Echt waar...quote:
[hap] Sowieso [/hap] maar verder heb je wel gelijk jaquote:
Normaal zet ik hem in het fietsenhok maar die gozer van de vrachtwaggel die de karren ophaald had ze niet meegenomen dus konden er geen fietsen inquote:
verbeter dan marokkanen ipv soberzoquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[hap] Sowieso [/hap] maar verder heb je wel gelijk ja![]()
Dus ergens in Nederland hangt er een mountainbike in een boom?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De fiets, voor dit slot zon 2 jaar geleden had ik eenzelfde slot maar die had mn vader tijdens een vakantie (om mountainbikes op slot te zetten) in een boom laten hangen
Nee, alleen het slot denk ik...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dus ergens in Nederland hangt er een mountainbike in een boom?
Of een mocro op een mountainbikequote:Op zaterdag 17 april 2010 00:57 schreef NoBody122 het volgende:
Of alleen die mocro.
Met dat slot om zijn nek natuurlijk, want dat is tegenwoordig gangztah-cool-jeweettogquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:03 schreef NoBody122 het volgende:
Zonder slot? Nah.
Maar als een marokkaan op een gejatte mountainbike dat ziet dan wil ie misschien wel in de door mij beschreven houding zelf (met mountainbike) in die boom gaan hangen, weet jij veel wat er in de hersenpan van die lui omgaat?!quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef NoBody122 het volgende:
Maar dat kan helemaal niet, want dat slot is door toedoen van TS' vader blijven hangen in een boom.
Als we deze situatie nu eens out-of-the-box beschouwen, dan is het denk ik praktischer, dat die mocro de boom gewoon jat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar als een marokkaan op een gejatte mountainbike dat ziet dan wil ie misschien wel in de door mij beschreven houding zelf (met mountainbike) in die boom gaan hangen, weet jij veel wat er in de hersenpan van die lui omgaat?!
Dat doet ie toch al door erin te gaan hangen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als we deze situatie nu eens out-of-the-box beschouwen, dan is het denk ik praktischer, dat die mocro de boom gewoon jat.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
hee TS misschien heeft een mod een slotje voor je hihihhahahehehe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |