Wrom nie?quote:Op maandag 19 april 2010 11:00 schreef Linnie20v het volgende:
Mensen please, niet zeuren over TD bestellingen
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...quote:
Ik vroeg me al af of dat nieuw was, kreeg op het eind ook een scherm met het bestelnr maar dat scherm was vernieuwd, ipv heel simpel zoals eerst waarna je meteen je mail kreeg. Maar ik dacht dat ik het me gewoon fout herinnerde ofzo, who cares ookquote:Op maandag 19 april 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen confirmation mails meer, no sweat
Ohh Linnie!!!quote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...
Na het gedoe dat mijn vader in het ziekenhuis lag had ik gehoopt even lekker een weekje met de vriend weg te kunnen....( ook 8 jarig jubileum...)
Ik heb nog aan je zitten denken vanmorgen, en ik duim ech mega-hard voor je dat die vlucht gewoon vertrekt!quote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mijn vakantie woensdag naar NYC is naar de klote...ik heb eigenlijk geen hoop meer...
Na het gedoe dat mijn vader in het ziekenhuis lag had ik gehoopt even lekker een weekje met de vriend weg te kunnen....( ook 8 jarig jubileum...)
Oh crapquote:Op maandag 19 april 2010 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Gisteren moest ik na het lakken nog even een kledingstuk uit de droger pakken (was bijna klaar met draaien) om aan te trekken. Is mijn lak gesmolten door de "hete" kledingstukken. Dat verzin je toch ook niet?
.
Dat gellaagje heb ik de eerste keer gehad. Toen dus hetzelfde probleem.quote:Op maandag 19 april 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met m'n acryl omdat de randjes zo rafelig werden ondanks de juiste remover. Ik had alleen geen last van breken, hooguit hoekjes inderdaad. Geen mogelijkheid om een seallaagje gel te doen?
quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net op de WC te bedenken van Yay, morgen TD pakketje!
Maar die komt natuurlijk helegaar niet morgen als er al dagen geen vliegtuigers meer hebben gevlogen![]()
![]()
Oh ja verrekquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat me net op de WC te bedenken van Yay, morgen TD pakketje!
Maar die komt natuurlijk helegaar niet morgen als er al dagen geen vliegtuigers meer hebben gevlogen![]()
![]()
Kan je het hotel niet meer cancelen, of heb je het al betaald?quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Linnie20v het volgende:
Ik hoop dat we wat kunnen omschuiven qua vluchten....hotel wordt lastig, dat vergoedt de verzekering blijkbaar niet en dan moet ik dus weer een hotelkamer betalen...
@ iedereen, thanks![]()
Mijn broertje zou morgen een paar dagen naar Rome gaan, die vakantie is al zeker verkloot want ryanair vliegt tot zeker woensdagmiddag niet.
@ Debsterr, ja lang heDe jaren vliegen voorbij haha
En de organisatie kan ook niks regelen dan verder? Ik zou eigenlijk wel denken dat er bij een reisorganisatie nog iets te regelen valt, ik heb gewoon pechquote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Peri,
Probleem is dat vanwege deze 'hier kunnen we niets aan doen-ramp' alleen de vliegreis wordt uitgekeerd. Ik heb alles 6 weken geleden al betaald, was allemaal bij dezelfde organisatie. Die hadden betere vluchttijden (rechtstreekse vlucht, tijdstip) en was uiteindelijk ook goedkoper
Hou hoop! het is pas maandag, dus er kan nog van alles veranderenquote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Loller!quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef MissJ het volgende:
Ik heb al een paar weken niks op TD besteld, echt knap van mezelf![]()
en nog even offtopic voor de mensen met (verstand van) katten:
zie mijn net geopende topic op F&F: Gesteriliseerde poes is krols?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loller!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja maar we moeten het niet mooier maken dan het is he, ik gun haar echt haar vakantie en hoop dat het op korte termijn allemaal goedkomt. Afgelopen winter met al die sneeuwbuien was al een gedoe, ik denk dat dit meer reorganisatie blieft.quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hou hoop! het is pas maandag, dus er kan nog van alles veranderen
best leuk zegt ze! hij is te mooiquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal nog maar ff wat nagels showen
[ afbeelding ]
Atlantis. Ruk in het flesje, maar best leuk op je nagels
(webcamshot i.v.m. studeerkamerquarantaine)
quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ´m geweldig!! Zowel in het potje als op de nagels.quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel gemerkt dat hij minstens 2 dikke lagen SV nodig heeft, anders wordt ie dof en dullquote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja het is wat met die vliegtuigen... Mijn ouders gaan over twee weken naar Rome en ik denk dat alles dan wel weer ok moet zijn, maar als je nu weg moet dan is het gewoon zwáár kut.... Desondanks blijf ik duimen voor een wondertje hoor Linnie, dat het toch nog gaat lukken!
Atlantis vond ik mooi in het flesje maar verschrikkelijk op de nagels, ik heb m in de swapdoos gedaan (is er inmiddels ook uitgehaald).
Ach welnee, zo erg wordt dat echt niet. En die gezinnetjes zijn nog de minste zorg, als je kijkt naar de impact van het wegvallen van al het zakelijk- en vrachtverkeer. Maar ik ben er van overtuigd dat het gros eind deze week weer vliegtquote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef mirannie het volgende:
Zou toch wat zijn als het nog een paar weken zo blijft met het vliegverkeer. Al die gezinnetjes straks met de meivakantie die niet weg kunnen. Inclusief mijn eigen gezin...
quote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah dat trouwen is best lollig en zo maar ik heb al twee weken niet fatsoenlijk met mijn nagelspullies kunnen spelen.![]()
Ik heb die twee Shrek OPI's nog liggen om over te bloggen en 8 Eyeko's en twee BB Couture's en nog een hele berg Catrice en mijn duimnagelreparatie is gescheurd en heeft hoognodig aandacht nodig. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen.
Is heul nie loik.quote:
En inmiddels heeft VampyVarnish ook de hele collectie al geswatcht!quote:Op maandag 19 april 2010 15:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is heul nie loik.![]()
Ik heb al drie keer mijn nagels gelakt met Ogre The Top Blue en alle keren ben ik er niet aan toe gekomen om hem op de foto te zetten. Het is een prachtige blauw maar ik begin 'm wel zat te worden inmiddels.
Oh maar die maakt altijd lelijke foto's dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En inmiddels heeft VampyVarnish ook de hele collectie al geswatcht!
OMG die is prachtig! Welke is dat?quote:Op maandag 19 april 2010 16:17 schreef Linnie20v het volgende:
Zo! Omdat mijn koffer inpakken nutteloos is, heb ik even een geweldige paars op de kiek gezet:
[ afbeelding ]
Snap natuurlijk ook wel dat het voor zakelijk verkeer en vracht verkeer veel belangrijker is, maar zie al die teleurgestelde gezichtjes al voor me van kids die ineens toch niet op vakantie gaan. En daarbij ben ik zelf ook wel toe aan zon en warmtequote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach welnee, zo erg wordt dat echt niet. En die gezinnetjes zijn nog de minste zorg, als je kijkt naar de impact van het wegvallen van al het zakelijk- en vrachtverkeer. Maar ik ben er van overtuigd dat het gros eind deze week weer vliegt
Ik kan me de zorg wel voorstellen tho, zou het zelf ook wel hebben als ik een vlucht had geboekt
LOLquote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah dat trouwen is best lollig en zo maar ik heb al twee weken niet fatsoenlijk met mijn nagelspullies kunnen spelen.![]()
Ik heb die twee Shrek OPI's nog liggen om over te bloggen en 8 Eyeko's en twee BB Couture's en nog een hele berg Catrice en mijn duimnagelreparatie is gescheurd en heeft hoognodig aandacht nodig. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen.
Van een huidige collectiequote:Op maandag 19 april 2010 16:17 schreef Linnie20v het volgende:
Zo! Omdat mijn koffer inpakken nutteloos is, heb ik even een geweldige paars op de kiek gezet:
[ afbeelding ]
ik heb ze in het rek bij de KV zien staan laatst, alles van manhattan gaat er uit daar. Wat mooi Linnie!quote:
Nee joh deze week is alles weer in de lucht geloof me!quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Snap natuurlijk ook wel dat het voor zakelijk verkeer en vracht verkeer veel belangrijker is, maar zie al die teleurgestelde gezichtjes al voor me van kids die ineens toch niet op vakantie gaan. En daarbij ben ik zelf ook wel toe aan zon en warmte![]()
9 dagen curacao
Nou ja, je weet het nooit. Donderdag zeiden ze vrijdag, vrijdag zeiden ze zaterdag, zaterdag zeiden ze zondag en inmiddels zijn ze nog niet aan het vliegen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh deze week is alles weer in de lucht geloof me!
KLM vliegt vanavond mensen vanuit Suriname en de Antillen terugquote:Op maandag 19 april 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach welnee, zo erg wordt dat echt niet. En die gezinnetjes zijn nog de minste zorg, als je kijkt naar de impact van het wegvallen van al het zakelijk- en vrachtverkeer. Maar ik ben er van overtuigd dat het gros eind deze week weer vliegt
Ik kan me de zorg wel voorstellen tho, zou het zelf ook wel hebben als ik een vlucht had geboekt
WAUW!!!quote:Op maandag 19 april 2010 16:17 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |