen me twitter en myspace
ik zie alleen de achterkant dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:13 schreef Deceit het volgende:
ja was voor Xfactor forum hier op fok, moest ik foto's maken, maar die laatste was wel leuk van vandaag lol
Ja ik vond het zo raar om in zijn gezicht een foto te makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zie alleen de achterkant dus
maar dan hebben we er niets aan he kan je ook een foto van de muur makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo raar om in zijn gezicht een foto te maken
maar ik zie liever mooie gezichten dan mooie jasjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:23 schreef Deceit het volgende:
Ja maar ik heb m in mijn mind geprint! En vond het jasje leuk, die kleur ook, dus die staat erop!
ik ook maar t was alleen dit. beetje raar als een jongen met een telefoon op jou staat te richtenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik zie liever mooie gezichten dan mooie jasjes
gewoon op een afstandje staan en net doen of je aan het bellen bentquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ook maar t was alleen dit. beetje raar als een jongen met een telefoon op jou staat te richten
Ja maar ook je mobiele nummerquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
vertel?? je ziet alleen me twitter en myspace
Ik klikte.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik heb geen bierbuik.
Nah, vooruit. Maar dit is na een lange koude winter, dus ik ben nog helemaal bleek enzo.
Vergelijk dat maar eens met een foto van vorig jaar zomer.![]()
Waxxer, klik maar niet.
ik vond het anders best aangenaamquote:
Pascal, die liep stage. Hij studeert literatuurwetenschappen of zoiets, studeert af op melodrama. Best tofquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Wonderer.... wat is die ene jongen op je boekpresentatie toch mooi, met die grote zwarte bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |