ze zeiden dat ze trots op me waren maar toch voel ik dat niet zoquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat moet? Snel loslaten? Als jouw ouders ook vinden dat het nu beter gaat, dan word er ooit op een dag vanzelf wel weer over gesproken, of nietEn dan is het gewoon goed
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ikkan je pas na het weekend weer helpen via MSN
Ow erm, sinds de oplevering. 11 jaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang woon je daar nou fles ?
whehehequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet tijdensMultitasken is voor vrouwen
proficiat Fhaquote:
dat is allangquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow erm, sinds de oplevering. 11 jaar.
tuurlijk wel gewoon een voorbindpiemel voor knopenquote:
Dan valt er nog niet veel te fappen, dat is gewoon aan een stuk plastic trekken. Dan kan ik net zo goed een cola fles pakken, daar komt tenminste nog iets uit als je goed schud.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
tuurlijk wel gewoon een voorbindpiemel voor knopen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan valt er nog niet veel te fappen, dat is gewoon aan een stuk plastic trekken. Dan kan ik net zo goed een cola fles pakken, daar komt tenminste nog iets uit als je goed schud.
whehehequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan valt er nog niet veel te fappen, dat is gewoon aan een stuk plastic trekken. Dan kan ik net zo goed een cola fles pakken, daar komt tenminste nog iets uit als je goed schud.
dan blijf je nog even veel dronkenquote:
Dan wacht ik juist altijd evenquote:
Zie PM zoquote:
er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Jah, dan hoeft niet meteen IEDEREEN weg te gaan
mijn msn doet het ook weer normaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus, printen doet dat kloteding ook al niet. Is dat ik maandag weer bij een echte laptop kan, want dit is gewoon kut met peren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |