Maar het meisje in de OP, daarvan weten we alleen dat ze 1 keer eerder met iemand anders naar bed is geweest. Oftewel, we weten niet meer dan dat ze geen maagd was, je weet verder geen donder van het meisje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:44 schreef twoarmedman het volgende:
Nee dat hoeft niet, ik wil gewoon niet dat mijn vriendin met jan en alleman naar bed is geweest. Ik snap niet zo wat het probleem is, als jij wel door jan en alleman geneukt bent maakt mij dat niet uit hoor, ik zeg gewoon dat ik er niet op zou vallen.

Ik reageerde ook niet op TS, maar hierop:quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:50 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Maar het meisje in de OP, daarvan weten we alleen dat ze 1 keer eerder met iemand anders naar bed is geweest. Oftewel, we weten niet meer dan dat ze geen maagd was, je weet verder geen donder van het meisje.
Vervolgens reageer jij dat jij het er niet op zou kunnen, gevolgd door bazelposts over afgelikte boterhammen. Dat maakt je een interessante basketcase waar we graag meer van willen weten.
Begrijpend lezen volk!quote:Als je er niet tegen kan, moet je je relatie verbreken en een maagd uitzoeken als je volgende vriednin.
aansteller.

Je moet voor de grap al die posts eens achter elkaar lezen. Met een beetje geluk valt het je op dat in een reeks posts elke post een verband lijkt te houden met de voorgaande. Dat heet een discussie. De plaats die de overige posts ten opzichte van die ene post innemen noemen we context, en ongeacht of jij de context vat terwijl je een post schrijft zal het gros van de lezers die wel meenemen in hun reageren op jou.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:54 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet op TS, maar hierop:
[..]
Begrijpend lezen volk!

Lees je eerste post, jij gaat er al meteen vanuit daar dat ze met jan en alleman naar bed is gegaan. En ik reageer in dit topic dus voel me meteen aangesproken volgens jou.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:44 schreef twoarmedman het volgende:
Nee dat hoeft niet, ik wil gewoon niet dat mijn vriendin met jan en alleman naar bed is geweest. Ik snap niet zo wat het probleem is, als jij wel door jan en alleman geneukt bent maakt mij dat niet uit hoor, ik zeg gewoon dat ik er niet op zou vallen.

Nee ik zeg dat ze niet meer zo/minder exclusief is. Net zoals iemand er misschien problemen mee zou kunnen hebben als je vriend/vriendin met je beste vriend/vriendin naar bed is geweest.quote:Op zondag 18 april 2010 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lees je eerste post, jij gaat er al meteen vanuit daar dat ze met jan en alleman naar bed is gegaan. En ik reageer in dit topic dus voel me meteen aangesproken volgens jou.

Dat laatste is een verschil dan met gewoon met iemand naar bed geweest zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 10:10 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat ze niet meer zo/minder exclusief is. Net zoals iemand er misschien problemen mee zou kunnen hebben als je vriend/vriendin met je beste vriend/vriendin naar bed is geweest.

Waar maakt zij precies een fout dan? Jullie hadden toen nog niks met elkaar en zoals ik het lees was zij vrijgezel.quote:Fout van vriendin niet kunnen vergeten

opgelostquote:Op zondag 18 april 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
2. Jij, omdat je loopt te bitchen als een wijf om niks.

Ow met 1 ben je hetniet eens? Jij vind vreemdgaan gewoon normaal en door de beugel kunnen?:?quote:

tuurlijk ben ik het eens met punt 1, maar punt 2 vind ik belangrijkerquote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow met 1 ben je hetniet eens? Jij vind vreemdgaan gewoon normaal en door de beugel kunnen?:?

Kijk voor de grap eens naar zijn post historie. Daar kan je al een paar conclusies uit trekken.quote:Op maandag 19 april 2010 23:23 schreef eleusis het volgende:
Die TS is dus overal aan het posten maar hier blijft ie weg

Ja dat klopt wel, TS loopt echt te bitchen als een wijf jaquote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik het eens met punt 1, maar punt 2 vind ik belangrijker
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |