quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef pberends het volgende:
Ik moet bij Samira toch een beetje denken aan Kees Flodder op een of andere manier.
Hmm.quote:Vanavond, 23.00 uur op Ned1
- Atilay Uslu, oprichter van Corendon Airlines en voormalig werkgever van opgepakte piloot zonder vliegbrevet.
- Lodewijk Asscher spant kort geding aan tegen Amsterdamse vuilnismannen.
- Ervaringsdeskundige Keith Bakker en psycholoog Reinout Wiers in debat over alcoholgebruik bij jongeren.
Die zag ik al aankomen voordat ik de reactie plaatstequote:
Keith is al wel meteen een van de slimmere gasten dit jaar.quote:
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef TNA het volgende:
Het lijkt me overigens niet meer dan normaal als Samira Maas vanavond, morgenavond en de rest van het seizoen nog even aanschuift.
Gewoon erbij zitten en niets zeggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef TNA het volgende:
Het lijkt me overigens niet meer dan normaal als Samira Maas vanavond, morgenavond en de rest van het seizoen nog even aanschuift.
Die kut-Amerikanen ook altijdquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Jac0bus het volgende:
Een christenhond die komt debatteren over alcoholgebruik onder jongeren, dit wordt mooie tv
Tsja, dat kun je ook wel zeggen over die aswolk: wat boeit dat mensen die niemand kennen die op dat moment vliegt? Wat boeit alcohol geheelonthouders?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer een item over een stad. Wat boeit de rest van Nederland dat?
*Coma zuipt*quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Q.E.D. het volgende:
*Fok!kers trekken massaal hun potje bier open.*
Zucht, 'die ene met die Yolanthe-stem'. Ze was veel meer dan dat. Ze zag er ook nog lekker uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?
Geilste vrouw ooit op tv.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Was dat die ene gisteren met die Yolanthe-stem? Ik heb het maar heel even snel gezien. Die blonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |