Graag gedaan.quote:
Ik weet niet of het voor alle ASS-ers geldt. Voor een kind is het weer heel anders dan een volwassene die op latere leeftijd de diagnose krijgt, na een slepend leven van ongemak.quote:Kun je me uitleggen waarom juist mensen met ASS met zo'n lang verwerkingsproces te maken krijgen?
Ik begrijp je. En herken dit ook hoor. Het is ook confronterend, laatst ook weer die soos. Heel vervelend. Je wilt het gewoon niet zijn.quote:Ik houd inderdaad niet zo van autistisch gedrag, daarom functioneer ik ook een stuk beter in een reguliere omgeving. Verder voel ik me niet zo thuis bij autisme, ondanks ik een officiële diagnose heb. Wat meespeelt is dat ik 2 jaar geleden zelf het initiatief nam voor contact met iemand die ik per toeval tegenkwam (tijdens een postwijk). Dat gebeurt niet vaak, dat ik het voortouw neem. Later kwam boven water dat die jongen autistisch is, dat vond ik ook heel moeilijk. In het begin had ik wel een vermoeden. Is een lange geschiedenis...
Klopt. Het zal ook wel zoiets zijn van handelen tegen beter weten in. Ik zou haar gedrag in deze toch niet als representatief willen bestempelen... Het had iets ziekelijks...quote:En die relatie... ik kijk wel wat er op mijn pad komt
Vreselijk trouwens dat je gestalkt bent, ik vraag me weleens af of dat in de natuur van mens zit, de neiging tot stalken als een relatie of een hechte m/v-vriendschap tot een einde komt. Of dat men krampachtig probeert te redden wat er te redden valt, terwijl het doek al gevallen is.
Ik moest direct aan jou denken, echt iets voor jou!quote:De leestip vond ik een mooie; misschien kan ik er nog wel wat mee.
Precies. Wie weet wat nog op je pad komt. Je hebt nog een heel leven voor jequote:De weg naar werk was ook lang, maar uiteindelijk wel gelukt.
Je hebt PM. Ik realiseer mij ook dat mensen - juist hier met ASS- soms best moeite kunnen hebben met soms confronterende post...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
EG je doelt toch niet op t pb-tje waar ik geen reactie op heb gegeven?
Inderdaad, dat klopt... Maar ik kan mij ook voorstellen dat je graag een paar leeftijdgenoten om je heen hebt....quote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
@EG dat verschil in levensfase hoeft geen belemmering te zijn natuurlijk. Aangezien de meeste autisten toch min of meer tegen dezelfde problemen aanlopen. Dus het zal wel loslopen.
Die man van 57 werkt nog gewoon. De reden waarom hij komt is dat hij beter met zichzelf en zijn omgeving wil leren omgaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, dat klopt... Maar ik kan mij ook voorstellen dat je graag een paar leeftijdgenoten om je heen hebt....
Jij hebt nog een werkzaam leven te gaan, iemand van 57 is totaal kansloos en economisch afgeschreven in dit "fantastische "bestel.....
To farquote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Stupendous76 het volgende:
Als jullie een mooie dierentuin willen, dan zou Gaia-park de beste keuze zijn.
Ik post hier niet zo veel meer, heb het (heel) erg druk privé en met werk. Mei gaat mij niet lukken, in de zomervakantie (welke van de drie?) zal beter kunnen wat mij betreft, maar laat het niet van mij afhangen.
Ik wil dat leven ook weerquote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef francis998 het volgende:
@ Tijn..logisch puberteit is heerlijk..volwassene al die verantwoordelijkheden..en eisenen als puber gewoon iedere dag tot een uurtje of 3 op school uitzitten en dan de rest van de dag lekker voorjezelf..
![]()
@tijn/EG, ach leeftijdsverschil hoeft geen belemmering te zijn, maar als 20 jarige alleen 50+'ers om je heen kan soms wel minder prettig zijn.
Maar toch moet het mogelijk zijn..vindt ik.
precies het hang ook van de activiteiten af die je samen wel of niet doetquote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil dat leven ook weerHelaas moet ik nu volwassen zijn met al verplichtingen van dien.
Dat klopthet gaat in die cursus ook om te leren omgaan met autisme dus leeftijd is redelijk inrelevant hier.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
precies het hang ook van de activiteiten af die je samen wel of niet doet
Ben ik met je eens, zou geen probleem moeten zijn, en wat Tijn zei over gezamenlijke problematiek.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef francis998 het volgende:
@tijn/EG, ach leeftijdsverschil hoeft geen belemmering te zijn, maar als 20 jarige alleen 50+'ers om je heen kan soms wel minder prettig zijn.
Maar toch moet het mogelijk zijn..vindt ik.
Blijdorp it is dusquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef robuust89 het volgende:
voorspellend vermogen: het volgende topic heet blijdorp
o well, is ver, maar ach, schijt
lekker dichtbij thuis.!!!.quote:
Fantasieloos mag ook hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef francis998 het volgende:
[..]
lekker dichtbij thuis.!!!.
En de bedoeling is dus dat 't volgende topic blijdorp heet? dan weet ik het alvast..aangezien ik nooit iets kan bedenken..jaja...ik ben fantasieloos
so, now you knowquote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef francis998 het volgende:
[..]
lekker dichtbij thuis.!!!.
En de bedoeling is dus dat 't volgende topic blijdorp heet? dan weet ik het alvast..aangezien ik nooit iets kan bedenken..jaja...ik ben fantasieloos
Het wordt echt gezellig in Nederlandquote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef robuust89 het volgende:
voorspellend vermogen: het volgende topic heet blijdorp "VVD![]()
"
Verder.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat gaan jullie trouwens doen als de VVD straks de grootste wordt?
ik denk me erbij neerleggen. Je kan er toch niks aan veranderen. Politiek is en blijft politiek imo simpelweg een machtspel. Maar als er geen politiek zou zijn, zou er geen regering zijn en dan...nou..dan zou het ook nogal leuk zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb altijd geleerd om niet over politiek en religie te praten, want daar vliegen mensen elkaar makkelijk mee in de harenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat ik niet in een land wil wonen dat z'n abjecte partij aan de macht helpt....quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik denk me erbij neerleggen. Je kan er toch niks aan veranderen. Politiek is en blijft politiek imo simpelweg een machtspel. Maar als er geen politiek zou zijn, zou er geen regering zijn en dan...nou..dan zou het ook nogal leuk zijn![]()
tenzij je vertrekt naar een ander land dan kom je in een andere situatie terecht..maar migreren zei het voorgoed of tijdelijk dan vindt ik dit eigenlijk geen reden.
wakker worden...bos is al weg..volgens mij zit jij nog een beetje in het verledenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd om niet over politiek en religie te praten, want daar vliegen mensen elkaar makkelijk mee in de haren![]()
ik vind balkende oke, en wouter bos moet weg, maar verder hou ik me niet zo me politiek bezig
juistem!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef francis998 het volgende:
[..]
wakker worden...bos is al weg..volgens mij zit jij nog een beetje in het verleden![]()
Ik hou me ook niet met politiek bezig..en praat er alleen digitaal over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |