Ik ook niet, ik zit niks te doen. Ja, ik heb ff een dictafoon uitgezocht voor volgende week en dat is 't voor wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
En wat is het hier rustig! Iedereen heeft een leven vandaag zeker?![]()
IK NIET!
Ja, en:quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit niks te doen. Ja, ik heb ff een dictafoon uitgezocht voor volgende week en dat is 't voor wel zo'n beetje.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
ja hallo :-)
ik sta nu onder een heel schimmig viaduct bij een station om zo een hoogblond huppelig type op te pikken
Sinds wanneer ga je voor blondjes?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
ik sta nu onder een heel schimmig viaduct bij een station om zo een hoogblond huppelig type op te pikken
We misten je al!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Lees eens terug dan!quote:
Heul geen 3 weken!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een afwas van drie weken in tien minuten? Snel.
Dat valt meer opquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets anders uit het raam hangen... maar 10 euro is beter dus?
Eerst het geld is beter jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets anders uit het raam hangen... maar 10 euro is beter dus?
Nee, dat is wel gezelligquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heul geen 3 weken!En dat weet Tombo. Ik heb hem nog gedaan voor zij kwam, vorige week donderdag.
Vanaaf geen repetitie, dus ik ben er de hele avond bij. Is dat niet gezellig?
Al gedaan enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
JAquote:
NU AL!quote:
Ja, als die GB niks ziet hangen komt ze natuurlijk niet. Dus geld is beter.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al gedaan en![]()
Nu staat in mijn balkje 'plant crops now' en daar kan ik veel beter mee omgaan.
Ik heb je een hond gekocht btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, als die GB niks ziet hangen komt ze natuurlijk niet. Dus geld is beter.
kaas snijdenquote:
Die gaat honger krijgen.quote:
Kleine opruim is zat.quote:
Dat is zonde van je 300.000 coinsquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb jij voor inside-information!!!!!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kleine opruim is zat.Behalve als Tombola komt. Want die was tot op haar botjes gekrenkt toen ik bekende dat ik om het meubilair heen had gedweild ipv de grote poets gedaan toen zij kwam.
Ach, wat is 300.000 between friends?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is zonde van je 300.000 coins![]()
Ll heeft iets kleins.quote:en geef eens antwoord op mijn vraag:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, wat is 300.000 between friends?![]()
[..]
HOEquote:Ll heeft iets kleins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Op tv verschenen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat kijk ik nooitquote:
Tuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit![]()
Mag ik nu hier nog wel terug komen?
Je editquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben aleenig vanavond. Mijn meneer is op mannenavond.
Ik kijk ook nooit!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooit![]()
Mag ik nu hier nog wel terug komen?
Ik ben aleenig vanavond. Mijn meneer is op mannenavond.
Ik ben er nooit bij, logischerwijsquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je edit![]()
Mannenavond, is dat het zelfde als een tupperware party?
Welnee, dan wordt het saai. En ik weet ook niet hoe men mijn woorden interpreteert. Ik vind het gewoon leuk klinkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh god. Ik begrijp dat ik alles voorzichtig moet formuleren en drie dubbel moet checken voordat ik het plaats in deze SC
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh god. Ik begrijp dat ik alles voorzichtig moet formuleren en drie dubbel moet checken voordat ik het plaats in deze SC
Nee, niet voorzichtig. Gewoon duidelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarschijnlijk bier en platte grappen over tieten en vrouwen die ze toch niet kunnen krijgenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben er nooit bij, logischerwijsmaar het is meestal in een biercafe hangen met mannelijke vrienden. Vanavond gaan ze naar een feest in een strandtent o.i.d. Het zal allemaal wel
Maar hij komt nooit met andere vrouwen thuis dus helemaal hetzelfde als een tupperware party is het niet.
Daar kom je altijd rommel die je niet wilt thuis.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar hij komt nooit met andere vrouwen thuis dus helemaal hetzelfde als een tupperware party is het niet.
Daar kom je altijd met rommel die je niet wilt thuis.
Oh ja, uhm mijn meneer wil misschien weg met hemelvaart en eerst zei hij 1 nachtje en toen 2. Ik ga mijn best doen om te zorgen dat ik op tijd thuis ben de 15e in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je al zin in de 15e? [ afbeelding ]
Neem 'm mee. Maken we er ook een mannenavond van!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja, uhm mijn meneer wil misschien weg met hemelvaart en eerst zei hij 1 nachtje en toen 2. Ik ga mijn best doen om te zorgen dat ik op tijd thuis ben de 15e in ieder geval.
Je rijdt met mij mee, don't worryquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja, uhm mijn meneer wil misschien weg met hemelvaart en eerst zei hij 1 nachtje en toen 2. Ik ga mijn best doen om te zorgen dat ik op tijd thuis ben de 15e in ieder geval.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neem 'm mee. Maken we er ook een mannenavond van!
Mond dicht Dirk
Mij! Hopelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik nog veel gemist in ESF deze week?
Hiquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu!![]()
VrijdagavondbankplofXfektorrrravond
Ik ben ook gewoon leuk gezelschap om mee te praten hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
En jij dacht dat ik jou op hem los liet?
Oh hihiquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hemelvaart valt ervoorOp tijd thuis dus om met jou mee te kunnen rijden
Ola drukke damequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu!![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu!![]()
Kusje er opquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon leuk gezelschap om mee te praten hoor!
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga op de bank tvhangen.
Desnoods halen we je ergens vandaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hemelvaart valt ervoorOp tijd thuis dus om met jou mee te kunnen rijden
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon leuk gezelschap om mee te praten hoor!
Dokkum?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Desnoods halen we je ergens vandaan
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik had weer een ESF momentje; Toffifee gehaald net, net op tijd
Oh dat wil ik ook zien, dat wordt terug kijken morgen, ben benieuwd met veel oudere luiquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
ranking the stars hieren marktplaats op zoek naar ouderwetse lampen.
Ing komt uit Friesland, dus Ja!quote:
Bookmark me big time!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag je Twitterttttt lezen, maar was de draad even kwijt![]()
Vanavond even bookmarken
quote:
Niet piepen, X-Factor aan, gaymutsje op en kijken. En typenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat ik maar verder ga knutselen aan mijn muziekdoosje van vilt.
Of ik ga de kat pesten
Iets met koper sowieso (donker) en iets klein kroonluchterachtigs voor in de slaapkamernokjes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook zien, dat wordt terug kijken morgen, ben benieuwd met veel oudere lui
Ouderwetse lampjesEnig idee wat jullie zouden willen of gewoon zoeken?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet piepen, X-Factor aan, gaymutsje op en kijken. En typen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat ik maar verder ga knutselen aan mijn muziekdoosje van vilt.
Of ik ga de kat pesten
Oh shit ranking the star, Tena Lady versie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
ranking the stars hieren marktplaats op zoek naar ouderwetse lampen.
Wel gezellie blijven hoor DMLquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet piepen, X-Factor aan, gaymutsje op en kijken. En typen
quote:
Nee, dat kan ik niet. Mental image Pisces!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je dat illustreren, ben wel benieuwd?
quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar Dirkh, nu mijn meneer weg is wilde ik mijn nieuwe dvd van Studio60 kijken. Je bent wel streng hoor
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Mental image Pisces!
Nee, ze zitten bij Greys te fonduen en misschien ook wel te kijken...quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, huppelig en LL zijn cocktails doen?
Dan juich ik namens Greys voor Jaap
Ik kan niet viltenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
DML, ga je vilten, of iets met vilt maken?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met koper sowieso (donker) en iets klein kroonluchterachtigs voor in de slaapkamernokjes.
Beide niet in de winkels te krijgen?
Die zitten lief naast elkaar op Greys bankquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, huppelig en LL zijn cocktails doen?
Dan juich ik namens Greys voor Jaap
Ja, ze heeft het promofilmpje gemaakt, ze gaat wat meer touren. Alleen voor zover ik weet niet in het buitenland (dom!)quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel in comfy kleding zitten, gaymutsjes dan weer niet.
Is er nog SienTwitterttttnieuws?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze zitten bij Greys te fonduen en misschien ook wel te kijken...
Heer G zit vast in Schotland, dus ze kon niet weg
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan niet viltenmaar ik heb deze al gemaakt Creatieve uitspattingen deel 23
En ben nu bezig met eentje met een eend.
Wat een leuk ideequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze heeft cocktailtroep gekocht hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zitten lief naast elkaar op Greys bank
Cocktails worden er in mei weer geschonken
quote:
Gordon mist wel meer. Ze gaan weer niemand afkraken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon vond elke noot raak, wie z'n gehoor mist dan iets Dirk?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze heeft cocktailtroep gekocht hoor!
Ze doet het zonder jou!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gordon mist wel meer. Ze gaan weer niemand afkraken.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Geen idee wat anders met mijn vrijdagavond te doen
Daarvoor heb je doorgaans een bos nodig, geen ijsblokjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat ze er lekker van genieten
Heb ook al wat gehad net en wil zo wel een boswandeling, maar heb geen ijsblokjes
Best grappig soms maar de decolletes zijn wel erg aanwezig, mijn Mr zei net hmm Manon moet nep zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ml-etje, is het iets die nieuwe Ranking?
Die zijn voor alle andere avonden!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh oeh ze hebben het over Sieneke in Xfactor
Ja, duidelijk dat als het niet uit de stad komt, dan tel je niet mee. Wat een kuthoer is dat zeg. Met d'r paasei-jurkje van d'r.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh oeh ze hebben het over Sieneke in Xfactor
Fouter kan nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Maaike doet Lady Gaga, nou ik ben benieuwd
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, duidelijk dat als het niet uit de stad komt, dan tel je niet mee. Wat een kuthoer is dat zeg. Met d'r paasei-jurkje van d'r.
quote:
Iedereen kan vilten hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, ze waren niet echt consistent.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het niet zo goed, ze willen nooit een imitatie, dus dan maakt ze er iets zelf van, maar dan was het niet genoeg Gaga-achtig
En ze mag ook niet switchen van genre, why not? Eenmaal ballad moet je aan de ballad blijven?
Bedoel je dan natvilten of van wol vilt maken? Ik vind beiden niet zo heel interessant eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Stacey doet alsof ze het écht warm krijgt van Dony
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Aan Stacy te merken had Dony knoflook gegeten.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
Dony staat weer op de Love Boat en Isaac is weer bezig met cocktails
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
Natvilten, klinkt bijna als aftikken. Maar dat zal vast niet de bedoeling zijn.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Aan Stacy te merken had Dony knoflook gegeten.
Bespaar je de moeite, ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Wil je nog een linkje of kan ik mezelf die moeite besparen?
Nehee, ik vergelijk ze niet met elkaar, ik vind het een typische Loveboat zanger die Dony.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das lekker voor Isaac dan deze vergelijking, Dony heeft 3 onderbumpers
natviltenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bedoel je dan natvilten of van wol vilt maken? Ik vind beiden niet zo heel interessant eigenlijk
Ik heb pas eens gekeken hoe dat nou kan. Als je nou aan je wangen trekt (dikke kop maakt) dan gaan je oorlellen naar voren staan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net die oorlellen pas van Dony, die lopen naar buiten
Daar zal wel veel werk in zitten ja, zoveel spulletjes, is het mooi geworden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
natvilten
Ik heb ooit een workshop-reeks gedaan, en een tasje, sjaal, siersjaal en muts gemaakt
Vond het best leuk! (wel veel werk)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat zijn ze slijmerig lief zeg, die juryleden. Ik ga zappen.
Wat zij zegt ^^quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zal wel veel werk in zitten ja, zoveel spulletjes, is het mooi geworden?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
Oeh, wat is dit? Whaaaa
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zal wel veel werk in zitten ja, zoveel spulletjes, is het mooi geworden?
Ja! De sjaal was voor mijn nichtje (met haar naam erin), die siersjaal hebben we als het ware aan elkaar genaaid om er een soort van mouwen van te maken voor boven een sjieke jurk, de pet is ingepikt door mn kat als slaapplekquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben er stil van, wat heeft Angela gezopen, gespoten én gesnoven?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie in het ESF nieuwsberichten topic dat ik niet de enige jonge persoon ben die een burnout heeft.
Wat dan? Gaat ook over sex, natvilten en aftikken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
*zoekt naar een aanknopingspunt om in het gesprek te vallen*
*vindt het niet*
De vrijdagavondSC heeft een totaal andere dimensie!
Daar is niks mis mee. Dom dommer geilstquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Danielle praat wel een beetje als een dom tutje.
Oh puhleasequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Dom dommer geilst
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Dom dommer geilst
Wat nou? Kan wel een lekker wijf met hersenen willen, maar dan kunnen ze in een keer niet multiskillen en willen ze je eerst leren kennen, niet te veel gedoe en bla bla bla.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
*zoekt naar een aanknopingspunt om in het gesprek te vallen*
*vindt het niet*
De vrijdagavondSC heeft een totaal andere dimensie!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Halloooooo![]()
En voorlopig weer Doeiiii; de schone zusjes komen zo voor meneer I.'s verjaardag.
Nu nog!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Halloooooo![]()
En voorlopig weer Doeiiii; de schone zusjes komen zo voor meneer I.'s verjaardag.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat nou? Kan wel een lekker wijf met hersenen willen, maar dan kunnen ze in een keer niet multiskillen en willen ze je eerst leren kennen, niet te veel gedoe en bla bla bla.
Ik dacht eigenlijk dat Dirk getrouwd was!quote:
Het gaat vanaaf heul niet over sex.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat dan? Gaat ook over sex, natvilten en aftikken.
Wat wil je weten dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
HOE![]()
WEET![]()
JIJ![]()
DAT?
Gezellie!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Halloooooo![]()
Tnxquote:
Oh, hoe ik dat weet?quote:
Ik heb de bedden nog niet afgehaald en er zijn ook nog bitterballen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellie!Zullen Tombo en ik ook even langskomen? We weten de weg.
Kan zo veranderen hoor, roep maarquote:
zie onder jequote:Wat wil je weten dan?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Dirk getrouwd was!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Dirk getrouwd was!
Joyquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ze belden net dat ze nog boodschappen aan het doen waren, maar dat we vooral niet bang moesten zijn dat ze niet meer zouden komen![]()
Ik vind dat je (ongemerkt) een hele mooie TT hebt van een befaamdquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
< knip want met zo een befaamde TT, kan Sieneke wel even weg>
En jij ruimde de feesthoedjes al op zeker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ze belden net dat ze nog boodschappen aan het doen waren, maar dat we vooral niet bang moesten zijn dat ze niet meer zouden komen![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
* Spuugt cola over toetsenbord *quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, hoe ik dat weet?
Heeft Ll me laten zien.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de bedden nog niet afgehaald en er zijn ook nog bitterballen.
Tot over een uurtje of 2?
Dat dacht ik ook altijd als ik je in FB aan het werk zag. Maar aan de andere kant dat verklaartquote:
Maak er 3 of 4 uur van, ik moet Tombo eerst nog ophalen. Ze rijdt zelf!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de bedden nog niet afgehaald en er zijn ook nog bitterballen.
Tot over een uurtje of 2?
Tombo is al onderweg, dus je kunt rechtstreeksquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak er 3 of 4 uur van, ik moet Tombo eerst nog ophalen. En om 9 uur morgenvroeg moet ik op het werk zijn dus we kunnen het niet te laat maken.
Heul niet ongemerkt!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:25 schreef FP128 het volgende:
[..]
Ik vind dat je (ongemerkt) een hele mooie TT hebt van een befaamd
liedje dat ik nog ken toen ik jong en bedorven was![]()
quote:
In FB dacht je aan mij?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd als ik je in FB aan het werk zag. Maar aan de andere kant dat verklaart![]()
*weg duikt nu*
Ik zag het! Zie ik je rond middernacht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo is al onderweg, dus je kunt rechtstreeks
De Safari staat koudquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag het! Zie ik je rond middernacht.
quote:
Ik ga zn vrouw maar eens twitteren sinds wanneer ze gescheiden zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd als ik je in FB aan het werk zag. Maar aan de andere kant dat verklaart![]()
*weg duikt nu*
Ik ben er over 1,75 uur!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag het! Zie ik je rond middernacht.
Ik moet nog terugrijden.quote:
Jij snellert.quote:
Krijg je een bitterballetje extraquote:
quote:
Dat is dan al lang geleden, ik ben al tijden netjes niet aanwezig in FBquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je kon niet om je heen daar
Ik rij langs Dirkh!quote:
Ik ook niet dus dat klopt dan welquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is dan al lang geleden, ik ben al tijden netjes niet aanwezig in FB
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, Tomboooo, trap es wat harder op het gas.
De gezelligheid komt hier net voorrijden en ik neem aan dat jullie dat niet willen missen
Ik sta al buiten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rij langs Dirkh!
Zal ik m oppikken
Vals alarmquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meldt zoiets dan eerder he! Dan was ik serieus even komen rellen kennismaken
Te wapperen met je vlaggetje?quote:
Nog spannende vliegtuigrampen op TieVie?quote:
Waarvan?quote:
Zie je zo! Herken je vast aanquote:
quote:
Greys! Hebben ze je slaapkamer al gezien?quote:
Kssstquote:
Aha valt meequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waarvan?
Of bedoel je dat weekend een paar weken terug?![]()
Nou, dit is de poging daarna idd.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog spannende vliegtuigrampen op TieVie?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment wapper ik met alles waar ik mijn hand op kan leggen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
*burp*
X-factor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog spannende vliegtuigrampen op TieVie?
Officieel zijn we nog aan het fonduen, maar ik ben eigenlijk al een tijdje klaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het lekker of nog aan het eten?
En heb je Jaap gezien?
Doe maar wat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met een pleister op je giechel... ach wat kan het ook schelen, doe maar.
Fonduwen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel zijn we nog aan het fonduen, maar ik ben eigenlijk al een tijdje klaar
Jaap was goed! Alleen hij stond zo raar met die benen!
In de fondue?quote:
OMG Greys!!quote:
Iets van modequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Wát is dat toch met die afgrijselijke schoudervullingen elke keer
Ist weer inquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Wát is dat toch met die afgrijselijke schoudervullingen elke keer
hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb daarstraks pannenkoeken gegeten in een heuse pannenkoekenboerderij
quote:
Mee eens, ik zie het ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap niet wat hier -NL een Beyonce rijker- aan is, dit geknepen mierzoette stemmetje...
Ohw ja dan valt er geen laptopverwijt te makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit op zijn mobiel te FOK!en
Goodbye zit naast hem mee te gluren.
* mompelt iets over autist...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit op zijn mobiel te FOK!en
Goodbye zit naast hem mee te gluren.
toitoitoiquote:
Dro..ehh nerdquote:
quote:
Moet jij Ll niet nog iets vragen?quote:
Have fun!quote:
Ll verpest ook altijd allesquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet meer naar het woord pannenkoek kijken zonder te lachen door die stomme Ll...
Zelfs toen ik laatst met mijn zusje aan het lunchen was...
Ik heb dat dus weer gemist. WIKI!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet meer naar het woord pannenkoek kijken zonder te lachen door die stomme Ll...
Zelfs toen ik laatst met mijn zusje aan het lunchen was...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet jij Ll niet nog iets vragen?![]()
Of had je genoeg aan mijn antwoord?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
Waarom praat die muts engels?
Ja...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ll verpest ook altijd alles
Nou, meer het feit dat het in die vreemdgaan-film werd geroepen en Greys en ik er om moesten lachen omdat het in één zin was met muurduwen...quote:
Greys, dat WIL jij niet vragen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Wat moeten jullie vragen aan Ll?
Roep maar hoor, dan vraag ik het ff.
Wacht, ik zoek het even terugquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Wat moeten jullie vragen aan Ll?
Roep maar hoor, dan vraag ik het ff.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, als die GB niks ziet hangen komt ze natuurlijk niet. Dus geld is beter.
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
HOE![]()
WEET![]()
JIJ![]()
DAT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, hoe ik dat weet?
Heeft Ll me laten zien.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
IK wil wel dat zij het vraagt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |