Ik heb een plakboek met de titel : De beste band ooit uit Hedel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef DrDentz het volgende:
Especially uploaded for Tong80, A great song from the greatest band that ever came out of Hedel
Wat leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een plakboek met de titel : De beste band ooit uit Hedel.
Ik plaats hem niet altijd. Bij erge of trieste berichten laat ik hem weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:07 schreef Crocodi1e het volgende:
Tong80 is het mischien niet beter als je onder de serieuze posts van jou desmiley niet post? Door die smiley lijken al jouw posts een grapje.
Oh oké dan is het goed lolol sorry voor die hatelijke commentquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik plaats hem niet altijd. Bij erge of trieste berichten laat ik hem weg.
Is okéquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:44 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Oh oké dan is het goed lolol sorry voor die hatelijke comment
Leuk plaatjequote:Op woensdag 14 maart 2012 14:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hey, wat bracht de postbode hedenochtend?
Een verse tweedehandse cd
[ afbeelding ]
Voor de ene keer dan:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Tong, sta jij daar nou in je uppie te dansen in het éénmanspubliek daar in Utrecht?
Ben wel benieuwd welk album het is. Plaatje doet het namelijk niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hey, wat bracht de postbode hedenochtend?
Een verse tweedehandse cd
[ afbeelding ]
Voor de ene keer dan:
Da's nogal vreemd dan, bij mij deed ie het wel. Deze beter?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welk album het is. Plaatje doet het namelijk niet.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Da's nogal vreemd dan, bij mij deed ie het wel. Deze beter?
Time flies. Ik mis die tijd nog steeds.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ter vervanging van een versleten kopie, kan best 23 jaar na dato
Ik ben net nog even voor je de kledingkast in gedoken. Tot voor een paar jaar geleden had ik nog een Nozems t-shirt, maar kennelijk is dat in een opruimronde gesneuveld....quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Time flies. Ik mis die tijd nog steeds.
Ik vond de Wraak van Brabant veel legendarischer (daar heb ik btw nog ergens opnamen van op een cassettequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:49 schreef tong80 het volgende:
Legendarisch concert. Heb de poster nog. Ingelijst aan de muur.
Toen begon het echt te lopen voor The Nozems.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |