Ik ben gestopt met m'n acryl omdat de randjes zo rafelig werden ondanks de juiste remover. Ik had alleen geen last van breken, hooguit hoekjes inderdaad. Geen mogelijkheid om een seallaagje gel te doen?quote:Op maandag 19 april 2010 10:16 schreef samsuus het volgende:
Help!
Ik heb nu sinds een poosje acrylnagels. Eerste set lag er na 3 weken af. Net voor mn afspraak om op te vullen. Echt de hele tip liet los.
Heel vreemd, nagelstyliste begreep er niks van. Nieuwe set geplaatst.
Nu 2 weken later zijn 2 nagels afgebroken (hele tip eraf, dus niet een klein hoekje) daarnaast lijkt de acryl op te lossen/ breken wanneer ik mijn nagellak eraf haal. Ik gebruik uiteraard remover zonder aceton.
Wie kent dit probleem en weet hoe het kan dat na 2 weken de tips al los laten?
Waarschijnlijk omdat ze tot over hun hoofd in de pakketjes zitten die nergens meer terecht kunnen. Dat ze het druk hebben daarmeequote:Op maandag 19 april 2010 @ 10:56 schreef PeRi het volgende:
Over TD gesproken, ik heb gisteravond een voorraad Seche Vite besteld maar nog geen confirmation mail gehad.
En idd! Er wordt niet gevlogen!
Ik krijg helemaal geen confirmation mails meer, no sweatquote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef PeRi het volgende:
Over TD gesproken, ik heb gisteravond een voorraad Seche Vite besteld maar nog geen confirmation mail gehad.
En idd! Er wordt niet gevlogen!
Die gaan gewoon naar de USPS, heeft TD geen last van, plus dat het leeuwendeel van hun verkoop gewoon binnen Amerika verscheept wordt en daar vliegt alles nog wel gewoonquote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze tot over hun hoofd in de pakketjes zitten die nergens meer terecht kunnen. Dat ze het druk hebben daarmee
Wrom nie?quote:Op maandag 19 april 2010 11:00 schreef Linnie20v het volgende:
Mensen please, niet zeuren over TD bestellingen
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...quote:
Ik vroeg me al af of dat nieuw was, kreeg op het eind ook een scherm met het bestelnr maar dat scherm was vernieuwd, ipv heel simpel zoals eerst waarna je meteen je mail kreeg. Maar ik dacht dat ik het me gewoon fout herinnerde ofzo, who cares ookquote:Op maandag 19 april 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen confirmation mails meer, no sweat
Ohh Linnie!!!quote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...
Na het gedoe dat mijn vader in het ziekenhuis lag had ik gehoopt even lekker een weekje met de vriend weg te kunnen....( ook 8 jarig jubileum...)
Ik heb nog aan je zitten denken vanmorgen, en ik duim ech mega-hard voor je dat die vlucht gewoon vertrekt!quote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...
Na het gedoe dat mijn vader in het ziekenhuis lag had ik gehoopt even lekker een weekje met de vriend weg te kunnen....( ook 8 jarig jubileum...)
Oh crapquote:Op maandag 19 april 2010 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Gisteren moest ik na het lakken nog even een kledingstuk uit de droger pakken (was bijna klaar met draaien) om aan te trekken. Is mijn lak gesmolten door de "hete" kledingstukken. Dat verzin je toch ook niet?
.
Dat gellaagje heb ik de eerste keer gehad. Toen dus hetzelfde probleem.quote:Op maandag 19 april 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met m'n acryl omdat de randjes zo rafelig werden ondanks de juiste remover. Ik had alleen geen last van breken, hooguit hoekjes inderdaad. Geen mogelijkheid om een seallaagje gel te doen?
quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net op de WC te bedenken van Yay, morgen TD pakketje!
Maar die komt natuurlijk helegaar niet morgen als er al dagen geen vliegtuigers meer hebben gevlogen![]()
![]()
Oh ja verrekquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net op de WC te bedenken van Yay, morgen TD pakketje!
Maar die komt natuurlijk helegaar niet morgen als er al dagen geen vliegtuigers meer hebben gevlogen![]()
![]()
Kan je het hotel niet meer cancelen, of heb je het al betaald?quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Linnie20v het volgende:
Ik hoop dat we wat kunnen omschuiven qua vluchten....hotel wordt lastig, dat vergoedt de verzekering blijkbaar niet en dan moet ik dus weer een hotelkamer betalen...
@ iedereen, thanks![]()
Mijn broertje zou morgen een paar dagen naar Rome gaan, die vakantie is al zeker verkloot want ryanair vliegt tot zeker woensdagmiddag niet.
@ Debsterr, ja lang heDe jaren vliegen voorbij haha
En de organisatie kan ook niks regelen dan verder? Ik zou eigenlijk wel denken dat er bij een reisorganisatie nog iets te regelen valt, ik heb gewoon pechquote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Peri,
Probleem is dat vanwege deze 'hier kunnen we niets aan doen-ramp' alleen de vliegreis wordt uitgekeerd. Ik heb alles 6 weken geleden al betaald, was allemaal bij dezelfde organisatie. Die hadden betere vluchttijden (rechtstreekse vlucht, tijdstip) en was uiteindelijk ook goedkoper
Hou hoop! het is pas maandag, dus er kan nog van alles veranderenquote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Loller!quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef MissJ het volgende:
Ik heb al een paar weken niks op TD besteld, echt knap van mezelf![]()
en nog even offtopic voor de mensen met (verstand van) katten:
zie mijn net geopende topic op F&F: Gesteriliseerde poes is krols?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |