Dat hoeft ook niet. Het werkt ook perfect met het geluid uit. Kan ik je trouwens echt aanraden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over inderdaad.
Ik ook. Een beetje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef pberends het volgende:
Ik moet bij Samira toch een beetje denken aan Kees Flodder op een of andere manier.
Ik ben niet meer de enige vrouw in dit topic.quote:
Vooral dat laatste ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:57 schreef lachejonge het volgende:
Ze hadden misschien wat meer met Samira kunnen praten. Ze hadden ook misschien wat meer de camera op haar gericht kunnen houden. Maarja, wie ben ik hè.
Ik vond haar wel zelfverzekerd juist, dat ze geen antwoord wou geven over wat haar leuk leek om te doen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:44 schreef TheGeneral het volgende:
Ze lijkt me wat zenuwachtig. Maar dom komt ze niet op me over.
Ik kijk nu. Welke brug was in beeld en waarom ?quote:
tongquote:Op woensdag 21 april 2010 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk nu. Welke brug was in beeld en waarom ?
Ja, da's net zoiets als Tong die niet post.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:54 schreef tong80 het volgende:
Toch wel vreemd Bart Chabot die zijn mond houdt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, da's net zoiets als Tong die niet post.
Idd, enorm zelfverzekerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond haar wel zelfverzekerd juist, dat ze geen antwoord wou geven over wat haar leuk leek om te doen bijvoorbeeld.
Ik ga die film zeker zien, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |