Hoezo onvergetelijk? Feijenoord kan hem nu niet betalen en vind het financieel onverantwoord. Dan houd het gewoon op. Kunnen we allemaal hoog en laag staan springen. De situatie is nu eenmaal niet anders.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:42 schreef Ritmo het volgende:
Liever een Judas met verstand dan Gudde Happel. Het zou onvergelijk zijn als Wanderson straks bij een andere club in Nederland schittert.
Maar goed, het is nog lang niet zover.
Ik heb het niet over 'echte' supporter of niet, jij komt met het lul-verhaal dat ik me club zou moeten steunen. Dat doe ik ook, iedere week. Jammer dat het zelden wederzijds isquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat jij het feit dat je schijnbaar bij elke thuiswedstrijd bent, aandraagt als argument voor je 'echte' fanschap is weer lekker tekenend voor het iq van de gemiddelde havenslaaf![]()
Nogmaals, je bent gefrustreerd, omdat je laatste sprankje hoop is weggenomen. Alleen met dit enorme voordeel maakte feyenoord een kans. Nu zijn de kansen eerlijk verdeeld en gaan jullie huilen. Wat mij betreft word de bekerfinale overigens NOOIT meer in die grafbak in rotterdam gespeeld. Slaat nergens op dat standaard feyenoord zo'n voordeel heeft. KNKB!!
Als de situatie andersom geweest was had je je mond gehouden. Feyenoord is te zwak om Ajax over 2 wedstrijden aan te kunnen en daarom ga je maar schreeuwen dat 'de charme van het bekertournooi zo weg is'![]()
![]()
![]()
Hou toch op, je weet dat je bij eerlijke kansen, kansloos bent. Hypocriet!
Beenhakker had een constructie klaar. En vergeet niet dat als je goedkoop/gratis een speler kunt krijgen, je daarmee ook uit de problemen kunt komen als je hem 2 jaar later voor miljoenen verkoopt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoezo onvergetelijk? Feijenoord kan hem nu niet betalen en vind het financieel onverantwoord. Dan houd het gewoon op. Kunnen we allemaal hoog en laag staan springen. De situatie is nu eenmaal niet anders.
Wat er waarschijnlijk op neerkomt dat 100% van de transferrechten naar een derde partij gaat. Moet je niet willen als club.quote:
Dat dus: of je wint de komende weken ALLES, of helemaal niets.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik wil best zondag winnen, de 25ste wel te verstaan.
Klopt, die investeerders die hem hier wilden stallen konden echter niet financieël zekerheid geven (bankgarantie) waardoor het voor Feyenoord gezien de situatie waarin het zit absoluut onverantwoord was geweest om de deal te bevestigen.quote:
Wel spelers als Schaken en Auassar natuurlijk, die gaan over pakweg 2-3 jaar wel naar Real voor een top-prijsquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat er waarschijnlijk op neerkomt dat 100% van de transferrechten naar een derde partij gaat. Moet je niet willen als club.
Zo dom zou ie niet zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat er waarschijnlijk op neerkomt dat 100% van de transferrechten naar een derde partij gaat. Moet je niet willen als club.
Tsja, niets doen en er maar wat jeugd en gratis VVV-kneuzen ingooien vind ik geen kunde, dat kan ik ook wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt, die investeerders die hem hier wilden stallen konden echter niet financieël zekerheid geven (bankgarantie) waardoor het voor Feyenoord gezien de situatie waarin het zit absoluut onverantwoord was geweest om de deal te bevestigen.
Wat dat betreft eindelijk eens wat kunde in De Kuip, ongeacht of die jongen straks bij Arsenal (noem maar wat) terecht zou komen en 50 miljoen als prijskaartje om z'n nek heeft hangen of niet verder komt dat een Zweedse subtopper.
quote:‘Feyenoord krijgt concurrentie van Ajax in strijd om Wanderson’
Ajax zou verregaande interesse hebben in de diensten van Wanderson, de spits die in de afgelopen winterstop op het laatste nippertje niet naar Feyenoord verkaste. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet zou de Amsterdams club donderdag een afvaardiging richting Zweden gestuurd hebben om de verrichtingen van de aanvaller te bekijken.
De scouts werden niet teleurgesteld; Wanderson (24) maakte na rust een doelpunt voor GAIS Götebörg, zijn huidige broodheer in de competitiewedstrijd tegen Gefle. De vraag is of Ajax erin slaagt de Braziliaanse spits weg te kapen voor de neus van Feyenoord. Wekenlang leek de Zuid-Amerikaan een contract te gaan tekenen in De Kuip, maar door het ontbreken van een bankgarantie ketste de deal op het allerlaatste moment af.
Dit tot grote frustratie van de beleidsmakers in Rotterdam, en de technische staf. Zowel trainer Mario Been als adviseur Leo Beenhakker gingen er vanuit dat de komst van Wanderson mogelijk gemaakt zou worden. Onlangs liet laatstgenoemde nog weten dat hij hoopte Wanderson ooit te mogen verwelkomen bij Feyenoord. Wanderson zelf mengt zich niet in het circuit. “'Ajax is een grote club, maar ik concentreer me nu op GAIS. Al die verhalen, ik weet van niets”, zegt hij in Aftonbladet.
De fout is door eerdere directies gemaakt die overal maar mee akkoord gingen onder het mom "Feyenoord gaat nooit kapot" en dan is het te makkelijk om het huidige bestuur dáar op af te rekenen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, niets doen en er maar wat jeugd en gratis VVV-kneuzen ingooien vind ik geen kunde, dat kan ik ook wel.
Laten we het maar met de jeugd doen. Spelen we zeker weten in de marge de komende 10 jaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wel spelers als Schaken en Auassar natuurlijk, die gaan over pakweg 2-3 jaar wel naar Real voor een top-prijs
Dat is inderdaad de grootste boosdoener.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:56 schreef Lastpost het volgende:
En natuurlijk zou die Jacobs al lang weg moeten zijn, die heeft echt niets te zoeken bij Feyenoord.
Als je zelf niet Europa in wil, moet je dat vooral doen.quote:
Wie zegt dat het opzettelijk is?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je zelf niet Europa in wil, moet je dat vooral doen.
Je mag niet opzettelijk een minder elftal het veld insturen. Een van de straffen die uitgedeeld kan worden is puntenmindering.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:58 schreef horstjan het volgende:
Is het niet zo te doen dat als Feyenoord Ajax tegen Twente kampioen maakt zij als douceurtje de beker mogen opstrijken?
Feest in Amsterdam en Rotterdam.
Die theorie was toch al bedacht voor Twente en hun titel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:58 schreef horstjan het volgende:
Is het niet zo te doen dat als Feyenoord Ajax tegen Twente kampioen maakt zij als douceurtje de beker mogen opstrijken?
Feest in Amsterdam en Rotterdam.
De ENIGE reden dat je gefrustreerd bent, is dat je cluppie na jarenlang in de middenmoot gehangen te hebben, nu zijn laatste sprankje hoop op een succesje ziet vervliegen, doordat de kansen gelijk getrokken worden. Principes of eer kunnen je geen reet schelen, die kennen Feyenoorders niet. Als het andersom was geweest had je precies zo gereageerd als de Ajacieden nu doen. Ga niet het heilig boontje spelen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 'echte' supporter of niet, jij komt met het lul-verhaal dat ik me club zou moeten steunen. Dat doe ik ook, iedere week. Jammer dat het zelden wederzijds is
Ik ben inderdaad gefrustreerd, dat je dat al zo snel is opgevallen is me dan ook een raadsel. Echter heeft het niets te maken met de 'hoop op de beker', want dat kan me gestolen worden. Ik walg van de manier van werken van Ajax en vooral haar fans door de KNVB en de burgemeesters zo dusdanig onder druk te zetten dat ze met dit soort beslissingen komen.
Heb ik SCHIJT aan. 2010 lijkt mij een prachtig jaar om die verschrikkelijke traditie te verbreken.quote:Feyenoord is altijd al de host geweest voor de finale wedstrijden.
Omdat de veiligheid niet te garanderen is, maar dat ligt natuurlijk niet aan die brave feyenoorders. Het mooiste is, jullie hebben het voor jezelf verneukt. Finale hoort inderdaad één wedstrijd te zijn, maar WEL op neutraal terrein.quote:Vroeger zelfs nog ook de supercup erbij alleen die ging op latere stadium naar Ajax zodat ze ook nog het gevoel hadden dat ze een rol van betekenis hebben in deze competitie. De finale is altijd 1 wedstrijd, waarom nu ineens twee? Omdat er wat internet hooli's van ajax wat shirtjes en plaatjes bij elkaar haalt? Ik zou me kapot schamen voor mijn eigen supporters na zulk wan-gedrag, maar het siert jullie arrogante karakter door het straal te negeren.
Feyenoord en de botervloot kunnen de graftyfus krijgen. Prima dat deze oneerlijk onzin afgelopen is.quote:De kansen zijn niet eerlijk verdeeld. Feyenoord is ALTIJD de thuis-spelende ploeg, dat was al bekent vóór het toernooi, sterker nog, dat is al sinds het bestaan zo geweest. Jullie hebben niks te zoeken in de Kuip.
Kijk, gooi het er maar uit. Zie je nou dat je gewoon gefrustreerd bent, omdat je gaat verliezen?quote:En inderdaad, Feyenoord zal uit tegen Ajax weinig kans maken. Vervolgens kijken wij met een 3/4-0 achterstand de wedstrijd in de Kuip. Nee, dat is lekker. Daar lig je dan nachten voor de primera voor![]()
![]()
![]()
![]()
En je kan bij wel kansloos noemen, maar wat jij dan moet voorstellen is me helemaal een raadsel.
Je kan het ook zelf doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Dat je dit überhaupt nog durft te overwegen, wordt nog liever opgeknoopt aan de hoogste boom
Nee hoor, mijn liefde voor Feyenoord is niet aan een plaats op de ranglijst verbonden. Tot in tegenstelling tot het gros van de Ajax supporters. Hier behoeft ook geen verder uitleg, mijn frustratie heb ik net al duidelijk aangegeven, ik heb geen derde partij nodig om mij te vertellen waarom ik gefrustreerd zou zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
De ENIGE reden dat je gefrustreerd bent, is dat je cluppie na jarenlang in de middenmoot gehangen te hebben, nu zijn laatste sprankje hoop op een succesje ziet vervliegen, doordat de kansen gelijk getrokken worden. Principes of eer kunnen je geen reet schelen, die kennen Feyenoorders niet. Als het andersom was geweest had je precies zo gereageerd als de Ajacieden nu doen. Ga niet het heilig boontje spelen.
[..]
Heb ik SCHIJT aan. 2010 lijkt mij een prachtig jaar om die verschrikkelijke traditie te verbreken.
[..]
Omdat de veiligheid niet te garanderen is, maar dat ligt natuurlijk niet aan die brave feyenoorders. Het mooiste is, jullie hebben het voor jezelf verneukt. Finale hoort inderdaad één wedstrijd te zijn, maar WEL op neutraal terrein.
[..]
Feyenoord en de botervloot kunnen de graftyfus krijgen. Prima dat deze oneerlijk onzin afgelopen is.
[..]
Kijk, gooi het er maar uit. Zie je nou dat je gewoon gefrustreerd bent, omdat je gaat verliezen?
Succes trouwens zondag.
Jij spoort vast 100%quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hou toch op mafkees. De ENIGE reden dat je gefrustreerd bent, is dat je cluppie na jarenlang in de middenmoot gehangen te hebben, nu zijn laatste sprankje hoop op een succesje ziet vervliegen, doordat de kansen gelijk getrokken worden. Principes of eer kunnen je geen reet schelen, die kennen Feyenoorders niet. Als het andersom was geweest had je precies zo gereageerd als de Ajacieden nu doen. Ga niet het heilig boontje spelen.
[..]
Heb ik SCHIJT aan. 2010 lijkt mij een prachtig jaar om die verschrikkelijke traditie te verbreken.
[..]
Omdat de veiligheid niet te garanderen is, maar dat ligt natuurlijk niet aan die brave feyenoorders. Het mooiste is, jullie hebben het voor jezelf verneukt. Finale hoort inderdaad één wedstrijd te zijn, maar WEL op neutraal terrein.
[..]
Feyenoord en de botervloot kunnen de graftyfus krijgen. Prima dat deze oneerlijk onzin afgelopen is.
[..]
Kijk, gooi het er maar uit. Zie je nou dat je gewoon gefrustreerd bent, omdat je gaat verliezen?
Succes trouwens zondag.
Eens. Maar dan weer niet alles in competitieverband winnen en de beker verliezen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt, die investeerders die hem hier wilden stallen konden echter niet financieël zekerheid geven (bankgarantie) waardoor het voor Feyenoord gezien de situatie waarin het zit absoluut onverantwoord was geweest om de deal te bevestigen.
Wat dat betreft eindelijk eens wat kunde in De Kuip, ongeacht of die jongen straks bij Arsenal (noem maar wat) terecht zou komen en 50 miljoen als prijskaartje om z'n nek heeft hangen of niet verder komt dat een Zweedse subtopper.
En Ritmo, alles of niets gaat me wat ver (al vind ik alles ook prima hoor), alles in competitieverband verliezen én de beker pakken teken ik ook voor hoor.![]()
Verschrikkelijk omdat het in de Kuip is zeker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Grappig om te lezen, bedanktquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
De ENIGE reden dat je gefrustreerd bent, is dat je cluppie na jarenlang in de middenmoot gehangen te hebben, nu zijn laatste sprankje hoop op een succesje ziet vervliegen, doordat de kansen gelijk getrokken worden. Principes of eer kunnen je geen reet schelen, die kennen Feyenoorders niet. Als het andersom was geweest had je precies zo gereageerd als de Ajacieden nu doen. Ga niet het heilig boontje spelen.
[..]
[..]
[..]
[..]
Succes trouwens zondag.
quote:Feyenoord vangt gestrande Britse teams op
Feyenoord krijgt komend weekend bezoek van drie Britse elftallen, die zaterdag, zondag en maandag training krijgen op Varkenoord. De in totaal 36 kinderen in de leeftijd van 12 tot 15 jaar zouden aanvankelijk donderdag naar Valencia vliegen voor een geplande trainingstage bij de Spaanse club uit de Primera Division, maar konden in verband met de aswolken die boven Europa hangen na een vulkaanuitbarsting op IJsland niet vertrekken. Dit betekende in principe dat alle voetballers weer huiswaarts moesten keren, maar na telefonisch overleg met Feyenoord werd als alternatief besloten dat de elftallen per veerboot naar Rotterdam konden komen, om hier de komende dagen te trainen onder leiding van Ben Wijnstekers.
De spelers uit Engeland en Schotland vertrekken aanstaande maandag aan het eind van de dag per boot weer uit Nederland. Tegen die tijd zullen ze meerdere trainingen op Varkenoord achter de rug hebben en ook spelen ze een oefenwedstrijd tegen vv Hellevoetsluis.
Prima jongen, blijf dat jezelf maar wijsmaken. Ik ga je niet meer proberen te overtuigen, dat doet dat stemmetje in je achterhoofd wel. Stiekem weet je heel goed waarom je zo baalt, begrijp me niet verkeerd, dat is ook volkomen logisch.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn liefde voor Feyenoord is niet aan een plaats op de ranglijst verbonden. Tot in tegenstelling tot het gros van de Ajax supporters. Hier behoeft ook geen verder uitleg, mijn frustratie heb ik net al duidelijk aangegeven, ik heb geen derde partij nodig om mij te vertellen waarom ik gefrustreerd zou zijn.
Nogmaals, regels gewoon veranderen. Schandalig dat zo'n prominent tournooi zijn climax moet bereiken in het stadion van een nietszeggend middenmotertje. Breng dat maar mooi naar de arena, waar ze wel weten hoe je mooi voetbal speelt.quote:De kansen zijn niet gelijk getrokken. Voordat het toernooi begon was er vastgesteld dat Feyenoord áltijd de thuis-spelende ploeg is in de finale. Altijd. Dat staat al weet ik niet hoelang in de regelementen. De Kuip is geen neutraal stadion als Feyenoord er de finale in speelt. Een knock-out toernooi met als finale een uit en thuis wedstrijd, hoe idioot wil je het hebben.
Jochie, feyenoord heeft opelijk respect voor wat er op zuid gebeurd in de ArenA. Daar is meer sfeer, dan in een half seizoen in de kuip. Probleem is dat de club elk ander sfeerinitiatief de kop indrukt. Je mag niet eens gaan staan met een groep jongens, lijkt wel een samenscholingsverbod. Alleen op zuid mag je je club steunen, anders is het te dicht bij het uitvakquote:Waar jij schijt aan hebt zal mij een worst wezen. Jullie hebben die onderzetter al voor in die graftombe. Het is inderdaad triest dat als Ajax speelt de regels wel verandert kunnen worden. Het is maar goed dat jullie spelen op een rugby veld en dus niet waardig voor een finale plek.
Zal wel niet nee. De hele 'harde kern' van feyenoord is uit elkaar gevallen sinds HvH. Iedereen heeft elkaar hand in hand verraden. Wat een loyale supportersgroepquote:De veiligheid is niet te garanderen omdat?... Zijn er berichten geweest vanuit onze kant? Geloof het niet, alleen de droeftoeters bij Ajax met hun stoere praatjes over het internet.
Ik ga er sowieso vanuit dat Twente wint. Ik zie niet in waarom ze zouden verliezen van een zwakke middenmoter. Liefst word ik ook geen kampioen door toedoen van feyenoord. Laat ze maar verliezen bij NAC.quote:Wat kan ik genieten van de onmacht die Ajax heeft aankomende zondag, ik hoop echt met heel mijn hart en alles wat we hebben dat Twente ons ondersteboven speelt. Niks voelt beter dan die plofkop van Jol op de tv met tranen in zijn ogen dat zijn 'grote' ajax heeft gefaald ondanks de verwoede pogingen van de KNVB. En dan maar lekker focussen op de beker hoor jongens, wat was het ookalweer, een troost-prijs he?![]()
Elk seizoen dat wij boven dat dorp aan de maas eindigen is voor mij een topseizoen. Sterkte heb ik dus niet meer nodig. Naast de beker ook nog kampioen worden zou wel mooi zijn natuurlijk.quote:Wens jezelf maar lekker sterkte
Nee dat heb ik niet, maar dat is voornamelijk omdat het me geen reet kan schelen. Als de JC-schaal de status had van de Engelse supercup, was ik er natuurlijk er blij mee geweest, daar maak ik geen geheim van. Ik had het begrepen als deze vervolgens op neutraal terrein gespeeld, maar dat lost het veiligheidsprobleem nog steeds niet op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:27 schreef Ritmo het volgende:
Ed, nu wil ik toch ook graag weten of je de JC-schaal ook altijd oneerlijk gevonden hebt.
Waardeloze prijs misschien maar toch.
Je begon zelf vriend, dat doe je overal op de Fok fora. Wie de bal kaatst... ik heb trouwens ook echt alle reden om gefrustreerd te zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:22 schreef Sinnie het volgende:
Zoveel provocatie in 1 bericht, en dan maar zeggen dat wij gefrustreerd en jaloers zijn.![]()
alsof het 100% zeker is dat ajax van heracles gaat winnen...sorry hoor, ze hebben een paar leuke voetballers lopen, maar als team vind ik heracles minimaal gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Door mensen als EdAtTheBar ga ik nog echt hopen dat m'n cluppie zondag gaat verliezen ook
Sowieso hopen dat je team verliest zodat een ander iets niet wint is triest. In welke categorie van sport dan ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Door mensen als EdAtTheBar ga ik nog echt hopen dat m'n cluppie zondag gaat verliezen ook
Kun je nagaan hoe verbitterd de Feyenoord-fans zijn na die jaren ellende.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sowieso hopen dat je team verliest zodat een ander iets niet wint is triest. In welke categorie van sport dan ook
Klopt. Ruiz!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sowieso hopen dat je team verliest zodat een ander iets niet wint is triest. In welke categorie van sport dan ook
Precies mijn gevoel ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Ruiz!![]()
Als de KNVB de bekercompeititie denkt te kunnen vervalsen, dan hoeft Feyenoord het ook niet al te nauw te nemen.
Dat vind ik een beetje vergezocht. Het zou hoogstens zo zijn dat we ze wakker maken en ze zelf ook eens een kijkje nemen.quote:Flikte ajax dat met Cissé niet óók trouwens, dat ze ineens belangstelling hadden? En nu zomaar vanuit het niets hebben ze plotseling interesse in Wanderson. Goh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |