Goed vermaakt maar was echt een stuk minder als vorig jaar
Kwamen aan rond 12 uur waarna we eerst +-45 minuten in de rij hebben gestaan, gelukkig draaide in de zaal grenzend aan de rij op dat moment Dune wat in de rij voor leuke meezingmomentjes zorge dus de sfeer zat er wel goed in. Controle was best streng dit keer, bewaker heeft 3 keer gevraagd of ik niks bij me had en controleerde alles grondig: Telefoon/Sigaretten/Schoenen etc. Maargoed niks gevonden dus het feest kon beginnen.
Bij binnenkomst eerst even gekeken bij Dailucia, draaide niet verkeerd aantal leuke plaatjes maar echt bijzonder was het natuurlijk niet. Toen naar de main geweest voor Wildstylez, draaide lekker. Was mooi om Defqon anthem eens in volle glorie te horen. Daarna was het tijd om naar Deepack te gaan, ik heb geprobeert de Fok!-Meet te zoeken maar het is me niet gelukt

Wel een persoon of 10 aangesproken omdat die wel enigzins aan de beschrijvingen voldeden maar geen van hen was een Fokker. (Is die meet er uberhaupt wel geweest?)
Na Deepack weer teruggegaan naar de grote zaal voor Technoboy, mooi vooraan staan beuken. Voor zover ik weet draaide hij ook een aantal oudere plaatjes, was leuk. Headhunterz daarna vond ik echt zwaar saai, iedereen op de main leek wel ingestort en er was geen sfeer meer te bekennen. Toen maar terug gegaan naar kleine zaal om Alpha Twins te kunnen zien.
Heb gemist wat er aan voorafging maar langzaamaan stortte het hele opblaaspodium in tijdens de set van Alpha Twins. Op een gegeven moment kon je ze niet meer zien draaien en toen hielden Villain en anderen het pdocium omhoog

Alpha Twins draaide een lekker setje met oa Gele Minuut remix en Under Attack
Crypsis was ook leuk alleen ook in de kleine zaal begon het al aardig leeg te lopen en zelf hadden we er ook niet veel zin meer in. Half uurtje eerder weggegaan 6:30 en toen met de auto weer terug.
+ PluspuntenAlpha Twins
Wildstylez
Veel mooie dames!
The Imperial Greenhouse Institute
- MinpuntenGeluid was kut, op sommige plekken was het volume bedroevend en op de main viel meerdere keren het geluid weg.
Soms was de sfeer ver te zoeken, niet alle personen waren ook even aardig ditmaal.
Lange rij bij de ingang, bende bij de wc's.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------