SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef Erasmo het volgende:
Ik maak een liter dus die zal niet zo snel op zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo spullen meenemen voor ijs denk ik
Morgenavond ijs maken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Yep, doen het prima. Bent er trouwens zuinig op geweest, keurig hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze binnen zijn?Goed genoeg verpakt?
Kerstzegels gezien?
Lukte goedquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:32 schreef Timmos het volgende:
Paula zat me gister ook al lekker te maken met ijs
Wat voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga zo spullen meenemen voor ijs denk ik
Morgenavond ijs maken
![]()
Aardbeienyoghurtijsquote:
Probeer eens roomijsquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AardbeienyoghurtijsEigenlijk de enige die ik tot op heden heb geprobeerd
quote:
Morgen? Dan kan ik nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Komtie nu meequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor morgen 18 april een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Vooral zelf gemaaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Kaneelijs is altijd lekker![]()
* Puala kwijlt bij de gedachte aan kaneelijs
Ik zou graag willen, maar ik kan ook nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor morgen 18 april een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Als het de moeite waard is wel, maar er zal weinigquote:
Wat is het geworden?quote:Op zondag 18 april 2010 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
IJsmachine staat aanNog 45 minuten wachten
Aardbeienyoghurtijsquote:
Best leuke ervaring zo'n last minute assistent zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
Wat voor shoot betrof het?quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Best leuke ervaring zo'n last minute assistent zijn
Was je VAL?quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Best leuke ervaring zo'n last minute assistent zijn
Daar heb jij de borsten helemaal niet voorquote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef didotcicero het volgende:
Nee hij was Hans Klok en ik was Pamela Anderson
Altijd hetzelfde met die modjes hequote:Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, 't gaat weer over borsten. Kom ik ff op 't goede moment binnenvallen zeg.
Nu nog?quote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die modjes he![]()
* PdeHoog gaat brownies bakken
De generalisatie zeg.quote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die modjes he![]()
* PdeHoog gaat brownies bakken
Ikke niet. Jij wel? In kostuum gok ik zo?quote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom even binnenvallen,.
Het merendeel kent me waarschijnlijk niet, maar ik vroeg me af of er ook mensen van FOT naar de Elf Fantasy gaan (met camera uiteraard, niet in kostuum,)? Gewoon nieuwsgierigheid eigenlijk,
.
Ik ga al jaren,quote:Op maandag 19 april 2010 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen![]()
[..]
Ikke niet. Jij wel? In kostuum gok ik zo?En nu zoek je een fotograaf?
quote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Het merendeel kent me waarschijnlijk niet, maar ik vroeg me af of er ook mensen van FOT naar de Elf Fantasy gaan (met camera uiteraard, niet in kostuum,)? Gewoon nieuwsgierigheid eigenlijk,
.
Oh, leukquote:Op maandag 19 april 2010 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja op de zondag ben ik er hoogstwaarschijnlijk met HMistress. Beide als fotograaf
![]()
Moggghhh trouwens. Weekje vakantie er weer op zitten.nu weer op kantoor met wazige koffie.
Ik zet HMistress aan het werkquote:Op maandag 19 april 2010 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, leuk!
Kunnen we dan ook een showcase verwachten? Kostuums kijken,.
Ik zal je dan niet tegen het lijf lopen,ben er zelf op zaterdag,
.
Er wordt hier toevallig net gevraagd naar fotografen voor de EFFquote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Ah tof. Kan je ook gelijk even op msn komen?quote:Op maandag 19 april 2010 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja op de zondag ben ik er hoogstwaarschijnlijk met HMistress. Beide als fotograaf
![]()
Moggghhh trouwens. Weekje vakantie er weer op zitten.nu weer op kantoor met wazige koffie.
Hoiquote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Ah, ik zie het!quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Er wordt hier toevallig net gevraagd naar fotografen voor de EFF
Hai,quote:
Kan ook natuurlijk,quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zet HMistress aan het werken geef zelf de adviezen
![]()
Loop denk ik wat meer met de 70-200mm rond
quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Er wordt hier toevallig net gevraagd naar fotografen voor de EFF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Ik wil er altijd heen maar niemand wil ooit meequote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef Kremers het volgende:
Pff, ik ben opgelucht. Ik hoorde van mijn begeleider dat je alleen nog maar in juni en januar kunt afstuderenJuni haal ik niet meer maar augustus mag ook krijg ik net van de coördinator door.
Pff
Pffff dat zou anders wel krom zijn zegquote:Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef Kremers het volgende:
Pff, ik ben opgelucht. Ik hoorde van mijn begeleider dat je alleen nog maar in juni en januar kunt afstuderenJuni haal ik niet meer maar augustus mag ook krijg ik net van de coördinator door.
Pff
Probleem had ik ook altijd maar ik keek vriendje boos aanquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil er altijd heen maar niemand wil ooit mee
Kijk aan, wordt je weer 750 euro door je neus geboord.quote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef Puala het volgende:
Whut, sloopregeling per woensdag afgeschaft? We zouden net komend weekend voor een nieuwe auto gaan kijken
Oei, dat zuigt.quote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef Puala het volgende:
Whut, sloopregeling per woensdag afgeschaft? We zouden net komend weekend voor een nieuwe auto gaan kijken
Achja komend weekend kan ik sowieso niet, jammer genoegquote:Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Probleem had ik ook altijd maar ik keek vriendje boos aandus nu gaat 'ie mee,
.
Maar er gaan heel veel mensen alleen en er worden ook altijd meets georganiseerd, maarja! Ik kan me voorstellen dat je graag met iemand zou gaan!
Aww jammer ! In Arcen is het in september nog een keer,quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja komend weekend kan ik sowieso niet, jammer genoeg
Volgende keer maar eens dezelfde strategie als jij gebruiken
Veel plezier!
Dat was bij ons ook zo, alleen heben ze dat aangepast... Ik zou ook nog in september kunnen afstuderen, omdat ik nog onder een oude regeling val. Anders kun je mooi een half jaar collegegeld voor noppes betalen en 6mnd wachten op je diploma..quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pffff dat zou anders wel krom zijn zeg
Hier kun je elke maand afstuderen behalve in juli.
Vind het eingenlijk niet meer dan normaal dat je in elke maand, behalve juli, kunt afstuderen. Ze hebben schijnbaar nieuwe gouden kranen in de WC van de directie nodigquote:
Ben je lekker meequote:Op maandag 19 april 2010 15:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat was bij ons ook zo, alleen heben ze dat anagepast... Ik zou ook nog in september kunnen afstuderen, omdat ik nog onder een oude regeling val. Anders kun je mooi een half jaar collegegeld voor noppes betalen en 6mnd wachten op je diploma..
quote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww jammer ! In Arcen is het in september nog een keer,. Maar dat is net nieuw en de editie in Haarzuilens schijnt iets beter te zijn daardoor,
.
Dankjewel!
Dat zou kunnen inderdaad, maar wel veel minder bezoekers [dus minder verklede mensenquote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De locatie in Arcen is mooier heb ik gehoord van mensen die vorig jaar er zijn geweest.
HMistress en ik wilden naar Arcen dit jaar, maar ik heb dan al een afspraak (jubileum fotoshoot) op die datum. Daarom "nog maar" één dagje Haarzuilens.
Dat dus + nog wat overige "zaken"quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad, maar wel veel minder bezoekers [dus minder verklede mensen]
Bovendien zou, naar wat ik heb begrepen, het toch niet helemaal je van het geweest zijn qua dingen die er te doen zijn etc. Haarzuilens is nou eenmaal bekender, maarja.
Waarom ga je niet twee dagen? Of heb je na een dag alles wel gezien, wat wel begrijpelijk is?
Hij wel (denkt iequote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zet HMistress aan het werken geef zelf de adviezen
![]()
Loop denk ik wat meer met de 70-200mm rond
quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef HMistress het volgende:
[..]
Hij wel (denkt ie). Als ik zonodig spierballen moet kweken dan is de 70-200 dus voor mij
. Oh en als je camera te zwaar wordt wil ik die ook wel voor je dragen
Ja, en niet eens lekkerquote:
Jup, maar goed nu maar kijken. Schoonpaps zei dat de auto ook meer waard was als de slooppremie, dus ben benieuwdquote:Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kijk aan, wordt je weer 750 euro door je neus geboord.
En je kan meteen voor een auto van voor 2001 gaan kijken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 19 april 2010 21:17 schreef Sarabi het volgende:
Good evening
Iedereen alweer aan het weekend toe?
Zo...dat mocht tijd worden zegquote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Netsplitter het volgende:
Eindelijk de beamer icm m'n ps3 aan de praat gekregen op 720p.
Nu pasquote:
ik was ook het hele weekend in Belgie dus de kans is aanwezig dat ze er zaterdag al inlagen maar goed heb ze er net uitgescheptquote:
Ga je dit weekend naar Praag?quote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaPraag
Praag
Praag
Maandag de 26equote:Op maandag 19 april 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga je dit weekend naar Praag?nice
(mijn geheugen is net een zeef)
Tja, das snel... op maandag, als je op vrijdag verkondigd dat je er het hele weekend van gaat genietenquote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Netsplitter het volgende:
Eindelijk de beamer icm m'n ps3 aan de praat gekregen op 720p.
Spannendquote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Timmos het volgende:
* Timmos zit in spanning af te wachten of de RVD zijn persaanmelding voor 30 april goedkeurd
Ja idd...dan begin je je toch af te vragen of-ie echt een IT-er is hequote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, das snel... op maandag, als je op vrijdag verkondigd dat je er het hele weekend van gaat genieten
Kan nooit verkeerd zijnquote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja.. Je eigen verjaardag vieren in het persvak
![]()
quote:
Het werdt nogal een puzzel aangezien ik m'n ps3 eerst moest laten denken dat die via scart op de beamer zat aangesloten. Dus dat set-up stukje gedaan terwijl de ps3 en aan de tv hing en aan de beamer.quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, das snel... op maandag, als je op vrijdag verkondigd dat je er het hele weekend van gaat genieten
Hehehe, ben blij dat ik afgelopen zondag al een paar bollenvelden heb meegepakt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef Cryothic het volgende:
Gistere een mooi bollenveld in bloei gespot... vandaag de camera mee, en dit keer zelfs m'n statief...
is het grijs en bewolkt.
hopen dat t voor 5en opklaart hier
Ik zag een vliegtuig met streepquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hehehe, ben blij dat ik afgelopen zondag al een paar bollenvelden heb meegepakt.
Strakblauwe lucht, zelfs geen vliegtuigstrepen.
80-200 F2.8, mn vorige was gestolenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:25 schreef Netsplitter het volgende:
Das zonde.
Wel een interessante lens dus?
JE camera's neem je mee. De rest laat je thuisquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Erasmo het volgende:
Ben spullen aan het selecteren voor mijn trip van een half jaar, echt kut om te kiezen wat je mee neemt en wat niet
Dat is zuur zeg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef zquing het volgende:
[..]
80-200 F2.8, mn vorige was gestolenEindelijk genoeg geld bijelkaar gespaard om een nieuwe te halen. Was al helemaal blij aangezien deze met originele doos, hoes en zonnekap kwam
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE camera's neem je mee. De rest laat je thuis
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
Voorlopig staan op het lijstje de K-7, de 16-50, de 50-135, een flitser, 2 primes en mijn backup statief.
Heb je toch niet nodig met kodachromequote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef Erasmo het volgende:
En m'n K1000 gaat natuurlijk mee![]()
Veel, hoop toch wel minimaal een baksteentje kodachrome weg te werkenWel balen dat m'n ND's nog niet binnen zijn...
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
Nee.
Zit binnen terwijl de zon schijnt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef Netsplitter het volgende:
Nee.
Zit binnen terwijl de zon schijnt.
Zat een fotodate en zondag geen idee nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef Puala het volgende:
* Puala is vanmiddag vrij![]()
Maar geen tijd om van de zon te genieten.
Van het weekend is het mooier weer, kunnen jullie er dan niet van genieten?
Gaan wij zaterdag op pad?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zat een fotodate en zondag geen idee nog.
Ja toch?quote:
ik dacht zondagquote:
Als je er toch ruimte voor hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Erasmo het volgende:
Zal ik anders toch maar ook de 135mm meenemen? Hij is echt piepklein en je kunt er best wel leuke dingen mee doen![]()
[ afbeelding ]
Vind 't een beetje duurquote:Op donderdag 22 april 2010 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[TK] 50 Fuji Superia X-tra 400ISO 35mm
Staat er niet opquote:Op donderdag 22 april 2010 00:14 schreef zquing het volgende:
Ik zie op ebay.de lots komen voor ongeveer 1eu per rolletje. Tot wanneer zijn die van jouw houdbaar?
Leuk is dat idd.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef Puala het volgende:ik heb mijn boekje ontvangen vanmorgen
![]()
Oma was mee en ze was helemaal ontroerd en onder de indruk. Zo gaaf om dat te zien ook
Tja, ik heb nu eerst gewoon de ND4 besteld. Daar hebben ze maar 1 versie van.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Kremers het volgende:
Koop de geleidelijkeDan kun je hem ook gebruiken wanneer de horizon gebroken wordt. De harde heb je alleen wat aan bij een even horizon, zoals aan het strand.
Maar wel lekker geslapen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:08 schreef Marc H het volgende:
fijn, gisteravond op de bank in slaap gevallen! Resultaat: half uur te laat wakker
En dan weer verhuizenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen
Zojuist mijn keukentje leeg geruimd en mijn kledingkast uit elkaar gehaald. En zo eventjes het bed/bureau
Dan moet je voor de 29e langs komenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan weer verhuizenIk heb dit huis nog niet eens gezien
![]()
Dan zit ik in Praagquote:
LOL!!! Die gast is niet goed bij ijn hoofdquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:02 schreef HMaster-II het volgende:
Jeah right mobieltjes ipv dSLR gebruiken in een studio...
Foto's maken??quote:
Nu absoluut niet meer. Alles staat vol dozen en dingen. Heb nog wel foto's van toen ik er in ging, toen het nog leeg was.quote:
Ook leuk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu absoluut niet meer. Alles staat vol dozen en dingen. Heb nog wel foto's van toen ik er in ging, toen het nog leeg was.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:02 schreef HMaster-II het volgende:
Jeah right mobieltjes ipv dSLR gebruiken in een studio...
Ik zie het al helemaal voor me hoor.quote:Met hun 12-megapixelsensors zouden ze bovendien net zulke grote prenten kunnen schieten als zwaarlijvige spiegelreflexcamera’s.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef Puala het volgende:
Ik wil een nieuw kapsel, maar kan weinig leuks vinden. Vind deze wel leuk, maar krijg nu al opmerkingen dat ik het lang moet houden..*zucht*
Gelukkig ben je al van gedachte aan het veranderenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef Puala het volgende:
Ik wil een nieuw kapsel, maar kan weinig leuks vinden. Vind deze wel leuk, maar krijg nu al opmerkingen dat ik het lang moet houden..*zucht*
Lang houden ja. Er zijn maar weinig vrouwen waarbij kort haar écht mooi staat als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef Puala het volgende:
Zo'n kapsel vind ik best wel mooi maar het moet je wel staan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef Puala het volgende:
Ik heb het gehad en kreeg toen enkel complimentenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lang houden ja. Er zijn maar weinig vrouwen waarbij kort haar écht mooi staat als je het mij vraagt.
Lang houdenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef Puala het volgende:
Kleurtje kan wel, maar ik heb dat allemaal al gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lang houden![]()
Anders een kleurtje erin of zo?
Kort haar toch ook zeg je net?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Kleurtje kan wel, maar ik heb dat allemaal al gehad
Ja maar je hebt kort en kort hé. Heb 3 cm lang haar gehad, maar nog niet zoiets als dat ik net liet zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kort haar toch ook zeg je net?![]()
Al een regenboogpatroontje gehad?
Ik zie een missiequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar je hebt kort en kort hé. Heb 3 cm lang haar gehad, maar nog niet zoiets als dat ik net liet zien![]()
Euh, nee. Suikerspin roze al wel
Hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWAAAAAAAAAAAAR is iedereen, mensen
Haiquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenWAAAAAAAAAAAAR is iedereen, mensen
Alles goed?quote:
Wow.......quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Chanty het volgende:
En ik ga het heeeeele weekend niet studeren
Ik lekker ook nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Chanty het volgende:
En ik ga het heeeeele weekend niet studeren
Ik heb ook een stuk meer vet om me warm te houdenquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Chanty het volgende:
19 graden hier, uit de wind in de zon kan het wel lekker zijnMij kennende is het nog te koud, ik durf hooguit blote armen aan
Jeejquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Ynske het volgende:
hier vanmorgen even gaan fotograferen bij de Wereld Tai Chi dag
donderdag kamer opgeleverd, t weekend even niets doen en volgende week beginnen met uitpakken
Merk er niks vanquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:27 schreef Sarabi het volgende:
27 graden hier in het zonnetje.....deze zomer hoeft het niet warmer te worden voor mij hoor
Ahh dat klinkt niet goed, buiten zitten is zeker ook niet fijn met je hoofdpijn?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Merk er niks van.. Zit hier met een warm vest en behoorlijke koppijn, gelukkig wel al minder als vanmorgen maar van fotograferen is dus niks meer gekomen vandaag
Ik zit dan ook binnen met de rolgordijnen naar benedenquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh dat klinkt niet goed, buiten zitten is zeker ook niet fijn met je hoofdpijn?
Nee dat geloof ikquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zit dan ook binnen met de rolgordijnen naar beneden.. Wel met de ramen open maar om het nou warm te noemen
Achja daardoor is de regen bij jullie ook altijd sneller overgewaaitquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:02 schreef Timmos het volgende:
Hier aan de kust is het volgens mij al snel wat frisser met de briesjes die we hier hebben
Maar als het dan een keer goed regent dan regent het ook echt GOEDquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja daardoor is de regen bij jullie ook altijd sneller overgewaait
Hmm...misschien ff aan Nikon vragen? Denk dat je meer kans maakt dan hier eigenlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:41 schreef zquing het volgende:
wat kan ik 't beste doen met een nikon 50mm F1.4 waarvan de diafragmabladen olieëg zijn? Is dat duur om schoon te laten maken?
Ik hoopte dat iemand toevallig ooit 't zelfde probleem had gehad, ga maar ff langs mn fotozaak maandagquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm...misschien ff aan Nikon vragen? Denk dat je meer kans maakt dan hier eigenlijk
Vraag me af of het bij mij dan zo ander weer is of dat ik raar benquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef Chanty het volgende:
Met een lange broek en t-shirt is het wel lekker buiten werken in de zon en zonder windMaar om te zonnen zou het van mij nog wel warmer mogen
Hier is het balkon in ieder geval zomerklaar. Bloemetjes gepot, balkon zelf schoongemaakt en weer wat opgefleurd met versieringetjes, ramen gezeemd: echt heerlijk om stofvrij naar buiten te kunnen kijken
En ben jij ook blij?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:00 schreef Puala het volgende:
Zo, al mijn spulletjes zijn verhuisd.Moeders is helemaal blij
Ben vooral uitgeputquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ben jij ook blij?
Zal wel weer even wennen zijn lijkt me
Nou ja, ik heb het sowieso snel koudquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vraag me af of het bij mij dan zo ander weer is of dat ik raar ben
Maar je bent wel lekker nuttig bezig geweest! Mijn balkon is echt nog een en al rotzooi
quote:Op zondag 25 april 2010 16:57 schreef Chanty het volgende:
Toch niks lekkerders dan met dit weer lekker op een bankje zitten en genieten van het uitzicht
[ afbeelding ]
Jum.quote:Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Speciaal voor Netsplitter en DidotciceroJanneke van The Deaf
[ afbeelding ]
Wij hebben net een machine met donkere was aangezet, Kiara vond dat ze daar ook bij hoordequote:Op zondag 25 april 2010 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier trouwens een paar katten die graag mee op vakantie willen. Ze proberen zich uit alle macht in mijn vakantiekoffer te wurmen
Dat probeerden ze hier pasgeleden ookquote:Op zondag 25 april 2010 17:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wij hebben net een machine met donkere was aangezet, Kiara vond dat ze daar ook bij hoorde
Miiiiiiiooowwww.......miiiiiiiooooowwwww......quote:Op zondag 25 april 2010 17:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wij hebben net een machine met donkere was aangezet, Kiara vond dat ze daar ook bij hoorde
Jij bent aan het visualiserenquote:Op zondag 25 april 2010 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Miiiiiiiooowwww.......miiiiiiiooooowwwww......
Katten en wasmachines is oppassen jaquote:Op zondag 25 april 2010 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat probeerden ze hier pasgeleden ookIk ijverig was in de machine stoppen. Op een gegeven moment zag ik er zo'n zwartwitte staart uit komen wapperen
![]()
En ze warne net ook al helemaal blijMijn kledingkast stond open dus ze konden op ontdekkingstocht uit
Muffin
Brownie
quote:
quote:
Tijd om je vrouw een tikkie te bewerken dan....dat je zo'n ding mag kopenquote:Op zondag 25 april 2010 17:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben zoooooo verliefd op die 300mm.
En dan op m'n bek gaan..quote:Op zondag 25 april 2010 20:52 schreef PKfotografie het volgende:
hehehe, misschien eens wat hardere banden halen dan?
Vorig seizoen net iets minder dan 17.000.quote:(hoeveel km maak je in een seizoen )
Tijd voor de nieuwe serie Dunlop's, trust me, zijn erg goed..quote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
Vorig seizoen 4 achterbanden en 2.5 voorbanden. Maar dit is allemaal michelin-spul, ik wil eigenlijk ook nog wel een setje pirelli supercorsa's en dunlop qualifier 2's. Liggen nu dunlop GP209 onder maar da's echt niks eigenlijk.
die nieuwe pilot pure is ook goed spulquote:Op zondag 25 april 2010 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
Hoihoi.
Vandaag de motor maar eens uitgelaten in de eifel. Nohhhhhhh. Heerlijk
. Wel standaard pijpjes erop (duitsers zijn nogal streng qua geluid) en dat was echt niks
. Mist ook wat vermogen dus ik denk dat ik de volgende keer 't risico wel neem.
Maar heerlijk gestuurd en nu zijn m'n bandjes aan de zijkant echt helemaal op. Gelukkig vrijdag een nieuw stapeltje binnengekregen
.
[ afbeelding ]
Kunnen we ff vooruit.
Klopt, als je puur kijkt naar de lenzen die Olympus speciaal voor de PEN heeft uitgebracht wel.quote:
Nee, want dan heb je alleen MFquote:Op maandag 26 april 2010 08:30 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Klopt, als je puur kijkt naar de lenzen die Olympus speciaal voor de PEN heeft uitgebracht wel.
Er is namelijk een slimme oplossing: Novoflex biedt (PEN) adapters voor Leica M, Leica R, Minolta MD, Sony alpha, Nikon F, Canon FD, Pentax K en een groot aantal andere objectieven.
Zijn dat genoeg lenzen voor je?
Maar niet echt iets voor normaal gebruik, of je bent nogsteesd erg veel geld kwijtquote:Op maandag 26 april 2010 08:30 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Klopt, als je puur kijkt naar de lenzen die Olympus speciaal voor de PEN heeft uitgebracht wel.
Er is namelijk een slimme oplossing: Novoflex biedt (PEN) adapters voor Leica M, Leica R, Minolta MD, Sony alpha, Nikon F, Canon FD, Pentax K en een groot aantal andere objectieven.
Zijn dat genoeg lenzen voor je?
Ja, en jij hebt problemen daarmee omdat...???quote:Op maandag 26 april 2010 08:02 schreef peterzx9r het volgende:
is er nog iemand wezen schieten op de elf fantasie
Ik heb ook zitten kijken, aangezien ze zeker van plan zijn wat lichtsterk spul op de markt te brengen. Het feit dat het een ouder model is, en het lenzenaanbod hielpen bij mij ook niet echt mee. Je kan er wel andere lenzen van canon FD oid opzetten, maar dan zit je toch weer met relatief grote lenzen tov de echte PEN lenzen volgens mij.quote:Op maandag 26 april 2010 08:40 schreef didotcicero het volgende:
Nou ja, dan is het misschien geen camera voor jou... Het lijkt mij een ideale camera voor straatfotografie (want redelijk compact); zeker in combinatie met die 17mm/2.8
Voorproefje?quote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt problemen daarmee omdat...???
vanaaf uit de Lightroom trekken.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..] programmeurs zijn communicatief gehandicapt
programerenquote:Op maandag 26 april 2010 09:52 schreef Puala het volgende:
Ik weet vanmorgen weer waarom ik geen programmeur wilt worden.
* Puala is gefrustreerd
Al gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
vanaaf uit de Lightroom trekken.Cam die klooide. Eens kijken wat ik er uit kan pulken. HMisterss heeft RonaldV gevoerd met koekjes
![]()
Oh @ Puala lees je MSNenne... programmeurs zijn communicatief gehandicapt
Gister ook veel porsches gezien alleen ze speelden allemaal niet meequote:Op maandag 26 april 2010 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zoooo
Kwam net op de snelweg een ferrari 612 Scaglietti tegen.
Geen verkeerde auto om jezelf in voort te bewegen.
Alleen jammer dat er een oude knar in zat.
Wordt er niet warm of koud van.quote:Op maandag 26 april 2010 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zoooo
quote:Op maandag 26 april 2010 11:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wordt er niet warm of koud van.Op de foto's op Autoweek.nl, komt het ding een beetje als 13 in een dozijn porsche/masseratie/.... model over. Ongeïnspireerde meuk uit Modena.
![]()
Waar zijn de tijden van de 328 GTB/GTS en de 512BBAl mogen de 348GTB, de F355 F1 en F40 er ook wel zijn
quote:Datum eerste toelating 30-06-1967
Datum eerste afgifte Nederland 16-06-2000
Dat is altijd weer jammer danquote:Op maandag 26 april 2010 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zoooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |