Hij zwicht voor de rauwe stem van Ploumen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen Pauw al een kamer heeft gereserveerd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij zwicht voor de rauwe stem van Ploumen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen Pauw al een kamer heeft gereserveerd.
Menig mannelijke kijker zit al ruimschoots met zijn hoofd in de aswolken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef TNA het volgende:
Ik weet niet wat Samira Maas van aswolken vindt, maar ik ben het met haar eens.
Leek wel of die flapdrol campagne zat te voeren voor het CDAquote:Op maandag 19 april 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Wat een geouwehoer van die Eurlings. Het is allemaal dankzij hem dat we weer mogen vliegen, maar dat het dagen niet mocht ligt aan het kaartje, hoewel hij Hartman wel toestemming kon geven op basis van het feit dat "KLM het wel zal weten".
Ze heeft al 3x in 3 minuten een vraag ontweken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef TNA het volgende:
Die Ploumen lijkt me wel ernstig soft als campagneleider. De ratten bij het CDA lachen erom.
En ze zegt steeds "Weet je". Heel vaak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ze heeft al 3x in 3 minuten een vraag ontweken.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:33 schreef Oidale het volgende:
Zeg gewoon dat je een allochtoon op 2 wil, muts.
Niemand luistert als zij in beeld is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom ondertiteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |