Welkom.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
zijn er serieus mensen die dat stomme ding willen hebben?
Inmiddels al meer dan een half miljoen exemplaren verkocht, je zou zeggen van wel dus?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
Via de welbekende 'Evan' uit Miami. 16 GB leek mij voldoende, heb mijn laptop en iPhone altijd bij me voor muziek. Wordt dus puur een gadget om mee te lezen en films mee te kijken/gamen. Was 550 euro all in, nette prijs dus!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:28 schreef Gauner het volgende:
[..]
Spannend, ik moet nog anderhalve week wachten tot ik mijne in mijn handen krijg, eindelijk!![]()
Wat heb je voor ene besteld? Ik een 32GB versie.
Hoe laat je hem overkomen, heb je een contactje in de VS of via zo'n verzendservice?
zoals bij de iPhone bedoel je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Of is dat allemaal marketing en stelt het product niks voor?
Dat is een redelijk normale prijs ja, zeker als je kijkt voor welke debiele bedragen ze op marktplaats staan enzo. Ja die klote aswolk mag nu wel eens oplossen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Laatste post uit vorige topic :
[..]
Via de welbekende 'Evan' uit Miami. 16 GB leek mij voldoende, heb mijn laptop en iPhone altijd bij me voor muziek. Wordt dus puur een gadget om mee te lezen en films mee te kijken/gamen. Was 550 euro all in, nette prijs dus!
Overigens lees ik nare berichten over het vliegverkeer. Kan nog wel een week duren voordat dat weer op gang komt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
Gebruik 'm eerst eens voordat je iets ongefundeerds zegt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef Markster het volgende:
[..]
zoals bij de iPhone bedoel je?
weet ik niet, aan de specs te zien is ie niet zo bijzonder, heb hem zelf alleen nog niet gebruikt.
Alleen ik vraag me zowiezo het nut van een pad af, dus niet alleen dat ding van apple
Zelfs de beste marketeer houdt een droombeeld van een product niet twee jaar lang overeind, de iPhone is dus wel degelijk een van de beste telefoons momenteel. Dat je het daar niet op hardwaregebied niet mee eens ben kan ik me voorstellen, maar met de appstore is de iPhone momenteel heer en meester.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef Markster het volgende:
[..]
zoals bij de iPhone bedoel je?
weet ik niet, aan de specs te zien is ie niet zo bijzonder, heb hem zelf alleen nog niet gebruikt.
Alleen ik vraag me zowiezo het nut van een pad af, dus niet alleen dat ding van apple
jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
Echt welquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef Markster het volgende:
De laatste voorspellingen lijken niet goed, want er lijkt nog veel meer as op ons af te komen. Meer dan ze eerst hadden verwacht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn iPad ligt in een koude terminal in Memphis te wachten tot hij mag vliegen (dat duurt nog wel even gok ik)
Zet met bootcamp Windows 7 erop, dat zal je al een flink eind op weg moeten helpen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef athlonkmf het volgende:
Ben al een week bezig m'n 64GB ipad vol te krijgen:)
*meldt*quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:43 schreef Markster het volgende:
Tot 430¤ zonder extra tax importeren. Daar heeft ie geen zin in. Zijn keuze.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Gauner het volgende:
Waarom neemt ie niet gewoon 2 mee?
Onder druk zetten die vriend van je! Nee snap het ook wel een beetje, al is hij met tax nog goedkoper dan de prijzen die ze er nu voor vragen hier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
Tot 430¤ zonder extra tax importeren. Daar heeft ie geen zin in. Zijn keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |