ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand gevenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Om 3 uur linksvooraan in de IGI bij Deepack dus?
Ik zal een zeer vet geel blauw blousje aanhebben dus daar herken je mij aan.![]()
Ik heb geen idee of ik julile ga herkennen.
Ik wist wel dat Bartman bovenop jou kast woontquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef de_huig het volgende:
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand geven
ik ben vanavond te herkennen aan wat er bovenop in mn kast ligt
Hehe is goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ga opletten..ik moet jou nl nog een hand geven
ik ben vanavond te herkennen aan wat er bovenop in mn kast ligt
acrobaat zeetie..quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ga incognito vanavond.. maar ik ben te herkennen aan een clown en een acrobaat en iemand die verdacht veel lijkt op B100
Same for mequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Grrommit het volgende:
AAAH kan niet wachten! nog anderhalf uur en ik ga op weg
quote:
Ja dat stukje had ik dus net gemist, maar zag wel hoe ze stuntelden om het weer overeind te krijgenquote:Op zondag 18 april 2010 08:10 schreef Grrommit het volgende:
Net terug. Om even snel een oordeel te maken: Qountdown was beter.
Heb de Fok!kers ook niet kunnen vinden![]()
Was wel leuk dat een dronken chick de Imperial Greenhouse liet instorten.
Morgen meer.
Of vanmiddag, wat dan ook.
Hoezo liet instorten?quote:Op zondag 18 april 2010 08:10 schreef Grrommit het volgende:
Net terug. Om even snel een oordeel te maken: Qountdown was beter.
Heb de Fok!kers ook niet kunnen vinden![]()
Was wel leuk dat een dronken chick de Imperial Greenhouse liet instorten.
Morgen meer.
Of vanmiddag, wat dan ook.
Nou:quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 14:13 schreef de_huig het volgende:
het was wel leukmaar mede door het niet top-fit zijn was dit wel echt een mindere editie dan vorig jaar.
psyko punkz: lekkere binnenkomer
alphaverb: pure baas
dune: die man kan eigenlijk niks, maar die happy hardcore plaatjes blijven goudmusic made addict was wel een misser though
toen ff eten en naar de main, laatste stukje wildstylez en begin van frontliner meegepikt. deed me allebei weinig.
deepack: was op zich gas geven, maar konden me niet echt in de stemming krijgen
b-front en digital punk: zijn ziek in hun hoofd
alphatwins: je zou hun moeder maar zijn
en toen het podium op instorten stond en er een of andere wappie chick van het podium was gelazerd, was het tijd voor eten en voor een beetje hakken bij pavo en buzz fuzz![]()
organisatie was zoals we gewend zijn, geluid viel tegen; vaak zacht en soms ook speakersets die uitvielen. Overall sfeer was ok, maar ook niet meer dan dat..volgend jaar beter
quote:01. Ivan Carsten - You Try To Play Me
02. Zatox & Tatanka - Proud To Be Loud
03. Zatox Feat. Nikkita - Raw Style
04. Wildstylez & Alpha² - Atrocious
05. Wildstylez - Revenge Of The Little Dick Motherfucker
06. Ran-D - Feel My Fire
07. Noisecontrollers - Surge Of Power
08. Zatox - Creation
09. Pavo - Communicate
10. Zatox & Tatanka - Gangsta
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
12. Zany - Angel Of The Sun
13. Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
14. Ran-D & Adaro - Under Attack
Niks van die strenge controle gemerkt eigenlijk, de wachtrij was om 23:00 ook maar 5 minuten.quote:Op zondag 18 april 2010 17:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kwamen aan rond 12 uur waarna we eerst +-45 minuten in de rij hebben gestaan, gelukkig draaide in de zaal grenzend aan de rij op dat moment Dune wat in de rij voor leuke meezingmomentjes zorge dus de sfeer zat er wel goed in. Controle was best streng dit keer, bewaker heeft 3 keer gevraagd of ik niks bij me had en controleerde alles grondig: Telefoon/Sigaretten/Schoenen etc. Maargoed niks gevonden dus het feest kon beginnen.
Was mijn eerste keer IQ en vond het opzicht ook niet echt super. Wel ok...quote:Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp, als ik dit zo lees was IQ niet het super feest waar iedereen op hoopte
Waar doel jij op dan? Het geluid viel half uit (iig een stuk zachter als bij de alpha Twins) en het was wel duidelijk te zien dat hij dat niet zo chill vond.. Maar verder ging het daar echt wel los hoor, beste set van IQquote:Op zondag 18 april 2010 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Net gehoord dat er wat drama was bij Crypsis. Nu staat ie al bijna niet op Q feesten maar dat zullen er nu niet meer worden ben ik bang
quote:Crypsis was mooi hard aan 't beuken, geluid stond vol aan. Na een half uur ging het geluid in eens zachter, maar de helft zo hard, je kon gewoon praten. Of er iets kapot ging, of q het volume omlaag gooide weet ik niet. Maar Crypsis was toen al boos, hij ging de speakers op het podium (die bedoeld zijn voor de artiest) verdraaien naar het publiek. Toen ging het wel weer wat beter. Toen kwam er om kwart voor 7 een keerl (van Q) het podium op die zei dat er mee op moest houden (terwijl ie tot 7u mocht). En toen werd ie gewoon echt kwaad. Pakte ie de Mic van Villain en riep iets in de trend van: "ja ik moet gewoon 10 minuten eerder stoppen, ik wordt hier gewoon genaait door Q-dance. Respect Q-dance Respect (sarcastisch)". Toen smeet ie echt keihard z'n koptelefoon op de draaitafels. En draaide ie nog 1 plaat, zonder licht en show op 't podium.
Overloadquote:Op zondag 18 april 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Zag zojuist in zijn trackllist dat we die beslissing 5 minuten te vroeg hebben gemaakt want daardoor wel overload - the anthem gemistook vet dat ie lowriders heeft gedraaid btw.
zo, dat is duidelijk!quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Om ff te quoten van het Hardtraxx forum:
[..]
Dat is echt schandalig, ik kan me zijn reactie heel erg goed voorstellen.. Je staat heel de nacht te wachten tot je mag kallen om een zaal op IQ af te sluiten en dan mag je je set neit eens afmaken..quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Crypsisquote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven?quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Bab00n het volgende:
Eerste keer Q-Dance en überhaupt eerste keer een dancefeest voor mij: Focking fantastisch! Lekker geluid, hoewel het zelfs mij opviel dat het geluid vaak weg viel op de main, maar kwam vrij snel weer terug. Dock 45 en Fausto vond ik echt geen ruk aan, heb lekker bij Titan en Psyko Punks gestaan en een beetje Alphaverb meegepakt. Vervolgens een restje Coone en Isaac wat erg lekker was. Maar daarna kwam Stephanie en godverrrdomme wat draaide die lekker zeg! Had al een beetje last van mijn knie, maar daarna helemaal, teering!
Enige die eraan kon tippen was Technoboy. Wildstylez was leuk, Beat Providers ook, maar Headhunterz viel me echt vies tegen, de eerste 5 tracks waren echt saaie, doodgedraaide troep. Kwam terug toen hij The Crew draaide, dat was dan wel errug lekker, maar Stephanie en Technoboy waren voor mij de helden van de avond. Noisecontrollers vond ik ook maar een standaardset afleveren eigenlijk, ben ook om 6:45 al weggegaan.
Maar goed, ook al draaide de helft een standaardset, het was nog steeds geweldig om mee te maken en te stampen, ga ik zeker vaker doen.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Bab00n het volgende:
Stephanie en Technoboy waren voor mij de helden van de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |