Geef je nog antwoord op mijn vraag?quote:
vergeet MS nietquote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Repeat het volgende:
Ik kan zonder aids te hebben ook wel zeggen dat het geen pretje is.
Dat geloof ik best maar ik denk dat je toch liever een Alfa krijgt dan aids, die Alfa kun je naar de sloop brengen en de aids sloopt jouquote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Repeat het volgende:
Ik kan zonder aids te hebben ook wel zeggen dat het geen pretje is.
Dit dus.quote:booskijkers zijn foeilelijk, net als die cheap ass after market angel eyes...
ook die van mij?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef dribbel79 het volgende:
booskijkers zijn foeilelijk, net als die cheap ass after market angel eyes...
zo, mening gespuid
hoe weet je anders of alle lampjes nog heel zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb voor het werk vaak alfa's gereden, (werkte bij een garage)..
Standaard brandde de inspuit/motormanagement lampje, en 1 op de 3 ook nog es de Airbag lampje..
Over de remblokjes sensoren maar te zwijgen, zelfs na vervangen en kabel fixxen brandde ze..
etc.. etc..
Als je een Alfa koopt of een Fiat..quote:Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef T42 het volgende:
[..]
hoe weet je anders of alle lampjes nog heel zijn
ow neej alles behalve datquote:Op woensdag 21 april 2010 19:39 schreef 2cv het volgende:
Tijd voor deel 2 van je centrale projectentopic !
Bij Alfa is het andersom hèquote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Standaard brandde de inspuit/motormanagement lampje, en 1 op de 3 ook nog es de Airbag lampje..
Over de remblokjes sensoren maar te zwijgen, zelfs na vervangen en kabel fixxen brandde ze..
etc.. etc..
Dan trek ik mijn woorden terug en mag je spreken/klagen over Alfaquote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Turquaz52 het volgende:
etc.. etc..
ik heb maar 4 lampjes in me dashbord. 1 olie, 2 dynamo, 3&4 voor de verlichting van de tellerquote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn woorden terug en mag je spreken/klagen over AlfaVeel klagers hebben er zelf nog nooit 1 gehad of uberhaup ooit 1 gereden.... En maar klagen over Alfa's en hoeveel beter hun eigen auto is.
Ik heb een 33 gehad, een 146 en een Spider uit 77 (nog steeds in bezit), nergens geen last van bij alledrie de wagens. Daarnaast ook nog een Italiaanse motor met een bult aan electronica en ook die vertoond geen kuren.
Maar wat rijden Alfa's toch lekker ondanks een lampje meer of minderEn je hoeft ze niet meer te verknallen met bumpers of booskijkers, Alfa maakt gewoon gelijk een mooie wagen
En daar geef ik je gelijk in.. Plak er een Honda Logo of VW Logo op en ze gaan als brood bij de bakker weg..quote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn woorden terug en mag je spreken/klagen over AlfaVeel klagers hebben er zelf nog nooit 1 gehad of uberhaup ooit 1 gereden.... En maar klagen over Alfa's en hoeveel beter hun eigen auto is.
Ik heb een 33 gehad, een 146 en een Spider uit 77 (nog steeds in bezit), nergens geen last van bij alledrie de wagens. Daarnaast ook nog een Italiaanse motor met een bult aan electronica en ook die vertoond geen kuren.
Maar wat rijden Alfa's toch lekker ondanks een lampje meer of minderEn je hoeft ze niet meer te verknallen met bumpers of booskijkers, Alfa maakt gewoon gelijk een mooie wagen
Jong, je enige kabelboom is die van je contactslot na je startmotor..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:25 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb maar 4 lampjes in me dashbord. 1 olie, 2 dynamo, 3&4 voor de verlichting van de teller
Ik open geen Centrale Projecten topicquote:Op woensdag 21 april 2010 19:39 schreef 2cv het volgende:
Tijd voor deel 2 van je centrale projectentopic !
slingeren jongequote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jong, je enige kabelboom is die van je contactslot na je startmotor..![]()
Over die kaarsen in je koplampen maar te zwijgen
plakbandquote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
Je hebt trouwens ook al booskijkers voor je scooter:
[ afbeelding ]
Oh ja, je hebt nog een andere versie. Plakband aan de binnenkant van het glas:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |