Hoogopgeleid maar toch dom.quote:
Dat gaat toch nergens over inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef TNA het volgende:
Wat een ontzettend kutinterview is het trouwens
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef pberends het volgende:
Witteman wordt verbaal dubbel in z'n prostaat geneukt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef pberends het volgende:
Bart Chabot denkt: kloppen m'n brilglazen wel?
Dat hoeft ook niet. Het werkt ook perfect met het geluid uit. Kan ik je trouwens echt aanraden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over inderdaad.
Ik ook. Een beetje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef pberends het volgende:
Ik moet bij Samira toch een beetje denken aan Kees Flodder op een of andere manier.
Ik ben niet meer de enige vrouw in dit topic.quote:
Vooral dat laatste ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:57 schreef lachejonge het volgende:
Ze hadden misschien wat meer met Samira kunnen praten. Ze hadden ook misschien wat meer de camera op haar gericht kunnen houden. Maarja, wie ben ik hè.
Ik vond haar wel zelfverzekerd juist, dat ze geen antwoord wou geven over wat haar leuk leek om te doen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:44 schreef TheGeneral het volgende:
Ze lijkt me wat zenuwachtig. Maar dom komt ze niet op me over.
Ik kijk nu. Welke brug was in beeld en waarom ?quote:
tongquote:Op woensdag 21 april 2010 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu. Welke brug was in beeld en waarom ?
Ja, da's net zoiets als Tong die niet post.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:54 schreef tong80 het volgende:
Toch wel vreemd Bart Chabot die zijn mond houdt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, da's net zoiets als Tong die niet post.
Idd, enorm zelfverzekerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond haar wel zelfverzekerd juist, dat ze geen antwoord wou geven over wat haar leuk leek om te doen bijvoorbeeld.
Ik ga die film zeker zien, trouwens.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef pberends het volgende:
Ik moet bij Samira toch een beetje denken aan Kees Flodder op een of andere manier.
Hmm.quote:Vanavond, 23.00 uur op Ned1
- Atilay Uslu, oprichter van Corendon Airlines en voormalig werkgever van opgepakte piloot zonder vliegbrevet.
- Lodewijk Asscher spant kort geding aan tegen Amsterdamse vuilnismannen.
- Ervaringsdeskundige Keith Bakker en psycholoog Reinout Wiers in debat over alcoholgebruik bij jongeren.
Die zag ik al aankomen voordat ik de reactie plaatstequote:
Keith is al wel meteen een van de slimmere gasten dit jaar.quote:
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef TNA het volgende:
Het lijkt me overigens niet meer dan normaal als Samira Maas vanavond, morgenavond en de rest van het seizoen nog even aanschuift.
Gewoon erbij zitten en niets zeggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef TNA het volgende:
Het lijkt me overigens niet meer dan normaal als Samira Maas vanavond, morgenavond en de rest van het seizoen nog even aanschuift.
Die kut-Amerikanen ook altijdquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Jac0bus het volgende:
Een christenhond die komt debatteren over alcoholgebruik onder jongeren, dit wordt mooie tv
Tsja, dat kun je ook wel zeggen over die aswolk: wat boeit dat mensen die niemand kennen die op dat moment vliegt? Wat boeit alcohol geheelonthouders?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer een item over een stad. Wat boeit de rest van Nederland dat?
*Coma zuipt*quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Q.E.D. het volgende:
*Fok!kers trekken massaal hun potje bier open.*
Zucht, 'die ene met die Yolanthe-stem'. Ze was veel meer dan dat. Ze zag er ook nog lekker uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?
Geilste vrouw ooit op tv.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |