abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80529263
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Kluivert ik las, voor we naar t strand gaan, eerst blowen!

Zo hier een goede dag. Eerst frustratie omdat de hypotheekadviseur wéér zn afspraken niet na kwam waardoor ik alsnog niet kon tekenen. Maar op t werk ging t goed, ik was continu de 'second opinion' en kreeg een compliment van juridische zaken voor mn kennis en doortastendheid, en van mn senior omdat ik zo alert was.
Thuis auto schoongemaakt, vriendje is nog naar almere gekomen Werd ik gebeld dat alles rond was en tóch kon tekenen dus vanaf 15.41 ben ik officieel eigenaar van een 3-kamerappartement.
En vlak voor we wegreden kwam mn moeder, die vroeg of ik bleef eten, waarop ik antwoordde, als ik welkom ben, graag. Om toch mijn ongenoegen kenbaar te maken maar wel in te gaan op t aanbod.
Ben alleen mn jas en geld vergeten in almere maar is zo lief om zijn auto af te staan.
En nu ga ik niksen want ik heb barstende koppijn.
Maar cassandra..volgens mij is het dringend nodig je ogen te laten checken...
Iig beterschap..

degenen die voor het strand willen blowen..ga je gang..maar mij hoef je dan niet meer te verwachten bij die meet die geur...daar wordt ik misselijk van

verder meot ik zeggen dat ik het vandaag een beetje koud vindt..en vakantie is geboekt.. eindelijk duidelijkheid.

Verder begin ik het idee te krijgen dat vertrekken er dit jaar miss niet meer inzit aangezien ik verwacht dat ik pas eind mei bij de pschiater terecht zou kunnen en dat dat ff gaat duren.
Dus miss dat ik dit jaar helemaal niet kan vertrekken als ik besluit te vertrekken
pi_80530441
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Fantastisch idee inderdaad.

Voordat we dan naar het strand gaan, eerst bowlen.
Bowlen
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil ik veel pagina's van google books binnentrekken, hebben ze mij gebanned.
Waarom ben je gebanned?
Children of the night. What music they make.
pi_80531053
Pff, ik moet echt maar eens een partner kopen. Parijs 2=1 actie bij HiSpeed, dan moet je dus wel iemand hebben om mee te reizen. Alleenstaande zijn is ook een vorm van armoede.
pi_80531329
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef sempron2400 het volgende:
Pff, ik moet echt maar eens een partner kopen. Parijs 2=1 actie bij HiSpeed, dan moet je dus wel iemand hebben om mee te reizen. Alleenstaande zijn is ook een vorm van armoede.
Heel herkenbaar, ooit heb ik ook weer genoeg geld om een vriendin te kopen
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80531415
Children of the night. What music they make.
pi_80531914
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:08 schreef DeHovenier het volgende:
www.bride.ru
Ik sluit het niet uit... financieel zal het wel goedkomen. Maar de lol van het leven houdt volgens mij echt wel op als je na je 50ste nog nooit een vriendin hebt gehad.
pi_80531958
zomg, bowlen

met me andere autimatties van school (begeleiding voor structuur en meer van die onzin ) deden we dat ook ja
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:06 schreef Autidude het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, ooit heb ik ook weer genoeg geld om een vriendin te kopen
ha, ik zag laatst nog bij de Ikea een bouwpakket liggen, is dat iets?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80532282
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit... financieel zal het wel goed komen. Maar de lol van het leven houdt volgens mij echt wel op als je na je 50ste nog nooit een vriendin hebt gehad.
gewoon nieuwsgierig, en no offence, maar heb je ook nog nooit een scharrel gehad oid? middelbare school? ik roep maar wat

En wat vind je van sporten? (krachttraining bv, is misschien al eerder gevraagd )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80532383
Oh my God, wat een lomp gedoe weer in de Autismegroep van Linked In. Daar wordt weer een discussie gesloten omdat mensen een beetje off-topic gingen. Ik heb echt zo'n stronthekel aan dat autistische, inflexibele gedrag
Ik kan echt neerkijken op mensen met zo'n kort lontje.

Sorry, moest er ff uit.

En... ik heb nog nooit een vriendin gehad.
pi_80532405

[ Bericht 100% gewijzigd door sempron2400 op 20-04-2010 19:29:31 ]
pi_80533665
Belangrijkste is een partner die je jezelf laat zijn met al je bagage en rare trekjes, die je echt aanvult. En t is echt een zeldzaamheid waarvan ik niet wist dat die bestond. Onvoorwaardelijke liefde.
Wat dat betreft denk ik dat je beter vrijgezel kunt blijven en gelukkig met jezelf kunt zijn dan iemand hebben als opvulling.
pi_80533916
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef sempron2400 het volgende:
Oh my God, wat een lomp gedoe weer in de Autismegroep van Linked In. Daar wordt weer een discussie gesloten omdat mensen een beetje off-topic gingen. Ik heb echt zo'n stronthekel aan dat autistische, inflexibele gedrag
Ik kan echt neerkijken op mensen met zo'n kort lontje.

Sorry, moest er ff uit.

ach..ik kan het me voostellen...er zijn heel veel onflexibele mensen...en soms kan ik er ook wel eentje zijn maar bij mij is het meer koppigheid en eigenwijsheid.
En mijn moeder is ook heel erg kort lontjes achtig iemand..maar je leert er mee om te gaan..maar soms is het idd gigantisch irritant.

En..ach..maak je niet druk..ik heb nog nooit een vriend gehad...

Verder ben ik indirect met mijn gedachten bij het naar de psychiater gaan, aangezien ik geen flauw idee heb wat te verwachten. En het blijft maar ronddwarrelen in mijn gedachten. En het idee dat het allemaal meer dan een maand zal duren eer ik weer naar de pscyh kan...en alles weer deels vertraagd wordt...

maar goed..hoort erbij..over een paar dagen ben ik het vast en zeker weer vergeten. Maar deels komt het omdat toch deels een beetje angstig ben naar wat er allemaal uit gaat komen.
En ook moet ik denken aan het idee dat ik mischien later alleen naar de psychiater zal gaan, en niet meer naar de psycholoog, en daar zie ik toch tegen op, aangezien ik het idee heb dat ik eindelijk mezelf wat beter kan uiten aan de psycholoog.
En deels denk ik ook dat ik het boeltje miss een beetje manipuleer doordat ik nu toch veel meer over autisme weet..en me miss een beetje op die manier ga gedragen omdat dat een hele simpele verklaring zou zijn voor mijn problemen.
EN daarna ga ik weer twijfelen aangezien mijn moeder mij heel erg vindt lijken op een tante die dus lesbisch is..en dan ga ik weer denken dat ik dat miss ben..
liu
kortom...een hele rare/onprettige situatie...die op dit moment iig niet zo hevig is gelukkig, en gaat het eigenlijk wel oke..op die onhandige gedachten na..
pi_80534056
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Belangrijkste is een partner die je jezelf laat zijn met al je bagage en rare trekjes, die je echt aanvult. En t is echt een zeldzaamheid waarvan ik niet wist dat die bestond. Onvoorwaardelijke liefde.
Wat dat betreft denk ik dat je beter vrijgezel kunt blijven en gelukkig met jezelf kunt zijn dan iemand hebben als opvulling.
Dat hangt van de persoon af. Ik hou van wat opvulling...maar het is niet de oplossing...maar helpt wel wat.Je moet natuurlijk wel met de persoon overweg kunnen..en niet dat het constant problemen geeft
pi_80534090
Ik houd écht niet van korte lontjes. Moet bekennen dat ik af en toe snauw tegen maar bied gelijk mijn excuses aan. Op mijn werk ben ik de geduld zelve en ontzettend klantvriendelijk en klantgericht. Daar krijg ik wel eens een compliment voor dat ik altijd geduldig en aardig blijf. Maar verder kan ik er erg slecht tegen, korte lontjes.
pi_80534219
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit... financieel zal het wel goedkomen. Maar de lol van het leven houdt volgens mij echt wel op als je na je 50ste nog nooit een vriendin hebt gehad.
Ik weet hoe graag je een vriendin wilt. Maar je bent zonder vriendin net zo waardevol

Maaruh: dit:

Het is jou gelukt om passend werk te vinden via Onbegrensd Talent. Dankzij jouw eigen initiatief. Maar welke initiatieven onderneem je nu mbt het vinden van een vrouw? Heel cru gezegd: je moet er wel op uit

[ Bericht 21% gewijzigd door EchtGaaf op 20-04-2010 20:37:23 ]
pi_80534299
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:46 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Bowlen
[..]

Waarom ben je gebanned?
Ik zoog teveel pagina's in een tekorte tijd naar binnen. Waren ze kennelijk niet blij om. App verwijder en scan uitgevoerd. Is een autoban mechanisme, hopelijk opgelost.
pi_80534323
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:06 schreef francis998 het volgende:

[..]

Dat hangt van de persoon af. Ik hou van wat opvulling...maar het is niet de oplossing...maar helpt wel wat.Je moet natuurlijk wel met de persoon overweg kunnen..en niet dat het constant problemen geeft
Ik zal je zeggen, ik heb 5 jaar een relatie gehad en achteraf gezien was t opvulling. T hoorde zo. Ik dacht gelukkig te zijn. Tot ik de relatie verbrak en mijzelf leerde kennen. En daarna leerde ik mijn huidige partner kennen. Die gozer vult mij zo aan, kent mij door en door, met al mijn gebreken en hij is er elke keer weer voor me. Ik weet precies wat ik aan hem heb en hij maakt alles wat ik in mijn 22 jaar gemist heb 100% goed.
Dán pas leer je t verschil tussen opvulling en aanvulling kennen.
En als de relatie goed is zul je niet constant problemen hebben Sterker nog, ik heb nooit ruzie zelfs bijna geen discussies.
pi_80534354
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik weet hoe graag je een vriendin wilt. Maar je bent zonder vriendin net zo waardevol
Zeker 100% met EG eens.
pi_80534496
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zeker 100% met EG eens.
Ik kan het niet hard genoeg roepen. Ik wil voorkomen dat hij minderwaardig gaat voelen omdat hij alleen is. Ik wil het niet als dooddoener brengen.

Natuurlijk, hij heeft wensen, hij wilt graag een vrouw. Heel normaal. Maar er zijn dingen, die je niet af kan dwingen.
pi_80534533
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen, ik heb 5 jaar een relatie gehad en achteraf gezien was t opvulling. T hoorde zo. Ik dacht gelukkig te zijn. Tot ik de relatie verbrak en mijzelf leerde kennen. En daarna leerde ik mijn huidige partner kennen. Die gozer vult mij zo aan, kent mij door en door, met al mijn gebreken en hij is er elke keer weer voor me. Ik weet precies wat ik aan hem heb en hij maakt alles wat ik in mijn 22 jaar gemist heb 100% goed.
Dán pas leer je t verschil tussen opvulling en aanvulling kennen.
En als de relatie goed is zul je niet constant problemen hebben Sterker nog, ik heb nooit ruzie zelfs bijna geen discussies.
Mensen zoals familie of "neppe" vrienden kan je makkelijk als opvulling gebruiken, maar een partner zie ik niet zo snel zitten als opvulling..maar je moet je er gewoon goed bij vullen en jezelf kunnen zijn...dat is het belangerijkste..
pi_80534624
Ik mag als vrouw zeggen, wat misschien een steuntje in de rug geeft, ik houd van mannen die anders zijn. Die durven zijn wie ze zijn ongeacht dat ze niet aan de maatstaven voldoen. Want die belachelijke billboard-gasten of gewoon de ideale schoonzoon, laat ik 10 keer liever links liggen. Ik zou eerder met de underdog van de klas uitgaan dan de meest populaire gozer van de hele school.
Sempron, dat je nu bent van waar je gekomen bent, en de ambitie en drive die je hebt, maakt je al stukken aantrekkelijker dan de doorsnee man
pi_80534680
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef francis998 het volgende:

[..]

Mensen zoals familie of "neppe" vrienden kan je makkelijk als opvulling gebruiken, maar een partner zie ik niet zo snel zitten als opvulling..maar je moet je er gewoon goed bij vullen en jezelf kunnen zijn...dat is het belangerijkste..
Alleen ging t in deze situatie niet om familie of neppe vrienden.
Bovendien ben ik dusdanig aan t veranderen dat ik mensen niet als opvulling wil gebruiken. Ik ben zelf vaak zat als opvulling gebruikt en ik denk er dit over:
Dan maar helemaal geen vrienden./
pi_80534920
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef sempron2400 het volgende:
Ik kan echt neerkijken op mensen met zo'n kort lontje. Sorry, moest er ff uit.
Het is een kenmerk van autisme: rigide gedrag. Maar waarom word je zo boos? Is het niet stiekum een reactie naar zelf: boos dat je ASS hebt? Zo ja, zie je de mechanismen bij jezelf?

Ik denk soms dat je best nog in het verwerkingsproces zit. Dat kost ook jaren....Bij het verwerken hoort ook een stuk boosheid. Dat moet ook een plek krijgen.
quote:
Dat is echt geen schande, er zijn er zoveel. Geloof mij nu maar: single zijn vinden sommigen hip, maar velen zijn het ongewenst. Maar ik begrijp dat je boos en verdrietig bent. Dat mag er ook gerust zijn. Altijd beter dan wegstoppen.

Ik hoop dat je niet blind staart op het hebben van een vriendin. Een paar jaar geleden heb ik kortstondig een vriendin gehad die mij niet kon loslaten. Ze nam mij helemaal in beslag en kon er niet tegen, ik werd helemaal gek van haar. Ik had de vriendschap beëindigd maar werd maandenlang op alle mogelijk manieren gestalk....

Dat gun ik mij ergste vijand niet eens. Ik hoef dus geen relatie, maar dat is voor iedereen weer anders.

Verder: sempron je weet het vast: als je iets wil moet je ook niet te graag willen. Dan lukt het juist niet.
pi_80535113
Ik heb dat binnenzuigding verwijderd. En de virusscanner deed de rest. Ik kan er weer op.

Kan ik ff wat opzoeken voor sempron.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:41:51 #225
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_80535553
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik zie het al voor me..met dit weer een helm op(en dan niet omdat je op de scooter/brommer)zit.

En BOS81 een vraagje..jij bent bij een psycholoog en psychiater geweest en je gaf aan dat je er wat meer aan hebt, maar hoezo ervaar jij de psychiater als positiever.

Dit vraag ik allemaal omdat de psycholoog ook een psychiater erbij wil halen.
Mijn psychiater gaf me wat meer bruikbare tips dan de psycholoog, maar dat kan ook gewoon aan de personen liggen dan aan de functie. En weer vind ik het moelijk om een duidelijk antwoord te geven, sorry
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')