En met de buurmanquote:Voordat mijn vriendin en ik een relatie kregen heeft ze seks gehad met de neef van mijn beste vriend
Wat? Waarom is het een grote fout van haar?quote:We hebben erover gepraat en ze vond het een grote fout van haar en ik weet dat ze het nooit meer zou doen, ook al was dit voor onze relatie,
ja wat is er mis met neuken met de neef van een vriend?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:08 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Wat? Waarom is het een grote fout van haar?
Hij wil geen vriendin met een lichtelijk verstoord moraal kompas denk ik zoquote:Op zaterdag 17 april 2010 08:12 schreef Babbelzz het volgende:
ehhh, ze had toch geen relatie op dat moment? whats the point?
Fout??quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
...
We hebben erover gepraat en ze vond het een grote fout van haar ....
Is zo'n beetje hetzelfde als de kerel ineen willen slagen waarmee je vriendin je bedrogen heeft.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:19 schreef PixelPi het volgende:
Sinds wanneer is het haar fout om met iemand naar bed te gaan als ze nog geen relatie heeft?
Die neef is eerder FOUT omdat hij WEL een relatie heeft. Beetje krom he? Op de verkeerde boos worden? En zowieso het is hun leven, niet de jouwe. Jij had toen nog niks met haar.
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:19 schreef PixelPi het volgende:
Sinds wanneer is het haar fout om met iemand naar bed te gaan als ze nog geen relatie heeft?
Die neef is eerder FOUT omdat hij WEL een relatie heeft. Beetje krom he? Op de verkeerde boos worden? En zowieso het is hun leven, niet de jouwe. Jij had toen nog niks met haar.
Sommige mannen houden niet van afgelikte boterhammen, volgens mij voel je je aangesproken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als je er niet tegen kan, moet je je relatie verbreken en een maagd uitzoeken als je volgende vriednin.
aansteller.
Jij zeker te kansloos om maar seks te kunnen hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:14 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Sommige mannen houden niet van afgelikte boterhammen, volgens mij voel je je aangesproken. [ afbeelding ]
Nee hoor, ik hoef gewoon geen relatie met afgelikte boterhammen, dat is alles.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jij zeker te kansloos om maar seks te kunnen hebben.
Maar als je ouder dan 16 wordt is dat straks elk jaar lastiger vol te houden hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:35 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef gewoon geen relatie met afgelikte boterhammen, dat is alles.
Het verschilt natuurlijk of een meisje 5 serieuze relaties heeft gehad of 5 one night stands. Sowieso is het bij het 2e geval vaak dan meer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:52 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Maar als je ouder dan 16 wordt is dat straks elk jaar lastiger vol te houden hoor.
Nu ja, tenzij je ongeacht je eigen leeftijd voor meisjes van 14 blijft gaan dan.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Het verschilt natuurlijk of een meisje 5 serieuze relaties heeft gehad of 5 one night stands. Sowieso is het bij het 2e geval vaak dan meer.
Een meisje met 5 one night stands heeft vaker meer gehad? Die moet je even uitleggen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Het verschilt natuurlijk of een meisje 5 serieuze relaties heeft gehad of 5 one night stands. Sowieso is het bij het 2e geval vaak dan meer.
Hij denkt dat meisjes die af en toe zin hebben in seks zonder meteen een relatie te willen hoeren zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:03 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Een meisje met 5 one night stands heeft vaker meer gehad? Die moet je even uitleggen.
Maar meisjes met een aantal vaste relaties hebben dan waarschijnlijk weer váker seks gehad! Wat een dilemmaquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:07 schreef twoarmedman het volgende:
Meisjes die (veel) aan one nights stands doen zullen over het algemeen genomen meer bedpartners hebben dan meisjes die dat niet doen.
Dat is niet zo'n probleem, zolang een vrouw zich maar niet laat nemen door jan en allemaal.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar meisjes met een aantal vaste relaties hebben dan waarschijnlijk weer váker seks gehad! Wat een dilemma
@TS, waarom vind je het een probleem? Omdat die neef toen een relatie had? Want dat is vooral zijn schuld. Of ben je meer van slag omdat ze überhaubt seks met hem heeft gehad?
Dude, als je een vaste relatie hebt wordt je toch meer gen..kt dan normaal.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:07 schreef twoarmedman het volgende:
Meisjes die (veel) aan one nights stands doen zullen over het algemeen genomen meer bedpartners hebben dan meisjes die dat niet doen.
Jij mag wel met elke slet het bed in duiken zeker?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:31 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem, zolang een vrouw zich maar niet laat nemen door jan en allemaal.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Best geil die dikke lul derin van de neef van een vriend die je nieuwe vriend niet kent...
nee maar!
Wat erruggggggggg![]()
![]()
![]()
woei
En nu denkt ts elke keer aan de sex die zijn dinnie had met die vriend zuh neef...jezus
man!
LOL
je pijnigt jezelf dus..hmmz
wreed hoor
maar je vond het best wel lekker...
jaja al die beelden die zich afspelen in je fantasie..je din likkend aan de penis van de neef van zuh vriend zuh vriendin!
Nou nou...vreselijk!
En die neef zijn vriend die likt aan zijn dinnie zijn din zijn haar kut...
nou wat vreseluk de horrorrrrrrrrr
Wist je dat toen je eraan begon?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
Hallo,
Voordat mijn vriendin en ik een relatie kregen heeft ze seks gehad met de neef van mijn beste vriend
Ja en iedere vrouw die seks heeft gehad is natuurlijk per definitie een afgelikte boterham.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:35 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef gewoon geen relatie met afgelikte boterhammen, dat is alles.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en iedere vrouw die seks heeft gehad is natuurlijk per definitie een afgelikte boterham.
En iemand met een vaste vriend heeft veel vaker seks gehad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:07 schreef twoarmedman het volgende:
Zo laat je het wel overkomen.quote:
No shit bitch! Dat jij net zo lief een man die 1x met 100 vrouwen naar bed is geweest, of met 1 vrouw 100x is leuk voor je.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En iemand met een vaste vriend heeft veel vaker seks gehad.
moeten ze allemaal maagd zijn voor je dan? Ik vind je beredenering nog al krom, meisjes die veel met andere mannen naar bed gaan hebben waarschijnlijk nog minder sex dan iemand met een vaste relatie..quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
No shit bitch! Dat jij net zo lief een man die 1x met 100 vrouwen naar bed is geweest, of met 1 vrouw 100x is leuk voor je.
Maar het meisje in de OP, daarvan weten we alleen dat ze 1 keer eerder met iemand anders naar bed is geweest. Oftewel, we weten niet meer dan dat ze geen maagd was, je weet verder geen donder van het meisje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:44 schreef twoarmedman het volgende:
Nee dat hoeft niet, ik wil gewoon niet dat mijn vriendin met jan en alleman naar bed is geweest. Ik snap niet zo wat het probleem is, als jij wel door jan en alleman geneukt bent maakt mij dat niet uit hoor, ik zeg gewoon dat ik er niet op zou vallen.
Ik reageerde ook niet op TS, maar hierop:quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:50 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Maar het meisje in de OP, daarvan weten we alleen dat ze 1 keer eerder met iemand anders naar bed is geweest. Oftewel, we weten niet meer dan dat ze geen maagd was, je weet verder geen donder van het meisje.
Vervolgens reageer jij dat jij het er niet op zou kunnen, gevolgd door bazelposts over afgelikte boterhammen. Dat maakt je een interessante basketcase waar we graag meer van willen weten.
Begrijpend lezen volk!quote:Als je er niet tegen kan, moet je je relatie verbreken en een maagd uitzoeken als je volgende vriednin.
aansteller.
Je moet voor de grap al die posts eens achter elkaar lezen. Met een beetje geluk valt het je op dat in een reeks posts elke post een verband lijkt te houden met de voorgaande. Dat heet een discussie. De plaats die de overige posts ten opzichte van die ene post innemen noemen we context, en ongeacht of jij de context vat terwijl je een post schrijft zal het gros van de lezers die wel meenemen in hun reageren op jou.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:54 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet op TS, maar hierop:
[..]
Begrijpend lezen volk!
Lees je eerste post, jij gaat er al meteen vanuit daar dat ze met jan en alleman naar bed is gegaan. En ik reageer in dit topic dus voel me meteen aangesproken volgens jou.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:44 schreef twoarmedman het volgende:
Nee dat hoeft niet, ik wil gewoon niet dat mijn vriendin met jan en alleman naar bed is geweest. Ik snap niet zo wat het probleem is, als jij wel door jan en alleman geneukt bent maakt mij dat niet uit hoor, ik zeg gewoon dat ik er niet op zou vallen.
Nee ik zeg dat ze niet meer zo/minder exclusief is. Net zoals iemand er misschien problemen mee zou kunnen hebben als je vriend/vriendin met je beste vriend/vriendin naar bed is geweest.quote:Op zondag 18 april 2010 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lees je eerste post, jij gaat er al meteen vanuit daar dat ze met jan en alleman naar bed is gegaan. En ik reageer in dit topic dus voel me meteen aangesproken volgens jou.
Dat laatste is een verschil dan met gewoon met iemand naar bed geweest zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 10:10 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat ze niet meer zo/minder exclusief is. Net zoals iemand er misschien problemen mee zou kunnen hebben als je vriend/vriendin met je beste vriend/vriendin naar bed is geweest.
Waar maakt zij precies een fout dan? Jullie hadden toen nog niks met elkaar en zoals ik het lees was zij vrijgezel.quote:Fout van vriendin niet kunnen vergeten
opgelostquote:Op zondag 18 april 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
2. Jij, omdat je loopt te bitchen als een wijf om niks.
Ow met 1 ben je hetniet eens? Jij vind vreemdgaan gewoon normaal en door de beugel kunnen?:?quote:
tuurlijk ben ik het eens met punt 1, maar punt 2 vind ik belangrijkerquote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow met 1 ben je hetniet eens? Jij vind vreemdgaan gewoon normaal en door de beugel kunnen?:?
Kijk voor de grap eens naar zijn post historie. Daar kan je al een paar conclusies uit trekken.quote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef eleusis het volgende:
Die TS is dus overal aan het posten maar hier blijft ie weg
Ja dat klopt wel, TS loopt echt te bitchen als een wijf jaquote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik het eens met punt 1, maar punt 2 vind ik belangrijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |