abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86177374
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Starlie het volgende:
Lieke van Lexmond en boytoy zijn ook weer uit elkaar! Las van de week dat ze niet uitsluit dat zij en Mark van Eeuwen ook weer bij elkaar komen dus wie weet!

Schijnt nog een showbizzzz koppel uit elkaar te zijn, krijgen bij Boulevard zo te horen wie. Zullen Tatajana en Ronnie wel zijn gok ik!
Lieke kan ook niemand houden lijkt wel :')
pi_86182325
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef friekin_ het volgende:

[..]

En elke keer dat ze iemand scoort schreeuwt ze net zo hard als Gordon dat het dit keer écht de ware is. :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:18:46 #153
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_86184253
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef friekin_ het volgende:

Nee Lieke kan ook bij niemand houden :N
pi_86194777
Jezus, is al de zoveelste vent van Lieke.
Get a life :{w
pi_86195653
Waneer zouden we Colleen Rooney en Wayne Rooney aan dit lijstje kunnen toevoegen?
pi_86196739
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Waneer zouden we Colleen Rooney en Wayne Rooney aan dit lijstje kunnen toevoegen?
volgens Perez Hilton en telegraaf nu al

quote:
Cheating Soccer Player Won't Fight To Keep His Wife
Filed under: Anglophilia > Zportz > Love Line

Isn't he a catch?!

Dirtbag Wayne Rooney is telling friends that he has no intention of trying to salvage his marriage if his wife tries to leave him. He probably wants a way out considering he paid a prostitute big $$$$$ while his wife Colleen was preggers.

A source claims:

"Wayne is not prepared to take any s*** off the wife and her family, not least because they're all living a very nice life off the back of his talent. If she can't handle it and it's over, so be it. Seems he thinks he can pretty much do what the hell he likes because they'd all be nothing without him."

And Colleen is trying to stay as strong as possible!

"I don't need you anymore," she said. "I don't want to see you. Just go and play football."

Rooney was asking for this mess. He never tried to keep his homewrecker Jennifer Thompson quiet and did not attempt to hide their relationship.

"He is not enjoying the attention or embarrassment," added an insider. "He's not going to be walking through the front door on Wednesday s****ing himself by the sounds of it."

We hope she just gets rid of him!
quote:
'Wayne Rooney niet meer nodig' Van onze redactie
AMSTERDAM - "Ik heb je niet meer nodig," riep Coleen naar de overspelige Wayne Rooney voordat ze hem de spreekwoordelijke rug toekeerde.

Ook de schoonfamilie heeft de deur in het slot gegooid voor de voetballer. "Hij zet nooit ofte nimmer meer een voet in dit huis", verklaarde de woedende vader van de bedrogen brunette.

Vandaag werd Coleen voor het eerst in het openbaar gespot sinds Wayne zijn affaire met prostituee Jenny Thompson heeft opgebiecht. Coleen verliet het huis van haar ouders en zal waarschijnlijk een tijdje de rust opzoeken in hun vakantiehuis op Barbados.

De Britste tabloid Sun meldt dat Wayne haar diverse keren gebeld heeft en smeekte om vergiffenis. Hij stelde zelfs voor om de EK-match vanavond tegen Zwitserland te laten schieten. Coleen had hier echter geen behoefte aan. "Ik wil je niet zien", antwoordde ze. "Ga voetbal spelen, ik heb je niet meer nodig."

Vrienden van Coleen hebben er weinig vertrouwen in dat het nog goed komt tussen het stel. “Haar vertrouwen is weg. Ze vraagt zich af wat er mis is met haar en hoe Wayne haar dit weer kon aandoen. De kans dat dit huwelijk nog standhoudt, schat ik op 50-50
pi_86197369
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef rena het volgende:

[..]

En elke keer dat ze iemand scoort schreeuwt ze net zo hard als Gordon dat het dit keer écht de ware is. :')
Dat ook ja.
  woensdag 8 september 2010 @ 11:44:22 #158
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_86198529
Gaat lekker met die voetballers... Las laatst dat Coleen nog maar 22 is!!!! Dacht dat ze al rond de 30 was.
pi_86206961
Uhoh! :o

quote:
woensdag 08 september 2010 15:06

"Amanda Krabbé gaat weer vreemd"

Het huwelijk van Martijn en Amanda Krabbé zou op springen staan. Volgens weekblad Privé gaat het gerucht dat Amanda opnieuw verliefd is geworden op een andere man.

Ze zou deze zomer zelfs met haar nieuwe vlam op vakantie zijn geweest. Het is niet de eerste keer dat er huwelijksproblemen zijn tussen Martijn en Amanda. Toen Amanda in 1999 zwanger was van oudste zoon Bickel werd ze ook verliefd op een andere man en verliet ze de presentator. Martijn eiste vervolgens een DNA-test om er zeker van te zijn dat hij de vader was. Dat bleek het geval.
bron: at5
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_86211779
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Felixa het volgende:
Uhoh! :o
[..]

bron: at5
het vervolg

quote:
Martijn Krabbé woont niet meer bij gezin
Uitgegeven: 8 september 2010 17:39
Laatst gewijzigd: 8 september 2010 17:51

AMSTERDAM – Martijn Krabbé woont al twee maanden niet meer bij zijn gezin. Dit bevestigt zijn vrouw Amanda Krabbé tegenover het tijdschrift Story.

“Ongeveer twee maanden geleden hebben Martijn en ik de knoop doorgehakt. Martijn heeft toen ons huis verlaten”, aldus Amanda in het tijdschrift.

“Hij woont in zijn appartement in het centrum van Amsterdam en ik blijf met onze vier kinderen in het huis waar we vijf jaar geleden zijn gaan wonen.”

Volgens de vrouw van de bekende televisiepresentator zijn de twee uit elkaar omdat het voor hun huwelijk beter was om ‘tijd voor onszelf te hebben.” Ze denkt dat kritiek op elkaar in verschillende interviews de oorzaak is van de breuk.

Ongelukkig

“Ik denk dat we allebei niet goed in ons vel zitten”. Zo zou de televisiepresentator ongelukkig zijn geweest met zijn werk. “Maar de afgelopen maanden zit ik ook met mezelf in de knoop. Nu de kinderen – op de jongste na – naar school zijn weet ik niet wat ik met mijn leven wil doen”, zo wanhoopt ze.

De bekende televisiepresentator en zijn vrouw hebben samen vier kinderen: Bickel (10), Michelle (6), Jasmijn (4) en Achilles (2).

Scheiden

De breuk betekent volgens Amanda nog niet dat het stel gaat scheiden. “Ik weet zeker dat we niet gaan scheiden. Martijn en ik hebben samen al zoveel meegemaakt, deze crisis overleven we ook wel.”

“Na zestien jaar samen zijn zitten we nu in een dip. Dat overkomt wel meer stellen die zo lang samen zijn”, zo verklaart ze de breuk. “En wie weet is een latrelatie voor ons wel de oplossing.”
pi_86211807
Die Amanda komt echt over als een kreng. En Martijn vind ik ook al niet veel soeps.
pi_86211811
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:44 schreef Starlie het volgende:
Gaat lekker met die voetballers... Las laatst dat Coleen nog maar 22 is!!!! Dacht dat ze al rond de 30 was.
Nu je het zegt, nooit gedacht dat ze pas begin 20 was :N
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_86211829
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:06 schreef friekin_ het volgende:
Die Amanda komt echt over als een kreng. En Martijn vind ik ook al niet veel soeps.
Ik weet niet meer in welk programma ze zaten, maar Martijn was hapjes aan het maken, lekker huishoudelijk...
OHhhhhh ja, Programma van Bridget, en toen leek het zo gezellig eik :D
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 21:48:28 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86221570
martijn lijkt me juist zo'n leuke vent.
maar ja, misschien staat het in zijn script

[ Bericht 1% gewijzigd door lady-wrb op 09-09-2010 13:12:51 ]
pi_86223964
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef lady-wrb het volgende:

maar ja, misschien staat het in zijn scriot
:D
Ik vind Martijn ook heel leuk op tv :) , maar ja op tv en in een relatie zijn ook 2 dingen...
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 22:43:33 #166
43556 miss_dynastie
pi_86224079
Martijn komt wat mij betreft in interviews over als een echte ouderwetse hork. Maar hoop voor ze dat ze eruit komen.
  donderdag 9 september 2010 @ 13:12:46 #167
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_86238844
Die Martijn en Amanda is ook wel een echt schoolvoorbeeld van een kniopperlicht relatie. Want voor de hoeveelste keer dreigt het nu weer mis te gaan?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 13:13:21 #168
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 9 september 2010 @ 14:52:08 #169
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_86242536
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
amanda is toch ook bi enzo?
ja en toen weer niet, en toen hebben ze toch nog een liefdesbaby met de naam bikkel gekregen?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 15:13:10 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86243290
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ja en toen weer niet, en toen hebben ze toch nog een liefdesbaby met de naam bikkel gekregen?
to bi or nog to bi zullen we maar zeggen :')
pi_86245689
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Nee, toen waren ze uit elkaar. Amanda heeft het kind bikkel genoemd en Martijn eiste een dna test om te bewijzen of hij wel de vader was.
Pas later zijn ze weer bij elkaar gekomen.
pi_86306764
quote:
AMSTERDAM - Phillip Cocu (40) gaat scheiden van zijn één jaar oudere echtgenote Karin.

De legendarische middenvelder, die tot 2012 als assistent-bondscoach verbonden is aan het Nederlands elftal, verlaat de prachtige villa in Giesbeek waar hij met zijn vrouw en hun drie kinderen woonde.

De gezinsproblemen spelen al langere tijd, maar hebben de afgelopen twee maanden geleid tot een definitieve breuk. Karin blijft met de 12-jarige Raoul, Delano van 10 en Senna van 3 en de oppas in Giesbeek wonen. Zij is zelf actief bij de plaatselijke voetbalvereniging waar ze assistent-trainer is en onder andere haar eigen jongens opleidt.

De oorzaak van de scheiding houden Phillip en Karin voor zich.
Don't you love her madly?
pi_86306765
quote:
za 11 sep 2010, 07:00

Phillip Cocu gaat scheiden
door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Phillip Cocu (40) gaat scheiden van zijn één jaar oudere echtgenote Karin.

De legendarische middenvelder, die tot 2012 als assistent-bondscoach verbonden is aan het Nederlands elftal, verlaat de prachtige villa in Giesbeek waar hij met zijn vrouw en hun drie kinderen woonde.
De gezinsproblemen spelen al langere tijd, maar hebben de afgelopen twee maanden geleid tot een definitieve breuk. Karin blijft met de 12-jarige Raoul, Delano van 10 en Senna van 3 en de oppas in Giesbeek wonen. Zij is zelf actief bij de plaatselijke voetbalvereniging waar ze assistent-trainer is en onder andere haar eigen jongens opleidt.
De oorzaak van de scheiding houden Phillip en Karin voor zich.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_86504800
quote:
AMSTERDAM - Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het officieel:Tatjana Simic en Ronny Rosenbaum zijn uit elkaar.

Dat meldt RTL Boulevard. De 47-jarige Tatjana had sinds 2008 een relatie met Ronny maar de laatste tijd liep het al niet lekker. Ronny werd gespot met een andere vrouw en ook Patricia Paay zou een afspraakje hebben geprobeerd te maken met de 63-jarige ondernemer.

Deze zomer vierde het stel apart vakantie. De blondine zat in Frankrijk terwijl Ronny onder de Spaanse zon lag te bakken. Tatjana en Ronny, die maart dit jaar gescheiden is van zijn ex-vrouw, waren verloofd.
pi_86568764
Er is niks aan de hand, het is heel normaal als je in een huwelijk een tijdje uitelkaar gaat (jaja..):

quote:
AMSTERDAM - Martijn Krabbé reageert op de verhalen rond zijn huwelijk. "We zijn drie maanden geleden voor onbepaalde tijd uit elkaar gegaan, maar dat heeft ons alleen maar goed gedaan."

De The Voice-presentator vertelt: "We hebben een aantal zware jaren achter de rug, dus zijn we even uit elkaar gegaan. Maar nu gaat het goed. We hebben veel contact, het is heel ontspannen tussen ons. We hebben het gezellig."

Martijn benadrukt dat ze absoluut niet uit elkaar gaan. "Er is geen scheiding op komst of zo. Dit kan in iedere huwelijk gebeuren, in sommige huwelijken meer dan eens", grapt hij.

Volgens Martijn is de tijdelijke separatie alleen maar goed geweest en begrijpen ze elkaar beter dan ooit. "Ik heb veel begrip voor het proces dat Amanda doormaakte. Als je wat afstand neemt zie je alles wat beter. Ik vind haar geweldig, ze is een ontzettend goede moeder voor onze vier kinderen."

Er werd gefluisterd dat Martijn en Amanda uit elkaar waren omdat ze verliefd zou zijn op een andere man, maar daarover repte Martijn met geen woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')