Maar cassandra..volgens mij is het dringend nodig je ogen te laten checken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Kluivert ik las, voor we naar t strand gaan, eerst blowen!
Zo hier een goede dag. Eerst frustratie omdat de hypotheekadviseur wéér zn afspraken niet na kwam waardoor ik alsnog niet kon tekenen. Maar op t werk ging t goed, ik was continu de 'second opinion' en kreeg een compliment van juridische zaken voor mn kennis en doortastendheid, en van mn senior omdat ik zo alert was.
Thuis auto schoongemaakt, vriendje is nog naar almere gekomenWerd ik gebeld dat alles rond was en tóch kon tekenen dus vanaf 15.41 ben ik officieel eigenaar van een 3-kamerappartement.
En vlak voor we wegreden kwam mn moeder, die vroeg of ik bleef eten, waarop ik antwoordde, als ik welkom ben, graag. Om toch mijn ongenoegen kenbaar te maken maar wel in te gaan op t aanbod.
Ben alleen mn jas en geld vergeten in almere maaris zo lief om zijn auto af te staan.
En nu ga ik niksen want ik heb barstende koppijn.
Bowlenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Fantastisch idee inderdaad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordat we dan naar het strand gaan, eerst bowlen.![]()
![]()
Waarom ben je gebanned?quote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Wil ik veel pagina's van google books binnentrekken, hebben ze mij gebanned.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef sempron2400 het volgende:
Pff, ik moet echt maar eens een partner kopen. Parijs 2=1 actie bij HiSpeed, dan moet je dus wel iemand hebben om mee te reizen. Alleenstaande zijn is ook een vorm van armoede.
Ik sluit het niet uit... financieel zal het wel goedkomen. Maar de lol van het leven houdt volgens mij echt wel op als je na je 50ste nog nooit een vriendin hebt gehad.quote:
ha, ik zag laatst nog bij de Ikea een bouwpakket liggen, is dat iets?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:06 schreef Autidude het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ooit heb ik ook weer genoeg geld om een vriendin te kopen
gewoon nieuwsgierig, en no offence, maar heb je ook nog nooit een scharrel gehad oid? middelbare school? ik roep maar watquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit... financieel zal het wel goed komen. Maar de lol van het leven houdt volgens mij echt wel op als je na je 50ste nog nooit een vriendin hebt gehad.
ach..ik kan het me voostellen...er zijn heel veel onflexibele mensen...en soms kan ik er ook wel eentje zijn maar bij mij is het meer koppigheid en eigenwijsheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef sempron2400 het volgende:
Oh my God, wat een lomp gedoe weer in de Autismegroep van Linked In. Daar wordt weer een discussie gesloten omdat mensen een beetje off-topic gingen. Ik heb echt zo'n stronthekel aan dat autistische, inflexibele gedrag
Ik kan echt neerkijken op mensen met zo'n kort lontje.
Sorry, moest er ff uit.
En... ik heb nog nooit een vriendin gehad.
Dat hangt van de persoon af. Ik hou van wat opvulling...maar het is niet de oplossing...maar helpt wel wat.Je moet natuurlijk wel met de persoon overweg kunnen..en niet dat het constant problemen geeftquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Belangrijkste is een partner die je jezelf laat zijn met al je bagage en rare trekjes, die je echt aanvult. En t is echt een zeldzaamheid waarvan ik niet wist dat die bestond. Onvoorwaardelijke liefde.
Wat dat betreft denk ik dat je beter vrijgezel kunt blijven en gelukkig met jezelf kunt zijn dan iemand hebben als opvulling.
Ik weet hoe graag je een vriendin wilt. Maar je bent zonder vriendin net zo waardevolquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit... financieel zal het wel goedkomen. Maar de lol van het leven houdt volgens mij echt wel op als je na je 50ste nog nooit een vriendin hebt gehad.
Ik zoog teveel pagina's in een tekorte tijd naar binnen. Waren ze kennelijk niet blij om. App verwijder en scan uitgevoerd. Is een autoban mechanisme, hopelijk opgelost.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bowlen
[..]
Waarom ben je gebanned?
Ik zal je zeggen, ik heb 5 jaar een relatie gehad en achteraf gezien was t opvulling. T hoorde zo. Ik dacht gelukkig te zijn. Tot ik de relatie verbrak en mijzelf leerde kennen. En daarna leerde ik mijn huidige partner kennen. Die gozer vult mij zo aan, kent mij door en door, met al mijn gebreken en hij is er elke keer weer voor me. Ik weet precies wat ik aan hem heb en hij maakt alles wat ik in mijn 22 jaar gemist heb 100% goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
Dat hangt van de persoon af. Ik hou van wat opvulling...maar het is niet de oplossing...maar helpt wel wat.Je moet natuurlijk wel met de persoon overweg kunnen..en niet dat het constant problemen geeft
Zekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet hoe graag je een vriendin wilt. Maar je bent zonder vriendin net zo waardevol
Ik kan het niet hard genoeg roepen.quote:
Mensen zoals familie of "neppe" vrienden kan je makkelijk als opvulling gebruiken, maar een partner zie ik niet zo snel zitten als opvulling..maar je moet je er gewoon goed bij vullen en jezelf kunnen zijn...dat is het belangerijkste..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, ik heb 5 jaar een relatie gehad en achteraf gezien was t opvulling. T hoorde zo. Ik dacht gelukkig te zijn. Tot ik de relatie verbrak en mijzelf leerde kennen. En daarna leerde ik mijn huidige partner kennen. Die gozer vult mij zo aan, kent mij door en door, met al mijn gebreken en hij is er elke keer weer voor me. Ik weet precies wat ik aan hem heb en hij maakt alles wat ik in mijn 22 jaar gemist heb 100% goed.
Dán pas leer je t verschil tussen opvulling en aanvulling kennen.
En als de relatie goed is zul je niet constant problemen hebbenSterker nog, ik heb nooit ruzie
zelfs bijna geen discussies.
Alleen ging t in deze situatie niet om familie of neppe vrienden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef francis998 het volgende:
[..]
Mensen zoals familie of "neppe" vrienden kan je makkelijk als opvulling gebruiken, maar een partner zie ik niet zo snel zitten als opvulling..maar je moet je er gewoon goed bij vullen en jezelf kunnen zijn...dat is het belangerijkste..
Het is een kenmerk van autisme: rigide gedrag. Maar waarom word je zo boos? Is het niet stiekum een reactie naar zelf: boos dat je ASS hebt? Zo ja, zie je de mechanismen bij jezelf?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef sempron2400 het volgende:
Oh my God, wat een lomp gedoe weer in de Autismegroep van Linked In. Daar wordt weer een discussie gesloten omdat mensen een beetje off-topic gingen. Ik heb echt zo'n stronthekel aan dat autistische, inflexibele gedrag
Ik kan echt neerkijken op mensen met zo'n kort lontje. Sorry, moest er ff uit.
Dat is echt geen schande, er zijn er zoveel. Geloof mij nu maar: single zijn vinden sommigen hip, maar velen zijn het ongewenst. Maar ik begrijp dat je boos en verdrietig bent. Dat mag er ook gerust zijn. Altijd beter dan wegstoppen.quote:En... ik heb nog nooit een vriendin gehad.
Mijn psychiater gaf me wat meer bruikbare tips dan de psycholoog, maar dat kan ook gewoon aan de personen liggen dan aan de functie. En weer vind ik het moelijk om een duidelijk antwoord te geven, sorryquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik zie het al voor me..met dit weer een helm op(en dan niet omdat je op de scooter/brommer)zit.![]()
En BOS81 een vraagje..jij bent bij een psycholoog en psychiater geweest en je gaf aan dat je er wat meer aan hebt, maar hoezo ervaar jij de psychiater als positiever.
Dit vraag ik allemaal omdat de psycholoog ook een psychiater erbij wil halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |