SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef Erasmo het volgende:
Ik maak een liter dus die zal niet zo snel op zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo spullen meenemen voor ijs denk ik
Morgenavond ijs maken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Yep, doen het prima. Bent er trouwens zuinig op geweest, keurig hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze binnen zijn?Goed genoeg verpakt?
Kerstzegels gezien?
Lukte goedquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:32 schreef Timmos het volgende:
Paula zat me gister ook al lekker te maken met ijs
Wat voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga zo spullen meenemen voor ijs denk ik
Morgenavond ijs maken
![]()
Aardbeienyoghurtijsquote:
Probeer eens roomijsquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AardbeienyoghurtijsEigenlijk de enige die ik tot op heden heb geprobeerd
quote:
Morgen? Dan kan ik nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Komtie nu meequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor morgen 18 april een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Vooral zelf gemaaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Kaneelijs is altijd lekker![]()
* Puala kwijlt bij de gedachte aan kaneelijs
Ik zou graag willen, maar ik kan ook nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor morgen 18 april een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Als het de moeite waard is wel, maar er zal weinigquote:
Wat is het geworden?quote:Op zondag 18 april 2010 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
IJsmachine staat aanNog 45 minuten wachten
Aardbeienyoghurtijsquote:
Best leuke ervaring zo'n last minute assistent zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
Wat voor shoot betrof het?quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Best leuke ervaring zo'n last minute assistent zijn
Was je VAL?quote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Best leuke ervaring zo'n last minute assistent zijn
Daar heb jij de borsten helemaal niet voorquote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef didotcicero het volgende:
Nee hij was Hans Klok en ik was Pamela Anderson
Altijd hetzelfde met die modjes hequote:Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, 't gaat weer over borsten. Kom ik ff op 't goede moment binnenvallen zeg.
Nu nog?quote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die modjes he![]()
* PdeHoog gaat brownies bakken
De generalisatie zeg.quote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die modjes he![]()
* PdeHoog gaat brownies bakken
Ikke niet. Jij wel? In kostuum gok ik zo?quote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom even binnenvallen,.
Het merendeel kent me waarschijnlijk niet, maar ik vroeg me af of er ook mensen van FOT naar de Elf Fantasy gaan (met camera uiteraard, niet in kostuum,)? Gewoon nieuwsgierigheid eigenlijk,
.
Ik ga al jaren,quote:Op maandag 19 april 2010 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen![]()
[..]
Ikke niet. Jij wel? In kostuum gok ik zo?En nu zoek je een fotograaf?
quote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Het merendeel kent me waarschijnlijk niet, maar ik vroeg me af of er ook mensen van FOT naar de Elf Fantasy gaan (met camera uiteraard, niet in kostuum,)? Gewoon nieuwsgierigheid eigenlijk,
.
Oh, leukquote:Op maandag 19 april 2010 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja op de zondag ben ik er hoogstwaarschijnlijk met HMistress. Beide als fotograaf
![]()
Moggghhh trouwens. Weekje vakantie er weer op zitten.nu weer op kantoor met wazige koffie.
Ik zet HMistress aan het werkquote:Op maandag 19 april 2010 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, leuk!
Kunnen we dan ook een showcase verwachten? Kostuums kijken,.
Ik zal je dan niet tegen het lijf lopen,ben er zelf op zaterdag,
.
Er wordt hier toevallig net gevraagd naar fotografen voor de EFFquote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Ah tof. Kan je ook gelijk even op msn komen?quote:Op maandag 19 april 2010 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja op de zondag ben ik er hoogstwaarschijnlijk met HMistress. Beide als fotograaf
![]()
Moggghhh trouwens. Weekje vakantie er weer op zitten.nu weer op kantoor met wazige koffie.
Hoiquote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
.
Ah, ik zie het!quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Er wordt hier toevallig net gevraagd naar fotografen voor de EFF
Hai,quote:
Kan ook natuurlijk,quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zet HMistress aan het werken geef zelf de adviezen
![]()
Loop denk ik wat meer met de 70-200mm rond
quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Er wordt hier toevallig net gevraagd naar fotografen voor de EFF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Ik wil er altijd heen maar niemand wil ooit meequote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef Kremers het volgende:
Pff, ik ben opgelucht. Ik hoorde van mijn begeleider dat je alleen nog maar in juni en januar kunt afstuderenJuni haal ik niet meer maar augustus mag ook krijg ik net van de coördinator door.
Pff
Pffff dat zou anders wel krom zijn zegquote:Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef Kremers het volgende:
Pff, ik ben opgelucht. Ik hoorde van mijn begeleider dat je alleen nog maar in juni en januar kunt afstuderenJuni haal ik niet meer maar augustus mag ook krijg ik net van de coördinator door.
Pff
Probleem had ik ook altijd maar ik keek vriendje boos aanquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil er altijd heen maar niemand wil ooit mee
Kijk aan, wordt je weer 750 euro door je neus geboord.quote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef Puala het volgende:
Whut, sloopregeling per woensdag afgeschaft? We zouden net komend weekend voor een nieuwe auto gaan kijken
Oei, dat zuigt.quote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef Puala het volgende:
Whut, sloopregeling per woensdag afgeschaft? We zouden net komend weekend voor een nieuwe auto gaan kijken
Achja komend weekend kan ik sowieso niet, jammer genoegquote:Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Probleem had ik ook altijd maar ik keek vriendje boos aandus nu gaat 'ie mee,
.
Maar er gaan heel veel mensen alleen en er worden ook altijd meets georganiseerd, maarja! Ik kan me voorstellen dat je graag met iemand zou gaan!
Aww jammer ! In Arcen is het in september nog een keer,quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja komend weekend kan ik sowieso niet, jammer genoeg
Volgende keer maar eens dezelfde strategie als jij gebruiken
Veel plezier!
Dat was bij ons ook zo, alleen heben ze dat aangepast... Ik zou ook nog in september kunnen afstuderen, omdat ik nog onder een oude regeling val. Anders kun je mooi een half jaar collegegeld voor noppes betalen en 6mnd wachten op je diploma..quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pffff dat zou anders wel krom zijn zeg
Hier kun je elke maand afstuderen behalve in juli.
Vind het eingenlijk niet meer dan normaal dat je in elke maand, behalve juli, kunt afstuderen. Ze hebben schijnbaar nieuwe gouden kranen in de WC van de directie nodigquote:
Ben je lekker meequote:Op maandag 19 april 2010 15:34 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat was bij ons ook zo, alleen heben ze dat anagepast... Ik zou ook nog in september kunnen afstuderen, omdat ik nog onder een oude regeling val. Anders kun je mooi een half jaar collegegeld voor noppes betalen en 6mnd wachten op je diploma..
quote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww jammer ! In Arcen is het in september nog een keer,. Maar dat is net nieuw en de editie in Haarzuilens schijnt iets beter te zijn daardoor,
.
Dankjewel!
Dat zou kunnen inderdaad, maar wel veel minder bezoekers [dus minder verklede mensenquote:Op maandag 19 april 2010 16:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De locatie in Arcen is mooier heb ik gehoord van mensen die vorig jaar er zijn geweest.
HMistress en ik wilden naar Arcen dit jaar, maar ik heb dan al een afspraak (jubileum fotoshoot) op die datum. Daarom "nog maar" één dagje Haarzuilens.
Dat dus + nog wat overige "zaken"quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad, maar wel veel minder bezoekers [dus minder verklede mensen]
Bovendien zou, naar wat ik heb begrepen, het toch niet helemaal je van het geweest zijn qua dingen die er te doen zijn etc. Haarzuilens is nou eenmaal bekender, maarja.
Waarom ga je niet twee dagen? Of heb je na een dag alles wel gezien, wat wel begrijpelijk is?
Hij wel (denkt iequote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zet HMistress aan het werken geef zelf de adviezen
![]()
Loop denk ik wat meer met de 70-200mm rond
quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef HMistress het volgende:
[..]
Hij wel (denkt ie). Als ik zonodig spierballen moet kweken dan is de 70-200 dus voor mij
. Oh en als je camera te zwaar wordt wil ik die ook wel voor je dragen
Ja, en niet eens lekkerquote:
Jup, maar goed nu maar kijken. Schoonpaps zei dat de auto ook meer waard was als de slooppremie, dus ben benieuwdquote:Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kijk aan, wordt je weer 750 euro door je neus geboord.
En je kan meteen voor een auto van voor 2001 gaan kijken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 19 april 2010 21:17 schreef Sarabi het volgende:
Good evening
Iedereen alweer aan het weekend toe?
Zo...dat mocht tijd worden zegquote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Netsplitter het volgende:
Eindelijk de beamer icm m'n ps3 aan de praat gekregen op 720p.
Nu pasquote:
ik was ook het hele weekend in Belgie dus de kans is aanwezig dat ze er zaterdag al inlagen maar goed heb ze er net uitgescheptquote:
Ga je dit weekend naar Praag?quote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaPraag
Praag
Praag
Maandag de 26equote:Op maandag 19 april 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga je dit weekend naar Praag?nice
(mijn geheugen is net een zeef)
Tja, das snel... op maandag, als je op vrijdag verkondigd dat je er het hele weekend van gaat genietenquote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Netsplitter het volgende:
Eindelijk de beamer icm m'n ps3 aan de praat gekregen op 720p.
Spannendquote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Timmos het volgende:
* Timmos zit in spanning af te wachten of de RVD zijn persaanmelding voor 30 april goedkeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |