Kijk en dat weet ik dus niet, en naar een antwoord in die richting ben ik dus op zoek.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Wellicht zit er daar minder bioprut in?
95, net zoals hier.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Wellicht is het octaan gehalte anders?
Ik gok dat het tussen je oren zit hoor...quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk en dat weet ik dus niet, en naar een antwoord in die richting ben ik dus op zoek.
Want als dat betekent dat we in Nederland daardoor meer verbruiken, worden we dus dubbel genaaid!
Baarle-Hertog. Kun je gelijk bier halen bij de overburen (33cl Jupilerquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:18 schreef Hugo__Boss het volgende:
Iemand bekend met stations net over de grens thv Breda? Moeite om daarheen te rijden, of zijn er geen die gunstig zijn gelegen...
Nee, want het is niet zo dat ik met Belgische benzine alleen maar over Belgie rijd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:45 schreef trainfreak het volgende:
Kan het niet aan een andere kwaliteit/samenstelling van het asfalt liggen?
Is daar überhaupt wel eens serieus onderzoek naar gedaan of alleen maar door paranoïde PTA-tokkies?quote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef HolleKies het volgende:
of je tankt tango of Tinq oid in nederland.. dat slootwater zorgt voor minder kilometers..
Nou door mij iniedergeval.. rij nu al een paar jaar minimaal 1x per week naar belgie met dezelde auto, en OF ik rij toevallig met een zwaardere voet, of mn airco moet opeens veel harder werken.. maar voor mij is de conclusie duidelijk, ik doe toch zeker 100km minder met het "b-merk" (a-merken zijn de texaco, shell, bp etc.)quote:Op maandag 19 april 2010 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is daar überhaupt wel eens serieus onderzoek naar gedaan of alleen maar door paranoïde PTA-tokkies?
Nogmaals: het zit tussen de oren!quote:Op maandag 19 april 2010 11:53 schreef HolleKies het volgende:
[..]
Nou door mij iniedergeval.. rij nu al een paar jaar minimaal 1x per week naar belgie met dezelde auto, en OF ik rij toevallig met een zwaardere voet, of mn airco moet opeens veel harder werken.. maar voor mij is de conclusie duidelijk, ik doe toch zeker 100km minder met het "b-merk" (a-merken zijn de texaco, shell, bp etc.)
Maar dat is dus natte vingerwerk, geen gedegen onderzoek. Ik geloof er niet zoveel van. Het zou namelijk heel makkelijk opgepikt moeten worden door allerlei belanghebbende organisaties, ANWB, consumentenbond etc etc.quote:Op maandag 19 april 2010 11:53 schreef HolleKies het volgende:
[..]
Nou door mij iniedergeval.. rij nu al een paar jaar minimaal 1x per week naar belgie met dezelde auto, en OF ik rij toevallig met een zwaardere voet, of mn airco moet opeens veel harder werken.. maar voor mij is de conclusie duidelijk, ik doe toch zeker 100km minder met het "b-merk" (a-merken zijn de texaco, shell, bp etc.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Weinig natte vingerwerk aan.. elke keer als ik tank dan reset is mijn dagteller, en als ik 700 kilometer rij op shell, en maar 600 op tinq, dan hoef ik weinig te "natte-vingeren"quote:Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat is dus natte vingerwerk, geen gedegen onderzoek. Ik geloof er niet zoveel van. Het zou namelijk heel makkelijk opgepikt moeten worden door allerlei belanghebbende organisaties, ANWB, consumentenbond etc etc.
Dan zal blijken dat het niet uitmaakt... Tinq gooit er echt geen water doorheen hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef HolleKies het volgende:
[..]
Zal eens een mailtje sturen naar de anwb om het op een rollerbank te laten testen zonder variabelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |