abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:40:05 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80390008
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80390098
Liever een Judas met verstand dan Gudde Happel. Het zou onvergelijk zijn als Wanderson straks bij een andere club in Nederland schittert.

Maar goed, het is nog lang niet zover.
-
pi_80390158
Kut-TT trouwens. Zondag alleen winnen als je het de 2 weken erop ook doet. Anders lekker de tering met heel dit elftal.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:45:56 #4
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80390223
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:42 schreef Ritmo het volgende:
Liever een Judas met verstand dan Gudde Happel. Het zou onvergelijk zijn als Wanderson straks bij een andere club in Nederland schittert.

Maar goed, het is nog lang niet zover.
Hoezo onvergetelijk? Feijenoord kan hem nu niet betalen en vind het financieel onverantwoord. Dan houd het gewoon op. Kunnen we allemaal hoog en laag staan springen. De situatie is nu eenmaal niet anders.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:46:06 #5
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80390230
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Dat jij het feit dat je schijnbaar bij elke thuiswedstrijd bent, aandraagt als argument voor je 'echte' fanschap is weer lekker tekenend voor het iq van de gemiddelde havenslaaf

Nogmaals, je bent gefrustreerd, omdat je laatste sprankje hoop is weggenomen. Alleen met dit enorme voordeel maakte feyenoord een kans. Nu zijn de kansen eerlijk verdeeld en gaan jullie huilen. Wat mij betreft word de bekerfinale overigens NOOIT meer in die grafbak in rotterdam gespeeld. Slaat nergens op dat standaard feyenoord zo'n voordeel heeft. KNKB!!
Als de situatie andersom geweest was had je je mond gehouden. Feyenoord is te zwak om Ajax over 2 wedstrijden aan te kunnen en daarom ga je maar schreeuwen dat 'de charme van het bekertournooi zo weg is'
Hou toch op, je weet dat je bij eerlijke kansen, kansloos bent. Hypocriet!
Ik heb het niet over 'echte' supporter of niet, jij komt met het lul-verhaal dat ik me club zou moeten steunen. Dat doe ik ook, iedere week. Jammer dat het zelden wederzijds is

Ik ben inderdaad gefrustreerd, dat je dat al zo snel is opgevallen is me dan ook een raadsel. Echter heeft het niets te maken met de 'hoop op de beker', want dat kan me gestolen worden. Ik walg van de manier van werken van Ajax en vooral haar fans door de KNVB en de burgemeesters zo dusdanig onder druk te zetten dat ze met dit soort beslissingen komen.

Feyenoord is altijd al de host geweest voor de finale wedstrijden. Vroeger zelfs nog ook de supercup erbij alleen die ging op latere stadium naar Ajax zodat ze ook nog het gevoel hadden dat ze een rol van betekenis hebben in deze competitie. De finale is altijd 1 wedstrijd, waarom nu ineens twee? Omdat er wat internet hooli's van ajax wat shirtjes en plaatjes bij elkaar haalt? Ik zou me kapot schamen voor mijn eigen supporters na zulk wan-gedrag, maar het siert jullie arrogante karakter door het straal te negeren.

De kansen zijn niet eerlijk verdeeld. Feyenoord is ALTIJD de thuis-spelende ploeg, dat was al bekent vóór het toernooi, sterker nog, dat is al sinds het bestaan zo geweest. Jullie hebben niks te zoeken in de Kuip. Dit komt ook echt aan als een mokerslag dat we nu ook nog in die graftombe moeten spelen, had lekker die internet criminelen thuis gelaten en wij maken er wel een feest van hoor. Net als tegen Az/Psv en Twente, maar ook dat wordt ons niet gegunt.

En inderdaad, Feyenoord zal uit tegen Ajax weinig kans maken. Vervolgens kijken wij met een 3/4-0 achterstand de wedstrijd in de Kuip. Nee, dat is lekker. Daar lig je dan nachten voor de primera voor

En je kan bij wel kansloos noemen, maar wat jij dan moet voorstellen is me helemaal een raadsel.

Wat een idiote topic titel overigens, bah bah
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:46:07 #6
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80390232
Ik wil best zondag winnen, de 25ste wel te verstaan.
pi_80390263
Zondag gewoon lekker de A1 erin.
pi_80390291
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoezo onvergetelijk? Feijenoord kan hem nu niet betalen en vind het financieel onverantwoord. Dan houd het gewoon op. Kunnen we allemaal hoog en laag staan springen. De situatie is nu eenmaal niet anders.
Beenhakker had een constructie klaar. En vergeet niet dat als je goedkoop/gratis een speler kunt krijgen, je daarmee ook uit de problemen kunt komen als je hem 2 jaar later voor miljoenen verkoopt.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:48:19 #9
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80390337
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Beenhakker had een constructie klaar.
Wat er waarschijnlijk op neerkomt dat 100% van de transferrechten naar een derde partij gaat. Moet je niet willen als club.
Elite
Tegen TTIP
pi_80390394
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik wil best zondag winnen, de 25ste wel te verstaan.
Dat dus: of je wint de komende weken ALLES, of helemaal niets.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:49:34 #11
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80390410
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Beenhakker had een constructie klaar.
Klopt, die investeerders die hem hier wilden stallen konden echter niet financieël zekerheid geven (bankgarantie) waardoor het voor Feyenoord gezien de situatie waarin het zit absoluut onverantwoord was geweest om de deal te bevestigen.
Wat dat betreft eindelijk eens wat kunde in De Kuip, ongeacht of die jongen straks bij Arsenal (noem maar wat) terecht zou komen en 50 miljoen als prijskaartje om z'n nek heeft hangen of niet verder komt dat een Zweedse subtopper.

En Ritmo, alles of niets gaat me wat ver (al vind ik alles ook prima hoor), alles in competitieverband verliezen én de beker pakken teken ik ook voor hoor.
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:49:42 #12
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80390420
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat er waarschijnlijk op neerkomt dat 100% van de transferrechten naar een derde partij gaat. Moet je niet willen als club.
Wel spelers als Schaken en Auassar natuurlijk, die gaan over pakweg 2-3 jaar wel naar Real voor een top-prijs
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80390423
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Zo dom zou ie niet zijn lijkt me.
-
pi_80390470
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Klopt, die investeerders die hem hier wilden stallen konden echter niet financieël zekerheid geven (bankgarantie) waardoor het voor Feyenoord gezien de situatie waarin het zit absoluut onverantwoord was geweest om de deal te bevestigen.
Wat dat betreft eindelijk eens wat kunde in De Kuip, ongeacht of die jongen straks bij Arsenal (noem maar wat) terecht zou komen en 50 miljoen als prijskaartje om z'n nek heeft hangen of niet verder komt dat een Zweedse subtopper.
Tsja, niets doen en er maar wat jeugd en gratis VVV-kneuzen ingooien vind ik geen kunde, dat kan ik ook wel.
-
pi_80390562
quote:
‘Feyenoord krijgt concurrentie van Ajax in strijd om Wanderson’

Ajax zou verregaande interesse hebben in de diensten van Wanderson, de spits die in de afgelopen winterstop op het laatste nippertje niet naar Feyenoord verkaste. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet zou de Amsterdams club donderdag een afvaardiging richting Zweden gestuurd hebben om de verrichtingen van de aanvaller te bekijken.

De scouts werden niet teleurgesteld; Wanderson (24) maakte na rust een doelpunt voor GAIS Götebörg, zijn huidige broodheer in de competitiewedstrijd tegen Gefle. De vraag is of Ajax erin slaagt de Braziliaanse spits weg te kapen voor de neus van Feyenoord. Wekenlang leek de Zuid-Amerikaan een contract te gaan tekenen in De Kuip, maar door het ontbreken van een bankgarantie ketste de deal op het allerlaatste moment af.

Dit tot grote frustratie van de beleidsmakers in Rotterdam, en de technische staf. Zowel trainer Mario Been als adviseur Leo Beenhakker gingen er vanuit dat de komst van Wanderson mogelijk gemaakt zou worden. Onlangs liet laatstgenoemde nog weten dat hij hoopte Wanderson ooit te mogen verwelkomen bij Feyenoord. Wanderson zelf mengt zich niet in het circuit. “'Ajax is een grote club, maar ik concentreer me nu op GAIS. Al die verhalen, ik weet van niets”, zegt hij in Aftonbladet.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:56:07 #16
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80390738
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tsja, niets doen en er maar wat jeugd en gratis VVV-kneuzen ingooien vind ik geen kunde, dat kan ik ook wel.
De fout is door eerdere directies gemaakt die overal maar mee akkoord gingen onder het mom "Feyenoord gaat nooit kapot" en dan is het te makkelijk om het huidige bestuur dáar op af te rekenen.
Al heeft dit bestuur ook zo z'n fouten gemaakt en enkele gelukkig teruggedraaid (zie dat verhaal over jeugdspelers uit de A1/B1 enz. stallen in een talentenpool-constructie), maar die talentenpools waren gezien de situatie die er toen ook al was absoluut niet te verantwoorden, speculeren op mogelijk CL voetbal en daar een beleid op bepalen kan gewoon niet.

Hoe dan ook, inmiddels zien ze het licht en al is Gudde meer het type voor op kantoor gezien z'n (gebrek aan) uitstraling, we moeten het er maar mee doen en hij doet voor zover ik kan oordelen prima werk verder.
Al zou ik het liefst een topman uit het bedrijfsleven aan het roer zien die zijn sporen verdient heeft en écht geld kan genereren en weet hoe je een bedrijf moet runnen, eentje die uitspraken durft te doen die politiek incorrect zijn, Gudde waait wat dat betreft met alle winden mee.
En natuurlijk zou die Jacobs al lang weg moeten zijn, die heeft echt niets te zoeken bij Feyenoord.
pi_80390832
Is het niet zo te doen dat als Feyenoord Ajax tegen Twente kampioen maakt zij als douceurtje de beker mogen opstrijken?
Feest in Amsterdam en Rotterdam.
janneman
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:59:47 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80390887
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wel spelers als Schaken en Auassar natuurlijk, die gaan over pakweg 2-3 jaar wel naar Real voor een top-prijs
Laten we het maar met de jeugd doen. Spelen we zeker weten in de marge de komende 10 jaar.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:56 schreef Lastpost het volgende:
En natuurlijk zou die Jacobs al lang weg moeten zijn, die heeft echt niets te zoeken bij Feyenoord.
Dat is inderdaad de grootste boosdoener.
Elite
Tegen TTIP
pi_80390975
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zondag gewoon lekker de A1 erin.
Als je zelf niet Europa in wil, moet je dat vooral doen.
Je mag niet opzettelijk een minder elftal het veld insturen. Een van de straffen die uitgedeeld kan worden is puntenmindering.
pi_80391103
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:02 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Als je zelf niet Europa in wil, moet je dat vooral doen.
Je mag niet opzettelijk een minder elftal het veld insturen. Een van de straffen die uitgedeeld kan worden is puntenmindering.
Wie zegt dat het opzettelijk is?

Overigens ben ik het eens met de TT, gewoon winnen. Alleen ik zal er niet van wakker liggen mocht het niet gebeuren. Wel als het een gelijkspel wordt trouwens, daar hebben wij niks aan en ajax wel
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:06:14 #21
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80391121
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:58 schreef horstjan het volgende:
Is het niet zo te doen dat als Feyenoord Ajax tegen Twente kampioen maakt zij als douceurtje de beker mogen opstrijken?

Dat je dit überhaupt nog durft te overwegen, wordt nog liever opgeknoopt aan de hoogste boom
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:07:55 #22
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80391175
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:58 schreef horstjan het volgende:
Die theorie was toch al bedacht voor Twente en hun titel.
Kijken wie er het meeste biedt.
pi_80391249
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over 'echte' supporter of niet, jij komt met het lul-verhaal dat ik me club zou moeten steunen. Dat doe ik ook, iedere week. Jammer dat het zelden wederzijds is

Ik ben inderdaad gefrustreerd, dat je dat al zo snel is opgevallen is me dan ook een raadsel. Echter heeft het niets te maken met de 'hoop op de beker', want dat kan me gestolen worden. Ik walg van de manier van werken van Ajax en vooral haar fans door de KNVB en de burgemeesters zo dusdanig onder druk te zetten dat ze met dit soort beslissingen komen.
De ENIGE reden dat je gefrustreerd bent, is dat je cluppie na jarenlang in de middenmoot gehangen te hebben, nu zijn laatste sprankje hoop op een succesje ziet vervliegen, doordat de kansen gelijk getrokken worden. Principes of eer kunnen je geen reet schelen, die kennen Feyenoorders niet. Als het andersom was geweest had je precies zo gereageerd als de Ajacieden nu doen. Ga niet het heilig boontje spelen.
quote:
Feyenoord is altijd al de host geweest voor de finale wedstrijden.
Heb ik SCHIJT aan. 2010 lijkt mij een prachtig jaar om die verschrikkelijke traditie te verbreken.
quote:
Vroeger zelfs nog ook de supercup erbij alleen die ging op latere stadium naar Ajax zodat ze ook nog het gevoel hadden dat ze een rol van betekenis hebben in deze competitie. De finale is altijd 1 wedstrijd, waarom nu ineens twee? Omdat er wat internet hooli's van ajax wat shirtjes en plaatjes bij elkaar haalt? Ik zou me kapot schamen voor mijn eigen supporters na zulk wan-gedrag, maar het siert jullie arrogante karakter door het straal te negeren.
Omdat de veiligheid niet te garanderen is, maar dat ligt natuurlijk niet aan die brave feyenoorders. Het mooiste is, jullie hebben het voor jezelf verneukt. Finale hoort inderdaad één wedstrijd te zijn, maar WEL op neutraal terrein.
quote:
De kansen zijn niet eerlijk verdeeld. Feyenoord is ALTIJD de thuis-spelende ploeg, dat was al bekent vóór het toernooi, sterker nog, dat is al sinds het bestaan zo geweest. Jullie hebben niks te zoeken in de Kuip.
Feyenoord en de botervloot kunnen de graftyfus krijgen. Prima dat deze oneerlijk onzin afgelopen is.
quote:
En inderdaad, Feyenoord zal uit tegen Ajax weinig kans maken. Vervolgens kijken wij met een 3/4-0 achterstand de wedstrijd in de Kuip. Nee, dat is lekker. Daar lig je dan nachten voor de primera voor

En je kan bij wel kansloos noemen, maar wat jij dan moet voorstellen is me helemaal een raadsel.
Kijk, gooi het er maar uit. Zie je nou dat je gewoon gefrustreerd bent, omdat je gaat verliezen?

Succes trouwens zondag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 16-04-2010 18:08:32 ]
- AFCA -
pi_80391628
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:06 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat je dit überhaupt nog durft te overwegen, wordt nog liever opgeknoopt aan de hoogste boom
Je kan het ook zelf doen.
janneman
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:21:55 #25
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80391653
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

De ENIGE reden dat je gefrustreerd bent, is dat je cluppie na jarenlang in de middenmoot gehangen te hebben, nu zijn laatste sprankje hoop op een succesje ziet vervliegen, doordat de kansen gelijk getrokken worden. Principes of eer kunnen je geen reet schelen, die kennen Feyenoorders niet. Als het andersom was geweest had je precies zo gereageerd als de Ajacieden nu doen. Ga niet het heilig boontje spelen.
[..]

Heb ik SCHIJT aan. 2010 lijkt mij een prachtig jaar om die verschrikkelijke traditie te verbreken.
[..]

Omdat de veiligheid niet te garanderen is, maar dat ligt natuurlijk niet aan die brave feyenoorders. Het mooiste is, jullie hebben het voor jezelf verneukt. Finale hoort inderdaad één wedstrijd te zijn, maar WEL op neutraal terrein.
[..]

Feyenoord en de botervloot kunnen de graftyfus krijgen. Prima dat deze oneerlijk onzin afgelopen is.
[..]

Kijk, gooi het er maar uit. Zie je nou dat je gewoon gefrustreerd bent, omdat je gaat verliezen?

Succes trouwens zondag.
Nee hoor, mijn liefde voor Feyenoord is niet aan een plaats op de ranglijst verbonden. Tot in tegenstelling tot het gros van de Ajax supporters. Hier behoeft ook geen verder uitleg, mijn frustratie heb ik net al duidelijk aangegeven, ik heb geen derde partij nodig om mij te vertellen waarom ik gefrustreerd zou zijn.

De kansen zijn niet gelijk getrokken. Voordat het toernooi begon was er vastgesteld dat Feyenoord áltijd de thuis-spelende ploeg is in de finale. Altijd. Dat staat al weet ik niet hoelang in de regelementen. De Kuip is geen neutraal stadion als Feyenoord er de finale in speelt. Een knock-out toernooi met als finale een uit en thuis wedstrijd, hoe idioot wil je het hebben.

Waar jij schijt aan hebt zal mij een worst wezen. Jullie hebben die onderzetter al voor in die graftombe. Het is inderdaad triest dat als Ajax speelt de regels wel verandert kunnen worden. Het is maar goed dat jullie spelen op een rugby veld en dus niet waardig voor een finale plek.

De veiligheid is niet te garanderen omdat?... Zijn er berichten geweest vanuit onze kant? Geloof het niet, alleen de droeftoeters bij Ajax met hun stoere praatjes over het internet.

Wat kan ik genieten van de onmacht die Ajax heeft aankomende zondag, ik hoop echt met heel mijn hart en alles wat we hebben dat Twente ons ondersteboven speelt. Niks voelt beter dan die plofkop van Jol op de tv met tranen in zijn ogen dat zijn 'grote' ajax heeft gefaald ondanks de verwoede pogingen van de KNVB. En dan maar lekker focussen op de beker hoor jongens, wat was het ookalweer, een troost-prijs he?

Wens jezelf maar lekker sterkte

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 16-04-2010 18:08:58 ]
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:22:04 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80391654
Je begint eerst te zeiken over ons eergevoel en gebrek aan principes en nog geen 10 regels later heb je zelf schijt aan tradities, zeker zo'n figuur die het ook niets boeit als het wit-rood-wit ineens een andere indeling krijgt zolang je maar goed voetbal te zien krijgt.

Als er éen aanhang eergevoel heeft en principes is het die van ons wel en die bekerfinale is áltijd in Rotterdam en nu is het ineens een probleem omdat we tegen jullie moeten en is het ineens oneerlijk allemaal.
We hadden in de eerste opzet toch beiden evenveel supporters, notabene nog geloot wie er thuis speelt en dan nog gaan lopen ouwehoeren dat het oneerlijk is, kijk dan met je neus ook eens naar die fruitschaal die jullie mogen organiseren.

Dat wij zo minder kans maken is een duidelijk verhaal, maar dat heeft geen fuck met ons stadion te maken want we hadden net zo goed méer kans gehad als de bekerfinale in jullie graftombe gespeeld zou worden.
Jullie doen het nu zo draaien dat wij lopen te 'huilen' omdat het niet meer énkel in Rotterdam gespeelt wordt, dat ansich slaat al nergens op natuurlijk want die finale hoort in onze stad én een finale hoort gewoon over 1 pot voetbal te gaan, juist om de vorm van de dag en dan is het jammer als je rood krijgt, een fout maakt of wat dan ook, dat is de charme van een bekertoernooi.

En we hebben nou eenmaal meer kans in 90 minuten dan 180 minuten, dat moge duidelijk zijn en wees er blij mee, wij hebben een grootse prestatie neergezet door die finale te bereiken en nu worden onze kansen nogal verkleint door zo'n idiote ingreep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 16-04-2010 18:09:24 ]
pi_80392168
quote:

[..]

Hou toch op mafkees. De ENIGE reden dat je gefrustreerd bent, is dat je cluppie na jarenlang in de middenmoot gehangen te hebben, nu zijn laatste sprankje hoop op een succesje ziet vervliegen, doordat de kansen gelijk getrokken worden. Principes of eer kunnen je geen reet schelen, die kennen Feyenoorders niet. Als het andersom was geweest had je precies zo gereageerd als de Ajacieden nu doen. Ga niet het heilig boontje spelen.
[..]

[..]

[..]

[..]

Succes trouwens zondag.
Jij spoort vast 100%
pi_80392939
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Lastpost het volgende:

[..]

En Ritmo, alles of niets gaat me wat ver (al vind ik alles ook prima hoor), alles in competitieverband verliezen én de beker pakken teken ik ook voor hoor.
Eens. Maar dan weer niet alles in competitieverband winnen en de beker verliezen.
-
pi_80392950
- doe normaal -

[ Bericht 76% gewijzigd door Happel op 16-04-2010 18:07:23 ]
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:07:02 #30
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80392973
quote:

[..]
Verschrikkelijk omdat het in de Kuip is zeker.
Elite
Tegen TTIP
pi_80393083
En EdAtTheBar: als we over gelijke kansen gaan spreken: dan moeten alle finales maar opnieuw gespeeld worden. Ook b.v. de bekerfinale tegen Utrecht waarin jullie de beker stalen met een buitenspeldoelpunt. En de JC-schaal, ook allemaal opnieuw. Altijd thuisvoordeel voor Ajax.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ritmo op 16-04-2010 18:16:02 ]
-
pi_80393282
Echt...het is één groot complot.
pi_80393448
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:16 schreef patrickt37 het volgende:
Echt...het is één groot complot.
Een complot zie ik er niet in, een idioot slecht beleid wel.
-
pi_80393472
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Succes trouwens zondag.
Grappig om te lezen, bedankt
pi_80393640
Ed, nu wil ik toch ook graag weten of je de JC-schaal ook altijd oneerlijk gevonden hebt.
Waardeloze prijs misschien maar toch.
-
pi_80394255
quote:
Feyenoord vangt gestrande Britse teams op

Feyenoord krijgt komend weekend bezoek van drie Britse elftallen, die zaterdag, zondag en maandag training krijgen op Varkenoord. De in totaal 36 kinderen in de leeftijd van 12 tot 15 jaar zouden aanvankelijk donderdag naar Valencia vliegen voor een geplande trainingstage bij de Spaanse club uit de Primera Division, maar konden in verband met de aswolken die boven Europa hangen na een vulkaanuitbarsting op IJsland niet vertrekken. Dit betekende in principe dat alle voetballers weer huiswaarts moesten keren, maar na telefonisch overleg met Feyenoord werd als alternatief besloten dat de elftallen per veerboot naar Rotterdam konden komen, om hier de komende dagen te trainen onder leiding van Ben Wijnstekers.

De spelers uit Engeland en Schotland vertrekken aanstaande maandag aan het eind van de dag per boot weer uit Nederland. Tegen die tijd zullen ze meerdere trainingen op Varkenoord achter de rug hebben en ook spelen ze een oefenwedstrijd tegen vv Hellevoetsluis.
Meteen scouten
pi_80394351
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Meteen scouten
-
pi_80394456
Ik vind het wel een slimme zet
pi_80394635
Ben benieuwd wat voor elftallen dit dan zijn.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:00:54 #40
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80394759
Alsof ze bij Feyenoord zo ver zijn dat we talent herkennen in een 12 tot 15-jarige.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80395241
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:21 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn liefde voor Feyenoord is niet aan een plaats op de ranglijst verbonden. Tot in tegenstelling tot het gros van de Ajax supporters. Hier behoeft ook geen verder uitleg, mijn frustratie heb ik net al duidelijk aangegeven, ik heb geen derde partij nodig om mij te vertellen waarom ik gefrustreerd zou zijn.
Prima jongen, blijf dat jezelf maar wijsmaken. Ik ga je niet meer proberen te overtuigen, dat doet dat stemmetje in je achterhoofd wel. Stiekem weet je heel goed waarom je zo baalt, begrijp me niet verkeerd, dat is ook volkomen logisch.
quote:
De kansen zijn niet gelijk getrokken. Voordat het toernooi begon was er vastgesteld dat Feyenoord áltijd de thuis-spelende ploeg is in de finale. Altijd. Dat staat al weet ik niet hoelang in de regelementen. De Kuip is geen neutraal stadion als Feyenoord er de finale in speelt. Een knock-out toernooi met als finale een uit en thuis wedstrijd, hoe idioot wil je het hebben.
Nogmaals, regels gewoon veranderen. Schandalig dat zo'n prominent tournooi zijn climax moet bereiken in het stadion van een nietszeggend middenmotertje. Breng dat maar mooi naar de arena, waar ze wel weten hoe je mooi voetbal speelt.
quote:
Waar jij schijt aan hebt zal mij een worst wezen. Jullie hebben die onderzetter al voor in die graftombe. Het is inderdaad triest dat als Ajax speelt de regels wel verandert kunnen worden. Het is maar goed dat jullie spelen op een rugby veld en dus niet waardig voor een finale plek.
Jochie, feyenoord heeft opelijk respect voor wat er op zuid gebeurd in de ArenA. Daar is meer sfeer, dan in een half seizoen in de kuip. Probleem is dat de club elk ander sfeerinitiatief de kop indrukt. Je mag niet eens gaan staan met een groep jongens, lijkt wel een samenscholingsverbod. Alleen op zuid mag je je club steunen, anders is het te dicht bij het uitvak Bij jullie staan alleen doorgesnoven kneusjes te zwaaien en te schreeuwen. De haat tegen Ajax is het enige wat jou failliete club nog in leven houdt. De klassieker is het enige waar jullie nog naar toe leven.
quote:
De veiligheid is niet te garanderen omdat?... Zijn er berichten geweest vanuit onze kant? Geloof het niet, alleen de droeftoeters bij Ajax met hun stoere praatjes over het internet.
Zal wel niet nee. De hele 'harde kern' van feyenoord is uit elkaar gevallen sinds HvH. Iedereen heeft elkaar hand in hand verraden. Wat een loyale supportersgroep
quote:
Wat kan ik genieten van de onmacht die Ajax heeft aankomende zondag, ik hoop echt met heel mijn hart en alles wat we hebben dat Twente ons ondersteboven speelt. Niks voelt beter dan die plofkop van Jol op de tv met tranen in zijn ogen dat zijn 'grote' ajax heeft gefaald ondanks de verwoede pogingen van de KNVB. En dan maar lekker focussen op de beker hoor jongens, wat was het ookalweer, een troost-prijs he?
Ik ga er sowieso vanuit dat Twente wint. Ik zie niet in waarom ze zouden verliezen van een zwakke middenmoter. Liefst word ik ook geen kampioen door toedoen van feyenoord. Laat ze maar verliezen bij NAC.
quote:
Wens jezelf maar lekker sterkte
Elk seizoen dat wij boven dat dorp aan de maas eindigen is voor mij een topseizoen. Sterkte heb ik dus niet meer nodig. Naast de beker ook nog kampioen worden zou wel mooi zijn natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door EdAtTheBar op 16-04-2010 19:23:35 ]
- AFCA -
pi_80395476
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:27 schreef Ritmo het volgende:
Ed, nu wil ik toch ook graag weten of je de JC-schaal ook altijd oneerlijk gevonden hebt.
Waardeloze prijs misschien maar toch.
Nee dat heb ik niet, maar dat is voornamelijk omdat het me geen reet kan schelen. Als de JC-schaal de status had van de Engelse supercup, was ik er natuurlijk er blij mee geweest, daar maak ik geen geheim van. Ik had het begrepen als deze vervolgens op neutraal terrein gespeeld, maar dat lost het veiligheidsprobleem nog steeds niet op.
- AFCA -
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:22:58 #43
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80395497
Zoveel provocatie in 1 bericht, en dan maar zeggen dat wij gefrustreerd en jaloers zijn.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80395683
Door mensen als EdAtTheBar ga ik nog echt hopen dat m'n cluppie zondag gaat verliezen ook
pi_80395756
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:22 schreef Sinnie het volgende:
Zoveel provocatie in 1 bericht, en dan maar zeggen dat wij gefrustreerd en jaloers zijn.
Je begon zelf vriend, dat doe je overal op de Fok fora. Wie de bal kaatst... ik heb trouwens ook echt alle reden om gefrustreerd te zijn
- AFCA -
pi_80395927
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Door mensen als EdAtTheBar ga ik nog echt hopen dat m'n cluppie zondag gaat verliezen ook
alsof het 100% zeker is dat ajax van heracles gaat winnen...sorry hoor, ze hebben een paar leuke voetballers lopen, maar als team vind ik heracles minimaal gelijkwaardig.
heb ze tegen dh gezien en daar stolen ze de overwinning, nota bene tegen 10 man. daarbij heb ik ook de bekerwedstrijden tegen amateurs en bijv dordrecht nog in het achterhoofd.
dus dat zij die laatste 2 wedstrijden zomaar winnen staat voor mij nog allerminst vast. vind het maar een armoedig elftal.
kom op he, een team met vertonghen fuuurrrrnon en urbi et orbi in de basis kun je toch moeilijk een kampioensploeg noemen?! lijkt gvd wel een junioren elftal van FC Bal op t Dak!
pi_80396432
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso hopen dat je team verliest zodat een ander iets niet wint is triest. In welke categorie van sport dan ook
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80396775
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Sowieso hopen dat je team verliest zodat een ander iets niet wint is triest. In welke categorie van sport dan ook
Kun je nagaan hoe verbitterd de Feyenoord-fans zijn na die jaren ellende.
-
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 19:58:52 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80396869
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klopt. Ruiz!

Als de KNVB de bekercompeititie denkt te kunnen vervalsen, dan hoeft Feyenoord het ook niet al te nauw te nemen.

Flikte ajax dat met Cissé niet óók trouwens, dat ze ineens belangstelling hadden? En nu zomaar vanuit het niets hebben ze plotseling interesse in Wanderson. Goh.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80396987
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Klopt. Ruiz!

Als de KNVB de bekercompeititie denkt te kunnen vervalsen, dan hoeft Feyenoord het ook niet al te nauw te nemen.
Precies mijn gevoel ja.
quote:
Flikte ajax dat met Cissé niet óók trouwens, dat ze ineens belangstelling hadden? En nu zomaar vanuit het niets hebben ze plotseling interesse in Wanderson. Goh.
Dat vind ik een beetje vergezocht. Het zou hoogstens zo zijn dat we ze wakker maken en ze zelf ook eens een kijkje nemen.
-
pi_80397002
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Klopt. Ruiz!
Het is dan ook goede zaak dat een team laatst in Engeland bezwaar aantekende omdat een ander team een heel B-elftal er in stuurde.
quote:

Het meeste hieraan ligt aan de media hoor. Die is behoorlijk goed in vuurtjes stoken waardoor de fans weer allemaal een mening hebben over een 'gerucht' wat in wezen nergens bevestigd kan worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:04:12 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80397041
Ed is best grappig. Net een klein kind.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 20:08:25 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80397188
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is dan ook goede zaak dat een team laatst in Engeland bezwaar aantekende omdat een ander team een heel B-elftal er in stuurde.
[..]
Het lijkt me stug dat zo'n bezwaar ook maar enige kans maakt.
Maar goed: zo extreem zal het ook beslist niet worden zondag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80397267
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:04 schreef Happel het volgende:
Ed is best grappig. Net een klein kind.
Ach gossie
- AFCA -
pi_80397300
quote:

[..]

[..]

Het meeste hieraan ligt aan de media hoor. Die is behoorlijk goed in vuurtjes stoken waardoor de fans weer allemaal een mening hebben over een 'gerucht' wat in wezen nergens bevestigd kan worden.
De harde kern van Ajax en die van feyenoord (voor zover je daar nog van kunt spreken) hebben helemaal niet aangestuurd op een confrontratie. Is ook volkomen nutteloos, als er zoveel politie rondloopt.
- AFCA -
pi_80397332
quote:

[..]

Moeilijk te bewijzen. Been kan gewoon aanhalen dat Vlaar en Tomasson niet fit zijn, Bahia is geschorst en hij Wijnaldum en Fer rust wil geven voor de finale (die nu door de KNVB nog zwaarder is).

Zolang je geen 11 spelers vervangt kun je niet bewijzen dat er sprake is van bewust proberen te verliezen, of ze moeten die bal wel heel opzichtig in eigen doel tikken.
Hij heeft zelf al duidelijk aangegeven te willen winnen en dat het Ajax-verhaal bij hem als trainer niet leeft.

Maar goed, we winnen sowieso niet in Twente want Vlaar is officieel afgehaakt.
-
pi_80398131
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

nee, ajax heeft de afgelopen jaren veel meer reden gehad tot juichen

alleen psv is de dans ontsprongen en heeft nog regelmatig succes zowel nationaal als in europees verband geboekt.

zowel ajax als feyenoord hebben een pas op de plaats moeten maken ten gunste van provincie clubjes zoals AZ en Twente.

en dat terwijl ze bij die joden 80 miljoen aan spelers op de diverse banken en tribunes hebben zitten. en zodra de enige echte Verlosser eindelijk een helpende hand aanbiedt die dan ook gelijk keihard weigeren

Prachtig, hoe ze daar in Amsterdam over elkaar heen rollebollen. Heel Nederland geniet mee en ondertussen wordt die club daar vakkundig door nota bene de eigen mensen de nek omgedraaid

echt, mr. Bean in het kwadraat daar in amsterdam
pi_80398419
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nee, ajax heeft de afgelopen jaren veel meer reden gehad tot juichen

alleen psv is de dans ontsprongen en heeft nog regelmatig succes zowel nationaal als in europees verband geboekt.

zowel ajax als feyenoord hebben een pas op de plaats moeten maken ten gunste van provincie clubjes zoals AZ en Twente.

en dat terwijl ze bij die joden 80 miljoen aan spelers op de diverse banken en tribunes hebben zitten. en zodra de enige echte Verlosser eindelijk een helpende hand aanbiedt die dan ook gelijk keihard weigeren

Prachtig, hoe ze daar in Amsterdam over elkaar heen rollebollen. Heel Nederland geniet mee en ondertussen wordt die club daar vakkundig door nota bene de eigen mensen de nek omgedraaid

echt, mr. Bean in het kwadraat daar in amsterdam
Als Ajax niet heel snel maatregelen neemt zit het over 5 jaar in dezelfde situatie als Feyenoord nu zit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80398660
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als Ajax niet heel snel maatregelen neemt zit het over 5 jaar in dezelfde situatie als Feyenoord nu zit.
Ach, als ze deze zomer de selectie verkleinen, CL-geld (20 miljoen minimaal) mogen beschrijven plus binnen 2 jaar tientallen miljoenen mogen gaan bijschrijven voor Suarez en v.d. Wiel dan hoeven ze daar niet bang te zijn.

Enige wat ze moeten doen is niet meer met zo'n enorme selectie werken. Al is dat misschien ook weer de reden dat ze zo fris blijven spelen

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 16-04-2010 20:51:51 ]
-
pi_80398974
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ach, als ze deze zomer de selectie verkleinen, CL-geld (20 miljoen minimaal) mogen bijschrijven plus binnen 2 jaar tientallen miljoenen gaan vangen voor Suarez en v.d. Wiel dan hoeven ze daar niet bang te zijn.

Enige wat ze moeten doen is niet meer met zo'n enorme selectie werken. Al is dat misschien ook weer de reden dat ze zo fris blijven spelen
mooie praatjes vullen geen gaatjes. ik hoor dat soort verhalen nu al een jaar of 15....eigenlijk vanaf het in 97 bergafwaarts gegaan is in amsterdam. en elkaar jaar weer kopen ze daar voor de meest absurde bedragen de meest kwaliteitloze spelers, uitzonderingen daargelaten.
met een beetje normaal beleid en kennis van zaken hadden ze die derde ster allang gehad en psv lacht zich helemaal rot. die hebben er optimaal van geprofiteerd.
met die hansworst die daar nu aan het roer staat hoeven we in ieder geval niet bang te zijn dat ze binnen afzienbare tijd terugkeren naar de hoogtijdagen a la cruijff, swart, petterson en bergkamp!
gelukkig hebben ze de foto's nog hangen in het spelershome
pi_80398983
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ach, als ze deze zomer de selectie verkleinen, CL-geld (20 miljoen minimaal) mogen bijschrijven plus binnen 2 jaar tientallen miljoenen gaan vangen voor Suarez en v.d. Wiel dan hoeven ze daar niet bang te zijn.

Natuurlijk, je kunt spelers die niet in vorm zijn/geblesseerd/geschorst makkelijker opvangen.

Ze hebben ook alweer die Lodeiro gehaald, die kan een jaartje regelmatig spelen en alvast wennen.

PSV, Ajax, Twente hebben gewoon een veel bredere selectie. Ook AZ nog wel, kijk eens naar de aanvallende opties die ze daar hebben: Lens, El Hamdaoui, Dembélé, Pelle, Jonathas, en dan heb je nog aanvallende middenvelders/buitenspelers. Dan heeft een trainer wat te kiezen.
pi_80399011
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

mooie praatjes vullen geen gaatjes. ik hoor dat soort verhalen nu al een jaar of 15....eigenlijk vanaf het in 97 bergafwaarts gegaan is in amsterdam. en elkaar jaar weer kopen ze daar voor de meest absurde bedragen de meest kwaliteitloze spelers, uitzonderingen daargelaten.
met een beetje normaal beleid en kennis van zaken hadden ze die derde ster allang gehad en psv lacht zich helemaal rot. die hebben er optimaal van geprofiteerd.
met die hansworst die daar nu aan het roer staat hoeven we in ieder geval niet bang te zijn dat ze binnen afzienbare tijd terugkeren naar de hoogtijdagen a la cruijff, swart, petterson en bergkamp!
Ah gossie, wat een schatje ben jij
Hoe is het weer in Den Haag?
- AFCA -
pi_80399052
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:52 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Ah gossie, wat een schatje ben jij
Hoe is het weer in Den Haag?
hoi!
pi_80399087
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Maar dit is voor het eerst sinds jaren dat ze daar goed presteren.
Het kan ook weer bergopwaarts hé? In combinatie met een Feyenoord dat bergafwaarts gaat
-
pi_80399176
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Natuurlijk, je kunt spelers die niet in vorm zijn/geblesseerd/geschorst makkelijker opvangen.

Ze hebben ook alweer die Lodeiro gehaald, die kan een jaartje regelmatig spelen en alvast wennen.

PSV, Ajax, Twente hebben gewoon een veel bredere selectie. Ook AZ nog wel, kijk eens naar de aanvallende opties die ze daar hebben: Lens, El Hamdaoui, Dembélé, Pelle, Jonathas, en dan heb je nog aanvallende middenvelders/buitenspelers. Dan heeft een trainer wat te kiezen.
Wij hebben opzich ook geen smalle selectie met allemaal voormalig internationals op de bank. En bij Ajax zit er ook ontzettend veel jeugd in de selectie. Als je Bruins, Hofland, Babovic, De Cler en Makaay (plus een boel gretige talenten) in kunt brengen is dat geen ramp.

Alleen voorin zijn we zowel in de breedte als in de hoogte zeer slecht bezet.
-
pi_80399479
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wij hebben opzich ook geen smalle selectie met allemaal voormalig internationals op de bank. En bij Ajax zit er ook ontzettend veel jeugd in de selectie. Als je Bruins, Hofland, Babovic, De Cler en Makaay (plus een boel gretige talenten) in kunt brengen is dat geen ramp.

Alleen voorin zijn we zowel in de breedte als in de hoogte zeer slecht bezet.
Niet alleen in de aanval. Dani Fernandez ligt er maandenlang uit en je moet een jeugspeler laten debuteren omdat dat de enige optie is. In eerste instantie zelfs een die eigenlijk in het centrum hoort. Dat is een enorme gok hoor, uit pure noodzaak. Noem me een andere club uit de eredivisie die aan de competitie begint met maar 1 rechtsback in de selectie....

Het is prima als de jeugd kansen krijgt, maar je mag gewoon niet afhankelijk worden van jongens van 17/18 die 0,0 ervaring hebben.
pi_80399931
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Niet alleen in de aanval. Dani Fernandez ligt er maandenlang uit en je moet een jeugspeler laten debuteren omdat dat de enige optie is. In eerste instantie zelfs een die eigenlijk in het centrum hoort. Dat is een enorme gok hoor, uit pure noodzaak. Noem me een andere club uit de eredivisie die aan de competitie begint met maar 1 rechtsback in de selectie....
Nou, noem mij eens de back-up voor bijvoorbeeld v.d. Wiel? Zoveel goede RB's hebben we niet in de eredivisie.

En een jeugdspeler op de bank hebben is niet zo erg, het gaat om het niveau van die jeugdspeler. En het niveau waarop De Vrij en Schenkeveld zitten is al zeer aardig. Jongens als Fer zijn geen jeugdspelers meer, maar volwaardige basisspelers.
quote:

Het is prima als de jeugd kansen krijgt, maar je mag gewoon niet afhankelijk worden van jongens van 17/18 die 0,0 ervaring hebben.
Eens, daarom zijn Auasar en Schaken gehaald. Niet dat ik er heel blij mee ben, maar het zijn wel spelers met ervaring die je als wissel kunt gebruiken.
-
pi_80400531
- doe normaal -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 16-04-2010 21:34:58 ]
pi_80400664
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:13 schreef Ritmo het volgende:
En een jeugdspeler op de bank hebben is niet zo erg, het gaat om het niveau van die jeugdspeler. En het niveau waarop De Vrij en Schenkeveld zitten is al zeer aardig. Jongens als Fer zijn geen jeugdspelers meer, maar volwaardige basisspelers.

Ja, dat kunnen we inmiddels vaststellen, dat ze goed genoeg zijn daarvoor, maar aan het begin van het seizoen waren ze nog A-junioren en wist niemand dat zeker.
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:35:31 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80400987
Schenkeveld vond ik het wel goed doen afgelopen woensdag. Zulke dingen geven wel hoop voor de toekomst.
Elite
Tegen TTIP
pi_80401379
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen we inmiddels vaststellen, dat ze goed genoeg zijn daarvoor, maar aan het begin van het seizoen waren ze nog A-junioren en wist niemand dat zeker.
Maar als die zich niet zo goed ontwikkelden als ze nu gedaan hebben zaten die allemaal nog in de bank en stonden Hofland, De Cler en Makaay in de basis.

Ajax heeft precies evenveel jeugdspelers bij de selectie als ons las ik geloof ik laatst, maar daar spelen Suarez en De Zeeuw bij (maar goed, wij hebben dan weer Tomasson en Vlaar). Ze hebben misschien een brede selectie, maar zijn mensen als Kennedy, Wielaert en Atouba nou wel van meerwaarde tegenover wat gemiddelde A1-spelers?

Presteren met een selectie waarvan 60 % eigen jeugd is, is dus zeker wel mogelijk.
-
pi_80401472
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:35 schreef Happel het volgende:
Schenkeveld vond ik het wel goed doen afgelopen woensdag. Zulke dingen geven wel hoop voor de toekomst.
Hoop wel dat ie zich doorontwikkeld. Bij Feyenoord beginnen talenten vaak ontzettend hoopvol maar blijven dan op een bepaald niveau hangen na een jaartje of anderhalf a 2. Misschien gebrek aan Europese wedstrijden ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ritmo op 16-04-2010 22:44:18 ]
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:33:04 #73
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80403707

[ Bericht 100% gewijzigd door nubreektmijnklomp op 16-04-2010 22:39:34 ]
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:36:07 #74
189963 nubreektmijnklomp
pi_80403821
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:33 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

alsof het 100% zeker is dat ajax van heracles gaat winnen...sorry hoor, ze hebben een paar leuke voetballers lopen, maar als team vind ik heracles minimaal gelijkwaardig.
heb ze tegen dh gezien en daar stolen ze de overwinning, nota bene tegen 10 man. daarbij heb ik ook de bekerwedstrijden tegen amateurs en bijv dordrecht nog in het achterhoofd.
dus dat zij die laatste 2 wedstrijden zomaar winnen staat voor mij nog allerminst vast. vind het maar een armoedig elftal.
kom op he, een team met vertonghen fuuurrrrnon en urbi et orbi in de basis kun je toch moeilijk een kampioensploeg noemen?! lijkt gvd wel een junioren elftal van FC Bal op t Dak!
kan je je voorstellen hoe slecht de rest van de competitie is als ze alsnog alles winnen met grote cijfers.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80405130
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

kan je je voorstellen hoe slecht de rest van de competitie is als ze alsnog alles winnen met grote cijfers.
Dat zagen we in Europa wel idd. Als Ajax niet net in die periode tegen het zeer matige Juventus wat uit vorm was, was het de enige club die nog een beetje kans had op een halve finale of zefls finale. De andere Nederlandse clubs maken allemaal 0 % aanspraak, scoren veel te weinig. Ajax steekt er idd helaas wat bovenuit nu. Maar daar betalen ze wel een hoge prijs voor, al kunnen ze dat nog hebben.

Maar goed, dit is het Feyenoord-topic.
-
pi_80410494
Twente thuis is erg sterk. Feyenoord zal daar alleen punten kunnen pakken als ze er echt voor de volle 100% tegen aan gaan. Maar ik betwijfel of ze het zullen doen, Twente gaat dit wel winnen denk ik.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 17 april 2010 @ 05:42:41 #77
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_80411048
Hup Feijenoord
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_80411931
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:35 schreef Happel het volgende:
Zeker met wat er nog meer doorstroomt (verkapte tvp)
  Moderator zaterdag 17 april 2010 @ 13:12:09 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80416903
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:02 schreef Ritmo het volgende:

Dat vind ik een beetje vergezocht. Het zou hoogstens zo zijn dat we ze wakker maken en ze zelf ook eens een kijkje nemen.
Waarbij dat meteen in de pers terechtkomt en het prijs opdrijven kan beginnen.
Waardeloos.
En met Cissé waren ze óók ineens geïnteresseerd nadat Feyenoord zich voor hem had gemeld.

Het kan een keer gebeuren hoor, dat je in elkaars vaarwater zit, maar om je nu nog te melden voor Wanderson, ik vind dat eigenlijk not done. Het is niet verboden maar fris is het ook niet.
pi_80418742
Hup Feyenoord!!!!!!

Groet van een Ajacied!

Ps. gaat Feyenoord wel zijn best doen zondag? Ik heb namelijk begrepen dat ze het Ajax eigenlijk niet gunnen...
  zaterdag 17 april 2010 @ 14:43:15 #81
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80419550
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:11 schreef Apekoek het volgende:
Hup Feyenoord!!!!!!

Groet van een Ajacied!

Ps. gaat Feyenoord wel zijn best doen zondag? Ik heb namelijk begrepen dat ze het Ajax eigenlijk niet gunnen...

Quelle surprise?

Zitten trouwens wel een hoop ajacieden hier om Feyenoord aan te moedigen? En dan mij verwijten dat ik me niet bezig houd met Feyenoord?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80421007
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:43 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Quelle surprise?

Zitten trouwens wel een hoop ajacieden hier om Feyenoord aan te moedigen? En dan mij verwijten dat ik me niet bezig houd met Feyenoord?
Geen surprise inderdaad Maar gaat feyenoord er gewoon voor of laten ze voor wat het is?
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:48:49 #83
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80421047
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Geen surprise inderdaad Maar gaat feyenoord er gewoon voor of laten ze voor wat het is?
Feyenoord zal er wel voor gaan denk ik, maar ik hoop het niet.

Gelukkig heeft Tomasson weer ergens last van en Vlaar last van zijn hamstring en Bahia geschorst dus denk dat het wel goed komt met die nederlaag
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80421048
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nee, gaan gewoon voor de 3 punten. Maak je geen zorgen
pi_80421190
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:48 schreef zlakto het volgende:

[..]

Nee, gaan gewoon voor de 3 punten. Maak je geen zorgen
Top! By the way ik ben niet zo'n Ajacied die Rotterdam wil plat gooien, Feyenoord heeft altijd sympathie van mij gehad wegens de rijke history net als Ajax.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:56:31 #86
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80421250
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Top! By the way ik ben niet zo'n Ajacied die Rotterdam wil plat gooien, Feyenoord heeft altijd sympathie van mij gehad wegens de rijke history net als Ajax.
Ach, maar dat hoeft niet te betekenen dat die sympathie wederzijds is. Ik zie Amsterdam liever van de landkaart verdwijnen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:09:00 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80422905
quote:
Feyenoord-fans tegen spelers: Jullie móeten verliezen

ROTTERDAM - Een deel van de harde kern van Feyenoord heeft vanmiddag bij de laatste training van de Rotterdamse club voor het competitieduel met FC Twente op niet mis te verstane wijze laten blijken dat ,,de spelers morgen móeten verliezen''. De 150 tot 200 supporters willen ,,absoluut niet'' dat Ajax in de race om de landstitel profiteert van een eventuele zege van Feyenoord.
Heerste er donderdagavond bij een protestmars een grimmige sfeer, vanmiddag op Varkenoord - het trainingscomplex van Feyenoord nabij de Kuip - bleven bedreigingen achterwege. Niettemin maakten de fans luidkeels duidelijk dat Feyenoord van FC Twente moet verliezen. Ze willen niet dat Ajax volgende week profiteert van puntenverlies van de koploper uit Enschede. Bovendien zit het de supporters van Feyenoord niet lekker dat de finale van de strijd om de KNVB-beker over twee wedstrijden wordt uitgevochten.

Kort na de training op Varkenoord vertrok de selectie van Mario Been al naar het oosten des lands. Feyenoord overnacht in de buurt van Enschede.

Alle eredivisieduels beginnen morgen om 14.30 uur. (MC)
Mijn god.
Elite
Tegen TTIP
pi_80423330
quote:
Ruim 100 supporters protesteren in Zeist

Ruim honderd supporters hebben in Zeist bij het hoofdkantoor van de KNVB geprotesteerd tegen de dubbele bekerfinale. Supporters spraken via sms af in de Zeisterse bossen. De politie was met een groot aantal agenten aanwezig, maar hoefde niet in te grijpen. De demonstratie verliep rustig.
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:16:09 #89
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80424629
Ach Happel, zullen we het er maar op houden dat de 1 er fanatieker in is dan de ander?

Word trouwens wel een samenvatting van 7 tot 12 denk ik met al die gespeelde wedstrijden
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:22:17 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80424786
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:16 schreef Sinnie het volgende:
Ach Happel, zullen we het er maar op houden dat de 1 er fanatieker in is dan de ander?
Je kan het ook overdrijven. Bijna eisen dat ze verliezen, dat is gewoon ziek. Heeft niks meer met voetbal te maken. En je hoeft mij niks te vertellen over fanatisme. Daarvoor ken je me duidelijk niet goed genoeg.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:23:49 #91
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80424828
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven. Bijna eisen dat ze verliezen, dat is gewoon ziek. Heeft niks meer met voetbal te maken. En je hoeft mij niks te vertellen over fanatisme. Daarvoor ken je me duidelijk niet goed genoeg.
Ik twijfel ook niet aan jouw fanatisme, het ging mij erom dat sommige wat te ver gaan. Ik wil ook niets liever dan dat Feyenoord verliest zondag van Twente maar ik zou niet moord en brand schreeuwen en eisen dat de spelers moeten verliezen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:11:19 #92
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80426044
Wie vinden jullie verdedigend beter, leerdam of de vrij? want de vrij had het laatst lastig tegen suarez.
en kunnen we tegen ajax misschien niet beter de cler linksback zetten ivm de snelheid van rommedahl...en de cler heeft aanvallend geode kwaliteiten.
Misschien een idee om de guzman zondag te laten spelen? Kunnen we kijken hoe hij het doet.... of slecht... Kan ie tenminste een keer niet falen.
pi_80426126
De Vrij is verdedigend veel beter dan Leerdam natuurlijk. En ik vond het hem helemaal niet zo lastig hebben tegen suarez. Alleen aanvallend ben ik nog niet echt overtuigd van de Vrij. Veel rushes, maar zijn passing is nog niet heel erg best.
pi_80427014
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Mijn god.
Dat jij ze nou graag de dubbel persoonlijk af komt leveren...
De beker hebben ze, de titel mogen ze absoluut niet krijgen.
-
pi_80427055
Ik kom mij melden als 1-dag-fan. Mag dat?
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:46:16 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80427109
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat jij ze nou graag de dubbel persoonlijk af komt leveren...
De beker hebben ze, de titel mogen ze absoluut niet krijgen.
Je bent geen haar beter, dan die hooligans die je altijd zo verfoeid. Verdomde hypocriet.

Weet je wat. Misschien moeten we ze allemaal maar een kogelbrief sturen. Want ze moeten verliezen! Laten we ze gewoon bedreigen, mag best.
Elite
Tegen TTIP
pi_80427126
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bent geen haar beter, dan die hooligans die je altijd zo verfoeid. Verdomde hypocriet.
Uh? Want een keer roepen dat je niet moet winnen staat gelijk aan bakstenen naar de ME gooien?
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:48:02 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80427161
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Uh? Want een keer roepen dat je niet moet winnen staat gelijk aan bakstenen naar de ME gooien?
Jij weet niet wie er vanmiddag op dat veld stonden. Ik wel. Dat waren die bakstenen gooiende hooligans.
Elite
Tegen TTIP
pi_80427205
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij weet niet wie er vanmiddag op dat veld stonden. Ik wel. Dat waren die bakstenen gooiende hooligans.
En dat zijn toch zulke goede jongens volgens jou?
-
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:51:58 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80427290
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dat zijn toch zulke goede jongens volgens jou?
We hadden het hier niet over mij. Of wel? Maar zoals ik net al zei. Volgende keer moeten ze maar gewoon kogelbrieven gaan sturen.

Durf ook te wedden, dat mochten we morgen winnen er gewoon grote verontwaardiging ontstaat onder de supporters. Op dat moment ga ik de ajacieden nog gelijk geven ook. De haat is groter voor Ajax, dan de liefde voor Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_80427451
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:51 schreef Happel het volgende:

[..]

We hadden het hier niet over mij. Of wel? Maar zoals ik net al zei. Volgende keer moeten ze maar gewoon kogelbrieven gaan sturen.

Durf ook te wedden, dat mochten we morgen winnen er gewoon grote verontwaardiging ontstaat onder de supporters. Op dat moment ga ik de ajacieden nog gelijk geven ook. De haat is groter voor Ajax, dan de liefde voor Feijenoord.
Waar ik vooral kwaad om zou zijn is als ze morgen winnen, maar dan in Amsterdam opeens met 3-0 Ajax laten winnen. Of dat ze er morgen een gelijkspel uitslepen en alsnog 5e worden.

Zo sta je met je eigen domheid met lege handen te kijken naar Amsterdam dat feest viert. Die 4e plek hadden die spelers een maand geleden al veilig moeten stellen tegen NEC en NAC.
-
pi_80427625
En wat gaat er gebeuren als ze winnen? Gaan ze dan de selectie in elkaar slaan bij terugkomst in Rotterdam ? Er is een tijd geweest dat Feyenoord en het legioen aanzien genoot, maar dat is allang vervlogen. En deze actie is toch wel illustratief voor de parodie op de topclub die het eens was.
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:06:56 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80427707
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]Zo sta je met je eigen domheid met lege handen te kijken naar Amsterdam dat feest viert. Die 4e plek hadden die spelers een maand geleden al veilig moeten stellen tegen NEC en NAC.
Gast, je zit je alleen maar druk te maken om die joden. Boeit jou het nou wat Feijenoord doet.
Elite
Tegen TTIP
pi_80427840
5e is beter. Extra ronde EL, meer inkomsten, misschien leuk tripje

Wel zuur als je dan uitgeschakeld wordt
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:18:26 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80428026
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:12 schreef Ruud het volgende:
Wel zuur als je dan uitgeschakeld wordt
Daarom moet je dus voor de 4de plaats gaan.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:19:25 #106
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80428060
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Inderdaad. EL-groepsfase bereiken is prioriteit nummer 1 volgend seizoen.
2000 light years from home
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:33:53 #107
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80428498
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 18:16 schreef Sinnie het volgende:

Word trouwens wel een samenvatting van 7 tot 12 denk ik met al die gespeelde wedstrijden
Ik hou van Ajax maar ook voetbal in het algemeen, ik steun bijvoorbeeld naast Ajax het gehele Nederlandse voetbal. Heeft niets met hardcore fans te maken, maar met je eigen intelligentie en de liefde voor het spel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Happel op 17-04-2010 20:54:03 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:37:21 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80428606
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik hou van Ajax maar ook voetbal in het algemeen, ik steun bijvoorbeeld naast Ajax het gehele Nederlandse voetbal. Heeft niets met hardcore fans te maken, maar met je eigen intelligentie en de liefde voor het spel.
Ik vind jou een arrogante kneus omdat je jezelf slimmer vindt omdat je van Ajax én voetbal houdt. Het is misschien lastig te begrijpen als Ajacied, maar bij veel Feyenoord-supporters komt Feyenoord op de eerste plaats, en niet het voetbal.

Als ik niet voor Feyenoord zou zijn (en ook niet voor een andere club), dan zou ik waarschijnlijk nooit naar voetbal kijken. Ben ik nu dom? Het interesseert me geen zak wat andere ploegen behalve Feyenoord presteren als er geen verband is met Feyenoord.

[ Bericht 2% gewijzigd door Happel op 17-04-2010 20:54:17 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:43:24 #109
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80428784
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je steunt Ajax niet, je bent voor Ajax omdat ze goed voetballen. Durf mijn geld er blind op in te zetten dat je zelden wedstrijden bezoekt. En dan maar hoog en laag springen dat ik me club niet steun omdat ik net zo goed bezig ben met de wedstrijden van Ajax.

Ik ben voor Feyenoord, niet voor het voetbal. Ik ben voor de supporters, de sfeer en de historie. Ik ben er voor het stadion, de belevenis en de saamhorigheid. Verder staat of valt mijn dag met het resultaat van Feyenoord, maar het voetbal kan me geen flikker schelen.

Dat is het verschil tussen jou en mij en tevens ook het verschil tussen Feyenoord en Ajax supporters. Overigens laag om dan meteen over intelligentie en 'soort' te spreken. Maar goed, doe waar je je goed bij voelt droeftoeter.

[ Bericht 5% gewijzigd door Happel op 17-04-2010 20:54:39 ]
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:44:22 #110
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80428807
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind jou een arrogante kneus omdat je jezelf slimmer vindt omdat je van Ajax én voetbal houdt. Het is misschien lastig te begrijpen als Ajacied, maar bij veel Feyenoord-supporters komt Feyenoord op de eerste plaats, en niet het voetbal.

Als ik niet voor Feyenoord zou zijn (en ook niet voor een andere club), dan zou ik waarschijnlijk nooit naar voetbal kijken. Ben ik nu dom? Het interesseert me geen zak wat andere ploegen behalve Feyenoord presteren als er geen verband is met Feyenoord.
Ik vind dat kort door de bocht, ik ben echt fanatiek fan van het spel voetbal en mijn club die ik steun is Ajax. Ik zeg niet dat ik slimmer ben omdat ik van Ajax houd, dat heb jij verkeerd geïnterpreteerd. Ik vind supporters die puur en alleen naar hun eigen club kijken en voor geen enkel ander voetbal interesseren kortzichtige mensen met enorme oogkleppen op, dus ja ik vind jou een domme koe als jij zo bent. Dan mag jij mij arrogant noemen, maar ik heb tenminste geen oogkleppen op.
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:46:27 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80428862
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik vind dat kort door de bocht, ik ben echt fanatiek fan van het spel voetbal en mijn club die ik steun is Ajax. Ik zeg niet dat ik slimmer ben omdat ik van Ajax houd, dat heb jij verkeerd geïnterpreteerd. Ik vind supporters die puur en alleen naar hun eigen club kijken en voor geen enkel ander voetbal interesseren kortzichtige mensen met enorme oogkleppen op, dus ja ik vind jou een domme koe als jij zo bent. Dan mag jij mij arrogant noemen, maar ik heb tenminste geen oogkleppen op.
Ik heb niks verkeerd geïnterpreteerd, jij zegt dat je mensen een domme koe vindt als ze alleen interesse hebben voor hun eigen club. Ik vind jou een kneus omdat je denkt voor anderen te mogen bepalen waar hun interesses moeten liggen om geen domme koe te zijn. Zo simpel is het. Jij hebt geen alleenrecht op de waarheid. Meningen verschillen, soit. Maar ga niet doen alsof mensen met een andere mening dom zijn. Slaat gewoon nergens op.
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:47:03 #112
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80428885
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Je steunt Ajax niet, je bent voor Ajax omdat ze goed voetballen. Durf mijn geld er blind op in te zetten dat je zelden wedstrijden bezoekt. En dan maar hoog en laag springen dat ik me club niet steun omdat ik net zo goed bezig ben met de wedstrijden van Ajax.

Ik ben voor Feyenoord, niet voor het voetbal. Ik ben voor de supporters, de sfeer en de historie. Ik ben er voor het stadion, de belevenis en de saamhorigheid. Verder staat of valt mijn dag met het resultaat van Feyenoord, maar het voetbal kan me geen flikker schelen.

Dat is het verschil tussen jou en mij en tevens ook het verschil tussen Feyenoord en Ajax supporters. Overigens laag om dan meteen over intelligentie en 'soort' te spreken. Maar goed, doe waar je je goed bij voelt droeftoeter.
Jij bent zelf een droeftoeter, ik hou al zo lang ik leef van Ajax, ook toen ze 6e waren geëindigd, heeft helemaal niets met een goed resultaat destijds te maken. Daarbij komt dat ik liefde voor Amsterdam heb, er gewoond heb, familie er heb, wat heeft dat met alleen goed voetballen te maken. Jij snapt mij kennelijk niet helaas heb jij ook oogkleppen op.
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:50:12 #113
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80428968
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb niks verkeerd geïnterpreteerd, jij zegt dat je mensen een domme koe vindt als ze alleen interesse hebben voor hun eigen club. Ik vind jou een kneus omdat je denkt voor anderen te mogen bepalen waar hun interesses moeten liggen om geen domme koe te zijn. Zo simpel is het. Jij hebt geen alleenrecht op de waarheid. Meningen verschillen, soit. Maar ga niet doen alsof mensen met een andere mening dom zijn. Slaat gewoon nergens op.
Jij hebt gelijk, echter vind ik je een dommekoe als je zo kortzichtig bent, door mensen zoals jou heb je ook steeds meer ruzie en rellen. Ik hou van Ajax maar ik waardeer als echte voetbal fan ook de prestaties die Feyenoord in het verleden heeft gegeven. Dit heeft immers ook het totaal voetbal in Nederland sterker gemaakt en het Nederlands elftal. Nederlands voetbal steun ik! Maar Ajax is mijn club!
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:52:11 #114
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80429013
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk, echter vind ik je een dommekoe als je zo kortzichtig bent, door mensen zoals jou heb je ook steeds meer ruzie en rellen. Ik hou van Ajax maar ik waardeer als echte voetbal fan ook de prestaties die Feyenoord in het verleden heeft gegeven. Dit heeft immers ook het totaal voetbal in Nederland sterker gemaakt en het Nederlands elftal. Nederlands voetbal steun ik! Maar Ajax is mijn club!
Dat snap ik, ik snap het echter ook als mensen niet per se het Nederlands voetbal steunen maar voornamelijk alleen hun eigen club. Ik snap niet waarom jij dat niet snapt.
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:53:26 #115
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80429043
Discussieren op het scherpst van de schede mag best, maar ga elkaar niet uitmaken voor van alles en nog wat. Dat komt een normale discussie niet ten goede.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:58:17 #116
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80429157
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat snap ik, ik snap het echter ook als mensen niet per se het Nederlands voetbal steunen maar voornamelijk alleen hun eigen club. Ik snap niet waarom jij dat niet snapt.
Omdat wanneer je het voetbal in je eigen land aanmoedigt alleen maar ten goede kan komen voor je EIGEN club! Een beter competitie betekend aantrekkelijker voor buitenlandse spelers dus wordt jou club voor hen ook aantrekkelijk, daarbij strijden we op een coefficientie lijst voor een beter positie als Nederland zijnde voor diverse Europese competities, betere resultaten betekend ook meer en betere Europese plekken voor JOU club. Het is gewoon DOM om andere Nederlandse clubs af te fakellen, want andere Nederlandse clubs kunnen ook JOU club weer helpen. Het is 1 synergie, ik denk alleen dat te veel mensen te dom zijn om dat in te zien.

Dus nog 1 maal, ik ben Ajacied, ik hou van Ajax! Maar ik bedank ook Feyenoord voor het voetbal wat dat het voor ons Nederlandje heeft geleverd, bedankt Feyenoord!
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:12:27 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80429530
Ik denk dat de meeste mensen dat wel snappen hoor, het boeit ze alleen niet genoeg om voor andere teams te gaan juichen. Dat is niet dom, dat is een andere mening.
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:18:19 #118
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80429678
Jammer
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:25:23 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80429829
Dit vind ik dan wel weer mooi, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_80430284
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:25 schreef Happel het volgende:
Dit vind ik dan wel weer mooi, hè.
Geen problemen uiteindelijk toch? Wel leuk verslagje
  zaterdag 17 april 2010 @ 21:53:59 #121
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80430620
Apekoek, ik waardeer je inzet in dit topic maar heb nu wel weer genoeg onzin van je gelezen. Je mag Feyenoord ook bedanken aangezien het de voorloper is geweest in alles wat jullie gewonnen hebben. Nu hup hup terug naar dat ajax topix van je
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80430628
quote:
'Ik heb nog zoveel Feyenoord-bloed, dat ik Ajax de titel niet gun' VVV Venlo-aanvoerder en UEFA Cup held Patrick Paauwe.
Blijkbaar leeft het niet alleen bij domme hooligans.
-
pi_80430910
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

nee Ajax supporters gunnen Feyenoord de titel boven Twente

[ Bericht 11% gewijzigd door macca728 op 17-04-2010 22:53:33 ]
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:17:02 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80431232
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij een hooligan?
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:47:44 #126
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80432103
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:03 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee Ajax supporters gunnen Feyenoord de titel boven Twente
Aha. Betekent dat dan ook dat het andersom moet zijn? Nee toch? 100x liever Twente dan Ajax, ookal is Twente ook niet echt mijn favoriet. Zou liever dan een club als Heerenveen zien
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80432320
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:47 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Aha. Betekent dat dan ook dat het andersom moet zijn? Nee toch? 100x liever Twente dan Ajax, ookal is Twente ook niet echt mijn favoriet. Zou liever dan een club als Heerenveen zien
het was cynisch bedoeld van me

Ik gun Twente de titel, niet omdat ik het Ajax niet zou gunnen, maar puur omdat Twente nooit kampioen is geworden en het wel een stunt zou zijn.

Ik zie Twente ook liever kampioen worden dan PSV
pi_80434647
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij een hooligan?
Waren jouw woorden toch?
-
pi_80434733
-
  zondag 18 april 2010 @ 00:31:40 #130
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80434804
Morgen even winnen bij een provincieclubje.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_80434973
Feyenoord gaat morgen echt geen echte wedstrijd spelen....

Hofland veroorzaakt net als die willem2 speler afgelopen woensdag tegen ajax heel opzichtig een penalty door nkufo in het strafschopgebied neer te schoffelen...

allesbehalve dat Feyenoord die joden uit amsterdam een handje gaan helpen
  zondag 18 april 2010 @ 08:43:40 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80437611
Vandaag dus even winnen. Clubbelang gaat nog altijd boven elk ander belang. Schijnbaar geldt dat niet voor het gros van de supporters, wat bijzonder jammer is.
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waren jouw woorden toch?
Euh...

[ Bericht 11% gewijzigd door Happel op 18-04-2010 08:44:28 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_80438833
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Ben ik mee eens hoor, alleen deze keer zou een verlies wat dragender zijn
quote:
pi_80440185
quote:
Op zondag 18 april 2010 08:43 schreef Happel het volgende:
Vandaag dus even winnen.
De weken erop ook dan.
-
pi_80441758
quote:
Op zondag 18 april 2010 08:43 schreef Happel het volgende:
Vandaag dus even winnen. Clubbelang gaat nog altijd boven elk ander belang. Schijnbaar geldt dat niet voor het gros van de supporters, wat bijzonder jammer is.
[..]

Euh...
Happel je staat in de krant

ROTTERDAM - Feyenoord-fans hebben op internet hun verontwaardiging uitgesproken over 150 medesupporters die zaterdag de training van hun club verstoorden. De laatstgenoemde aanhangers benadrukten dat zij een nederlaag van hun ploeg tegen FC Twente eisen. Daarmee helpt Feyenoord rivaal Ajax in ieder geval niet aan een kampioenschap. ,,Zijn we fan van Feyenoord of Ajax-haters?"

,,Die 150 zetten ons allen weer te kijk voor heel Nederland. En bedankt. Wat een idioten! Gewoon winnen van Twente!", zegt bezoeker 'Da_renz' op een groot netwerk van Feyenoorders.

Gebruiker 'rolandb' vindt dat de 150 niet spreken namens alle fans. ,,Dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax irriteert mij mateloos, het tekent zwakte en daar houd ik niet van. Persoonlijk zou ik veel meer voldoening halen als Ajax dánkzij Feyenoord kampioen wordt. Dan hebben ze het namelijk aan ons te danken, dat maakt ons sterker."

'Feijenoord-albir' stemt hiermee in en benadrukt dat een overwinning op FC Twente de ploeg van Mario Been alleen maar vertrouwen kan geven op weg naar de dubbele confrontatie met Ajax in de bekerfinale.

Ook wordt gewezen op het belang van de vierde plaats voor Feyenoord, waardoor de club de voorronde volgend seizoen in de Europa League zal kunnen overslaan. ,,Anders moeten we weer naar FC Verweggistan en dat kóst ons alleen maar geld. De groepsfase lévert je geld op."

Sommigen vinden dat Feyenoord 'gewoon' voor de winst moet gaan en rekenen erop dat Ajax zelf tegen Heracles ('Gertjan Verbeek zal graag voor ons willen winnen') of NEC faalt.

Andere fans staan weer achter een bewuste nederlaag. 'Happel' laat in een reactie weten: ,,Het financiële gat met Ajax mag niet groter worden. Zonder Champions League-voetbal zal Ajax meer spelers moeten verkopen, dat is alleen maar gunstig."

'Romeijn' maakt het weinig uit of Feyenoord nou wint, gelijkspeelt of verliest. ,,Dit is een win-win-situatie. Als we punten pakken, pakken we punten, als we verliezen, wordt Ajax geen kampioen."

De meningen blijven dus ook 'online' verdeeld. Het resultaat is vandaag te zien: Twente - Feyenoord staat om 14:30 uur op het programma. Om diezelfde tijd trapt Ajax in eigen huis af tegen Heracles. Volgende week volgen nog NAC - Twente en NEC - Ajax.
pi_80441813
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef Irrem het volgende:

[..]

Happel je staat in de krant

ROTTERDAM - Feyenoord-fans hebben op internet hun verontwaardiging uitgesproken over 150 medesupporters die zaterdag de training van hun club verstoorden. De laatstgenoemde aanhangers benadrukten dat zij een nederlaag van hun ploeg tegen FC Twente eisen. Daarmee helpt Feyenoord rivaal Ajax in ieder geval niet aan een kampioenschap. ,,Zijn we fan van Feyenoord of Ajax-haters?"

,,Die 150 zetten ons allen weer te kijk voor heel Nederland. En bedankt. Wat een idioten! Gewoon winnen van Twente!", zegt bezoeker 'Da_renz' op een groot netwerk van Feyenoorders.

Gebruiker 'rolandb' vindt dat de 150 niet spreken namens alle fans. ,,Dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax irriteert mij mateloos, het tekent zwakte en daar houd ik niet van. Persoonlijk zou ik veel meer voldoening halen als Ajax dánkzij Feyenoord kampioen wordt. Dan hebben ze het namelijk aan ons te danken, dat maakt ons sterker."

'Feijenoord-albir' stemt hiermee in en benadrukt dat een overwinning op FC Twente de ploeg van Mario Been alleen maar vertrouwen kan geven op weg naar de dubbele confrontatie met Ajax in de bekerfinale.

Ook wordt gewezen op het belang van de vierde plaats voor Feyenoord, waardoor de club de voorronde volgend seizoen in de Europa League zal kunnen overslaan. ,,Anders moeten we weer naar FC Verweggistan en dat kóst ons alleen maar geld. De groepsfase lévert je geld op."

Sommigen vinden dat Feyenoord 'gewoon' voor de winst moet gaan en rekenen erop dat Ajax zelf tegen Heracles ('Gertjan Verbeek zal graag voor ons willen winnen') of NEC faalt.

Andere fans staan weer achter een bewuste nederlaag. 'Happel' laat in een reactie weten: ,,Het financiële gat met Ajax mag niet groter worden. Zonder Champions League-voetbal zal Ajax meer spelers moeten verkopen, dat is alleen maar gunstig."

'Romeijn' maakt het weinig uit of Feyenoord nou wint, gelijkspeelt of verliest. ,,Dit is een win-win-situatie. Als we punten pakken, pakken we punten, als we verliezen, wordt Ajax geen kampioen."

De meningen blijven dus ook 'online' verdeeld. Het resultaat is vandaag te zien: Twente - Feyenoord staat om 14:30 uur op het programma. Om diezelfde tijd trapt Ajax in eigen huis af tegen Heracles. Volgende week volgen nog NAC - Twente en NEC - Ajax.
Hahaha
pi_80441854
Hoe kansloos ben je als je hier een training voor gaat verstoren

Happel
  zondag 18 april 2010 @ 12:38:09 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80442027
Dat ben ik niet.
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De weken erop ook dan.
Ze moeten niet alleen maar winnen vandaag, omdat ze Ajax ermee kunnen helpen. Ze moeten altijd winnen, dus ook de weken erop, ja. Doen ze dat niet, dan is dat behoorlijk zuur. Belangrijkste is sowieso dat we vierde worden.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 12:45:48 #139
53267 TC03
pi_80442203
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:38 schreef Happel het volgende:
Dat ben ik niet.
Ik wou net zeggen, die zin staat haaks op jouw mening.
pi_80442606
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:38 schreef Happel het volgende:
Dat ben ik niet.
Jammer, want je had gelijk. Als je Ajax vandaag kampioen maakt zul je ze voor de komende jaren weer een alleenmacht maken zoals halverwege de jaren '90. Er zitten verder gaande consequenties aan dan alleen wat bedankjes. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben de 5-1 vernederingen elk seizoen zat.
quote:
Ze moeten niet alleen maar winnen vandaag, omdat ze Ajax ermee kunnen helpen. Ze moeten altijd winnen, dus ook de weken erop, ja. Doen ze dat niet, dan is dat behoorlijk zuur. Belangrijkste is sowieso dat we vierde worden.
Als ze vandaag winnen, leggen ze zichzelf ook de druk op om ook Ajax te verslaan. En die 4e plek vond jij destijds totaal onbelangrijk, als ze maar binnen de top 5 eindigden. Feyenoord had die plek gewoon allang tegen NAC en NEC moeten veilig stellen overigens.
-
  zondag 18 april 2010 @ 13:08:22 #141
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80442783
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En al die jaren ellende zijn de schuld van Ajax
pi_80442892
Nee, maar als je zelf zo in de shit ziet, maakt succes van je rivaal het allemaal nog zuurder.
Met een titel van PSV of Twente heb ik op de een of andere manier weinig problemen, ik gun ze het wel.
-
  zondag 18 april 2010 @ 13:17:24 #143
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80443074
Vreemd is dat toch... ik gun het Feyenoord altijd meer dan PSV. Blijkbaar vind je je aversie tav Ajax belangrijker dan je eigen club. Of zie ik dat verkeerd?
Zowel jouw als mijn club hebben Nederland op de voetbalkaart gezet. En wat mij betreft is er ook maar 1 klassieker, die tussen onze clubs.
Kijk als FC Twente gewoon die laatste 2 duels wint (zonder dat Feyenoord er met de pet naar gooit, daarbij moet Ajax ook nog maar zien te winnen), gun ik ze de titel van harte. PSV daarentegen wordt toch vaak kampioen met legio 1-0 overwinningen.. tja ik vind dat niks.
  zondag 18 april 2010 @ 13:17:38 #144
53267 TC03
pi_80443078
Whatever, ik vind het ook wel grappig om Twente het leven zuur te maken.
pi_80443299
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:17 schreef peaceman het volgende:
Vreemd is dat toch... ik gun het Feyenoord altijd meer dan PSV. Blijkbaar vind je je aversie tav Ajax belangrijker dan je eigen club. Of zie ik dat verkeerd?
Hou alsjeblieft eens op met die dooddoener. Feyenoord had zelf die 4e plek maar veilig moeten stellen in de weken hiervoor, en niet nu net opeens nu je Ajax (voor de komende jaren) de dubbel kan bezorgen. En ik zie niet zoveel nadelen aan die extra voorronde, levert geld op en je raakt beter ingespeeld. Als het nou echt ging om wel of geen Europees voetbal moest Feyenoord koste wat het kost winnen.
quote:
Zowel jouw als mijn club hebben Nederland op de voetbalkaart gezet. En wat mij betreft is er ook maar 1 klassieker, die tussen onze clubs.
Kijk als FC Twente gewoon die laatste 2 duels wint (zonder dat Feyenoord er met de pet naar gooit, daarbij moet Ajax ook nog maar zien te winnen), gun ik ze de titel van harte. PSV daarentegen wordt toch vaak kampioen met legio 1-0 overwinningen.. tja ik vind dat niks.
Twente heeft dit seizoen 4 keer vaker met 1-0 gewonnen dan PSV's kampioensjaar dat zij het vaakst met 1-0 wonnen. Andere 3 jaar zelfs nog veel meer.

Beetje rare zin, maar je snapt hem hopelijk.
-
  zondag 18 april 2010 @ 13:29:45 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80443456
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jammer, want je had gelijk. Als je Ajax vandaag kampioen maakt zul je ze voor de komende jaren weer een alleenmacht maken zoals halverwege de jaren '90. Er zitten verder gaande consequenties aan dan alleen wat bedankjes.
Omdat ze een keer kampioen worden? Je kan het ook overdrijven, Ritmo.
quote:
ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben de 5-1 vernederingen elk seizoen zat.
Nee, daar zit ik ook niet echt op te wachten. Al was die 5-1 van dit seizoen behoorlijk vertekend. Maar is het niet zo dat we daarvoor naar onszelf moeten kijken? Ik word er sowies een beetje moe van dat iedereen er altijd maar standaard vanuit gaat dat we vernederd worden door Ajax.
quote:
Als ze vandaag winnen, leggen ze zichzelf ook de druk op om ook Ajax te verslaan. En die 4e plek vond jij destijds totaal onbelangrijk, als ze maar binnen de top 5 eindigden. Feyenoord had die plek gewoon allang tegen NAC en NEC moeten veilig stellen overigens.

Toen was de situatie anders dan nu of niet dan? En doet er weinig toe wat ze hebben nagelaten in vorige wedstrijden. Nu moet er gewoon gewonnen worden. Het is sowieso al goed dat ze Europees voetbal hebben gehaald, nu moeten ze gewoon voor het hoogst haalbare dit seizoen gaan.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 13:30:23 #147
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80443473
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hou alsjeblieft eens op met die dooddoener. Feyenoord had zelf die 4e plek maar veilig moeten stellen in de weken hiervoor, en niet nu net opeens nu je Ajax (voor de komende jaren) de dubbel kan bezorgen. En ik zie niet zoveel nadelen aan die extra voorronde, levert geld op en je raakt beter ingespeeld. Als het nou echt ging om wel of geen Europees voetbal moest Feyenoord koste wat het kost winnen.
[..]
Het is geen dooddoener als je wilt dat je team verliest... Dat je niet wilt dat Ajax kampioen wordt, kan ik nog wel begrijpen.
Tja en die extra ronde... kan link zijn. Als je zo'n raar onbekend Oostblok team treft is het maar de vraag of je de poulefase haalt. Feyenoord is immers nog niet op het niveau dat het gemakkelijk wedstrijden wint.
quote:
Twente heeft dit seizoen 4 keer vaker met 1-0 gewonnen dan PSV in de kampioensjaren dat zij het vaakst met 1-0 wonnen.

Beetje rare zin, maar je snapt hem hopelijk.
En daarom hoop ik ook dat Ajax het toch gaat halen.

Enfin, ik zou het mooi vinden dat Feyenoord binnen een paar jaar weer samen met Ajax de dienst uit maakt in Nederland.
  zondag 18 april 2010 @ 13:33:16 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80443557
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hou alsjeblieft eens op met die dooddoener. Feyenoord had zelf die 4e plek maar veilig moeten stellen in de weken hiervoor, en niet nu net opeens nu je Ajax (voor de komende jaren) de dubbel kan bezorgen.
Dit staat echt zo raar, hè. Je geeft Feijenoord dus gewoon de schuld van het feit dat Ajax misschien de dubbel kan winnen, omdat ze in de weken ervoor niet tot scoren kwamen.
quote:
En ik zie niet zoveel nadelen aan die extra voorronde, levert geld op en je raakt beter ingespeeld. Als het nou echt ging om wel of geen Europees voetbal moest Feyenoord koste wat het kost winnen.
Ik zie een heel groot nadeel. We verliezen die voorronde.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 13:35:20 #149
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80443603
Hebben Feyenoord supporters echt rode shirts gekocht?
  zondag 18 april 2010 @ 13:36:33 #150
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80443636
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:33 schreef Happel het volgende:

Ik zie een heel groot nadeel. We verliezen die voorronde.
Waarom heb ik dat gevoel ook..
pi_80443752
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Omdat ze een keer kampioen worden? Je kan het ook overdrijven, Ritmo.
20 miljoen aan CL-inkomsten, heel het team dat bij elkaar blijft, elke speler die in Nederland naar Ajax wil, jeugdspelers die 1 of 2 jaartjes langer blijven... Die club gaat echt weglopen van de rest als ze rechtstreeks CL spelen. Bij Twente is dat minder, die zitten al aan hun plafond, zelfs al spelen ze CL. Jij onderschat de waarde van dat toernooi nogal valt me op.
quote:
Nee, daar zit ik ook niet echt op te wachten. Al was die 5-1 van dit seizoen behoorlijk vertekend. Maar is het niet zo dat we daarvoor naar onszelf moeten kijken? Ik word er sowies een beetje moe van dat iedereen er altijd maar standaard vanuit gaat dat we vernederd worden door Ajax.
Dat is niet zo raar, veel mensen voelen zich in de steek gelaten door hun eigen spelers die zich jaar in jaar uit zo makkelijk laten afslachten in de Arena. Dat het dit jaar een keer gebeurd met idd een vertekende uitslag tegen een Ajax dat enorm makkelijk scoort kan gebeuren Maar het is al sinds 2006 zo...
quote:
Toen was de situatie anders dan nu of niet dan? En doet er weinig toe wat ze hebben nagelaten in vorige wedstrijden. Nu moet er gewoon gewonnen worden. Het is sowieso al goed dat ze Europees voetbal hebben gehaald, nu moeten ze gewoon voor het hoogst haalbare dit seizoen gaan.
Ik bedoel meer dat ze het toch redelijk zelf verpest hebben, veels te vaak en onnodig gelijk gespeeld in de Kuip na de winterstop.
-
  zondag 18 april 2010 @ 13:44:03 #152
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80443841
Wat een stelletje mongolen die gister het veld opliepen, je zet je ploeg alleen maar onder druk.
Hoop niet dat ze dit tijdens de trainingen voor de bekerfinale gaan doen, want dan.....
  zondag 18 april 2010 @ 13:49:00 #153
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80443992
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:44 schreef Toilutpaper het volgende:
Wat een stelletje mongolen die gister het veld opliepen, je zet je ploeg alleen maar onder druk.
Hoop niet dat ze dit tijdens de trainingen voor de bekerfinale gaan doen, want dan.....
Helaas zijn het ook die mongolen, samen met de mongolen die zich supporter van Ajax noemen die voor dat belachelijke scenario voor de beker gezorgd hebben.
  zondag 18 april 2010 @ 13:49:56 #154
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80444011
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Helaas zijn het ook die mongolen, samen met de mongolen die zich supporter van Ajax noemen die voor dat belagelijke scenario voor de beker gezorgd hebben.
Nou, je had ze gister allemaal op een trainingsveld..
  zondag 18 april 2010 @ 13:51:09 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80444036
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

20 miljoen aan CL-inkomsten, heel het team dat bij elkaar blijft, elke speler die in Nederland naar Ajax wil, jeugdspelers die 1 of 2 jaartjes langer blijven... Die club gaat echt weglopen van de rest als ze rechtstreeks CL spelen. Bij Twente is dat minder, die zitten al aan hun plafond, zelfs al spelen ze CL. Jij onderschat de waarde van dat toernooi nogal valt me op.
Ik onderschat de waarde van de CL niet. Ik vind dat je nogal makkelijk denkt over de weg die Ajax gaat bewandelen mochten ze kampioen worden.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 13:53:35 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80444093
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik onderschat de waarde van de CL niet. Ik vind dat je nogal makkelijk denkt over de weg die Ajax gaat bewandelen mochten ze kampioen worden.
Een kampioenschap zal ervoor zorgen dat er meerdere spelers verkocht worden (misschien ook wel zonder kampioenschap. Oke, dan is Ajax misschien weer schuldenvrij, maar om bijv. een Van der Wiel of Suarez te vervangen lijkt me niet gemakkelijk.
  zondag 18 april 2010 @ 13:55:16 #157
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80444133
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:53 schreef peaceman het volgende:

[..]

Een kampioenschap zal ervoor zorgen dat er meerdere spelers verkocht worden (misschien ook wel zonder kampioenschap. Oke, dan is Ajax misschien weer schuldenvrij, maar om bijv. een Van der Wiel of Suarez te vervangen lijkt me niet gemakkelijk.
Zonder Suarez krijgt Ajax het zeker lastiger volgend jaar!
pi_80444149
mooie discussie voor een feyenoord topic.
  zondag 18 april 2010 @ 13:56:54 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80444172
Denken jullie eigenlijk dat die Aussar en Schaken het gaan redden? Schaken zie ik wel gebeuren, maar die Aussar heb ik mijn twijfels over.
pi_80444195
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:53 schreef peaceman het volgende:

[..]

Juist niet. Als de spelers nu kampioen worden willen ze nog een jaar blijven om in de CL te presteren en nogmaals de titel te pakken.

Het Nederlands kampioenschap is voor de buitenlandse topclubs niet meer interessant, pas na 1 of 2 jaar in Europa presteren worden spelers dat. Zie ook AZ dat deze zomer zowat volledig bij elkaar bleef.
-
  zondag 18 april 2010 @ 14:00:27 #161
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80444240
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:56 schreef peaceman het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat die Aussar en Schaken het gaan redden? Schaken zie ik wel gebeuren, maar die Aussar heb ik mijn twijfels over.
Ik denk dat ze het wel gaan redden....
  zondag 18 april 2010 @ 14:00:41 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80444244
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Juist niet. Als de spelers nu kampioen worden willen ze nog een jaar blijven om in de CL te presteren en nogmaals de titel te pakken.

Het Nederlands kampioenschap is voor de buitenlandse topclubs niet meer interessant, pas na 1 of 2 jaar in Europa presteren worden spelers dat. Zie ook AZ dat deze zomer zowat volledig bij elkaar bleef.
AZ heeft niet de naam in Europa die Ajax heeft, dat scheelt echt een stuk, ook al heeft Ajax al jaren niks meer gepresteerd in Europa. V/d Wiel wordt bijv. nu al begeerd door diverse clubs.
pi_80444260
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze hebben die weg al eerder bewandeld in de jaren '90 natuurlijk en 1 + 1 is 2. Het falen van Ajax van de afgelopen jaren hangt samen met het structueel CL mislopen.

Bij Ajax en Feyenoord liggen alle voorwaarden klaar om Nederland met ongeloofelijke overmacht te domineren. Als bij die 2 clubs de afgelopen 20 jaar goed beleid hadden gevoerd, hadden ze bij clubs als AZ en PSV niet eens aan het woord 'kampioenschap' durven denken.
-
pi_80444323
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

AZ heeft niet de naam in Europa die Ajax heeft, dat scheelt echt een stuk, ook al heeft Ajax al jaren niks meer gepresteerd in Europa. V/d Wiel wordt bijv. nu al begeerd door diverse clubs.
Die interesse is er sowieso wel, of Ajax nou 1e of 2e wordt. En het gaat nu vooral om spelers als v.d. Wiel zelf, zijn keuze om te blijven zal grotendeels afhangen van het feit of ie nog met Ajax mee door kan groeien.

Geldt ook voor Vlaar en Fer bij ons, als Feyenoord geen Europees speelde komend seizoen waren ze beide voor 99 % zeker weg deze zomer, en terecht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ritmo op 18-04-2010 14:04:50 (e) ]
-
  zondag 18 april 2010 @ 14:06:11 #165
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80444396
Opstelling Feyenoord tegen Twente:
Mulder
Schenkeveld - De Vrij - Hofland - Van Bronckhorst
Landzaat - El Ahmadi - Fer
Wijnaldum - Tomasson - Cisse.
Opstelling om voor de winst te gaan...
pi_80444443
Niet slim om risico met Tomasson te lopen.
-
  zondag 18 april 2010 @ 14:08:31 #167
189963 nubreektmijnklomp
pi_80444454
quote:
Op zondag 18 april 2010 13:44 schreef Toilutpaper het volgende:
daar zat sinnie waarschijnlijk ook tussen . dat soor tmensen moeten echt een levenslang stadion/voetbal verbod krijgen. wat ben je dan achterlijk als je je zo gedraagt, met je IQ van 10. Ik hoop dat feyenoord nu alsnog wint dan gaan die idioten misschien naar een andere sport ofzo
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 18 april 2010 @ 14:09:32 #168
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80444486
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:07 schreef Ritmo het volgende:
Niet slim om risico met Tomasson te lopen.
Niet zeer slim, waarom Castaignos
  zondag 18 april 2010 @ 14:10:13 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80444502
Het zijn geen mongolen, gewoon bevlogen mensen met een liefde voor de club, die ze soms wat te ver door drijven. Hun mening over de huidige situatie vandaag, deel ik bijvoorbeeld niet.
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:09 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Niet zeer slim, waarom Castaignos
Omdat die er nog lang niet klaar voor is. En we willen winnen. Daarom kan je beter Tomasson gebruiken.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 14:15:03 #170
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80444636
Succes!
  zondag 18 april 2010 @ 14:15:28 #171
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80444650
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:10 schreef Happel het volgende:
Het zijn geen mongolen, gewoon bevlogen mensen met een liefde voor de club, die ze soms wat te ver door drijven. Hun mening over de huidige situatie vandaag, deel ik bijvoorbeeld niet.
[..]

Omdat die er nog lang niet klaar voor is. En we willen winnen. Daarom kan je beter Tomasson gebruiken.
Ze hebben misschien wel liefde voor de club, maar je zet ze alleen maar onder druk, je moet die druk juist gedeeltelijk weghalen, straks staan die jongens met knikkende knieen in de finale omdat er mensen het veld oplopen en zeggen, jullie moeten winnen of anders blablabla...okee, je moet er mee om kunnen gaan, maar ik vind het abnormaal om het veld op te lopen tijdens een training!

Maarjaa, als Tomasson geblesseerd raakt, en je mist hem in de beker..
pi_80444742
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:15 schreef Toilutpaper het volgende:
Maarjaa, als Tomasson geblesseerd raakt, en je mist hem in de beker..
Zou wel typisch iets voor Feyenoord zijn ja. Tomasson die in de laatste minuut de winnende maakt en z'n hamstringt verrekt waardoor je hem tegen Ajax en Heerenveen mist en die wedstrijden verliest zodat je alsnog 5e wordt zonder beker.
-
pi_80444749
Nou succes dan maar vandaag, al heb ik er weinig vertrouwen in dat Feyenoord echt zijn best gaat doen.
pi_80444821
Been: 'Gisteren kwamen er 150 op proeftraining, die heb ik allemaal afgewezen omdat ze te zwaar waren'.

-
  zondag 18 april 2010 @ 14:25:47 #175
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80444932
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef Ritmo het volgende:
Been: 'Gisteren kwamen er 150 op proeftraining, die heb ik allemaal afgewezen omdat ze te zwaar waren'.

HIj blijft gewoon rustig hé.....zo'n opmerking
  zondag 18 april 2010 @ 14:31:43 #176
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80445097
Succes Heracles en Willem II
  zondag 18 april 2010 @ 14:40:52 #177
53267 TC03
pi_80445323
quote:

zondag 18 april 2010 @ 15:13:48 #178
53267 TC03
pi_80446357
Zucht.
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 15:23:47 #179
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80446673
Echt héél hard hun best doen ze niet hè.
pi_80446710
quote:
Op zondag 18 april 2010 15:23 schreef Gert het volgende:
Echt héél hard hun best doen ze niet hè.
ze willen in ieder geval geen doelpunt maken nee...
  zondag 18 april 2010 @ 15:34:24 #181
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80447020
Doe Feyenoord maar affluiten, en Willem 2 er nog eentje in laten schoppen
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_80448528
Feyenoorders zijn de nieuwe provincialen...
pi_80448876
Karma (Sanskriet कर्म van de wortel kṛ, Pāli: Kamma) is een begrip uit het hindoeïsme en het boeddhisme, dat letterlijk vertaald wordt als 'handeling', 'actie' of 'daad'. In het dagelijks gebruik bedoelt men er vaak mee dat alles wat we doen, denken of zeggen weer bij ons terug komt. Karma gaat dan over zowel de daad als over het gevolg dat uit die daad voortkomt.
  zondag 18 april 2010 @ 16:35:07 #184
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_80448948
Helemaal niets in Amsterdaaaam =)
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_80449030
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
Helemaal niets in Amsterdaaaam =)
Nac - Twente 1-1
Nec - Ajax 0-1 (94ste minuut, onterechte treffer suarez, KNJBBBB)

Beker:
Ajax - feyenoord 6 - 0
feyenoord 0 - 0

eindstand: dubbel, en feyenoord 5de plek

en oja alvast juli:

Fc Kutje Bratislava Aids 3 - 0 feyenoord

HET IS ALLEEN MAAR MOOIER WAT JULLIE HEBBEN GEDAAN
pi_80449086
Braaf.

Overigens: door de beker te winnen ontloop je ook die voorronde (wist ik niet eens) dus dan moeten ze het daar maar pakken. Niet vandaag in elk geval.
-
pi_80449113
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:39 schreef Ritmo het volgende:
Braaf.

Overigens: door de beker te winnen ontloop je ook die voorronde (wist ik niet eens) dus dan moeten ze het daar maar pakken. Niet vandaag in elk geval.
Overigens: door de beker te winnen ontloop je ook die voorronde
pi_80449130
quote:
Braaf.

Ajax gaat Feyenoord vernederen. Dus jullie hebben uiteindelijk alleen maar jezelf ermee te pakken.

Wie het laatst lacht...
  zondag 18 april 2010 @ 16:42:08 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80449174
Gewoon blij zijn met verlies.
Elite
Tegen TTIP
pi_80449179
Wie goed doet, goed ontmoet.
Boontje komt om zijn loontje.
Wie wind zaait zal storm oogsten
Twee honden vechten om een been en de derde loopt er ras mee heen
Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Wie kaatst, kan de bal verwachten.
Wat je zaait, zul je oogsten
  zondag 18 april 2010 @ 16:42:56 #191
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80449207
Tja ik heb naar Ajax zitten kijken, dus ik kan niet zeggen of Feyenoord het heeft laten lopen.
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 16:43:24 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80449224
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:40 schreef rakez het volgende:

[..]

Ajax gaat Feyenoord vernederen. Dus jullie hebben uiteindelijk alleen maar jezelf ermee te pakken.

Wie het laatst lacht...
Whehehe lekker zuur.

Feyenoord heeft niets te verliezen in deze gemanipuleerde bekerfinale. Reken je maar lekker rijk van tevoren, dan kan het alleen maar tegenvallen.
  zondag 18 april 2010 @ 16:44:14 #193
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80449247
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:42 schreef Happel het volgende:
Tja, dat snap ik ook niet. Snap best dat er velen (allemaal?) hier het Ajax niet gunnen, maar blij zijn met verlies is toch wel heel wat anders.
  zondag 18 april 2010 @ 16:44:49 #194
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80449269
Simmertje, we weten het nu wel. Kappen.

Feijenoord moet volgende week winnen en AZ gelijkspelen of verliezen. Dan worden we nog vierde.
Elite
Tegen TTIP
pi_80449309
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM AL ZES JAAR OLE OLE OLE
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 16:45:49 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80449312
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tja, dat snap ik ook niet. Snap best dat er velen (allemaal?) hier het Ajax niet gunnen, maar blij zijn met verlies is toch wel heel wat anders.
Al kijkende hoopte ik wel dat Feyenoord zou scoren, maar nu ze verloren hebben kan ik er ook weer niet zo vréselijk mee zitten eerlijk gezegd.
  zondag 18 april 2010 @ 16:46:44 #197
249756 Symphonic
Look o Look
pi_80449341
AZ moet volgende week gewoon winnen en Feijenoord moet gewoon de beker pakken.
Allemaal blij
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 18 april 2010 @ 16:47:36 #198
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80449359
Feijenoord moet gewoon beide doen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 16:52:46 #199
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80449529
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Al kijkende hoopte ik wel dat Feyenoord zou scoren, maar nu ze verloren hebben kan ik er ook weer niet zo vréselijk mee zitten eerlijk gezegd.
Dat is toch nog anders dan blij zijn met het verlies.
pi_80449606
sneu volk
"Ik maak eigenlijk nooit fouten, want ik heb enorme moeite me te vergissen
pi_80449610
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:40 schreef rakez het volgende:

[..]

Wie het laatst lacht...
Ja, want als we vandaag met 4-0 van Twente hadden gewonnen had Ajax ons 3 keer laten scoren.
-
pi_80449625
- troll -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 18-04-2010 17:01:01 ]
pi_80449640
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:42 schreef Happel het volgende:
Hadden ze het zelf maar niet weg moeten geven in de eerdere wedstrijden. Ze hebben het zelf op Twente uit laten uitkomen, in Twente heeft geloof ik al anderhalf jaar niemand gewonnen dus hier had je sowieso weinig kans gehad.
-
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 16:58:43 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80449696
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat is toch nog anders dan blij zijn met het verlies.
Ja.. blij is voor mij ook niet het goede woord, kan er alleen niet zo mee zitten deze keer.
Bovendien is het sowiesó al geen schande om uit bij Twente punten te laten liggen.
  zondag 18 april 2010 @ 17:00:43 #205
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80449746
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hadden ze het zelf maar niet weg moeten geven in de eerdere wedstrijden. Ze hebben het zelf op Twente uit laten uitkomen, in Twente heeft geloof ik al anderhalf jaar niemand gewonnen dus hier had je sowieso weinig kans gehad.
Kap eens met excuses maken. Je bent gewoon blij dat ze hebben verloren. Treurig, niks minder.
Elite
Tegen TTIP
pi_80449794
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Kap eens met excuses maken. Je bent gewoon blij dat ze hebben verloren. Treurig, niks minder.
Ik ben niet blij. Maar het hoogst haalbare was vandaag een nutteloos gelijkspel geweest, en dat had ik erger gevonden dan verlies.
-
  zondag 18 april 2010 @ 17:09:51 #207
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80450002
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik ben niet blij. Maar het hoogst haalbare was vandaag een nutteloos gelijkspel geweest, en dat had ik erger gevonden dan verlies.
quote:
Braaf.
Elite
Tegen TTIP
pi_80450092
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:09 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Dat is wat anders dan blij. Met winst had ik blijer gereageerd, want dat was een stunt geweest in de Grolsch Veste.
-
pi_80450214
Hoe speelden we? Ik moet bekennen dat ik vandaag op het Kasteel zat
Ik begreep dat het niet echt flitsend was

Overigens verliest AZ van PSV en winnen wij van Heernveen waardoor we alsnog 4e worden
pi_80450231
Typisch gedrag. Vind het wel vermakelijk eigenlijk. Als je eigen ploeg niets presteert moet je je lolletje maar halen uit het feit dat je betere rivaal een kans ontnomen word.
  zondag 18 april 2010 @ 17:17:14 #211
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80450233
Feyenoord heeft haar plicht gedaan, nu is het aan Nac. Nu is het algemeen bekent dat ze daar ook geen hoge pet op hebben van die hoofdstedelingen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 17:19:30 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80450300
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef Sinnie het volgende:
Feyenoord heeft haar plicht gedaan, nu is het aan Nac. Nu is het algemeen bekent dat ze daar ook geen hoge pet op hebben van die hoofdstedelingen
Alleen moét NAC winnen om zeker te zijn van deelname aan de Play Offs.
  zondag 18 april 2010 @ 17:20:48 #213
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80450347
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Alleen moét NAC winnen om zeker te zijn van deelname aan de Play Offs.
Moeten en kunnen is nogal een verschil.

De tukkers zijn mijn helden voor dit seizoen. Wie had dat ooit gedacht want vind die duitsers net zulk irritant volk als dat van Ajax
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 17:25:08 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80450509
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:20 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Moeten en kunnen is nogal een verschil.

De tukkers zijn mijn helden voor dit seizoen. Wie had dat ooit gedacht want vind die duitsers net zulk irritant volk als dat van Ajax
Jawel, maar jouw opmerking dat ze in Breda ook een hekel aan ajaz hebben suggereert dat ze Twente wel zulllen matsen. En dat zit er dus niet in.

Twente heeft een leuk elftal en ze zijn heel degelijk stapje voor stapje naar de Nederlandse top geklommen. Het zou mooi zijn als ze dat weten te verzilveren, en dat ajax het niet wordt ondanks dat ze een meer dan twee keer zo hoge begroting als Twente hebben. Maar het zou pas écht feest zijn als Feyenoord ook nog de beker wint.
  zondag 18 april 2010 @ 17:27:25 #215
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80450578
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Jawel, maar jouw opmerking dat ze in Breda ook een hekel aan ajaz hebben suggereert dat ze Twente wel zulllen matsen. En dat zit er dus niet in.

Twente heeft een leuk elftal en ze zijn heel degelijk stapje voor stapje naar de Nederlandse top geklommen. Het zou mooi zijn als ze dat weten te verzilveren, en dat ajax het niet wordt ondanks dat ze een meer dan twee keer zo hoge begroting als Twente hebben. Maar het zou pas écht feest zijn als Feyenoord ook nog de beker wint.
Ja, had ik niet echt bij stil gestaan. Echter denk ik niet dat Twente een probleem gaat hebben tegen Nac.

Als Feyenoord de beker pakt dan zal het inderdaad coma zuipen worden
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80451104
Jammer dat we verloren hebben, maar het bijkomende voordeel is dat ik liever Twente kampioen zie worden dan Ajax. Dat al die Ajacieden dan hier boehoe komen doen is wel weer hilarisch. Ach gossie toch
  zondag 18 april 2010 @ 17:44:05 #217
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80451129
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef Sinnie het volgende:
Ah, de plicht van jouw club is verliezen?
Droeftoeters als jij zijn een schande, wat mij betreft mag dit type supporters sowieso al een stadionverbod krijgen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 18 april 2010 @ 17:46:55 #218
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80451230
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:43 schreef Hamilcar het volgende:
Dat al die Ajacieden dan hier boehoe komen doen is wel weer hilarisch. Ach gossie toch
Volgende week doen we harder boehoe
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_80451317
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:17 schreef muzas het volgende:
Typisch gedrag. Vind het wel vermakelijk eigenlijk. Als je eigen ploeg niets presteert moet je je lolletje maar halen uit het feit dat je betere rivaal een kans ontnomen word.
Dat heet opkijken tegen de betere partij. Ja ach, what else is new. Ze kijken al sinds het begin der tijden tegen de grote jongens uit Amsterdam op. De enige hoofdstad van Nederland en thuisbasis van de meest succesvolle Nederlandse club uit de geschiedenis.
pi_80451429
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:49 schreef rakez het volgende:

[..]

Dat heet opkijken tegen de betere partij. Ja ach, what else is new. Ze kijken al sinds het begin der tijden tegen de grote jongens uit Amsterdam op. De enige hoofdstad van Nederland en thuisbasis van de meest succesvolle Nederlandse club uit de geschiedenis.
pi_80451660
Ik heb vlagen van de wedstrijd gezien, maar volgens mij liet Feyenoord het alles behalve lopen.
quote:

quote:
Op zondag 18 april 2010 16:37 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Nac - Twente 1-1
Nec - Ajax 0-1 (94ste minuut, onterechte treffer suarez, KNJBBBB)

Beker:
Ajax - feyenoord 6 - 0
feyenoord 0 - 0

eindstand: dubbel, en feyenoord 5de plek

en oja alvast juli:

Fc Kutje Bratislava Aids 3 - 0 feyenoord

HET IS ALLEEN MAAR MOOIER WAT JULLIE HEBBEN GEDAAN
pi_80451708
Deze wedstrijd verliezen was het hoogtepunt voor feyenoord dit seizoen
pi_80451722
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:49 schreef rakez het volgende:

[..]

pi_80451802
Simmertje.
-
  zondag 18 april 2010 @ 18:11:05 #225
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_80452072
Alle ajacieden worden maar overmoediger en overmoediger want zij zullen nog steeds wel even de dubbel pakken
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 18 april 2010 @ 18:15:42 #226
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80452237
Feyenoord liet zich aan de kant zetten als een invalide.

[ Bericht 17% gewijzigd door Happel op 18-04-2010 18:21:27 ]
  zondag 18 april 2010 @ 18:19:02 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80452326
En weer open.

Graag normaal doen tegen elkaar. Anders moeten we maar andere maatregelen gaan nemen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 18:29:11 #228
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80452590
Goed zo Happel, wij laten ons niet kennen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 18:47:27 #229
53267 TC03
pi_80453153
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:19 schreef Happel het volgende:
En weer open.

Graag normaal doen tegen elkaar. Anders moeten we maar andere maatregelen gaan nemen.
Zoals? De nabespreking in twee delen, het ene uur voor de Ajacieden en het andere uur voor de Feyenoorders?
  zondag 18 april 2010 @ 18:48:26 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80453187
quote:
Op zondag 18 april 2010 18:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zoals? De nabespreking in twee delen, het ene uur voor de Ajacieden en het andere uur voor de Feyenoorders?
Precies. Terug ontopic weer? Dank je.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 april 2010 @ 18:48:32 #231
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80453192
Als je die 10-jarige teletekst supporters gewoon uit dit topic houdt dan heb je nergens last van. Maar ze zijn met zoveel he
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80453664
Het zou alleen wel vrij lullig zijn als Twente nu van NAC verliest
  zondag 18 april 2010 @ 19:13:00 #233
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80454014
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Het zou alleen wel vrij lullig zijn als Twente nu van NAC verliest
Klopt, maar aan ons heeft het niet gelegen. Dat was de overwinning die we geboekt hebben vandaag
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80455435
quote:
Alderweireld: 'Iedereen van Ajax wil Feyenoord nu opeten'
Whahaha, ze gaan Feyenoord slopen .
pi_80455551
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef rakez het volgende:

[..]

Whahaha, ze gaan Feyenoord slopen .
Kannibalen
pi_80455559
Nou, leuk voor alderwereld dat ie dat wil. En nu?
pi_80455607
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Janken dat jullie straks geen EL en geen KNVB beker hebben .
pi_80455653
Lekker boeiend ook weer. Alsof Feyenoord niet voor de winst heeft gespeeld. En alsof Ajacieden niet zouden willen winnen als Feyenoord vandaag 3 punten had meegenomen.

zondag 18 april 2010 @ 19:55:37 #239
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80455669
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef rakez het volgende:

[..]

We spelen al EL

Veel plezier met die troost-prijs, wees er maar trots op met jullie begroting van 80 miljoen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80455683
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef rakez het volgende:

[..]

Wij zijn al zeker van de EL
  zondag 18 april 2010 @ 19:57:14 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80455731
Nee, dat zijn we niet. We spelen een voorronde. Pas als we die winnen, dan zijn we pas zeker van EL.
Elite
Tegen TTIP
pi_80455733
Voorrondes ja .
pi_80455751
Je hebt sowieso een voorronde
pi_80455763
quote:
Stel, je bent supporter voor feyenoord en hekelt Ajax. Nu door dat je verliest krijg je je zin en zal Ajax niet kampioen worden. Alleen hierdoor zal Ajax meer gemotiveerd aan de beker finale beginnen. Op deze manier start Feyenoord 1 ronde eerder in de EL en worden ze 5e. Hoe kun je je zelf dan supporter noemen als de haat voor 1 team meer is dan de liefde voor een ander? Of is het allemaal dat gelul over het leuk vinden van de onmacht van de ander?

Ik hoop gewoon dat er attractief voetbal wordt gespeeld, zal me een rotzorg zijn wie wint.
pi_80456136
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef Sinnie het volgende:

[..]

We spelen al EL

Veel plezier met die troost-prijs, wees er maar trots op met jullie begroting van 80 miljoen.
65 miljoen
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 20:06:57 #246
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80456179
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Stel, je bent supporter voor feyenoord en hekelt Ajax. Nu door dat je verliest krijg je je zin en zal Ajax niet kampioen worden. Alleen hierdoor zal Ajax meer gemotiveerd aan de beker finale beginnen. Op deze manier start Feyenoord 1 ronde eerder in de EL en worden ze 5e. Hoe kun je je zelf dan supporter noemen als de haat voor 1 team meer is dan de liefde voor een ander? Of is het allemaal dat gelul over het leuk vinden van de onmacht van de ander?

Ik hoop gewoon dat er attractief voetbal wordt gespeeld, zal me een rotzorg zijn wie wint.
Net alsof je alleen voor Feyenoord bent óf een hekel aan Ajax hebt. Kan makkelijk tegelijk.

En een voorronde voor de EL heb je altijd, daar kan Ajax niks aan veranderen. Zelfs die mislukte verdediger niet met zijn uitspraken. Al moet ik wel zeggen dat ik zulke uitspraken graag bij Feyenoord zou zien. In plaats van 'wij gaan er alles aan doen om 4e te blijven'.

Al was het wel obvious dat Feyenoord niet naar Twente kwam voor een punt
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 20:07:36 #247
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80456210
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:05 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

65 miljoen
Gaat hard achteruit daar in Amsterdam
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80456271
quote:
Wachten op volgende week,als Ajax jullie afdroogd
AFC Ajax
pi_80456302
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:07 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Gaat hard achteruit daar in Amsterdam
Laatste jaren altijd 65 miljoen geweest,van daarvoor weet ik het niet.
AFC Ajax
pi_80456321
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:09 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Wachten op volgende week,als Ajax jullie afdroogd
Afdroogt.
  zondag 18 april 2010 @ 20:10:32 #251
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80456330
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 18-04-2010 21:47:52 ]
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80456355
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Net alsof je alleen voor Feyenoord bent óf een hekel aan Ajax hebt. Kan makkelijk tegelijk.

En een voorronde voor de EL heb je altijd, daar kan Ajax niks aan veranderen. Zelfs die mislukte verdediger niet met zijn uitspraken. Al moet ik wel zeggen dat ik zulke uitspraken graag bij Feyenoord zou zien. In plaats van 'wij gaan er alles aan doen om 4e te blijven'.

Al was het wel obvious dat Feyenoord niet naar Twente kwam voor een punt
Mislukte verdediger,vandaag nog uitgeroepen tot ''Talent van het Jaar''
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 20:11:26 #253
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80456368
- reactie op edit -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 18-04-2010 21:48:11 ]
pi_80456390
- reactie op edit -

[ Bericht 91% gewijzigd door Happel op 18-04-2010 21:48:17 ]
AFC Ajax
pi_80456427
Sinnie houdt ze wel bezig
  zondag 18 april 2010 @ 20:12:46 #256
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80456432
- reactie op edit -

[ Bericht 93% gewijzigd door Happel op 18-04-2010 21:48:25 ]
  zondag 18 april 2010 @ 20:13:51 #257
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80456477
- reactie op edit -

[ Bericht 47% gewijzigd door Happel op 18-04-2010 21:48:36 ]
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 20:14:08 #258
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_80456490
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:12 schreef Ruud het volgende:
Het is dan ook een graftrol.
  zondag 18 april 2010 @ 20:15:01 #259
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80456537
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:09 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Laatste jaren altijd 65 miljoen geweest,van daarvoor weet ik het niet.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_80456547
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:12 schreef Ruud het volgende:
Achja,het is best vermakelijk voor een zondagavond
AFC Ajax
pi_80456638
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:14 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Het is dan ook een graftrol.
Snap niet dat dit soort trolls worden getoleerd door de VBL mods Dat kan alleen als men de overtuiging heeft dat Sinnie een behoorlijke groep van supporters representeert
  zondag 18 april 2010 @ 20:19:35 #262
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80456734
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Snap niet dat dit soort trolls worden getoleerd door de VBL mods Dat kan alleen als men de overtuiging heeft dat Sinnie een behoorlijke groep van supporters representeert
Ik weet niet hoor, maar ik heb bij Feyenoord-Sparta geen 1 supporter gehoord die wilde dat Twente zou verliezen van Feyenoord. Of dat Ajax kampioen werd, of dat Ajax altijd alles tegen heeft. Ook zijn het er wel absurd veel met me eens dat die 2 finales onzin is.

Maar goed, blijf vooral dromen over die Feyenoorders die Ajax de titel gunnen. Zijn er maar een handvol
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80456826
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar ik heb bij Feyenoord-Sparta geen 1 supporter gehoord die wilde dat Twente zou verliezen van Feyenoord. Of dat Ajax kampioen werd, of dat Ajax altijd alles tegen heeft. Ook zijn het er wel absurd veel met me eens dat die 2 finales onzin is.

Maar goed, blijf vooral dromen over die Feyenoorders die Ajax de titel gunnen. Zijn er maar een handvol
Ze hoeven Ajax natuurlijk ook niet die titel te gunnen,maar je tegen je eigen club keren om Ajax geen kampioen te laten worden...
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 20:22:10 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80456859
quote:

[..]

Ook zijn het er wel absurd veel met me eens dat die 2 finales onzin is.
Volgens mij is bijna iedereen dat met je eens.
quote:
Aha! Ze bestaan dus wel!
pi_80456861
quote:

[..]

Oh, ik ben het zeker met je eens dat de 2 finales onzin zijn. Maar dat ligt niet aan Ajax en Feyenoord maar aan de hersenloze fans die elkaar continu de hersens hebben ingeslagen.
quote:
Suuure.. Hoeveel waren het er ook al weer die op het trainingsveld kwamen? 150..
pi_80457256
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Volgens mij is bijna iedereen dat met je eens.
[..]

Aha! Ze bestaan dus wel!
Ik ben dus bijna ''niet iedereen''
De veiligheid van mensen die helemaal niks met het supportersgeweld te maken willen hebben staat bij mij voorop.
AFC Ajax
pi_80457315
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik ben dus blijkbaar niet ''bijna iedereen''
De veiligheid van mensen die helemaal niks met het supportersgeweld te maken willen hebben staat bij mij voorop.
AFC Ajax
pi_80457357
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Suuure.. Hoeveel waren het er ook al weer die op het trainingsveld kwamen? 150..
Ja, want iedereen gaat naar de training Je concludeert dus dat alleen die 150 man die mening hadden?
Feyenoord Rotterdam
  zondag 18 april 2010 @ 20:34:02 #269
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80457414
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Ik ben dus bijna ''niet iedereen''
Uiteraard, maar het is wel onzin dat het moet vanwege een paar 100 randdebielen (aan beide zijden). Met een voetbalwet was het allemaal niet nodig geweest. Helaas is het CDA (naar het schijnt) nogal de spelbreker in het feit dat de voetbalwet er nog niet is.
  zondag 18 april 2010 @ 20:36:35 #270
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80457538
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oh, ik ben het zeker met je eens dat de 2 finales onzin zijn. Maar dat ligt niet aan Ajax en Feyenoord maar aan de hersenloze fans die elkaar continu de hersens hebben ingeslagen.
[..]

Wanneer dan?

Laatste keer dat zoiets is gebeurt is 5 jaar geleden. Daarbij kwam het door al die dreigingen vanuit afca.nl. Dat ze veel neutrale kaarten te koop hadden, met die provocerende plaatjes van de bombardementen en het verklaren van oorlog tegenover Feyenoord-supporters.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 20:41:13 #271
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80457762
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:36 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wanneer dan?

Laatste keer dat zoiets is gebeurt is 5 jaar geleden. Daarbij kwam het door al die dreigingen vanuit afca.nl. Dat ze veel neutrale kaarten te koop hadden, met die provocerende plaatjes van de bombardementen en het verklaren van oorlog tegenover Feyenoord-supporters.
jaja en de Feyenoord-supporters zijn weer totaal onschuldig zeker?

Overigens vind ik dat je bij beide groepen niet kunt spreken over supporters, maar dat terzijde.
  zondag 18 april 2010 @ 20:43:18 #272
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80457889
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:41 schreef peaceman het volgende:

[..]

jaja en de Feyenoord-supporters zijn weer totaal onschuldig zeker?

Overigens vind ik dat je bij beide groepen niet kunt spreken over supporters, maar dat terzijde.
Vertel jij het maar?

Ik heb niet gezien waar wij fout zaten in deze kwestie.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 20:43:53 #273
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80457915
www.telegraaf.nl
quote:
"Het is ongelooflijk treurig wat is gebeurd”
Been treurt om eigen fans
Mario Been Foto: APA
ENSCHEDE - Na de nederlaag van zondag bij FC Twente (2-0) sprak Feyenoord-trainer Mario Been van de vreemdste week uit zijn loopbaan. Hij deed daarover duidelijke uitspraken. „Het is ongelooflijk treurig wat is gebeurd.”

In aanloop naar de wedstrijd in de Veste verstoorden Rotterdamse fans de training van de eigen spelers. Ze maakten duidelijk dat er niet mocht worden gewonnen van FC Twente. „Ze wilden dat hun eigen club verliest uit haat tegen een andere club, Ajax. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.”

„We hebben een geweldig jaar achter de rug”, zei Been. „We staan in de top vijf. Vorige week hebben we bij PSV heel goed gespeeld, vervolgens plaatsen we ons tegen Sparta voor Europees voetbal. Wat wil je nog meer? Dan dit. Men vraagt ons om te verliezen! De eigen fans. Ik kan het gewoon niet geloven.”
pi_80457927
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het is wel onzin dat het moet vanwege een paar 100 randdebielen (aan beide zijden). Met een voetbalwet was het allemaal niet nodig geweest. Helaas is het CDA (naar het schijnt) nogal de spelbreker in het feit dat de voetbalwet er nog niet is.
http://www.frfc1908.nl/nieuws/voetbalwet-lost-niks-op/
Feyenoord Rotterdam
pi_80457985
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef peaceman het volgende:
www.telegraaf.nl
[..]

Komtie nu mee, na de wedstrijd. Ook nog z'n prestatie mooier maken dan dat het is. Begin het een beetje zat te worden met die uitspraken van hem.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 18 april 2010 @ 20:46:28 #276
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80458045
quote:
www.telegraaf.nl
[..]

Waar kom je nou precies mee? Dit gaat om vandaag, ik heb het over VOOR de beslissing van die 2 finales. Daar waren wij echt niet fout, de ajacieden mogen zich dat aanrekenen.

Als je het nou nog niet begrijpt en weer met zo'n kansloos bericht komt, pm me eerst dan geef ik je extra uitleg. Voor niks.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 20:47:29 #277
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80458091
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Vertel jij het maar?

Ik heb niet gezien waar wij fout zaten in deze kwestie.
In deze kwestie in beginsel niet nee. Maar jij weet net zo goed als ik, dat er vast en zeker een reactie zou komen. Die ongelofelijke stomkoppen die dit doen, verzieken het al tientalle jaren.
Ik vind het persoonlijk doodzonde dat een wedstrijd tussen jouw en mijn club niet gewoon met beide supportersgroepen gespeeld kan worden.
pi_80458128
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:45 schreef MB23 het volgende:

[..]

Komtie nu mee, na de wedstrijd. Ook nog z'n prestatie mooier maken dan dat het is. Begin het een beetje zat te worden met die uitspraken van hem.
Hoezo dat?
Zeer begrijpelijke reactie van Been
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 20:48:53 #279
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80458140
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Waar kom je nou precies mee? Dit gaat om vandaag, ik heb het over VOOR de beslissing van die 2 finales. Daar waren wij echt niet fout, de ajacieden mogen zich dat aanrekenen.

Als je het nou nog niet begrijpt en weer met zo'n kansloos bericht komt, pm me eerst dan geef ik je extra uitleg. Voor niks.
Dat was ff een berichtje tussendoor... niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, oke?
  zondag 18 april 2010 @ 20:51:16 #280
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80458259
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:47 schreef peaceman het volgende:

[..]

In deze kwestie in beginsel niet nee. Maar jij weet net zo goed als ik, dat er vast en zeker een reactie zou komen. Die ongelofelijke stomkoppen die dit doen, verzieken het al tientalle jaren.
Ik vind het persoonlijk doodzonde dat een wedstrijd tussen jouw en mijn club niet gewoon met beide supportersgroepen gespeeld kan worden.
Kom dan ook niet aan met het verwijt dat wij ook fout zaten.

En nee, ik denk dat de kans op rellen nu hoger is dan als we maar 1 finale zouden spelen. Mag dat duidelijk wezen.

En ik vind het niet doodzonde, ik vind het redelijk normaal. In Spanje zitten Real en Barca-fans toch ook niet bij elkaar, of die van Arsenal met die van Tottenham? Zou er niet aan moeten denken om met ajacieden in 1 vak te zitten.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 20:51:58 #281
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80458308
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat was ff een berichtje tussendoor... niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, oke?
Met andere woorden, je hebt geen idee waar je over lult.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 20:56:25 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80458540
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:51 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Jawel. deze malloten (van beide zijden) verpesten het al tientalle jaren.
quote:
En nee, ik denk dat de kans op rellen nu hoger is dan als we maar 1 finale zouden spelen. Mag dat duidelijk wezen.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen (en hoop het ook).
quote:
En ik vind het niet doodzonde, ik vind het redelijk normaal. In Spanje zitten Real en Barca-fans toch ook niet bij elkaar, of die van Arsenal met die van Tottenham? Zou er niet aan moeten denken om met ajacieden in 1 vak te zitten.
Ze hoeven niet naast elkaar te zitten, maar in hetzelfde stadion zou wel eens fijn zijn. Dat kan in het buitenland namelijk wel.
quote:

[..]

Met andere woorden, je hebt geen idee waar je over lult.
Omdat ik even een andere bericht post???
Wat een vreemde redenering.
  zondag 18 april 2010 @ 20:59:00 #283
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80458686
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

Jawel. deze malloten (van beide zijden) verpesten het al tientalle jaren.
[..]

Ik denk dat dat wel mee zal vallen (en hoop het ook).
[..]

Ze hoeven niet naast elkaar te zitten, maar in hetzelfde stadion zou wel eens fijn zijn. Dat kan in het buitenland namelijk wel.
[..]

Omdat ik even een andere bericht post???
Wat een vreemde redenering.
Bedankt voor alle dingen die ik al wist.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 20:59:29 #284
189963 nubreektmijnklomp
pi_80458709
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef Sinnie het volgende:

[..]

gelukkig ging het rellen bij feyenoord ook lekker tijdens die "demonstratie" overigens sloeg het allemaal nergens op dat die bekerfinale zo verkloot is aangezien er alleen een of andere kut flyer was die ze al jaren hergebruiken.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 18 april 2010 @ 21:01:33 #285
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80458812
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Bedankt voor alle dingen die ik al wist.
Ah dus je vond het zelf ook een vreemde redenatie?
pi_80458910
quote:

[..]

Hoezo denk je dat de kans op rellen nu groter is?
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 21:04:43 #287
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80458995
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

gelukkig ging het rellen bij feyenoord ook lekker tijdens die "demonstratie" overigens sloeg het allemaal nergens op dat die bekerfinale zo verkloot is aangezien er alleen een of andere kut flyer was die ze al jaren hergebruiken.
Praat niet over dingen waar je niks over weet. De media na-praten is oh zo makkelijk

Daarbij is het totaal relevant aangezien dat mosterd na de maaltijd. Jullie begonnen met provoceren en de dreigingen, daarom spelen we nu 2 finales. Hoe wij dat verwerken is ons pakkie aan.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 18 april 2010 @ 21:06:29 #288
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80459073
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Praat niet over dingen waar je niks over weet. De media na-praten is oh zo makkelijk

Daarbij is het totaal relevant aangezien dat mosterd na de maaltijd. Jullie begonnen met provoceren en de dreigingen, daarom spelen we nu 2 finales. Hoe wij dat verwerken is ons pakkie aan.
Zo vermakelijk.... "jullie".... over generaliseren gesproken. Ik distantieer me van die idioten hoor.
  zondag 18 april 2010 @ 21:06:41 #289
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80459082
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat de kans op rellen nu groter is?
- Twee wedstrijden, dubbel zoveel kans
- Minder politie
- Meer gefrustreerde supporters

En zo kan ik nog wel doorgaan. Als Ajax straks 4/5-0 wint thuis en in de Kuip de beker omhoog houdt door met 11 man voor het doel te liggen dan wil ik het nog wel zien of we het droog houden in Rotterdam. De M.E is de laatste tijd nogal bezig (demonstratie en Feyenoord-Twente) en we zijn het ook een keer zat natuurlijk.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80459124
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

en nu even over de demonstratie in Zeist. Of heeft de media het daar liever niet over?
Feyenoord Rotterdam
  zondag 18 april 2010 @ 21:07:48 #291
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80459147
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zo vermakelijk.... "jullie".... over generaliseren gesproken. Ik distantieer me van die idioten hoor.
Jouw supporters-groep, of jij je daarbij voelt aangesproken voelt of niet zal mij een rotzorg weten. Kan moeilijk al die boefjes uit elkaar houden. Voor mij zijn jullie 1 pot nat
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80459168
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik begon nergens mee,dat stelletje hersenloos volk dat zichzelf Ajax-supporter noemt,begon daar mee
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 21:10:03 #293
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80459268
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Jouw supporters-groep, of jij je daarbij voelt aangesproken voelt of niet zal mij een rotzorg weten. Kan moeilijk al die boefjes uit elkaar houden. Voor mij zijn jullie 1 pot nat
Ik vind dat een gebrek van jou. Generaliseren is nooit goed.
Niet elke feyenoord-supporter is een relschopper. Gelukkig niet.
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 21:11:06 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80459321
quote:
www.telegraaf.nl
[..]

Been moet niet zo generaliseren. Ik vond 'm er luchtig mee omgaan, maar nu ineens nog hiermee komen? Had ie niet hoeven en moeten doen.
  zondag 18 april 2010 @ 21:11:17 #295
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_80459328
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef MB23 het volgende:

[..]

en nu even over de demonstratie in Zeist. Of heeft de media het daar liever niet over?
Wat ik begrepen heb, is dat dat rustig verlopen is. Zo hoort het ook.
pi_80459534
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Been moet niet zo generaliseren. Ik vond 'm er luchtig mee omgaan, maar nu ineens nog hiermee komen? Had ie niet hoeven en moeten doen.
De Feyenoordsupporters moeten gewoon fatsoenlijk hun club supporteren,Been mag dit zeggen wanneer hij dat wil.
AFC Ajax
pi_80459619
quote:
www.telegraaf.nl
[..]

Ik vind het ook triest dat Been over een geweldig jaar spreekt. Het was vooral geen rampjaar, dat voornamelijk. Een geweldig jaar was het geweest als je de beker won en 2e werd.
-
  zondag 18 april 2010 @ 21:19:47 #298
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80459721
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind het ook triest dat Been over een geweldig jaar spreekt. Het was vooral geen rampjaar, dat voornamelijk. Een geweldig jaar was het geweest als je de beker won en 2e werd.
Ja, ik lag dubbel toen ik dat hoorde. Volgens mij heeft hij ook het idee dat hij nog trainer is van Nec. Hoe kan hij nou zo verbaasd erover zijn dat er een gros Feyenoord-supporters is die niet wilt dat Feyenoord Ajax helpt met een titel?

Dat was nog wel me grootste verbazing eerlijk gezegd.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80459726
quote:

[..]

Als je teruggaat naar vorig jaar dat ze met grote cijfers werden vernederd door ploegen als NEC,Heracles(al weet ik niet of dat ook vorig jaar was)is het een fantastisch seizoen.Tel daar nog eens bij de talenten die dit jaar zijn opgestaan.Feyenoord heeft zijn doelstellingen gewoon bereikt.
AFC Ajax
  zondag 18 april 2010 @ 21:20:16 #300
53267 TC03
pi_80459752
quote:

[..]

Waar spreekt hij over een geweldig jaar?

Been heeft 100% gelijk.

Been
  zondag 18 april 2010 @ 21:22:24 #301
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80459860
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

Als je teruggaat naar vorig jaar dat ze met grote cijfers werden vernederd door ploegen als NEC,Heracles(al weet ik niet of dat ook vorig jaar was)is het een fantastisch seizoen.Tel daar nog eens bij de talenten die dit jaar zijn opgestaan.Feyenoord heeft zijn doelstellingen gewoon bereikt.
Oh, dus als je je doelstelling hebt gehaald draai je een geweldig seizoen?

Overigens zou ik niet zeggen dat Nec met grote cijfers van ons hebben gewonnen. Beide keren met 2 doelpunten verschil. Vorig seizoen was een dramatisch seizoen, dit is een redelijk seizoen. Een geweldig seizoen is als we 1e staan.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')