Oh echt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef eNGine10 het volgende:
oeh SWJ begint dadelijk helemaal te flippen als hij die #2 ziet staan
Die flipt regelmatig een eind weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef eNGine10 het volgende:
oeh SWJ begint dadelijk helemaal te flippen als hij die #2 ziet staan
Dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef Monopoly het volgende:
Hoi,
Waar staat udowu voor ?
Groetjes
Veldmuis!
Users Die Overal Waardering Uitlokkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:07 schreef Monopoly het volgende:
Hoi,
Waar staat udowu voor ?
Groetjes
Veldmuis!
ik wil een jointje en een dikke ookquote:
Dan is dit topic wel iets voor mijquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Users Die Overal Wanhoop Uitlokken
Was ook meer als grapje bedoeld. Maar we mogen niet topic tellen met deze SCquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik wist niet dat dat niet mocht
Sorry SWJ alvast
eerste keer dat ik een topic in ONZ open
Ik wil een auto en een grote ookquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
We moeten hem gewoon snel vol blaffen dan ziet ie het ook nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was ook meer als grapje bedoeld. Maar we mogen niet topic tellen met deze SCNiet dat ik daar wat om geef.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef Dewardo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je historie.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Hoiiquote:
k ben het sinds vannacht even zat...tot vanavond.quote:
Hey Ratelquote:
dat is hier zo snel gebeurdquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We moeten hem gewoon snel vol blaffen dan ziet ie het ook niet
strak planquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
smoke jij ook jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoii![]()
[..]
k ben het sinds vannacht even zat...tot vanavond.
Volblaffen is mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:
Prima!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
smoke jij ook jawat leuk
gaan we keer samen doen
rook je weed of hasj?quote:
ze zeiden gister dat ik lekker rookquote:
Ik moet je teleurstellen, ik heb mn haar gewassen dus m;n haar is veel te zacht om staartjes in te doen.quote:
Ik heb altijd weekend.quote:
Wietquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beide. Maar mijn voorkeur gaat uit naar wiet.
aaah dan laat ik je wel eentje uit apeldoorn roken is topkwaliteitquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beide. Maar mijn voorkeur gaat uit naar wiet.
quote:
ja sommige mensen hier mogen zich nog niet vermenigvuldigen, iets met leeftijd enzoquote:
Vreest niet hoor, ik blow ook niet meer, sinds ik 18 geworden benquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben veelste braaf geworden merk ik, dit topic is nu al niet meer aan mij besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |