Oh echt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef eNGine10 het volgende:
oeh SWJ begint dadelijk helemaal te flippen als hij die #2 ziet staan
Die flipt regelmatig een eind weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef eNGine10 het volgende:
oeh SWJ begint dadelijk helemaal te flippen als hij die #2 ziet staan
Dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef Monopoly het volgende:
Hoi,
Waar staat udowu voor ?
Groetjes
Veldmuis!
Users Die Overal Waardering Uitlokkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef Monopoly het volgende:
Hoi,
Waar staat udowu voor ?
Groetjes
Veldmuis!
ik wil een jointje en een dikke ookquote:
Dan is dit topic wel iets voor mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Users Die Overal Wanhoop Uitlokken
Was ook meer als grapje bedoeld. Maar we mogen niet topic tellen met deze SCquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik wist niet dat dat niet mocht
Sorry SWJ alvast
eerste keer dat ik een topic in ONZ open
Ik wil een auto en een grote ookquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
We moeten hem gewoon snel vol blaffen dan ziet ie het ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was ook meer als grapje bedoeld. Maar we mogen niet topic tellen met deze SCNiet dat ik daar wat om geef.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef Dewardo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je historie.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Hoiiquote:
k ben het sinds vannacht even zat...tot vanavond.quote:
Hey Ratelquote:
dat is hier zo snel gebeurdquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We moeten hem gewoon snel vol blaffen dan ziet ie het ook niet
strak planquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
smoke jij ook jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoii![]()
[..]
k ben het sinds vannacht even zat...tot vanavond.
Volblaffen is mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:
Prima!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
smoke jij ook jawat leuk
gaan we keer samen doen
rook je weed of hasj?quote:
ze zeiden gister dat ik lekker rookquote:
Ik moet je teleurstellen, ik heb mn haar gewassen dus m;n haar is veel te zacht om staartjes in te doen.quote:
Ik heb altijd weekend.quote:
Wietquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beide. Maar mijn voorkeur gaat uit naar wiet.
aaah dan laat ik je wel eentje uit apeldoorn roken is topkwaliteitquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beide. Maar mijn voorkeur gaat uit naar wiet.
quote:
ja sommige mensen hier mogen zich nog niet vermenigvuldigen, iets met leeftijd enzoquote:
Vreest niet hoor, ik blow ook niet meer, sinds ik 18 geworden benquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben veelste braaf geworden merk ik, dit topic is nu al niet meer aan mij besteed
timmmmquote:
godverdomme, wat hilarischquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja sommige mensen hier mogen zich nog niet vermenigvuldigen, iets met leeftijd enzo
je bent gewoon jaloersquote:
Ik had SWJ verwachtquote:
Teringdetyfus, mijn dijen zien knalrood van het erop slaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghahahahahahaa, ik lig nog steeds in een scheur
Nondejus, raap me opquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Teringdetyfus, mijn dijen zien knalrood van het erop slaan.
het is niet goed of het deugt nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
IK ZEI AL SORRY knakker (lees even voor dat je post)
*zucht*
Ik had het gelezen. Dat maakt het niet minder stomquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
IK ZEI AL SORRY knakker (lees even voor dat je post)
*zucht*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:24 schreef timmmmm het volgende:
Maar serieus, niet meer zo verschrikkelijk lollig zijn. Mijn hart.
moet ik de defribilator vast te voorschijn halenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:24 schreef timmmmm het volgende:
Maar serieus, niet meer zo verschrikkelijk lollig zijn. Mijn hart.
quote:
Doe net als ik ja. Ik open ook nooit een nieuw topic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach weet je, als ik een volgende sluit open ik er ook geen meer
doe ik het wel zet ik er express een 3 inquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach weet je, als ik een volgende sluit open ik er ook geen meer
Doe ik al.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Tim? Ga eens met je piemel spelen ofzo.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Je wilt ze gewoon wegpesten he?quote:
Houd eens op met topicfappen! Ik durf geen topic meer te openen, omdat ik bang ben dat jij er op gefapt hebt!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben heul geen newbie (alleen in ONZ)
En inwijden laat ik wel door DW doen morgen
bedankt, ben ik nu ontgroent?quote:
Nee, ik wil ze wel bijbrengen dat we in ONZ niet aan delen doen, dat ONZ niet betekent dat ze gebrek aan humor moeten vertonen, en dat ze mij uit de weg moeten gaan als ik ongesteld ben.quote:
Nee, de ONZ SC ontgroening werd door Ez gedaan, maar ik vind dat ;ie dat nu ook nog moet doen.quote:
heb je al je anale uitwoning gehadquote:
is ie zo ergquote:
Ga je tampon verwisselen. Je bent niet eens mod hier.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik wil ze wel bijbrengen dat we in ONZ niet aan delen doen, dat ONZ niet betekent dat ze gebrek aan humor moeten vertonen, en dat ze mij uit de weg moeten gaan als ik ongesteld ben.
Anders overleven ze het niet hier.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
ik had wel een harde drol vanmorgen, denk dat het ongeveer hetzelfde voelt (zeggen ze)quote:
Ja.quote:
Hier zit nog wat alcohol in, hij is nog niet opquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je tampon verwisselen. Je bent niet eens mod hier.
Uiteraard. Timquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En wat een gezelligheid brengt ie weer mee he?
Nee, ik ben teleurgesteldquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit nog wat alcohol in, hij is nog niet op
okee f air enoughquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik had wel een harde drol vanmorgen, denk dat het ongeveer hetzelfde voelt (zeggen ze)
Moet ik je wodka-infuus vast klaarmaken anders?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier zit nog wat alcohol in, hij is nog niet op
MOrgenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. Tim
[..]
Nee, ik ben teleurgesteld
Het is ONZ, gewoon dom meelullen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef 3keernix het volgende:
Ik wordt compleet genegeerd hier * 3keernix gaat keihard huilen in een hoekje
Vodkaquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik je wodka-infuus vast klaarmaken anders?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is ONZ, gewoon dom meelullen.
Je bent blauw, je hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:32 schreef timmmmm het volgende:
En dat ik geen mod ben hier, is natuurlijk júíst de reden dat ik mag hier mag chagrjinen, ik hoef geen goed voorbeeld te geven
als je genegeerd wordt, is een dt fout maken inderdaad een goede zet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef 3keernix het volgende:
Bierquote:
Strohrum dan?quote:
we zijn gewend dat duitsers met tank en al binnenvallen, dus een postje valt niet echt op neequote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef 3keernix het volgende:
Hoi 3keernix.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef 3keernix het volgende:
Hahha het valt iemand opquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je genegeerd wordt, is een dt fout maken inderdaad een goede zet.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ratelquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi 3keernix.Nee we gaan niet haten hier.
Je denkt toch niet serieus dat ik mijn postgedrag aan ga passen, alleen omdat ik in een volslagen ander forum modereer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent blauw, je hebt een voorbeeldfunctie.
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij jou is het ook wel wat veel gevraagd ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik mijn postgedrag aan ga passen, alleen omdat ik in een volslagen ander forum modereer?
wat voor kleur heb je erop gekliederd dan?quote:
Honneponnetje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Scheetje, liefje, kakje, poepje, honingbijtje!
das sexyquote:
Als men had gevonden dat mijn postgedrag niet deugde, had men mij geen mod gemaakt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij jou is het ook wel wat veel gevraagd ja.
Neequote:
Doe maar die tampon voor hemquote:
Kom mijn nagels eens doen? Ik heb saai donkerrood nuquote:
sluit me maar aanquote:
Ik vind jou nog steeds niet mod-waardig. Sorry.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als men had gevonden dat mijn postgedrag niet deugde, had men mij geen mod gemaakt.
Nu nog?....OP EEN VRIJDAG!quote:
quote:
Tof!quote:
* DevilsWhore maakt een infuus klaarquote:
creatief zegquote:
Giertje wil nagellakquote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou nog steeds niet mod-waardig. Sorry.
nee man dat nooit maar ik vind het wel keistoer gedaanquote:
je hebt toch wel een zusterspakje?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore maakt een infuus klaar
jajaquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee man dat nooit maar ik vind het wel keistoer gedaan
Ja, snap niet dat vrouwen het leuk vinden om ze te kleuren en te laten groeien. Voor ons mannen zijn die nagels op onze rug een helquote:
We zijn nog wel vriendjes he?quote:
andes heb ik niks om op te bijten !quote:
Nee, crack, die moet ik nog aanschaffen. Net als een cheerleaderpakjequote:
neee das juist fijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat vrouwen het leuk vinden om ze te kleuren en te laten groeien. Voor ons mannen zijn die nagels op onze rug een hel
Niet aanstellen, pijn is geil.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat vrouwen het leuk vinden om ze te kleuren en te laten groeien. Voor ons mannen zijn die nagels op onze rug een hel
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, crack, die moet ik nog aanschaffen. Net als een cheerleaderpakje
nee joh.. das geilquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
mja ik ben er niet vies van in ieder gevalquote:
Ja met zweepjesquote:
Nee. Maar misschien zou je van mening veranderen als je je FOK!ervaring verrijkt door buiten ONZ te komen. Als je regelmatig in VKZ komt, en me dan nog een slechte mod vindt, soit, maar nu loop je de hele tijd maar wat te roepen, terwijl je geen flauw benul hebt of ik goed ben of niet.quote:
En dan nachtenlang niet meer kunnen slapenquote:
Ik kan ze nooit laten groeienquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit bij mij johquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is wel leuk voor je
je bent toch geen watje?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En dan nachtenlang niet meer kunnen slapen
Deze danquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit bij mij joh
vast welquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit bij mij joh
We have a matchquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ze nooit laten groeien
En er zijn mannen/vrouwen die dat wel heel erg fijn vinden hoor
quote:
quote:
Schatje, daar hebben we ;t al eerder over gehadquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien zou je van mening veranderen als je je FOK!ervaring verrijkt door buiten ONZ te komen. Als je regelmatig in VKZ komt, en me dan nog een slechte mod vindt, soit, maar nu loop je de hele tijd maar wat te roepen, terwijl je geen flauw benul hebt of ik goed ben of niet.
Ik wil zweepjes voor m;n verjaardagquote:
je weet dat er buiten ONZ een hele wereld voor je ligtquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schatje, daar hebben we ;t al eerder over gehadIk ken jou alleen als de baggeruser uit ONZ, en op basis daarvan zou ik jou nooit mod maken. Maar je hebt zelf gezegd dat je buiten ONZ en KLB wèl serieus post, maar ik kom nauwelijks buiten ONZ dusja
Ook niet. Korte strakke jurkjes bij mijquote:
Ik zweep keihardquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil zweepjes voor m;n verjaardag
Ik ben een autist, ik houd niet van ;t onbekende. En ik kom in STA.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
je weet dat er buiten ONZ een hele wereld voor je ligt
quote:
Jij mag mij niet zwepen, daar heb ik Ez voor.quote:
Dan sla ik Ez wel buiten westen met een fles Wodkaquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij mag mij niet zwepen, daar heb ik Ez voor.
heb je die nog niet dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil zweepjes voor m;n verjaardag
* 3keernix gaat op zoek naar clipquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
WAAR DE FUCK IS DIE AFSTANDSBEDIENING GEBLEVEN?
Justin Bieber op tmf
Geef die wodka dan aan mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan sla ik Ez wel buiten westen met een fles Wodka
Ik jou zwepen danquote:
mja drankverspilling is een zondequote:
Nope. Zou er 1 van m;n beste vriendin krijgen voor m;n verjaardag 2 jaar geleden, maar dan wel een van leerquote:
Goed goed, drinken we het eerst allemaal opquote:
Ik leg je over de kniequote:
Jij snapt ;tquote:
Ik hou wel van een pitige damequote:
zijn die dingen zo duur dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Zou er 1 van m;n beste vriendin krijgen voor m;n verjaardag 2 jaar geleden, maar dan wel een van leerMaar ze kon er niet 1 vinden binnen haar budget
smack youre bitch upquote:
je kan toch ook een riem gebruikenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Zou er 1 van m;n beste vriendin krijgen voor m;n verjaardag 2 jaar geleden, maar dan wel een van leerMaar ze kon er niet 1 vinden binnen haar budget
Zal ik je eens zwepen met een harde zweep?quote:
Leer is duur jaquote:
Als ik mijn riem op Ez gebruik word ik de deur uit geschopt. Ik heb een studsriemquote:
Stoepiequote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik je eens zwepen met een harde zweep?
[..]
Als ik mijn riem op Ez gebruik word ik de deur uit geschopt. Ik heb een studsriem
[..]
Als ik mijn riem op Ez gebruik word ik de deur uit geschopt. Ik heb een studsriem
Cougar!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga buiten zitten
De glazenwasser is er
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga buiten zitten
De glazenwasser is er
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:53 schreef 3keernix het volgende:
[..]
zo zit de natuur niet in elkaar..toch
Ik kwam.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo niet?Door je huid heen slaan
ow godquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tot de vellen er aan hangenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat..Dat..DAT IS MARTELING!quote:
Je gaat sowieso al vanmiddag de deur uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tot bloedens aan toequote:
Nee. Ik ga straks je bier in de koelkast lozen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je gaat sowieso al vanmiddag de deur uit
Dat is niet sexy!quote:
ach het geneest wel weerquote:
Dat gat wel reg ver.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik ga straks je bier in de koelkast lozen.
Jawel.quote:
whehehe ik had een keer een leuke middag met een vriendin van me en die was speels met der nagelsquote:
Sorry. Ik ga zo eerst wijn hale.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu pas?
Geen koud bier als ik thuis kom
Verroest ik zat nog op pagina 1 te koekeloerenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad ook alles liever voor mezelf in ONZ
Als ik het loodje leg..vertel mijn ouders dan dat ik van ze houquote:
zoete witte?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga zo eerst wijn hale.
hihihi dat is wel eukquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik had een keer een leuke middag met een vriendin van me en die was speels met der nagels
komt mijn pa thuis zegt ie pas effe dit shirt aan dus ik doe mijn shirt uit ziet ie al die striemen
die kop van em onbetaalbaar
quote:
Wat moet ik nou met jouw ouders?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als ik het loodje leg..vertel mijn ouders dan dat ik van ze hou
zegt ie zo van tsjonge jonge moet dat nou weerquote:
hetzelfde!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:01 schreef 3keernix het volgende:
Maar goed. Ik ga eens de hond uitlaten en kijken wat ik ga eten vanavond
Iedereen een fijn weekend gewenst![]()
pics van de chick?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik had een keer een leuke middag met een vriendin van me en die was speels met der nagels
komt mijn pa thuis zegt ie pas effe dit shirt aan dus ik doe mijn shirt uit ziet ie al die striemen
die kop van em onbetaalbaar
fijn weekendquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:01 schreef 3keernix het volgende:
Maar goed. Ik ga eens de hond uitlaten en kijken wat ik ga eten vanavond
Iedereen een fijn weekend gewenst![]()
effe uploadenquote:
Dat is normaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
zegt ie zo van tsjonge jonge moet dat nou weer
en dat meisje zo heel onschuldig van wat is daar nou weer erg aan
vond ik ookquote:
Hoelang moet je nog panda? Ik tot 17:00.quote:
Dreadsquote:
nee nog maar 22 minuten maar die duren lang als je geen zin meer hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog panda? Ik tot 17:00.
Hoewel ik wel raar stond te kijken toen ik mn broers rug zag en die onder de littekens zitquote:
die had ze vrijwel altijd inquote:
Mijne ook maar daar zit geen spannend verhaal achter helaasquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoewel ik wel raar stond te kijken toen ik mn broers rug zag en die onder de littekens zit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoewel ik wel raar stond te kijken toen ik mn broers rug zag en die onder de littekens zit
Een saai verhaal?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijne ook maar daar zit geen spannend verhaal achter helaas
Dreads zijn tof.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
die had ze vrijwel altijd in
jammer dat ik haar niet meer spreek
ik heb er een op mijn kuit en daar zit tegenwoordig een mooie tattoo overheenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een saai verhaal?
Zelfs ik heb littekens op m;n rug, maar daar zit een stom verhaal achter
Ik weet niet waar ik geen littekens hebquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een op mijn kuit en daar zit tegenwoordig een mooie tattoo overheen
Helemaal geen verhaal eigenlijk gewoon striea kwamen vanzelfquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een saai verhaal?
Zelfs ik heb littekens op m;n rug, maar daar zit een stom verhaal achter
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij vrouwen wel ja
ziehier een voorbeeld van hoe het niet moet
[ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/hpim0303.jpg]afbeelding ] [/url]
inderdaadquote:
Straie zuigtquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Helemaal geen verhaal eigenlijk gewoon striea kwamen vanzelf
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straie zuigtIk weet er alles van.
Bij mij trekt het meer dan dat het zuigtquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik probeerde over een hekje heen te springen en bleef haken met mijn kuit aan een uitstekend stukje hek halve kuit opengescheurdquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk dat is tenminste stoer!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik probeerde over een hekje heen te springen en bleef haken met mijn kuit aan een uitstekend stukje hek halve kuit opengescheurd
nou zo stoer was dat niet mijn god wat een pijnquote:
Heb jij wel eens van interpunctie gehoord?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou zo stoer was dat niet mijn god wat een pijn
en dan ook nog te eigenwijs zijn om te laten hechten
afijn je ziet er niks meer van bijna zit een mooie tattoo over heen
nope gebruik het zelden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van interpunctie gehoord?
Dat helpt toch niet tegen de pijn?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij wel eens van interpunctie gehoord?
Ik gun me daar meestal de tijd niet voor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor de grap eens proberen, werkt stiekem best fijn.
Maar goed, KOMMA, ik zal proberen er wat meer op te letten, KOMMA, als dat als storend wordt (DT) ervaren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik gun me daar meestal de tijd niet voor.
Maar goed ik zal proberen er wat meer op te letten als dat als storend word ervaren.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar goed, KOMMA, ik zal proberen er wat meer op te letten, KOMMA, als dat als storend wordt (DT) ervaren.
Dat dacht ik ook, zulks een drama in de eerste post dat je op je interpunctie let!quote:
Ik kan wel merken dat ik al te lang van school af ben ik ken die regeltjes niet meer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, zulks een drama in de eerste post dat je op je interpunctie let!
Je bent geen TTK mod.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar goed, KOMMA, ik zal proberen er wat meer op te letten, KOMMA, als dat als storend wordt (DT) ervaren.
Ben je er al weer?quote:
Super zit 100 m verderopquote:
Ik ben een kutmod, dat betekent dat ik over alles mijn ongevraagde mening mag spuien.quote:
Kijk dat is mooi.quote:
Ik denk anders dat jij ;t wel goed doet in TTK, als taalnazi zijnde.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een kutmod, dat betekent dat ik over alles mijn ongevraagde mening mag spuien.
C1000 huiswijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi.
Wat voor wijn heb je gehaald?
Goedkoop en zuipbaar.quote:
Ik dacht dat ik sowieso geen goede mod was?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk anders dat jij ;t wel goed doet in TTK, als taalnazi zijnde.
Heel goed zuipbaar. En 3,- voor een liter noem ik niet duur neequote:
Weet ik veel? Ik kom nooit in jouw forum.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik sowieso geen goede mod was?
Zoet wel, bubbels nietquote:
Braaf zo!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik veel? Ik kom nooit in jouw forum.
tut holaquote:
Ik heb ook wijn nuquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tut hola![]()
dan neem ik er 1 mee zonder bubbels, op voorwaarde dat ik daar wel een glas van mag want hij was eigenlijk voor mijn 30e verjaardag
Je wilt me er niet hebben he?quote:
Hij is wel heel lekker hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
c1000 slobber-wijn
kga voor kwaliteit
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
Het ziet er ranziger uit dan dat het is
[ afbeelding ]
Nou dan neem je je eigen maar meequote:
volgende maandquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou dan neem je je eigen maar mee
Wanneer ben je jarig eigenlijk? Zo lang kan je wijn niet bewaren.
En uhm zolang een wijntje dichtzit is dat toch geen probleemquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou dan neem je je eigen maar mee
Wanneer ben je jarig eigenlijk? Zo lang kan je wijn niet bewaren.
Wijn is toch vrij lang houdbaar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En uhm zolang een wijntje dichtzit is dat toch geen probleem
(er staat geen houdbaarheidsdatum op)
Na opening maar een paar dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |